veszkoo85 Elküldve: 2014-06-07 19:23 Autóvásárlás
szotakdavid írta:veszkoo85 írta:szotakdavid írta: Sziasztok!
Adott egy kecskeméti kereskedés és egy kombi 20d..
Kereskedés:Ekkora büdös gyökér parasztot nem baszott még a föld mint ez a kereskedő ritkán szoktam így kitérni a hitemből,de most sikerült.45 percet vártunk rá mire megérkezett..
20d: géptető sárvédők fújva voltak bal első sárvédő utángyártott.Hátsó ajtó nem csukódik rendesen biztos azért mert nem volt törve..rozsdás a szokásos helyeken.Valószínűleg csúcsos az autó,Egr szelep hiba és még egy rakat más hiba.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ek-7972672
ennyiért az enyém is eladó
Xd..Cöhhh
veszkoo85 Elküldve: 2014-06-07 19:19 Autóvásárlás
szotakdavid írta: Sziasztok!
Adott egy kecskeméti kereskedés és egy kombi 20d..
Kereskedés:Ekkora büdös gyökér parasztot nem baszott még a föld mint ez a kereskedő ritkán szoktam így kitérni a hitemből,de most sikerült.45 percet vártunk rá mire megérkezett..
20d: géptető sárvédők fújva voltak bal első sárvédő utángyártott.Hátsó ajtó nem csukódik rendesen biztos azért mert nem volt törve..rozsdás a szokásos helyeken.Valószínűleg csúcsos az autó,Egr szelep hiba és még egy rakat más hiba.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ek-7972672
veszkoo85 Elküldve: 2014-05-17 20:41 Motor-váltó
anubisz írta: Tegnap ünnepélyesen kilehelte a váltóm a lelkét. De aranyos volt mert majdnem haza tudott hozni, a szakadó esőbe, csak úgy pár km-re adta fel a harcot a lakástól.
Már régóta tudtam, hogy nem az igazi, van már benne vagy 400, de soha nem kapcsolt félre, vagy szarakodott, csak már durván váltott, mostanában meg folyamatos rezonancia volt a kocsiba, ami már a halálának a kezdete volt.
A végzetes esemény kezdete az autópályán történt, sima 120 as haladásnál, mikor kezdtem gyorsítani alulról rángatást éreztem, a fordulat mutató meg ugrált 1,2 centit le fel,azt minden gyorsításnál csinálta,( tipikusan a váltó halál első jele )
Már csak 80 al mentem, és imákat mormoltam,hogy haza érjek, de már egy kamiont se nagyon tudtam előzni, mert alig akart gyorsulni.
Na a városba érve az első piros lámpa, már ott alig akart indulni el, aztán kb 200 méter már menni alig akart, kidobta a fogaskereket a váltó hibára is.
Csak bőgött a motor a kocsi meg állt, nem ment.
Leállítottam a motort. 5,10 perc után indíttok,akkor 70 métert menni tudtam, utána megint csak a motor pörgött, kocsi nem ment.
Kis pihenés után, mire megjött a mentő, arra még felállt a saját lábán, fel tudtam vele menni.
Ennyi. Hétfőn Pest, 450 körül lesz a vége. Teljes generál. A váltós ámult, hogy ennyi van a kocsiba, mert ezek a GM váltók nem bírnak ennyit. 250 körül a többség meghal.
Most volt náluk egy x5 az 450 ezer volt. Mivel sok a melójuk, úgy 8,10 nap.
Majd rakok fel képeket milyen volt a wandler, mert az tutira szétfosta magát. Csak annak a felújítása 70, Remélem utána újra úgy vált mint a vaj majd.
veszkoo85 Elküldve: 2014-05-15 21:50 Extra gyors találkozó!
veszkoo85 Elküldve: 2014-04-18 10:23 Autóvásárlás
andree írta:vargadre írta:YELLOW írta:vargadre írta:YELLOW írta:vargadre írta:YELLOW írta:vargadre írta: Gyors kérdéssel zavarnálak titeket!
A 330D E46 (135 Kw) mik a fenntartási költségei? Csak a biztosítás, teljesítmény adó és nem is tudom, hogy van-e luxusadó, tehát maga az ami alapból sújtja az autót pedig nem is gurultál vele 1 métert sem.
Köszönöm a válaszotokat előre is!
vannak a neten erre programok, amik kiszámolják... teljesítményadónál számít az autó kora is. ugyanúgy neten tudsz kalkuláltani biztosítási díjat is.
Igen nézegettem is de mivel 3 oldalt 5 fajta eredményt ad így eléggé megcsappant az érdeklődésem irántuk Ezért is kérdezem a gazdákat és utána lesz viszonyítási alapom, hogy melyik jó
az megint külön eredményt fog adni... mivel más évjárat, más város így a biztosítás is más. ettől nem leszel előrébb teljesítmény adónál meg ugynaazt kell kapnod. a biztosítási díj, meg különböző biztosítási társaságoknál mindig más volt.
sőt biztosításnál, nem csak, hogy az autó életkora számít, hanem a tulajé is, mióta van jogsija, hol lakik, menniyt megy kb. egy évben. ezeket írd le magadról, aztán kb 0% esély van rá, hogy valaki ugyanolyan paraméterekekl fog rendelkezni mint Te. logika ember.
Ember én nem azt kérdeztem, hogy pontosan mondják meg nekem, hogy nekem mennyit kell fizetni, hanem, hogy ők mennyit fizetnek teljesítmény adót és ha van luxusadót így ha beütöm a netes kalkulátorban és pontosan azt az eredményt adja akkor tudom, hogy jó az a kalkulátor. (az sajnos nem tudom, hogy hatályos-e a jogszabály a luxusadóról) A biztosítást meg tájékozódás végett kérdeztem. Ha már oltogatni akarsz akkor először neked legyen egy kis logikád, vagy sütni valód esetleg annyi értelem, hogy kérdezel normálisan.
de mit nem értesz? hülye vagy? még nehogy már te sértődj meg.
nem bírod felfogni, hogy a teljesítmény adó az ugyanaz. le van írva törvényben hogy kW-onként menniy a díja x-y év között. rákeresel a etves kibebaxott neten oszt kiszámolod. nem kell hozzá kalkulátor sem.
biztosítás. nem fogod fel! szerinted majd bárki kiadja az adatait, hogy te ki tudd számolni egy netes felületen, csak, hogy jó-e a kalkulátor? képzeld el jó. hazsnáld nyugodtan számold ki magadnak. ha személyesen bemész egy biztosítóhoz 1-2ezer Ft eltérést fogsz kapni.
még ilyen hülye kérést/kérdést. szerintem ne vegyél BMW-t
Hát látom jó vagy szövegértelmezésből de nyugodtan rázzad a rongyot. A biztosításon vagy fent akadva, holott a luxusadó lett volna a lényeg mert nem tudom, hogy egyáltalán van vagy nincs, vagy ha fizetni kell akkor pl a teljesítmény adóval együtt kell-e fizetni. Egyszerűbbnek tartottam itt megkérdezni, mert általában normális és segítőkész embereket látok a bejegyezések alapján. Ahogy látom neked nem kellene Bmw, ha minden máshoz ennyi eszed van mint ehhez akkor még roller sem való neked.
Szia,
Biztosítás: netrisk.hu illetve biztositas.hu
(itt meg is tudod kötni, és váltani is tudsz)
Kw adó: Ezt mindig a lakcímed szerinti önkormányzatnak fizeted, ebből kifolyólag bemész oda a leendő autód adataival és kiszámolják.
A lényeg hogy ezekben a dolgokban nem szabad feltételezésekbe belemenni.
Példa: 320d 1999 vidék bár Pesten lakom.
Biztosítás: a biztosítás.hu-n megkötve éves díj és átutalás: 18.000/év
Súlyadó: Vidék: 18.000/év
Remélem tudtam segíteni, mert azok az infók amit itt kapsz csak viszonyításra jók.
Üdv.
veszkoo85 Elküldve: 2014-04-16 18:57 Autóvásárlás
YELLOW írta:BMW_Noob83 írta: Ez van még.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...on-7770191
Mit gondoltok?
biztos akarsz Te összkerekest?
a másik, hogy a beltérből pont a lényeg nem látszik. benyás nagy köbcentis meg automata, na az meg kizárt. legyen bármilyen helyzet, nem fanyalodnék dízelre. nincs az az Isten. kivéve ha kisbuszom lesz
veszkoo85 Elküldve: 2014-04-14 18:19 Társalgó
csbalu írta: Sziasztok!
Voltam a cégünkkel kint a Hannover Messén kiállítottunk és én egy picit autó szemmel is
nézelődtem, mivel volt egy Mobilitás Energia csarnok is ami tele volt elektromos autóval.
Egy energetikai cég jóvoltából VEZETTEM A BMW i3-at!!!
(a képeken látható fehér példányt)
Iszonyat jó!! NAGYON MEGY!! NAGYON JÓ!! INSTANT GET!! Kormányzás nagyon jó, fotómű nagyon jó, iszonyat nyomaték, 170LE. Érezni hogy nagyon merev az egész karosszéria.
Hazafelé menet benéztünk a BMW Welt-be.
Képek:
https://www.dropbox.com/sh/556...3P7J7mi_tt
veszkoo85 Elküldve: 2014-04-01 20:35 Segítsetek!
BalaBMW írta: Sziasztok!
Elakadtunk kicsit, így szükségem lenne egy kis segítségre. A tünet a következő: teljesen random kigyorsításoknál nincs teljesítményem. Néha kb 3000-es fordulatnál alig akar feljebb menni (és közben olyan mint egy szívódízel), néha meg tovább megy, de ugyanúgy nincs erő. Lelépek a gázról és újra rálépek nem segít. Automatát átrakom manuálba és visszaváltok nem segít. Kiolvastuk a hibakódot és turbó nyomás problémát ír. Turbó átnézve és úgy tűnik nincs gond. Csövek átnézve és minden ok. Most ott tartunk, hogy a légtömegmérőre gyanakszunk. Mivel van, hogy napokig nem csinálja és utána is csak 1x-1x ezért a turbót kizártuk teljesen. A légtömegmérőt olyan mondta akinek szintén volt hasonló problémája azért tartunk itt. Nem tudom, hogy van-e a kettő között összefüggés, de most elkezdte enni az olajat is. Eddig 2 olajcsere között (15.000 km) max 1 mm hiányzott a maximumig, most kb 1 mm-re van a minimum felett 12.000 km alatt. Kb 1000 km-el ezelőtt rátöltöttünk fél litert, mert akkor is eezen a szinten volt, de most megint ott van a min. felett éppen... Az olaj gyári BMW 5w30 és a kocsiban elvileg olyan 300e km körül van.
Köszi a segítséget előre is!!
veszkoo85 Elküldve: 2014-03-11 19:24 Nagyobb sebességnél rezonálás
oxigen írta:anubisz írta:oxigen írta:veszkoo85 írta:oxigen írta:anubisz írta: Tudom nem sokat jelent,de nem valami nagy web oldala van
http://automatavalto.ewk.hu/
Én inkább itt nézetem meg, itt komoly fórum téma van, látszik, hogy foglalkoznak az online kérdezőkkel is. Meló meg hegyekbe, van rutin.Bár lehet drágább is.
http://www.automatavalto.eolda...ekessegek/
Persze nem akarok elítélni senkit,
Ne weboldal alapjan donts, beszelj mindkettovel, es aki
- tobb garanciat ad,
- szimpatikusabb,
- esetleg olcsobb,
azt valaszd. Habar az olcsosag nem mindig jo. En az alapjan valasztottam, hogy a Nyari Janoshoz (fenti link) volt ugy kontaktom, hogy valaki ismer valakit, aki ismeri Gondoltam ez tobb, mint a semmi.
Tovabbra is erdekel amugy, hogy ha negyed gazon gyorsitotok automataval, akkor vajon hogyan viselkedik a fordulatszammero?
Kedves oxigén...amit már írtam hogy ezek az öntanuló váltók a vezető vezetéséhez alkalmazkodnak,én nem sportosan vezetek hanem normálisan nekem se pakol vissza 1-2 fokozatot hirtelen padlozásnál.de megtapasztaltam hogy ha sportosabbra veszem a dolgót akkor ő is egy bizonyos kilométer után már gyorsabban vált+reagál..
motortartó+váltótartó bak csere is sokat segíthet én most estem át rajta..Ha szembe állsz az autóval és nyitva van a géptető és jár a motor és szar a motortartó bakot általában a jobb oldali szokott szar leni akkor ha leállítod akkor mintha beesne abba az írányba..Én is a Nyári Janihoz fogok menni
Nekem egyből visszapakol 2000-es fordulat alatt, bármekkora gázt adok. Meglátjuk, hogy mennyire nyugszik meg és áll be a váltó a köv. 5-600km-en. A motortartó + váltótartó bakot megnézem, köszi a tippet
Egy dolgot mondtak még (Nyári úr és egy békéecsabai márkaszervíz is, függetlenül), hogy ugyan ők sem tudják teljesen az okát, de az E46 automatákat általában a _nem_ gyári akksi is megöli idővel. Én most fogok bele venni egy gyárit, mert úgy tudom nem az van benne...tiszta hülyeség.
a nem gyári aksi, jaj ezen sírok. szerencse,hogy mindig van mire fogni.Ha napelemes lenne a kocsi,akkor az erősebb napsütés lenne a hibás.
Soha az életbe ilyen variációt nem hallottam. És mi ölné meg? az erősebb áram? Nincs fesz szabályozás? Mit öl meg? az elektronikát? Bezzeg a motor vezérlést nem öli meg? és semmi más elektronikát? Na futok egyből veszek egy gyárit 40 ropiért. Ezt az Exidét meg kibaszom a kukába. Akkor a sok hifi őrültnek mind rossz a váltója, mert ugye azoknak bika aksi van a kocsiba.
És ha sportba van,nem vált el, csak a pirosnál, minden fokozatba.
Persze, lehet hogy hulyeseg ez az aksi kerdes, de lehet, hogy kisebb teljesitmenyu van most benne, mint ami kellene. Este meg fogom nezni.
Nem sportban van gond, hanem D-ben, a sportot nem hasznalom egyaltalan.
veszkoo85 Elküldve: 2014-03-11 07:00 Nagyobb sebességnél rezonálás
oxigen írta:anubisz írta: Tudom nem sokat jelent,de nem valami nagy web oldala van
http://automatavalto.ewk.hu/
Én inkább itt nézetem meg, itt komoly fórum téma van, látszik, hogy foglalkoznak az online kérdezőkkel is. Meló meg hegyekbe, van rutin.Bár lehet drágább is.
http://www.automatavalto.eolda...ekessegek/
Persze nem akarok elítélni senkit,
Ne weboldal alapjan donts, beszelj mindkettovel, es aki
- tobb garanciat ad,
- szimpatikusabb,
- esetleg olcsobb,
azt valaszd. Habar az olcsosag nem mindig jo. En az alapjan valasztottam, hogy a Nyari Janoshoz (fenti link) volt ugy kontaktom, hogy valaki ismer valakit, aki ismeri Gondoltam ez tobb, mint a semmi.
Tovabbra is erdekel amugy, hogy ha negyed gazon gyorsitotok automataval, akkor vajon hogyan viselkedik a fordulatszammero?
veszkoo85 Elküldve: 2014-03-10 20:36 Autóvásárlás
fadam írta: Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy e46 sedan-on (320i, 325i 2002 körüli) volt gyárilag cápa-antenna?
veszkoo85 Elküldve: 2014-03-09 18:26 Nagyobb sebességnél rezonálás
anubisz írta:veszkoo85 írta:anubisz írta:veszkoo85 írta: kedves kolléga.
Őszintén már magam sem tudom.
Pénteken kicserélték a motortartó+váltótartó gumibakot úgy gondolom hogy csendesebb lett menet közben..vált rendesen "szerintem"de kíváncsi lennék hogy egy ilyen szaki mint mondana.mivel azt mondják hogy egy ezek a váltók öntanulosók a vezető stílusához igazodnak,én nem nyomom neki ezért ha betaposom nekem nem pakol vissza 2-öt,de azt megfigyeltem az elmúlt hónapban ha sportosabbra veszem a figurát ezt ő érzékeli érezteti,nem arra gondolok hogy átbillentem sport állásba.
Az előző tulaj cserélt benne olajat..majd megkérdezem hogy miért..
de a barátomnak 320d-van 400ezer kilométer váltóhoz nem nyúlt még..
neked okés a váltó?????????
Azért kérdeztem, mert nekem is xi van, igen még jó, de nekem is meg kel nézetnem, az olaj miatt mindenképpen, meg azért már érezni a korát.Ha hideg akkor az elején indulás után, kicsit tovább tartja alacsony fokozaton, érezni,hogy nem kamesz a hideg olaj,meg azért már nem úgy vált mint a vaj, de még nincs vele gond, pedig ebbe is van vagy 450.Úgy gondolom lassan szét szedetem, hogy rendbe hozzák,még addig amíg nem fossa le magát.
mióta van nálad amúgy???????honnan szerzed be azokat az alkatrészeket amihez nincs utángyártot gondolok motortartóbak+első lengéscsillapító meg ilyenek.első lengést cseréltél már??????
Hát vagy 5 éve biztos, vagy 200 at mentem én vele. Amiből nincs ut.gyártott,azt gyárival cserélem. Már cseréltem lengőkart 1x kettőt, meg talán 1x az egyiket.Most rakják be megint az újat, már ott a kép a a képeim között. Szerdán rakják be 2 lengőkart, meg vettem powerflex szilentet hozzá. Leng csill már mind a 4 lett cserélve. Most 3,4 hónapja a 2 hátsót.
veszkoo85 Elküldve: 2014-03-09 17:54 Nagyobb sebességnél rezonálás
anubisz írta:veszkoo85 írta: kedves kolléga.
Őszintén már magam sem tudom.
Pénteken kicserélték a motortartó+váltótartó gumibakot úgy gondolom hogy csendesebb lett menet közben..vált rendesen "szerintem"de kíváncsi lennék hogy egy ilyen szaki mint mondana.mivel azt mondják hogy egy ezek a váltók öntanulosók a vezető stílusához igazodnak,én nem nyomom neki ezért ha betaposom nekem nem pakol vissza 2-öt,de azt megfigyeltem az elmúlt hónapban ha sportosabbra veszem a figurát ezt ő érzékeli érezteti,nem arra gondolok hogy átbillentem sport állásba.
Az előző tulaj cserélt benne olajat..majd megkérdezem hogy miért..
de a barátomnak 320d-van 400ezer kilométer váltóhoz nem nyúlt még..
neked okés a váltó?????????
Azért kérdeztem, mert nekem is xi van, igen még jó, de nekem is meg kel nézetnem, az olaj miatt mindenképpen, meg azért már érezni a korát.Ha hideg akkor az elején indulás után, kicsit tovább tartja alacsony fokozaton, érezni,hogy nem kamesz a hideg olaj,meg azért már nem úgy vált mint a vaj, de még nincs vele gond, pedig ebbe is van vagy 450.Úgy gondolom lassan szét szedetem, hogy rendbe hozzák,még addig amíg nem fossa le magát.