vfeca Elküldve: 2012-07-03 09:06 Autóvásárlás
zoliika írta: Még annyit megjegyeznék,hogy németből biztos nem vennék autótHa kiváncsi vagy miért is nem,akkor megírom privátba...........
Esetleg bele a nagyközösbe, hogy mindenki okuljon belőle?
vfeca Elküldve: 2012-07-03 09:06 Autóvásárlás
zoliika írta: Még annyit megjegyeznék,hogy németből biztos nem vennék autótHa kiváncsi vagy miért is nem,akkor megírom privátba...........
vfeca Elküldve: 2012-06-21 08:38 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Tano írta:
Hi!
Ez azt jelenti, hogy nem az M47-es, vagyis DDE3-as menüpontra nyomtál rá, hanem az M47N-es, vagyis DDE5-ösre, ezért nem találja, mivel neked nem az van.
Alapból az újabb INPA verzióknál a DDE3 menüpont nem jelenik meg, ezt egy kis jegyzettömbös átírással tudod módosítani. Most nem a diagos gépről írok, ha addig nem írja meg valaki, akkor este megnézem pontosan melyik fájlban kell kitörölnöd egy pontosvesszőt, és akkor látni fogod már a DDE3-at is a menüben.
vfeca Elküldve: 2012-06-20 21:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Idézet: Variant checking
Requested control unit: 'D50M47B1,D50M47A/V1.04,D50M47A0/V0.03,DDE50K47/V0.75'not found.
Control unit found: 'DDE30DS0'.
Program will be stopped.
vfeca Elküldve: 2012-06-18 21:05 Műszerfal kijelzés
kempelen írta:
Igen, pontosan. Tekerd túl végálláson, mert a mutató csak rá van szorulva finoman a tengelyre. Ha megindult kézzel óvatosan forgatás közben húzd felfelé a mutatót és akkor lehelet könnyen lejön. Remélem aki előtted hozzányúlt nem kent ragasztót a tengelyre.
Egy kicsit állítsd az alapállás alá a mutatót és amikor bekötöd, az első pár másodperces kerregő kalibrálás után az alapvonalra fog állni a mutató.
Ha pedig akkor sem jó, akkor az állítgatást addig kell ismételni, amíg tényleg nem lesz jó.
A lényeg, hogy ha a kezedben lévő műszeregységet javítás után kapásból alapállapotra állítod, akkor ahogy feszültséget kap a mutató egy kicsit feljebb fog kerülni és nem lesz jó az alapállás.
vfeca Elküldve: 2012-06-18 15:19 Műszerfal kijelzés
kempelen írta:
A mutatót meg kell indítani bármely irányban a végállástól, azaz nyugodtan tekerj a mutatót két teljes fordulatot is a végállástól. Ilyenkor leválik a tengelyről és forgatva le tudod húzni a mutatót úgy, hogy nem lesz baja a számlapnak, a mutatónak és a mutatót forgató motornak sem...
vfeca Elküldve: 2012-06-17 13:43 Műszerfal kijelzés
jons írta:vfeca írta: de "10 órától" visszább nem tudtam forgatni, elég erősen ellenállt, erőltetni meg nem akartam. Próbáltam lehúzni a mutatót a tengelyéről, de ez sem ment. Van vmi trükkje vagy csak erősebben kellett volna húzni?
ne is erőltetsd itt minden finoman jár.
röhögni fogsz, de én villával csináltam a mutató leszedést... kempelennek nagyobb gyakorlata van, lehet ő mást mondana.
Egyébként az a mutató mindig rosszul mutatott?
vfeca Elküldve: 2012-06-17 13:16 Műszerfal kijelzés
jons írta:vfeca írta:
Köszi! Vmi képes útmutató van hozzá, hogy hogyan kell a műszerfalat barkácsolni? Amúgy még a szétszedés talán megy, de az óvatos állítgatástól és az összerakástól kicsit félek, nincs annyira finom kezem. Tudok nagy bajt csinálni?
Nem tudsz!
vfeca Elküldve: 2012-06-16 21:22 Műszerfal kijelzés
jons írta:
Valószínű a tiedben a km állás tároló chip miatt szét kellett szedni az óracsoportot hogy kiforrasszák vagy hozzáforrasszák a tekerő gépet, és az összerakásnál elrontották a mutatók visszarakását vagy ha nem vették le, akkor csak simán elállítódott a "szakszerű" hozzányúlástól. Szedd szét és állítsd be a null pontokat a mutatók elforgatásával. Óvatosan és kicsiket állíts.
vfeca Elküldve: 2012-06-16 14:16 Üzemanyagszint-jelzõ hiba
Adiii írta:pneurob írta:laci320ci írta:Adiii írta: Sziasztok!
SOS segítségre lenne szükségem. Az autómba tegnap tankoltam 30 liter benzint de már volt benne 33 liter körül. Én úgy tudom 63 literes a tank. Tankolás után ugye full állást kellett volna mutatnia ennek ellenére a mutató ott maradt ahol előzőleg állt (ami nagyjából 33 liter +- 1-2 liter). Műszerfaltesztet lefuttattam, a mutatónak látszólag nincs baja. Akksi sarut levettem hátha törli a hibatárolót. Erre a mutató még lejjebb állt be vagy 10 literrel. Mi lehet a gond? Mit érdemes megnézni? Minden tippet, ötletet, konkrét segítséget szívesen fogadok. Előre is köszönöm.
Akksi sarut vedd le 2percre és tedd vissza!Ennyi!
Ha ez sem segít két hiba lehet még
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05〈=de
Itt egy osztott tank van van, mert valahol el kell mennie a kardánnak. A két tér között van egy szintkiegyenlítő folyadéksugárszivattyú. Lehet, hogy csak lecsúszott a tömlő
A másik hiba az lehet, hogy fennakadt a szintjelződ, a képen a 2 számú:
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=15〈=de
Majd csak megfejtjük.
Köszönöm a segítséget. Ezen a nyomon fogok elindulni, csak szép dolog lesz kiszedni a hátsó üléseket. Tőled már vásároltam alkatrészt a bmw-muller.hu oldalon, nagyon meg vagyok elégedve a termékeiddel. Egy apró észrevételem van a webshoppal kapcsolatban, hogy nem teljes körű a választék. Ami fent van annál sokkal több termékkel rendelkezel.
vfeca Elküldve: 2012-06-16 09:02 Műszerfal kijelzés
vfeca Elküldve: 2012-06-13 22:51 Turbo
hancurozo írta:Sanyesz írta: Sziasztok!
Egy olyan érdekes problémám van, hogy az autóm, nem nagyon akar menni, és erőtlennek tűnik, pl. Gödöllőnél az M3-ason az emelkedőn vissza kellett váltani 4.-be, mivel 5.-be nyomtam neki egy padlót (kb. 120-al mentem) és nem csinált semmit, inkább elkezdett esni a fordulatszám és vissza kellett váltani, mi lehet a probléma. Én a turbóra gondoltam, meg igazából 3000-3200-on akarna meg indulni, de ott sem az igazi. Meg a vízhőfok se áll be középre hanem vissza hűl menetközbe, gondolom termosztát megadta magát, ilyenkor érdemes cserélni az egr termosztátot is, vagy csak akkor ha muszáj. BMW e46 320d touring, 2000-es 136 le.
Üdv. Sanyesz
Nem a turbód rossz. Nézd meg a geometria szabályzójának vákumcsöveit. Ha jó, cseréld meg az egr szabályzóját és a turbóét. (akkor kiderül az jó-e) Nézzetek élőadat olvasást, mert ha nem értéken kívüli tartományt mutat a légtömegmérő akkor nem ad hibakódot.
Én egyben cserélném a 2 termosztátot ha már megbontod a hűtőrendszert. (nem kerül sokkal többe)
vfeca Elküldve: 2012-06-13 22:11 Autóvásárlás
hil írta:vfeca írta:
Sziasztok!
Elhoztam a 320d kombit.
A diagnál rögtön kiderült, hogy többet pörgették a km-órát, mint a főtengelyt.
De összességében nem volt rossz állapotban. 1-2 rizikós dolog lehet benne, viszont végül találtunk közös nevezőt, úgyhogy bevállaltam.
Köszi mindenkinek a segítséget, ha nem bánjátok, nem sorolom fel az összes nevet, de nagyon hálás vagyok, és ha tudom viszonozni, szóljatok!
És ne örüljetek, hogy megszabadultatok tőlem, mostantól majd elkezdek kérdezni a többi fórumtémában is.
Szia! Remélem ezáltal tudtál vagy 300 000 pénzt lealkudni az árából????
vfeca Elküldve: 2012-06-13 21:43 Autóvásárlás
vivaladiesel írta:lelkespeter írta: Mindenképpen jól nézessétek át,nekem ugyan ilyen van és rengeteg gond van vele.Sajna ezen is csak most fognak kijönni a hibák(ne így legyen).Amúgy szép az autó,látszólag rendben van.
Szia! Így van, egy alapos diagnosztika mindenképpen szükséges. Tegnap voltunk megnézni az autót, mindent átvizsgáltam/átvizsgáltunk az autón. Futómű, motor, fékek, rétegvastagság-mérés, szervizkönyv (az autó 8-9 éves koráig végig Németországban szervizelve) + javítási számlák szegedi szervizből.
A próbakör alatt én vezettem az autót. Volt benne rosszabb út, 160-as tempó és satufék is de semmi nem jut eszembe ami rendellenesen működne. Akárhogy nyomtam neki, nem füstölt...
Klíma jól hűt, fékbetétek-tárcsák szinte újak, a motortér olajfolyástól mentes.
vfeca Elküldve: 2012-06-09 21:30 Autóvásárlás
vfeca Elküldve: 2012-06-08 15:20 Autóvásárlás
vivaladiesel írta:
Szia. Nem kaptam meg. Ha a közelben jársz akkor csörgess meg!