Sziasztok!
Megnéztem ma még egy kombit,
egy 2000-es 320d-t.
Ezt ki is tudtam végre próbálni, a tapasztaltakkal kapcsolatban lenne pár kérdésem.
Ez a sokadik kombi, aminek hátul a rendszám fölött a fogantyú szélén elég hosszan hólyagosodik felfelé a festés. Ez akkor tipikus kombi probléma? És nagyon vészes, vagy könnyen javítható?
Máshol nem nagyon látszott rajta rozsda, csak 1-2 apró pöttyöt vettem észre. A kereskedő állítása szerint nem volt törve, az ő mérése szerint 60-80 mikron körül van a festés szinte mindenhol, néhány helyen 120-140. Ha igazak ezek az értékek, mire utalhatnak?
A következő: mennyire normális, ha 5-ben 80-nál nyomok egy padlógázt, és nem történik semmi? Úgy vettem észre, hogy kb. 2000-es fordulattól kezd el húzni, én elég gyengének éreztem, annak ellenére, hogy turbódízel. Tesómnak volt turbós dízelautója (dCi), annál bármilyen fordulatnál léptem rá a gázra, azonnal elkezdett nagyon érezhetően húzni, ez meg inkább a 316i-re hasonlított, olyan kelletlenül kezdte összeszedni magát, mint amilyen az volt 5-ben 70-80-nál klímával. A kérdés az, hogy ennek így kell-e viselkednie? Esetleg csak turbólyuk?
A rádió alig talált csatornákat. A kombinál is a hátsó szélvédőben van a rádió antennája? És ha igen, akkor gondolom költséges, ha gond van vele.
Egyéb észrevételek:
Szervizkönyv van, de nincs végig vezetve, meg a dátumok minden pecsétnél ugyanolyan tollal és írással vannak beírva, sztem utólag kerültek bele.
Pozitív: klíma hűt, szellőzők arra fújnak és annyira, ahogy kell, a napfénytető hibátlanul működik, az ülések elég feszesek, jó állapotban van vannak, tempomat működik.
Negatív: bal első ablakemelő meg se moccan, légzsáklámpa szokás szerint világít, kopott fékbetét-lámpa világít, és valszeg cserés a fűtőventi, ugyanúgy búg, mint anno nekem. A motor műanyag burkolata törött.
És pocsék volt a fék, összehasonlítva az én volt E46-osommal, nem volt semmi fékhatás. Pedig az ugye egy rom volt...