Megnéztem egyébként a múltkor említett kombit, vannak róla új képek is:
Szürke 318i TouringÖsszességében nem nézett ki rosszul.
Nincs nagyon lelakva, nem nagyon láttam szakadást meg erős kopást benne. Rosszabb állapotban volt, mint az enyém 155e-nél, de nem sokkal.
Az óra 238e km-t mutat, a szervizkönyvben 2008-ban volt az utolsó pecsét kb. 220e-nél, és volt egy matrica a motortérben egy 2009-es olajcseréről 236e-nél...
Eléggé lötyögött a váltó, de nem volt vészes, megvolt minden fokozat.
Ami furcsa volt, hogy beindítás után hallatszott egy kis bugyborékoló hang, mintha levegős lenne a hűtőkör, de egy próbaút után abbahagyta.
Illetve a generátoron meg körülötte olyan réteg volt az alkatrészeken, mint amikor az elem belefolyik a távirányítóba, ilyen érdes fehéres bevonat.
Valahol van egy kis vízszivárgás, látszott alul a védőburkolaton.
Illetve volt egy kis olajsár a motor elején, a tárcsákon is, de nem folyás, hanem inkább mintha vékony permet lenne. Mint amikor a ecset még festékes, de már alig, és ha megsuhintom, akkor apró különálló pöttyöket hagy...
Amúgy nem volt rossz hangja a motornak.
Érdekes módon kicsit nehéz volt tekergetni a kormányt még szervóval is, bár lehet, hogy ez csak a büdös nagy 17-es kerekek miatt volt.
Meg rendszám nélkül csak egy rövid kört mentem vele, úgyhogy nem tudtam kipróbálni a tempomatot.
Hát ennyi, ha bárkinek van ezek alapján észrevétele, örömmel hallgatom.