vikti fórum hozzászólásai

vikti Elküldve: 2013-02-03 14:18 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
anubisz írta: Én azért nem szedem szét


hát pedig igazán szétszehetnéd. sőt mindenki szedje már szét. nem olyna nagy munka, csak 10 csavart kell kitekerni, és 30perc alatt megvan. mer a szerelő aszonta ennek így kell működni, hogy valahol lóg a bél.



Én szétszedném gond nélkül ha tunám h hova kössem utána a kábelt...

vikti Elküldve: 2013-02-03 13:46 Műszerfal kijelzés

anubisz írta:
vikti írta:
anubisz írta:
vikti írta:
YELLOW írta:
vikti írta: Hi
Olyan gondom van, hogy a műszerfalon nemvilágít a visszajelző ha behúzoma kéziféket.
Az gond, hogy nemmegy a kázifékhez egy szál kábel sem.
A kérdésem az hogy, ha húznék egy kábelt a kéziféktől akkor a kábel másik végét hova kössem be? A műszerfal dugójába, ha oda akkor hányas pinbe?


szerintem a kézifékkar alatt lennie kell egy kis kapcsolónak. most valamiért a Lada képe ugrik be, de gondolom itt is úgy lehet.
műszerfaltesztnél világít? mert lehet a műszerfalon ment ki a LED-je, vagy ki van takarva, vagy mit tudom én.


Igen a kapcsoló ottvan a kar alatt, a műszerfal tesztnél világít a LED-nek semmi baja.
Csak a kábel hiányzik amit ha húznék oda nemtudnám hova kötni a másik végét.

akkor jó, ha megvan a kapcsoló. Most vetted a kocsit, hogy csak most vetted észre?
Akkor tényleg csak az a baj, be kell vezetékezni.

Nem,nemmost vettem csak most van rá időm foglalkozni ilyen kicsinységgel is,eddig volt rajta komolyabb munka is ami szerencsére már megvan.


Vannak itt ilyen elektromos szakik, akik tudják ezeket a bekötési rajzokat, majd megírják. Én azért nem szedem szét, hogy merre kellene bekötni, majd ők megmondják.
Nem is tudom, az hova csatlakozik, még nem volt ilyen gondom. Ugye a műszer egység hátulján csak komplett csatlakozók vannak, abból, hogy melyik vezetékből hiányzik félúton, ki tudja. Mert biztos nem a müszerfaltól nem megy a zsinór, valahol félúton van elvágva, kiszedve.

Igen,igen kb ugylezs ahogy mondod, csak azt jolnne tudni,hogy meliyk lehete az a káble melyiket keressem, ha alivan vágva.
De addigis várom a válaszokat még.

vikti Elküldve: 2013-02-03 13:28 Műszerfal kijelzés

anubisz írta:
vikti írta:
YELLOW írta:
vikti írta: Hi
Olyan gondom van, hogy a műszerfalon nemvilágít a visszajelző ha behúzoma kéziféket.
Az gond, hogy nemmegy a kázifékhez egy szál kábel sem.
A kérdésem az hogy, ha húznék egy kábelt a kéziféktől akkor a kábel másik végét hova kössem be? A műszerfal dugójába, ha oda akkor hányas pinbe?


szerintem a kézifékkar alatt lennie kell egy kis kapcsolónak. most valamiért a Lada képe ugrik be, de gondolom itt is úgy lehet.
műszerfaltesztnél világít? mert lehet a műszerfalon ment ki a LED-je, vagy ki van takarva, vagy mit tudom én.


Igen a kapcsoló ottvan a kar alatt, a műszerfal tesztnél világít a LED-nek semmi baja.
Csak a kábel hiányzik amit ha húznék oda nemtudnám hova kötni a másik végét.

akkor jó, ha megvan a kapcsoló. Most vetted a kocsit, hogy csak most vetted észre?
Akkor tényleg csak az a baj, be kell vezetékezni.

Nem,nemmost vettem csak most van rá időm foglalkozni ilyen kicsinységgel is,eddig volt rajta komolyabb munka is ami szerencsére már megvan.

vikti Elküldve: 2013-02-03 13:17 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
vikti írta: Hi
Olyan gondom van, hogy a műszerfalon nemvilágít a visszajelző ha behúzoma kéziféket.
Az gond, hogy nemmegy a kázifékhez egy szál kábel sem.
A kérdésem az hogy, ha húznék egy kábelt a kéziféktől akkor a kábel másik végét hova kössem be? A műszerfal dugójába, ha oda akkor hányas pinbe?


szerintem a kézifékkar alatt lennie kell egy kis kapcsolónak. most valamiért a Lada képe ugrik be, de gondolom itt is úgy lehet.
műszerfaltesztnél világít? mert lehet a műszerfalon ment ki a LED-je, vagy ki van takarva, vagy mit tudom én.


Igen a kapcsoló ottvan a kar alatt, a műszerfal tesztnél világít a LED-nek semmi baja.
Csak a kábel hiányzik amit ha húznék oda nemtudnám hova kötni a másik végét.

vikti Elküldve: 2013-02-03 13:15 Műszerfal kijelzés

anubisz írta:
vikti írta: Hi
Olyan gondom van, hogy a műszerfalon nemvilágít a visszajelző ha behúzoma kéziféket.
Az gond, hogy nemmegy a kázifékhez egy szál kábel sem.
A kérdésem az hogy, ha húznék egy kábelt a kéziféktől akkor a kábel másik végét hova kössem be? A műszerfal dugójába, ha oda akkor hányas pinbe?


Gondolod a te kocsidból kihagyták ezt a funkciót? vagy valaki kikötötte egész a műszarfalig? nem hiszem. Valami más lehet a gond. Szerintem ne kötözgess semmit a műszarfalra, ha nem akarsz nagyobb gondot. Én se tudom hol a kapcsolója, valaki majd megmondja, lehet az szart be, vagy más a gond.


Gondolom, hogy nemhagyták ki belőle, kb az előző tulaj köthette ki(nemértem mivégett).
De a kapcsoló a kéziféknél van azt néztem is és körülötte sehol sincs kábel...
Szóval biztos, hogy kábel hiba csak nemtudom hova bekötni.

vikti Elküldve: 2013-02-03 11:47 Műszerfal kijelzés

Hi
Olyan gondom van, hogy a műszerfalon nemvilágít a visszajelző ha behúzoma kéziféket.
Az gond, hogy nemmegy a kázifékhez egy szál kábel sem.
A kérdésem az hogy, ha húznék egy kábelt a kéziféktől akkor a kábel másik végét hova kössem be? A műszerfal dugójába, ha oda akkor hányas pinbe?

vikti Elküldve: 2013-01-14 16:53 légzsak_

YELLOW írta:
vikti írta:
YELLOW írta:
ute107 írta:
vikti írta: Na végre siekeresen meg lett csinálva a légzsák rendszer, de ezzel az áramkörrel sikerült csak:


Egy dolgot kérdezhetek?!

Miért jobb munkát csinálni magadnak, mikor diaggal csak egy katt lett volna?


én sem értem eztet


Azért emberek, mert nemvolt más választásom,ahogy az előbbikebe is írtam, a program amivel kilehetne kapcsolni, nekem NEMMEGY, a környékbe pedig senkinek sincs olyanja.
Így pedig teljesen ingyen meglett oldva és jó is.


az, hogy jó is, majd akkor kiderül, mikor nyílnia kell, de erre ne kerüljön sor, mármint a helyzetre.

Hát igen, de az már egy másik dolog ...
Lepróbálni ezt nemlehet,hibát meg szerencsére nemlejez. Bízzunk a legjobbakban.

vikti Elküldve: 2013-01-13 22:48 légzsak_

YELLOW írta:
ute107 írta:
vikti írta: Na végre siekeresen meg lett csinálva a légzsák rendszer, de ezzel az áramkörrel sikerült csak:


Egy dolgot kérdezhetek?!

Miért jobb munkát csinálni magadnak, mikor diaggal csak egy katt lett volna?


én sem értem eztet


Azért emberek, mert nemvolt más választásom,ahogy az előbbikebe is írtam, a program amivel kilehetne kapcsolni, nekem NEMMEGY, a környékbe pedig senkinek sincs olyanja.
Így pedig teljesen ingyen meglett oldva és jó is.

vikti Elküldve: 2013-01-13 22:19 légzsak_

Na végre siekeresen meg lett csinálva a légzsák rendszer, de ezzel az áramkörrel sikerült csak:

vikti Elküldve: 2013-01-13 02:57 légzsak_

Tano írta:
vikti írta: Sikeresen megvan az áramkör beiktattam arra a helyre ahova kellett és a hiba ugyanugymaradt:S Azt írja hogy rövid áramkör.
Most akkor hogyan tovább,légyszi segítsetek.
Köszi


Akkor ajánlom azt, amit ilyenkor elsőre szoktunk, hogy kapcsoltasd ki diaggal, ha nem akarod kicseréltetni.


Jah,oké hát igen másnem akkor marad az a választás.

vikti Elküldve: 2013-01-12 19:05 légzsak_

Tano írta:
vikti írta:
Tano írta:
vikti írta: És olyant, hogy az ülés alatt az elfoglaltság jelző 2 kábelét összekötöm az ugy jolenne? Akkor igaz állnadoan belenne kapcsolva az összes zsák de nem lenne semmi baj ha csak simán összdrótoznám vagy inkább ne??


Ha csak simán összekötnéd, akkor is bejelezne, mert zárlatnak tekintené. Ahhoz kell egy kis áramkör, ami be lett már linkelve. Inkább egyszerűbb diaggal kikapcsoltatni.

Légyszi azt a kis áramkört belinkelnéd mégegyszer mert nemtalálom .


A galériámban is találsz róla képet.


Sikeresen megvan az áramkör beiktattam arra a helyre ahova kellett és a hiba ugyanugymaradt:S Azt írja hogy rövid áramkör.
Most akkor hogyan tovább,légyszi segítsetek.
Köszi

vikti Elküldve: 2013-01-08 20:38 légzsak_

Tano írta:
vikti írta: És olyant, hogy az ülés alatt az elfoglaltság jelző 2 kábelét összekötöm az ugy jolenne? Akkor igaz állnadoan belenne kapcsolva az összes zsák de nem lenne semmi baj ha csak simán összdrótoznám vagy inkább ne??


Ha csak simán összekötnéd, akkor is bejelezne, mert zárlatnak tekintené. Ahhoz kell egy kis áramkör, ami be lett már linkelve. Inkább egyszerűbb diaggal kikapcsoltatni.

Légyszi azt a kis áramkört belinkelnéd mégegyszer mert nemtalálom .

vikti Elküldve: 2013-01-08 00:07 légzsak_

jons írta:
szotakdavid írta:
jons írta:
szotakdavid írta:
Ncse-expertel a ckm-ek között megtalálod. És kitudod kapcsolni és nem lesz lufi lámpa.

Nem teljesen ott van...

Mire gondolsz?mi ott kapcsoltuk ki.


Amiről beszélünk, itt a topicban, arra gondolok. A CKM az a Car/key memory. Ott ilyet nem állítasz. Légyzsák modulban psw-fsw állományt olvasol és a kapott állományban lesz. hogy mit kell átállítani.


És olyant, hogy az ülés alatt az elfoglaltság jelző 2 kábelét összekötöm az ugy jolenne? Akkor igaz állnadoan belenne kapcsolva az összes zsák de nem lenne semmi baj ha csak simán összdrótoznám vagy inkább ne??

vikti Elküldve: 2012-12-26 23:26 hûtõ

ignasow írta:
vikti írta: Hi! Megint zavarok ...
Azzal,hogy van a hűtő és a motor között az a hűtőzsalu ami vákuumra nyit. Működik is de tiszta fordítva, ha begyujtom hidegen a motrot, akkor egyből kinyit. És csak leállításnál zár vissza. Ennek nemúgy kéne működnie, hogy ha bemelegedett a víz akkor nyit ki és akkor áramolhasson ott a levegő,hidegmotornál meg zárva maradnia?


Üdv. Azt is egy elektromos vákuum szabályzó szelep működteti, lehet az szórakozik... vákuum csöveket csekkold le nincs egy felcserélve... vagy diag.


Azokat is átnéztem, mind jó is, nemlátni semmi hibát diaggal is működik csak nemtudom h miert forditva...

vikti Elküldve: 2012-12-26 18:15 Mûszerfal világítás

anubisz írta:
vikti írta:
anubisz írta:
vikti írta:
jegember írta:
Coyote írta:
jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Én teljesen megértem - ebben az irányba megy a világ, az automatizálás és kényelem az elsődleges szempont, az emberek meg csak butulnak egyre jobban.
Az oprendszerek (PC-n és telefonon is) egyre bolondbiztosabbak, egyre nehezebb finomhangolni vagy beleturkálni a beállításokba, ugyanígy az autókat is szeretnék, ha a szervízre bíznánk inkább.
A jövőben egyre kevesebb dologba kell beleavatkoznunk majd, erőltetik az automataváltót, biztonsági automatikákat, stb....

Amúgy azt mesélik, hogy a két lépcsős (sárga, piros) vízhőfok kijelzés egész megbízható az E90-en. Mondjuk még mindig nem tiszta nekem, hogy mi történik akkor, amíg nem melegszik fel rendesen, márpedig egy rossz termosztát így szépen gyilkolhatja a motort.

Mindenesetre divatirányzat ide vagy oda, a BMW elismerte, hogy rossz döntés volt, mert az új generációban ismét megjelent a hőfokmérő.
Talán ráébredtek, hogy csak a csajos autókban lehet elhagyni ilyesmit, a BMW meg nem az (kivéve az 1-est )


Akkor én csak azt kérdezném, hogy ki az aki tett már a kocsijába ilyet vagy pedig tudja hol lehet kapni/hogyan érdemes?

Hali!
Én meg azt nemértem,hogy az újabbakba mi a francnak rakta olajhőmérőt? Annak aztán mi haszna? Az olaj sose forr fel vagy melegszik túl...


Ez nagyon durva volt. Az a borzalmas, hogy nem minden kocsiba van. Tőled se vennék kocsit, egy ilyen felszólalás után


Miért gonodlod ezt?? Jó legyen olajhőmérő, de akkor ez mellett legyen egy vízhőmérő is (pl.E46 M3) .
A vízfelforrásával vannak általában több gondok én úgyvélem.


Nem az a gond, hogy forr az olaj,ez nem egy dragster, hanem, hogy nem elég meleg.
Nem véletlen jelzi vissza az M3 a fordulatszámlapon, színekkel mikor meleg már az olaj, mikor lehet már terhelni a motort.
érdekes olvasmány
http://www.injektor.hu/index.j...4&akt=


Ahogy elolvastam cikket láttam ,hoyg van igazság a te állításodba, jó legyen olajhőmérő is de akkor szerintema vízről se feledkezzenek meg...