vikti fórum hozzászólásai

vikti Elküldve: 2012-12-26 17:33 hûtõ

Hi! Megint zavarok ...
Azzal,hogy van a hűtő és a motor között az a hűtőzsalu ami vákuumra nyit. Működik is de tiszta fordítva, ha begyujtom hidegen a motrot, akkor egyből kinyit. És csak leállításnál zár vissza. Ennek nemúgy kéne működnie, hogy ha bemelegedett a víz akkor nyit ki és akkor áramolhasson ott a levegő,hidegmotornál meg zárva maradnia?

vikti Elküldve: 2012-12-26 17:28 Mûszerfal világítás

anubisz írta:
vikti írta:
jegember írta:
Coyote írta:
jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Én teljesen megértem - ebben az irányba megy a világ, az automatizálás és kényelem az elsődleges szempont, az emberek meg csak butulnak egyre jobban.
Az oprendszerek (PC-n és telefonon is) egyre bolondbiztosabbak, egyre nehezebb finomhangolni vagy beleturkálni a beállításokba, ugyanígy az autókat is szeretnék, ha a szervízre bíznánk inkább.
A jövőben egyre kevesebb dologba kell beleavatkoznunk majd, erőltetik az automataváltót, biztonsági automatikákat, stb....

Amúgy azt mesélik, hogy a két lépcsős (sárga, piros) vízhőfok kijelzés egész megbízható az E90-en. Mondjuk még mindig nem tiszta nekem, hogy mi történik akkor, amíg nem melegszik fel rendesen, márpedig egy rossz termosztát így szépen gyilkolhatja a motort.

Mindenesetre divatirányzat ide vagy oda, a BMW elismerte, hogy rossz döntés volt, mert az új generációban ismét megjelent a hőfokmérő.
Talán ráébredtek, hogy csak a csajos autókban lehet elhagyni ilyesmit, a BMW meg nem az (kivéve az 1-est )


Akkor én csak azt kérdezném, hogy ki az aki tett már a kocsijába ilyet vagy pedig tudja hol lehet kapni/hogyan érdemes?

Hali!
Én meg azt nemértem,hogy az újabbakba mi a francnak rakta olajhőmérőt? Annak aztán mi haszna? Az olaj sose forr fel vagy melegszik túl...


Ez nagyon durva volt. Az a borzalmas, hogy nem minden kocsiba van. Tőled se vennék kocsit, egy ilyen felszólalás után


Miért gonodlod ezt?? Jó legyen olajhőmérő, de akkor ez mellett legyen egy vízhőmérő is (pl.E46 M3) .
A vízfelforrásával vannak általában több gondok én úgyvélem.

vikti Elküldve: 2012-12-26 14:45 Mûszerfal világítás

troooger írta:
vikti írta:
jegember írta:
Coyote írta:
jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Én teljesen megértem - ebben az irányba megy a világ, az automatizálás és kényelem az elsődleges szempont, az emberek meg csak butulnak egyre jobban.
Az oprendszerek (PC-n és telefonon is) egyre bolondbiztosabbak, egyre nehezebb finomhangolni vagy beleturkálni a beállításokba, ugyanígy az autókat is szeretnék, ha a szervízre bíznánk inkább.

A jövőben egyre kevesebb dologba kell beleavatkoznunk majd, erőltetik az automataváltót, biztonsági automatikákat, stb....

Amúgy azt mesélik, hogy a két lépcsős (sárga, piros) vízhőfok kijelzés egész megbízható az E90-en. Mondjuk még mindig nem tiszta nekem, hogy mi történik akkor, amíg nem melegszik fel rendesen, márpedig egy rossz termosztát így szépen gyilkolhatja a motort.

Mindenesetre divatirányzat ide vagy oda, a BMW elismerte, hogy rossz döntés volt, mert az új generációban ismét megjelent a hőfokmérő.
Talán ráébredtek, hogy csak a csajos autókban lehet elhagyni ilyesmit, a BMW meg nem az (kivéve az 1-est )


Akkor én csak azt kérdezném, hogy ki az aki tett már a kocsijába ilyet vagy pedig tudja hol lehet kapni/hogyan érdemes?

Hali!
Én meg azt nemértem,hogy az újabbakba mi a francnak rakta olajhőmérőt? Annak aztán mi haszna? Az olaj sose forr fel vagy melegszik túl...


Télen is tudj vigyázni a motorra. Ugye ha hideg a motor nincs meg a kellő kenés, jobban kopik. a víz hőfok hiába megy fel, mert az olaj lassabban melegszik.

Jah,ebben lehet valami,de ha pl a termosztatommal van a gond akkor attól független az olaj bemelegedhet nem ? És a víz meg nemmegy fel és akkoris csak jobban kopik a motor.

vikti Elküldve: 2012-12-26 13:42 Mûszerfal világítás

jegember írta:
Coyote írta:
jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Én teljesen megértem - ebben az irányba megy a világ, az automatizálás és kényelem az elsődleges szempont, az emberek meg csak butulnak egyre jobban.
Az oprendszerek (PC-n és telefonon is) egyre bolondbiztosabbak, egyre nehezebb finomhangolni vagy beleturkálni a beállításokba, ugyanígy az autókat is szeretnék, ha a szervízre bíznánk inkább.
A jövőben egyre kevesebb dologba kell beleavatkoznunk majd, erőltetik az automataváltót, biztonsági automatikákat, stb....

Amúgy azt mesélik, hogy a két lépcsős (sárga, piros) vízhőfok kijelzés egész megbízható az E90-en. Mondjuk még mindig nem tiszta nekem, hogy mi történik akkor, amíg nem melegszik fel rendesen, márpedig egy rossz termosztát így szépen gyilkolhatja a motort.

Mindenesetre divatirányzat ide vagy oda, a BMW elismerte, hogy rossz döntés volt, mert az új generációban ismét megjelent a hőfokmérő.
Talán ráébredtek, hogy csak a csajos autókban lehet elhagyni ilyesmit, a BMW meg nem az (kivéve az 1-est )


Akkor én csak azt kérdezném, hogy ki az aki tett már a kocsijába ilyet vagy pedig tudja hol lehet kapni/hogyan érdemes?

Hali!
Én meg azt nemértem,hogy az újabbakba mi a francnak rakta olajhőmérőt? Annak aztán mi haszna? Az olaj sose forr fel vagy melegszik túl...

vikti Elküldve: 2012-12-25 20:08 légzsak_

jons írta:
szotakdavid írta:
Ncse-expertel a ckm-ek között megtalálod. És kitudod kapcsolni és nem lesz lufi lámpa.


Nem teljesen ott van...

Oké akkor madju megpróbálom valahogy elinditani Expertet és kikapcoslom ,köszi !

vikti Elküldve: 2012-12-25 18:26 légzsak_

si3rrabravo írta:
vikti írta:
si3rrabravo írta: Es diaggal specifikusan pl az anyosules erzekelot lehet kikapcsolni? Es csak az fog ebben az esetben "extrakent" kinyilni? Vagy unblock az egeszet kikapcsolja es nyilik minden ami van az autoban akkor is ha csak bal eleje kapja a jelet?


Mivel próbáltad kikapcsolni NCSExpert vagy DIS?


Én semmivel! Én csak kérdezek a hozzáértőktől! Nekem nem ég már semmilyen lámpa. Én vettem egy kis diódakütyüt amit rádugtam ülés alatt a kábelre. Mert anyósülés mindig bejelzett.

Van egy extraban! Ha erre jarsz, odaadom!

Nekem az üléselfoglaltság jelző jönne jól vagy valakitől egykis segítség,hogy hogy lehetne kikapcoslni...

vikti Elküldve: 2012-12-25 18:04 légzsak_

si3rrabravo írta: Es diaggal specifikusan pl az anyosules erzekelot lehet kikapcsolni? Es csak az fog ebben az esetben "extrakent" kinyilni? Vagy unblock az egeszet kikapcsolja es nyilik minden ami van az autoban akkor is ha csak bal eleje kapja a jelet?


Mivel próbáltad kikapcsolni NCSExpert vagy DIS?

vikti Elküldve: 2012-12-25 17:19 légzsak_

Tano írta:
vikti írta: Jha igen,csaknemtudom DIS-el kilehet kapcsolni?


NCSExperttel ki lehet.


Igen csak jólenne ha eltudnám indítani mert nemakarja felismerni az autot nemtudom hogy innen hogyan tovább...

vikti Elküldve: 2012-12-25 16:30 légzsak_

si3rrabravo írta: Vikti, ezek szerint egy diagost kell akkor felhajtanod! Anno en leebayeztem egy szenzort par euroert, aztan anyosules alatti csatlakozo helyere bedugtam, hogy ne vilagitson a szemembe az a szaramikor ulnek mellettem.


Jha igen,csaknemtudom DIS-el kilehet kapcsolni?

vikti Elküldve: 2012-12-25 16:00 légzsak_

YELLOW írta:
si3rrabravo írta:
szotakdavid írta:
si3rrabravo írta:
vikti írta: Hello!
Valaki nemtud eladó ülés elfoglalás jelző szenzort? Mert neten sehol se találok se újat,se használtat.
Köszi.


Nekem van egy! Merre laksz?


Miért nem kapcsoltatod ki diaggal?


Ezt a hibakodot ki lehet vegleg iktatni diaggal?


jah nem fogja figyelni. viszont az összes légzsák pukkan ha gond van, függetlenül attól, hogy ül-e valaki anyóson vagy sem. ugye ez kisebb koccanásnás gáz, amikor az új légzsák többe kerül, mint egy mocitető csere fényezéssel. de inkább nyíljon mint ne, még akkor is azt mondom


Igen? Kilehet kapcsolni? Azt nem is tudtam de megpróbálhatom. De azért jólenne egy új is amúgy Szlovákiába lakok,Bősön ide ha ellehetne küldeni valahogy...

vikti Elküldve: 2012-12-25 13:36 légzsak_

Hello!
Valaki nemtud eladó ülés elfoglalás jelző szenzort? Mert neten sehol se találok se újat,se használtat.
Köszi.

vikti Elküldve: 2012-12-22 00:35 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vivaladiesel írta:
vikti írta:

Hát nemhiszem,ellenőriztem mindenta turbo körül és innentől nemtudom milehet.



Húzd le a légtömegmérő csatlakozóját (ilyenkor beáll egy középértékre...) és menj vele egy próbakört. Ha visszatért az ereje akkor értelemszerűen a légtömegmérőt kell cserélned.

Ja, és a légtömegmérőt nem feltétlenül írja be hibának!!


De ha nézte géppel a kocsit akkor élő adatoknál kéne látni valami eltérést a légtömegmérőnél.


Egy próbát azért megér...köszi

Jolvan,meglsem majd akkor INPA-val. kössz
Lehúzott ablaknál menj vele egy gyors kört,ha a légtömegmérő nem jön össze ha hallasz porszívó hangot a csöveknél keresd a hibát ha nem jó akkor vékony vákum csöveket nézzd át ami a turbo vezérlő szelepre mennek.



Oké de ha ezután sem lesz jo, van még valami amit átkéne néznem?


Inpaval lehet turbo nyomást nézni ha gondolod nézz rá arra is!

Jó ötlet, csak azt nemtudom, hogy mennyinek kell lennia nyomásnak.


a másik gépemen van minden ilyen szar amin épp haldoklik,de a facelift elöttinél a szívósornál van egy jeladó a beáramló légmennyiséget lehet nézni. a Normális töltés 0.8 és 1 bar között van.


vikti Elküldve: 2012-12-22 00:27 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vivaladiesel írta:
vikti írta:

Hát nemhiszem,ellenőriztem mindenta turbo körül és innentől nemtudom milehet.



Húzd le a légtömegmérő csatlakozóját (ilyenkor beáll egy középértékre...) és menj vele egy próbakört. Ha visszatért az ereje akkor értelemszerűen a légtömegmérőt kell cserélned.

Ja, és a légtömegmérőt nem feltétlenül írja be hibának!!


De ha nézte géppel a kocsit akkor élő adatoknál kéne látni valami eltérést a légtömegmérőnél.


Egy próbát azért megér...köszi


Lehúzott ablaknál menj vele egy gyors kört,ha a légtömegmérő nem jön össze ha hallasz porszívó hangot a csöveknél keresd a hibát ha nem jó akkor vékony vákum csöveket nézzd át ami a turbo vezérlő szelepre mennek.



Oké de ha ezután sem lesz jo, van még valami amit átkéne néznem?


Inpaval lehet turbo nyomást nézni ha gondolod nézz rá arra is!

Jó ötlet, csak azt nemtudom, hogy mennyinek kell lennia nyomásnak.

vikti Elküldve: 2012-12-22 00:21 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vivaladiesel írta:
vikti írta:

Hát nemhiszem,ellenőriztem mindenta turbo körül és innentől nemtudom milehet.



Húzd le a légtömegmérő csatlakozóját (ilyenkor beáll egy középértékre...) és menj vele egy próbakört. Ha visszatért az ereje akkor értelemszerűen a légtömegmérőt kell cserélned.

Ja, és a légtömegmérőt nem feltétlenül írja be hibának!!


De ha nézte géppel a kocsit akkor élő adatoknál kéne látni valami eltérést a légtömegmérőnél.


Egy próbát azért megér...köszi


Lehúzott ablaknál menj vele egy gyors kört,ha a légtömegmérő nem jön össze ha hallasz porszívó hangot a csöveknél keresd a hibát ha nem jó akkor vékony vákum csöveket nézzd át ami a turbo vezérlő szelepre mennek.


Oké de ha ezután sem lesz jo, van még valami amit átkéne néznem?

vikti Elküldve: 2012-12-22 00:15 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
vivaladiesel írta:
vikti írta:

Hát nemhiszem,ellenőriztem mindenta turbo körül és innentől nemtudom milehet.



Húzd le a légtömegmérő csatlakozóját (ilyenkor beáll egy középértékre...) és menj vele egy próbakört. Ha visszatért az ereje akkor értelemszerűen a légtömegmérőt kell cserélned.

Ja, és a légtömegmérőt nem feltétlenül írja be hibának!!


De ha nézte géppel a kocsit akkor élő adatoknál kéne látni valami eltérést a légtömegmérőnél.


Egy próbát azért megér...köszi