vikti fórum hozzászólásai

vikti Elküldve: 2012-12-22 00:12 Mi lehet a baj?

[quote="szotakdavid"]
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta:
ateszka86 írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta: Hello.
Megint egy kérdés.
Mi végett lehet az, hogy nemakar úgy húzni az autó mint eddig? 3-as E46-os 136 lovas de úgy vettem észre, hogy nemakar ugy ugarni meg nemis nyom ugy az ülésbe mint eddig.
Turbónál azt a vákkumos szelepet lepróbáltam teszt géppel-működött.
Valami javaslat?
Köszi!


Hali

Erőtlen a kocsi vagy későn reagál a gáz adásra??


Gázadásra reagál, inkább az erejével van a gond.


légtömegmérő rendben?
Igen,az rendben,nemír rá hibát





Lyukas valamelyik turbó csöved valószínűleg.


Hát nemhiszem,ellenőriztem mindenta turbo körül és innentől nemtudom milehet.


leszedted a turbo csöveket??vagy a vékony vákum csövek??


Igen,lehúztam és a vákum csőben volt is vákum.

vikti Elküldve: 2012-12-22 00:06 Mi lehet a baj?

[quote="szotakdavid"]
vikti írta:
ateszka86 írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta: Hello.
Megint egy kérdés.
Mi végett lehet az, hogy nemakar úgy húzni az autó mint eddig? 3-as E46-os 136 lovas de úgy vettem észre, hogy nemakar ugy ugarni meg nemis nyom ugy az ülésbe mint eddig.
Turbónál azt a vákkumos szelepet lepróbáltam teszt géppel-működött.
Valami javaslat?
Köszi!


Hali

Erőtlen a kocsi vagy későn reagál a gáz adásra??


Gázadásra reagál, inkább az erejével van a gond.


légtömegmérő rendben?
Igen,az rendben,nemír rá hibát





Lyukas valamelyik turbó csöved valószínűleg.


Hát nemhiszem,ellenőriztem mindenta turbo körül és innentől nemtudom milehet.

vikti Elküldve: 2012-12-21 23:05 Mi lehet a baj?

[quote="ateszka86"]
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta: Hello.
Megint egy kérdés.
Mi végett lehet az, hogy nemakar úgy húzni az autó mint eddig? 3-as E46-os 136 lovas de úgy vettem észre, hogy nemakar ugy ugarni meg nemis nyom ugy az ülésbe mint eddig.
Turbónál azt a vákkumos szelepet lepróbáltam teszt géppel-működött.
Valami javaslat?
Köszi!


Hali

Erőtlen a kocsi vagy későn reagál a gáz adásra??


Gázadásra reagál, inkább az erejével van a gond.


légtömegmérő rendben?
Igen,az rendben,nemír rá hibát.





vikti Elküldve: 2012-12-21 22:58 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
vikti írta: Hello.
Megint egy kérdés.
Mi végett lehet az, hogy nemakar úgy húzni az autó mint eddig? 3-as E46-os 136 lovas de úgy vettem észre, hogy nemakar ugy ugarni meg nemis nyom ugy az ülésbe mint eddig.
Turbónál azt a vákkumos szelepet lepróbáltam teszt géppel-működött.
Valami javaslat?
Köszi!


Hali

Erőtlen a kocsi vagy későn reagál a gáz adásra??


Gázadásra reagál, inkább az erejével van a gond.

vikti Elküldve: 2012-12-21 22:51 Mi lehet a baj?

Hello.
Megint egy kérdés.
Mi végett lehet az, hogy nemakar úgy húzni az autó mint eddig? 3-as E46-os 136 lovas de úgy vettem észre, hogy nemakar ugy ugarni meg nemis nyom ugy az ülésbe mint eddig.
Turbónál azt a vákkumos szelepet lepróbáltam teszt géppel-működött.
Valami javaslat?
Köszi!

vikti Elküldve: 2012-12-10 15:37 Tempomat - utólag?

vikti írta:
Tano írta:
anubisz írta:
vikti írta: Hello mindenki!
A régebbi 136 lovas 2001-es E46-ba is lehet utólag tempomatot szerelni?
Ha igen akkor valaki tudna segíteni, hogy hogy is kéne beszerelni? Vagy esetleg valami kapcs.rajz ?


Gondolom lehet, mert így is, úgy is gyártották, vagy nem? Szerintem ezt szakszervizre bízd, már ha nem akarod, hogy ne kapcsoljon le fékezéskor, vagy önálló életre keljen, persze egy csepp iróniával. Aztán lehet, hogy tévedek, és mégsem lehet.


Igen, abba is be lehet építeni utólag. Én is utólag raktam be.
Azért nem egy olyan nagy misztikum beépíteni. Ha van egy kis minimális elektronikai érzéked, akkor magadnak is nyugodtan berakhatod. A gyári leírás pontosan megmondja mit hova kell bekötni, és akkor normálisan is fog működni.


Aha,köszi a segítésgeket
És amúgy drága magában csak a tempomat? (csak az alkatrészekre gondolok)

Ezt a leírást amugy hogyan tudom megnézni/lehúzni? 

vikti Elküldve: 2012-12-10 15:36 Tempomat - utólag?

Tano írta:
anubisz írta:
vikti írta: Hello mindenki!
A régebbi 136 lovas 2001-es E46-ba is lehet utólag tempomatot szerelni?
Ha igen akkor valaki tudna segíteni, hogy hogy is kéne beszerelni? Vagy esetleg valami kapcs.rajz ?


Gondolom lehet, mert így is, úgy is gyártották, vagy nem? Szerintem ezt szakszervizre bízd, már ha nem akarod, hogy ne kapcsoljon le fékezéskor, vagy önálló életre keljen, persze egy csepp iróniával. Aztán lehet, hogy tévedek, és mégsem lehet.


Igen, abba is be lehet építeni utólag. Én is utólag raktam be.
Azért nem egy olyan nagy misztikum beépíteni. Ha van egy kis minimális elektronikai érzéked, akkor magadnak is nyugodtan berakhatod. A gyári leírás pontosan megmondja mit hova kell bekötni, és akkor normálisan is fog működni.


Aha,köszi a segítésgeket
És amúgy drága magában csak a tempomat? (csak az alkatrészekre gondolok)

vikti Elküldve: 2012-12-10 15:35 Tempomat - utólag?

Ezt a leírást amugy hogyan tudom megnézni/lehúzni?

vikti Elküldve: 2012-12-10 15:23 Tempomat - utólag?

Aha,köszi a segítésgeket
És amúgy drága magában csak a tempomat? (csak az alkatrészekre gondolok)

vikti Elküldve: 2012-12-09 23:45 Tempomat - utólag?

Hello mindenki!
A régebbi 136 lovas 2001-es E46-ba is lehet utólag tempomatot szerelni?
Ha igen akkor valaki tudna segíteni, hogy hogy is kéne beszerelni? Vagy esetleg valami kapcs.rajz ?

vikti Elküldve: 2012-11-30 15:38 Turbo

e46f4n írta: Igy van, nem feltetlen kell a legrosszabbra gondolni! Ktalizator flexi joint siman lyukas lehet, attol is adhat futyulo hangot, ha megnezed es kormos feluletet latsz bizonyos reszein, mar gyanakodhatsz erre. Sot, mivl jonnek a hidegek ilyenkor erosodik is a futyules, ami felmelegedett rendszernel mar rogton nem olyan.



Igen az is feltűnt,hogy hidegen jol hallani de üzzemmeleg állapotba szinte már nemis.

vikti Elküldve: 2012-11-30 15:00 Turbo

csatis1 írta:
vikti írta:
vivaladiesel írta:
vikti írta: Hello midnekinek!
Olyan kérdés, hogy az nagy baj ha hallom ,hogy a turbo elég hangosan fütyül??
Vagy ez igy normális?



Ez a kopás/elhasználódás jele. Először csak fütyül, ez később átmegy bőgésbe ezt követően pedig letérdel a turbó...




Jah,értem és köszönöm a választ.


Nem feltétlenül a turbo maga a hibás.
Nálam lassan kezdett hangosodni, aztán éreztem egy kis kipuffogószagot indítás után. Kiderült, hogy a kipuff rezgéscsillapítóm ment szét, azért hallatszódott jobban a turbó is. Hátha neked is "csak" ez a baj.


Igen de azt már néztem,azzal nincs gond

vikti Elküldve: 2012-11-30 14:12 Turbo

vivaladiesel írta:
vikti írta: Hello midnekinek!
Olyan kérdés, hogy az nagy baj ha hallom ,hogy a turbo elég hangosan fütyül??
Vagy ez igy normális?



Ez a kopás/elhasználódás jele. Először csak fütyül, ez később átmegy bőgésbe ezt követően pedig letérdel a turbó...




Jah,értem és köszönöm a választ.

vikti Elküldve: 2012-11-30 12:21 Turbo

Hello midnekinek!
Olyan kérdés, hogy az nagy baj ha hallom ,hogy a turbo elég hangosan fütyül??
Vagy ez igy normális?

vikti Elküldve: 2012-10-07 22:28 Műszerfal kijelzés

[quote="szotakdavid"]
vikti írta:
szotakdavid írta:
Csacsa12 írta:
hil írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta: Aha,lehet h hogy igazad lesz megis próbálom majd,köszi
És még olyan gondom is van hogy a fékbetétek elkopását jelző lámpa se gyullad ki amikor ráteszem a gyújtást. Az lehet kábelszakadás vagy inkább valami más ok?


Hát most megfogtál h annak fel kell-e gyulladnia..azt tudom h nálam azt is kitakarták. Nézzd meg a kopásjelzőket ha frankó mind akkor jó ha nincsenek a helyükön és nem ég a lámpa akkor azt is kitakarták.

A kopásjelzők a helyén vannak mert lett cserélve komplett fék elől hátul de az öregeket se mutatta h ellettek volna kopva pedig már kevés volt rajtuk.Meg láttam több ilyen E46-osba is h ráteszik a gyújtást és kivilágít. De igen lehet h h kitakarták.
Amugy esetleg olyan nemlehet h hogy kiég a műszerfalon az égő?


Szia!
Azért annyit hozzátennék Dávid műszeregység szétszedéséhez, hogy mielőtt leveszed a burkolatot, előtte a napi Km számláló (bal oldali) és az óra állító (jobb oldali) gombokat előre felé érdemes kihúzni a törések elkerülése miatt.


Sziasztok!
Én az izzó kiégését ki merem zárni. Nagyon sokat kell annak világítania ahhoz, hogy kiégjen, ami egy kopsájelző esetén nem életszerű.
Nem kell szétszedni a műszeregységet az izzó kitakarás ellenőrzéséhez. Ha belépsz a szervíz menübe (valahol van egy anyag róla ezen az oldalon is), lehetőséged van ellenőrzésre. Abban a manüpontban az összes visszajelző lámpát bekapcsolja az elektronika és a mutatókat is megjáratja végállásig majd vissza. Ha tudod hova nézz a kijelzők garmadájában, elsőre megállapíthatod, hogy működik e a kopásjelző lámpája. Igaz a fő-fő gányt nem mutatja, amikor egy foglalatra van kötve két izzó. Ott már csak a szétszerelést követő szemrevételezés segít.


Jól mondod a Titkos menü 2-es pontja a műszerfal teszt.



Igen-igen, jólmondod,már többször is futtatam azt a tesztet de a kopásjelzőlámpa akkorse gyullad ki ahogy a légzsákhibajelző sem...


Akkor kitakarták marad a szétszedés!



Még örülnék is neki ha csak tényleg annyi lenne a hiba hogy kitakarták,nemkéne tovább keresgélnem...