viktor fórum hozzászólásai

viktor Elküldve: 2016-12-01 23:42 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Laza írta:
YELLOW írta:
ospicc írta:
YELLOW írta:
ospicc írta: Üdvözlök, mindenkit!

A következőről lenne szó: Van egy kínai BMW E46 utángyártott, navigációm. Nem működött rajta a 2 db usb, ezért a srác akitől vettem, szoftwer problémára hivatkozva, adott 1 szoftwert, hogy frissítsem vele, az majd segít. Felment sikeresen, de miután újraindult a fejegység, nem működik helyesen.
Nem megy a rádió és folyton kalibrálni kell a képernyőjét, mert nem azt teszi amit akarok, pl: ha dvd-t kapcsolnám, rámegy a beállításolkra stb.... kalibrállás után, működik rendesen ahogy kel addig, amíg le-nem állítom a kocsit! Indítás után, kezdődik minden előről! Mit lehet ezzel kezdeni? Segítsen valaki kérem!


vegye vissza a srác, mert ez így nem oké. ne hagyd magad!


Zsákút! Sajna nem veszi vissza! Helyesebben a vételár feléért, benne lenne! Az meg nekem nem oké. Nincs más lehetőségem, mint keresni hozzá a megfelelő szakit, vagy egy hozzáillő új frissítést!

Köszönöm, hogy írtál, YELLOW!



a 14 napos visszavásárlás mindenkire vonatkozik, ha jól tudom. használt dolgokra is.
te vettél valamit, ami nem működik megfelelően.
egyébként könnyen lehet valóban szoftveres probléma. esetleg kutatni kell, hátha találni hozzá valamit.

szerk.: nem mellesleg kitudja hány embernek adta már el, aztán 50%-ért vissza vette


Ha jól vettem ki, akkor van gond ha megszakad a tápellátás, és mikor a cucc újra kap áramot, újra be kell állítani. Régebbi egyszerűbb autórádióknál volt hasonló a szitu, mikor az órát kellett mindig beállítani - ha nem volt bekötve egy ált. narancs színű vezeték, ami készenlétben megjegyezte a beállításokat. Nem lehet hogy itt is ennyi a gond?



Ha nincs állandó tápvezeték,, akkor lehet, hogy van a készülékben egy akku, ami a memóriáért felelős. Talán az lehet a rossz. Esetleg ki lehet cserélni.

viktor Elküldve: 2016-11-29 20:33 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
viktor írta:
Szerintem valamelyik trapézon a gömbfej megadta magát. Akkor szokott kóvályogni.


Akkor meglessük a gömbfejeket, hátha meg lesz a ludas.


szerintem pedig akkor jó úton is kovályogna, meg nyári kerékkel is.


Sima úton nekem nem csinálta, talán csak kicsit félrehúzott. Viszont a legkisebb egyenetlenségre azonnal szédelegni kezdett. Ha úgy is alámásznak, akkor rángassák meg azt is

viktor Elküldve: 2016-11-28 22:38 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Következő problémába kérném a segítséget!
Mitől lehet az, hogy a kocsit alig tudom az úton tartani mióta felraktam a téli kerekeket?!
Ha megyek fele folyamatosan jobbra vagy balra ellenkormányoznom, rátartani kell mert önálló életet él...
A kormányt megmozgatva és a kerekekre rátartva egyből mozog a kerék a legkisebb mozdulatra, tehát gondolom nem a gömbfej az...
Most vagy szar a kormánymű vagy centírozási hiba okozhat ilyet?!
Vagy valami más?!
Előre is köszönöm!


én ezt téliről nyárira átállásnál szoktam érezni. de szélesebb a nyárim, és az ET is más, nagyobb lesz a nyomtáv.
neked mi volt a nyári szett, és milyen a téli? felnik, gumik.


A nyári az 18 225/40

A téli az pedig 16 205/50


felniméret? nem véletlen írtam utána


a 18 az 8j és gyári ET
a 16 az gyári ET de a másik passz....


há ezt nem értem... mindkettőhöz azt írtad gyári ET, de említesz valami másikat, amit nem tudsz...
a gyári ET meg egy dolog, mert mi van ha nem E46 gyári aluról beszélünk, hanem más típuséról.
elég nehéz most a kommunikáció. nehéz lesz megfejteni a 205/50 R16 pedig nem gyári méret. legalábbis nem E46-é.
ha máshogy jön ki a nyomtáv, akkor érzékeny lehet a nyomvájúra. egy jól tapadó gumi is viheti az autót. ez lehet szélesebb gumitól, vagy jobban tapadó új téligumitól is.
de rossz futómű beállítás is okoz ilyet.


Akkor futóműves meg egy centír lesz a megoldás....


centrír nem okoz ilyet... akkor rázna, mint a rosszbaj...


Szerintem valamelyik trapézon a gömbfej megadta magát. Akkor szokott kóvályogni.




viktor Elküldve: 2016-11-24 22:22 Motorolaj

Rico135 írta:
YELLOW írta:
Rico135 írta: Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni olaj témában.
Sikerült vásárolnom egy gyöngyszemet életem eddigi legjobb döntése a család mellett
egy gyönyörű 135-öst 2008-as.
Szeretnék rajta olajat cserélni mert az a tuti, ha én cserélek rajta vásárlás után, olvasgattam itt is ott is ,sok az információ a végeredmény pedig a Motul 8100 X-clean 5W-30 ra esett de miután tényleg nem vagyok "profi" ezért gondoltam megkérdezlek titeket, biztosan vannak tagok akik sokkal jobban értenek hozzá mint én.
A segítségeteket előre is köszönöm !


mindenki más márkában hisz, vagy más márkáknak ad bizalmat.
a viszkozitás jó (5w-30). legyen BMW jóváhagyása aztán annyi, és persze a nagyobb gyártók termékeit érdemes nézni.


Nagyon szépen köszönöm !

Ezt a Motult olajat használom én is. Nekem bevált.

viktor Elküldve: 2016-11-20 16:17 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

rioka92 írta: Halihó!!

Problémás előző tulaj mindentől féltette az autót a lopástól és megszakított az obd-n az egyik vezetéket de megtaláltuk hogy melyik az és összeraktuk ahogy annak lennie kell... elm327 bluetooth-os kütyüvel próbálkoztunk eddig minden autót felismert amit próbáltunk viszont az enyémet nem találja!!!
Van esetleg valami másik megoldás vagy felejtsem el...

Ha vezetékprobléma van a profi gépek se tudnak kommunikálni??

Válaszokat köszi előre!!

Sok minden lehet. Rejtett kapcsoló, felcserélt vezeték... Hallottam olyat is, hogy kapcsolóval feszültség alá helyezték a vezetékeket, nem kapcsolta le a tulaj és elfüstölt az olvasó. Örülhettek neki a szervizben.

viktor Elküldve: 2016-11-20 16:08 Mi lehet a baj?_

rioka92 írta: Halihó!!

Mi lehet a baj?? 320D 136LE Padlógáznál 2-3 ezres fordulat között ingadozik a fordulat veszít az erejéből 4-5 be lehet a legjobban érezni... légtömegmérő kicserélve..

Válaszokat segítséget előre köszi!!!


Indítás után rögtön csinálja vagy később?

viktor Elküldve: 2016-11-08 08:21 Motor-váltó

multifilter85 írta: Sziasztok!Valaki tudna nekem segiteni hogy egy 2011 es 520d BMW ben mikor.van az elso nagy szerviz?Ez alatt arra gondolok hogy vezerles,automata valto olaj,meg szurok es motor olaj. Kineztem magamnak egy gyonyoru 5os bmvt csak nem tudom mikor lennenek ezek esedekesek!Amugy 75000 merfold (120000)van benne! Koszonom a valaszotokat!


Ha, jót akarsz magadnak, akkor cseréled amikor megveszed, nem a km-t nézed...

viktor Elküldve: 2016-11-04 08:43 Motorgenerál!

YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta: mi a jelenség, ha hajtókarcsapágyas lesz egy motor?
hang, tünet? (rá fogok guglizni is, de érdekel itt kinek mi a véleménye erről)
csak általánosságban kérdezem, mert annyi félét hallottam már, most is egy BMW csoportos kérdés kapcsán merült fel bennem ez a kérdés.

Mintha kalapáccsal vernéd a hengerfejet.


közben utána olvastam, van sok minden ami egyezik a leírtakban.
de ugye amire biztosra válik, addigra már a tipikus tünetek vannak.

Ez egy elég gyors folyamat. Vezettem már úgy egy nagy polákot, hogy akkor lett csapágyas. Mire meghallod addigra szétver mindent, még megy de már csak vonszolja magát. Aztán megáll és vége a dalnak.
A kárenyhítés miatt kell észnél lenni és azonnal megállni. De mire reagálni tudsz, addigra már pár ezret fordult a főtengely.


viktor Elküldve: 2016-11-03 17:33 Motorgenerál!

YELLOW írta: mi a jelenség, ha hajtókarcsapágyas lesz egy motor?
hang, tünet? (rá fogok guglizni is, de érdekel itt kinek mi a véleménye erről)
csak általánosságban kérdezem, mert annyi félét hallottam már, most is egy BMW csoportos kérdés kapcsán merült fel bennem ez a kérdés.

Mintha kalapáccsal vernéd a hengerfejet.

viktor Elküldve: 2016-11-02 19:14 Motor-váltó

Jesse írta:
Jesse írta:
Jesse írta:
Tano írta:
Jesse írta: Üdv nekem olyan problémám lenne hogy a motortérben inditasnal járó motornál illetve leállítás után kb 1-2 percig nagyon sípol a bal felső sarokban található "fekete doboz" mi ennek a pontos neve? Es valószínűleg kezdi megadni magát azert ad ki ilyen erős sipolo hangot?


Menetirány szerint, vagy szemből nézve bal oldalt?


Szemből nézve





Ha jól látom akkor ez egy fűtésrásegítő.

viktor Elküldve: 2016-10-25 20:49 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
viktor írta:
Kedves Yellov!
Sok jó és hasznos hozzászólásod van itt a fórumon, kipalléroztad magad bmw- ből és ez jó dolog, mert van fogalmad arról amihez hozzászólsz. Csak az arroganciádat vetnéd már le.
Valahogy próbáltam, a sok közül, egy bizonyos lényegi különbséget érzékeltetni a dízel és a benzines között. Erre te rögtön betámadsz azzal, hogy versenyzek az utakon, meg a városi használat miatt széthulló kuplungról meg kéttömegű lendítőkerékről vizionálsz (automatával járok, de volt manuális is).
Az, hogy neked van egy becsípődésed a városban használt dízelekkel kapcsolatban az a legyen a te bajod. Írok neked egy ugyan ilyen idióta ellenpéldát. (Felhívnám a figyelmedet arra a tényre, hogy a benzines gyors melegedése, is káros lehet a sok hőtágulási és zsugorodási ciklus miatti anyagfáradás miatt. Gondolok itt a hengerfej, motorblokk repedésére és vetemedésére…) Ha bele gondolsz akkor van benne igazság, legalább annyi mit a Te nehezen melegedő és gyorsan kopó, városi dízel teóriádban.
Ahhoz, hogy Te inkább még kocsikázol, hogy az 5 km inkább fölöslegesen 10 km legyen, a Te bajod. Szeretnek érte a benzinkutasok.
De lehet, egy bringával jobban járna, arra nem kell sokat költeni és egyszerűbb a szervizelése. Nehezebben verik át.
Üdv: Viktor


ha már megemlítesz, akkor helyesen írd le a user nevem, másképp ez hasonló esetben támadásnak minősül és bunkóság is.
bocs, de nem tudom levetkőzni amilyen vagyok. általában aki ismer, az nem veszi fel ezeket. te valamiért túl magadra vetted a dolgokat. miért?
kutasok nem szeretnek, mert magamnak tankolok és nem kapnak borravalót. igazából ha nem menném azokat a plusz km-ket, akkor évi szinten 2500km-t menne az autó
viszont neked sem ártana egy kis fejleszteni való. van kerékpár is, nem is egy. hidd el nekem, azzal még régebb óta foglalkozom, legalább dupla annyi ideje, hanem több. egy jó kerékpár sem olcsó, és annak a karbantartása sem. bár én megoldom magamnak. a jó alkatrészek drágák. csak a laikusok hiszik azt, hogy a teszkógazdaságos kerékpár sosem kopik el stb. meg jó az. hát ez igénytől is függ.

régebben, mikor fiatalabb voltam, valahogy hasonlóképpen gondolkoztam. nem tudom milyen idős vagy. sőt most is vágyam egy nagyobb, erősebb motoros BMW. de nem azért.
számomra, józan gondolkozásban mi értelme erős autónak városban? mi értelme egy dízel dinamikának, ha 1-3km-t megy vele, naponta 3x? autópályán vagy egy max limit, amit elérni, nem nagy kunszt gyengébb autóval sem. vagy épp benzinessel.
ebben az országban, de akár külföldön is mit számít a dinamika? semmit. persze meg elhet magyarázni, hogy gyorsabban végre hajtható egy előzés. de szerintem ne ezen múljon már. legyen az ember türelmes. mondom ezt úgy, hogy én is bele esek hibákba.
mondjuk a heti 2-3x-i 300+km autópálya azért már indokolja esetleg a dízelt, üzemanyag fogyasztási szempontból. de baxus én benyásat sem mernék már venni, nem hogy dízelt. biztos elvétve kivétel, mert van. de egy autóval egy év alatt is sok minden történhet, nem hogy 10 év alatt. meg mennyi tulajon mennek át. költeni egyik sem költ rá, csak amint észre evszi a hibát adja tovább, persze nagy szerviz után mindet. kint sem rózsás a helyzet, a sok arab, török, román kereskedővel az élen, de a nagy számok alapján nagyobb az esély jobbat kifogni.
ha magát a hirdetést nézem, én azt saccolom, hogy 1,3 misi lehet a keret. én enniyért nem mernék E46-ot venni, max 98-as körül. de azok is már túl öregek meg kitudja.
nekem mindegy mit vesz, én is csak egy véleményt mondtam el. ha jó a dízel, van benne kiegészítő fűtés ami működik is, vagy állófűtés, akkor érdemes meggondolni.
de bárki autóvásárlásra szánja rá a fejét, nincs könnyű helyzetben. főleg ha ért is hozzá egy picit.

Bocs, Yellow

viktor Elküldve: 2016-10-25 19:07 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
N3mus írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
lalada írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Az alábbi 2 hirdetésben kérném szakértők tanácsait .

330d

320i

Jelenleg egy 1.8 vectrám van és őt cserélném le. Diesel autóm még soha nem volt csak benzines ( ez a 3. ) Nem tudom mennyire kell félni tőle ( és nem arra gondolok hogy szervíz mert az mindegyinek kell.) A második benzines képen ( nem szakértő ) szememnek jól néz ki de már lassan fél év látom fent és ilyen sokáig azért bmw nem szokott fent lenni ok nélkül .
Alap kérdések amiket ilyenkor felmerülnek : Városban + autópálya havi 1-3 alkalom 300km + felett.

Előre is köszönöm a segítséget.


Nem tudom, hogy Szeged milyen, de ha sokat városozol akkor én benzinest vennék inkább. Amit linkeltél az szerintem se árban, se évjáratban, se felszereltségben nem az igazi. A 30d-t leszedték közben. A dízelnek idő kell hogy bemelegedjen,rendszeresen meg kell járatni fordulaton is, a város (főleg BP-hez hasonló dugók) ölik rendesen. Ha szeretsz vezetni, kézzel váltani, benzinest veszel.. többet fogyaszt, de a feeling egész más. Én a helyedben egy min 25i-t néznék M54-es mocival, 30i lenne a tuti.

Dízellel járok a városban Általában rövid távokat. Évi 25 ezer km körül megyek vele. Volt benzinesem is tudok hasonlítani. A benzines többet fogyaszt akár mit csinálsz vele ehhez képest a dízel olyat megy alapról, hogy le esik a fejed. A dízel drágább viszont eladni is többért tudod. Olyat vegyél amire nem sajnálsz majd költeni.


ez hülyeség... a dízelek jóval olcsóbbak lettek a használt piacon. köszönhetősen, hogy gatyára vannak menve, mert városban használják őket
ha te azt a 25ezret mind városban hajtod le dízellel, akkor nem kell csodálkozni kuplung, kettőstömegű, futómű, és egyéb problémákon. a dízel nem arra van, hogy 5km-ként le legyen állítva, és napjában 10x indítva, ami idő alatt sosem tud bemelegedni.
hiába lép neked a dízel, ha egyszer nem fog majd. meg városban nem mindegy? egy kis benzines is elég volna. meg ez a mit lép, mit lép. ilyenkor komolyan azon gondolkozom, hogy ezen kijelentést tevő emberek vajon versenypályának tekintik a közutat? mert az szomorú.
azt tudom mondani időben kell elindulni, ha meg késésben vagy, akkor sem érdemes száguldozni, mert lehet sosem érsz oda.
mondjuk ha havonta megy a kérdező 1-3 alkalommal pályán, akkor logikus lehet a dízel, mert legalább a városi tötymörgést ki lehet belőle hajtani. de itt nagyban jó lenne tudni a városi használat mit jelent. napi mennyi km-t, mennyi indítás, mekkora távok.


A városi táv minimális 1-5km maximum 2-3 indítás/ leállás / nap ( szóval elég rövid táv ) . Ezért is akartam kerülni a dízelt de ahogy kiválasztom hogy benzines pl használtautón a találati lista hirtelen 1/10-re csökken.
Már lassan 1,5 vadászok rá de sajnos vagy lecsúsztam róla vagy túlment a felső határon az ár ( ez főleg a mobile.de találtakra igaz )


dízelt többet adtak el, de az sem véletlen, hogy több is van eladó belőle.
az eladó hazsnált autók kb 10%-a eladó azért, mert újabb autóra vált a tulaj, és amúgy semmi komoly baja nincs a gépnek. a többi azért, mert nem tudja fizetni a hitelt, valószínű szervizre sem volt költve normálisan, hiába van odaírva, hogy ez vagy az lett cserélve ilyen értékben. vagy akkor kerül eladásra, amikor túl sokat kellene már költeni rá. még úgyis lehet nagy költség ha az ember olcsón tud alkatrészt beszerezni és mondjuk jó szerelője van.
nem tudom milyen összegben nézel, mi a max limit, de lehet célszerű kicsit kintebb tolni.
külföldi oldalakon amúgy is jellemzőbb, hogy 1-2 euro-val fentebb viszed máris több autót dob be.
kint és itthon is általában a jó autók nem olcsóak. ha kevés a keret, azért ne vegyél meg egy lepukkant gépet, inkább gyűjtögess hozzá, én ezt tudom javasolni.
nyilván a sok dízel lenyomja egymás árait ezért is lehet picivel olcsóbb.
én még a kis benzinessel is úgy csinálom, ha 5km-re kell menni, akkor is inkább kocsikázok, lesz belőle 10km. de még én ezt sem merem rövid távon hazsnálni, vagyis inkább úgy mondom nem szeretem.
az ideális az volna, hogy hosszú távra dízel, rövidre városban, pedig egy kicsi benzines. lehet többet fogyaszt, de nem ártasz az autónak annyit vele, mint egy dízelnek. tudom 2 autót nem engedhet meg mindenki magának, nehéz a döntés.

szerk.: megnézve a linket, a 20i helyett már inkább egy 4 hengeres benyás, akár faceliftes 18i, mert a 20i valóban sokat fog enni. akkor már tényleg jobb egy 25i. és lesz elég erő pályán is, ha fontos.

Kedves Yellov!
Sok jó és hasznos hozzászólásod van itt a fórumon, kipalléroztad magad bmw- ből és ez jó dolog, mert van fogalmad arról amihez hozzászólsz. Csak az arroganciádat vetnéd már le.
Valahogy próbáltam, a sok közül, egy bizonyos lényegi különbséget érzékeltetni a dízel és a benzines között. Erre te rögtön betámadsz azzal, hogy versenyzek az utakon, meg a városi használat miatt széthulló kuplungról meg kéttömegű lendítőkerékről vizionálsz (automatával járok, de volt manuális is).
Az, hogy neked van egy becsípődésed a városban használt dízelekkel kapcsolatban az a legyen a te bajod. Írok neked egy ugyan ilyen idióta ellenpéldát. (Felhívnám a figyelmedet arra a tényre, hogy a benzines gyors melegedése, is káros lehet a sok hőtágulási és zsugorodási ciklus miatti anyagfáradás miatt. Gondolok itt a hengerfej, motorblokk repedésére és vetemedésére…) Ha bele gondolsz akkor van benne igazság, legalább annyi mit a Te nehezen melegedő és gyorsan kopó, városi dízel teóriádban.
Ahhoz, hogy Te inkább még kocsikázol, hogy az 5 km inkább fölöslegesen 10 km legyen, a Te bajod. Szeretnek érte a benzinkutasok.
De lehet, egy bringával jobban járna, arra nem kell sokat költeni és egyszerűbb a szervizelése. Nehezebben verik át.
Üdv: Viktor


viktor Elküldve: 2016-10-25 12:24 Megvegyem? Vegyek ilyet?

lalada írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Az alábbi 2 hirdetésben kérném szakértők tanácsait .

330d

320i

Jelenleg egy 1.8 vectrám van és őt cserélném le. Diesel autóm még soha nem volt csak benzines ( ez a 3. ) Nem tudom mennyire kell félni tőle ( és nem arra gondolok hogy szervíz mert az mindegyinek kell.) A második benzines képen ( nem szakértő ) szememnek jól néz ki de már lassan fél év látom fent és ilyen sokáig azért bmw nem szokott fent lenni ok nélkül .
Alap kérdések amiket ilyenkor felmerülnek : Városban + autópálya havi 1-3 alkalom 300km + felett.

Előre is köszönöm a segítséget.


Nem tudom, hogy Szeged milyen, de ha sokat városozol akkor én benzinest vennék inkább. Amit linkeltél az szerintem se árban, se évjáratban, se felszereltségben nem az igazi. A 30d-t leszedték közben. A dízelnek idő kell hogy bemelegedjen,rendszeresen meg kell járatni fordulaton is, a város (főleg BP-hez hasonló dugók) ölik rendesen. Ha szeretsz vezetni, kézzel váltani, benzinest veszel.. többet fogyaszt, de a feeling egész más. Én a helyedben egy min 25i-t néznék M54-es mocival, 30i lenne a tuti.

Dízellel járok a városban Általában rövid távokat. Évi 25 ezer km körül megyek vele. Volt benzinesem is tudok hasonlítani. A benzines többet fogyaszt akár mit csinálsz vele ehhez képest a dízel olyat megy alapról, hogy le esik a fejed. A dízel drágább viszont eladni is többért tudod. Olyat vegyél amire nem sajnálsz majd költeni.

viktor Elküldve: 2016-10-18 21:06 E36 kormányzár betét csere

YELLOW írta:
lexx írta: Sziasztok!
Úgy jártam ahogy elöttem sokan. Leakartam állytani az autot de elforgott a kulcs, probáltam a videón látott modón kiszedni a zárat de nem megy. Odáig sem jutok el hogy a hajcsatot rendesen beletudjam nyomni, mert kicsit játszva tudom 2 es állásba helyezni de ugye eleve ott van elméletileg mert lesem tudom állítani.
https://www.youtube.com/watch?v=ijYNAPh1kzk
Nekem most nem nagyon van időm zárcserére, tudnátok segíteni hogyan tudom megoldani ugy eltudajm inditani és letudjam állítani? Csavarhúzóval vagy két drót összeérintéseével tudom vicces de egyszerűen használnom kell az autot megyek vissza vele németbe. Kérlek segítsetek!


ne haragudj meg, de ilyen drótiréntéses témákat inkább privátban kérj.
sőt én kérem, aki ilyen módon kíván segíteni, az privátban tegye meg.
remélem érthető miért

viktor Elküldve: 2016-10-10 22:37 Üzemanyag fogyasztás

b_imi írta:
tusi_ írta: Ezen a heten kulso szolgalatban vagyok egy ugyfelnel es mivel nincs tobb ceges kocsink, a sajattal kell jarnom. Sporoltam a nyallal egesz heten, tegnap felment 4 literre a dugo miatt, amugy vegig 3.8-3.9 liter volt. Persze szigoruan csak osonas az autopalyan 90-100 korul.Valamivel fel folott van a gazolaj szintmutato es meg 750 km-t jelez ki hatotavnak.


Megy ez az E46 20d-vel is.


Sosem tankolok, ha messzire megyek viszek magammal egy kannát, abba eresztem le a felesleges üzemanyagot. Minden 100 km után 10 liter plusz üzemanyag van a tartályban és cső gázon tolom.