vin99 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

vin99 Elküldve: 2013-03-29 14:57 légzsak_

Tano írta:
vin99 írta: Ez mit is jelent pontosan? van olyan itt a forumon aki meg tudná csinálni baráti összegért bp környékén szerinted?


Ez azt jelenti, hogy a vezérlő nem fogja ellenőrizni az ülésfoglaltságjelzőt, tehát ha szakadt nem fog hibaüzenetet dobni, de minden esetben nyitni fogja azt a légzsákot is. A pontos menetét had ne írjam le, mert kicsit hosszú lenne, és értelmetlen lenne ide így beírni.
Szerintem biztos találsz akár forumtársat, vagy szerelőt (pl a szervíz értékelések között:wink aki bp környékén megcsinálja neked.


Örök hála.

vin99 Elküldve: 2013-03-29 12:53 légzsak_

Tano írta:
vin99 írta: Üdv,

2006 E90 jobb első ülésnél ugyanez a hibaüzenetet kapom.Hogyan lehet kikapcsolni diag-al? Monor/Bp környékén lakom, tudtok ajánlani vkit?

Milyen tipusú gép/szoftver kell hozzá?


Ugyanúgy lehet kikapcsolni, mint E46-nál. NCSExperttel megoldható.


Ez mit is jelent pontosan? van olyan itt a forumon aki meg tudná csinálni baráti összegért bp környékén szerinted?

vin99 Elküldve: 2013-03-29 10:50 légzsak_

Tano írta:
vikti írta: Sikeresen megvan az áramkör beiktattam arra a helyre ahova kellett és a hiba ugyanugymaradt:S Azt írja hogy rövid áramkör.
Most akkor hogyan tovább,légyszi segítsetek.
Köszi


Akkor ajánlom azt, amit ilyenkor elsőre szoktunk, hogy kapcsoltasd ki diaggal, ha nem akarod kicseréltetni.


Üdv,

2006 E90 jobb első ülésnél ugyanez a hibaüzenetet kapom.Hogyan lehet kikapcsolni diag-al? Monor/Bp környékén lakom, tudtok ajánlani vkit?

Milyen tipusú gép/szoftver kell hozzá?

vin99 Elküldve: 2011-12-19 15:49 Szélvédő II. Újraragasztás,

kempelen írta: Urak!

A szélvédő nem a szélvédős szakember balfaszsága vagy ügyessége miatt reped meg (hacsak tényleg nem olyan suta amatőr), hanem a karosszériában lévő feszültség miatt amit az autóban kialakul egy baleset vagy csak az évek múlása miatt.
Olyan szakembert aki azt ígéri hogy 100%-ra tuti kiveszi úgy a szélvédőt, hogy nem reped meg nem fogtok találni sehol.

Olyan szélvédőst biztos találni aki a legjobb tudása szerint és a legjobb szerszámokkal szedi ki az üveget, de az sem ad 100% bizonyosságot arra hogy egyben kijön az üveg, így mindig lesz esély arra, hogy megszalad az üveg.

Ráadásul az már most borítékolható hogy ha az üveg egyben ki is jön szükség lesz egy új szélvédő gumi keretre és az sem mindig olcsó...

Első szélvédőről beszélgetünk most, nem ragasztott oldalüvegről.

Én ilyet szeretnék találni:

"Olyan szélvédőst biztos találni aki a legjobb tudása szerint és a legjobb szerszámokkal szedi ki az üveget, de az sem ad 100% bizonyosságot arra hogy egyben kijön az üveg, így mindig lesz esély arra, hogy megszalad az üveg.
"

Egyébként ha 1 óra alatt sérülésmentesen kiveszik akkor keresnek vel +- 10e-t de ha megrepesztik, akkor 10e + 20e (szélvédőn kb 25% haszon) Szóval laikusként "megéri nekik hogy megszaladjon. Eddig 3 szakival beszéltem de már tudom hogy kihez nem viszem

5 éves sérülésmentes, hibátlan mind az üveg és az autó is.(eddig)



vin99 Elküldve: 2011-12-19 14:23 Szélvédő II. Újraragasztás,

Sziasztok, mivel nem működik az előző szélvédős topic, ezért merészeltem egy újat nyitni.
E90 első szélvédőt újra be kell ragasztani mert enyhén beázik. Tudtok javasolni valami megbízható embert aki kiveszi és vissza is rakja anélkül hogy nem akarna új szélvédőt rámsózni? (mert ezt megprepesztheti a kivételnél) A mostani hibátlan állapotú.

vin99 Elküldve: 2011-12-05 09:07 Segítség, beázik az autóm!!!!

kempelen írta:
anubisz írta:
vin99 írta:
oldbiker írta: Hello
A gyári elsõ szélvédõ van benne, vagy cserélték már? Ha cserélték akkor valószínûleg a szélvédõ beragasztásával van probléma.


Szia,

2006.09-es E90-em van. 2 éve van nálam, mindig kint állt, eddig sosem ázott be. Most már 2-3 alkalommal igen. Nálam a középső visszapillantótükör és az első szélvédő közötti 5-10cm hosszan, fél méteres csíkban teljesen vizes és innen csöpög a víz esőben. Nálam nem volt cserélve a szélvédő, de nem gyári ami benne van(németben vettem anno). Szemmel látható sérülés vagy rést nem látok, pedig alaposan végignéztem az első szélvédő gumikeretét körbe. Létezik hogy most engedte el a ragasztás? Kb 3 hete volt egy minimális koccanás elsőlökös +1 lámpa csere volt. Esetleg e miatt engedett el a szélvédő ragasztás??


Én nem gyanakodnék a szélvédőre,de viszont ott meg nincs más,csak a szélvédő keret,meg az üveg illesztése.Az a szélvédő ragasztó úgy tapad,mint a nyavalya,és széles.Ha ott beszivárog,akkor nagyon elbasztak valamit mikor berakták.Lekaparni is alig lehet.Ha csak nem megsértették azokkal a fém kaparókkal,amivel a régi ragasztót karistolják le,és felvált a festékkel.Jön a tél,zsugorodás,tágulás,el engednek a hibás illesztések.
Kezd el locsolni ott felül ahol enged,hátha látni fogod amikor előbuggyan belül az első vízcsepp.Főleg ha a mínuszba még bele is fagy a víz a résbe,majd jobban kitágítja.Még most járj utána amíg ez a pár nap enyhébb idő van.


Ha valaha is ragasztották a gyári beszerelés után az előző tulajnál, mert mondjuk megpattant a gyári üveg és cserélni kellett a szélvédőt, akkor bármi előfordulhat. Rosszul dolgoztak az új üveg alá a keretnél, kevés volt a ragasztó vagy ott ahol beázik vékonyan kötött és mivel a szélvédő egyébként is nagyban segít az autó merevségében ezért bármi előfordulhat.

Nagyjából 8-10-15 éve még csak a három nagy európai üveggyártók termékeit lehetett kapni és ezek mindegyike megbízható márka volt. Annak idején megtanulta az ember hogy ha beázik valahol a szélvédő, akkor csakis az ronthatta el aki beszerelte, akár akaratán kívül is.

Ma már sajnos a piacon van a kínai üveg is és az árai nyomottak. Rengeteg garanciális problémával a szokásos kínai minőségben. Mivel nem csak idehaza, hanem külföldön is fontos szempont az ár ezért ott is kaphatóak a minőségi üveghez képest nyomottabb áron.
Volt ahol szélvédő csere után a negyedik ablaktörlő lapátkészlet után jöttek rá, hogy púpos a szélvédő közepe, mert olcsó kínait akart az ügyfél és sajnos már beszerezhető, ami mint írtam 8-10-15 éve még nem volt lehetséges.
Ugyanez vonatkozik a beszerelő segédanyagokra is.

Ennek fényében:

- az üveg még a gyári szerelés, annak ragasztásának elengedése igen csekély (nem is adnék erre esélyt)
- valamikor cserélve volt az üveg már nem az amit a gyárban beraktak és rosszul tették be
- jól tették be, de a ragasztó és vagy a primer és vagy az üveg silány minőség (láttam én már szilóval betett szélvédőt is)

Mást nem tudsz tenni, mint ha bizonyítottan az üveg miatt ázik be, akkor üveg ki és üveg újra be.

Másik lehetséges hibaforrás: nincs neked véletlenül napfénytetőd?

Köszi a válaszokat!!!

Nincs napfénytető.
Tudtok ajánlani vmi megbízható szakit üveg ki-be szerelésre Bp-n vagy vonzáskörzetében? Nem szeretném ha sérülne a szélvédő! Időben árban mi a reális? Esetleg szélvédő ha sérülne gyári vagy utángyártott érdemes(milyen utángyártottat javasolsz kb árak)?
Miből lehet megállapítani hogy már cserélve volt a szélvédő. Egyébként ha cserélték akkor tuti hogy német szakszervíz csinálta, 3 évesen vettem kint.

THX






vin99 Elküldve: 2011-12-04 10:09 Segítség, beázik az autóm!!!!

oldbiker írta: Hello
A gyári elsõ szélvédõ van benne, vagy cserélték már? Ha cserélték akkor valószínûleg a szélvédõ beragasztásával van probléma.


Szia,

2006.09-es E90-em van. 2 éve van nálam, mindig kint állt, eddig sosem ázott be. Most már 2-3 alkalommal igen. Nálam a középső visszapillantótükör és az első szélvédő közötti 5-10cm hosszan, fél méteres csíkban teljesen vizes és innen csöpög a víz esőben. Nálam nem volt cserélve a szélvédő, de nem gyári ami benne van(németben vettem anno). Szemmel látható sérülés vagy rést nem látok, pedig alaposan végignéztem az első szélvédő gumikeretét körbe. Létezik hogy most engedte el a ragasztás? Kb 3 hete volt egy minimális koccanás elsőlökös +1 lámpa csere volt. Esetleg e miatt engedett el a szélvédő ragasztás??

vin99 Elküldve: 2011-08-04 20:58 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

Tano írta:
cene írta: Sziasztok!
A következő történt délután: munka után ülök be az autóba, kulcs a zsebembe, kuplung kinyom, start gomb benyom....semmi, ezt eljátszottam egy párszor úgy hogy közben a kulcsot a helyére illesztettem de úgysem reagált. Majd vártam egy picit megint próbálkoztam és mintha mi sem történt volna izzított és beindult simán. Tudom hogy így látatlanban nehéz és , hogy sok minden okozhatja ezt de első körben mégis mire kell gondolnom???


Vagy éppen potenciális tolvaj bácsik voltak a közelben. A korábban olvasottak alapján az ő kütyüik is hasonló jelenségeket produkálnak. Ezért nem előnyös a kulcs nélküli nyitás/indítás, mert le tudják másolni a rádiójeleket ha kellően közel vannak.


Nekem is pont ez történt, csak annyi volt a különbség, hogy haza kellett mennem a pótkulcsért... Mikor bedugtam a főkulcsot akkor sárgán megjelent a kulcs áthúzva, egyébként rádiósan nyitja zárja az ajtókat. Ez mitől történhetett? Tolvajok? Megsérült a kulcs?

A helyzet most a következő, van a főkulcs, ami távirányítóként és mechanikusan nyitja az ajtókat, de nem indítja se rádiósan se bedugva. A pótkulcs pedig már korábban is csak mechanikusan működött, rádiósan nem. 2006 E90-es a verda. Csak márkaszervíz tudná újraprogramozni a két kulcsot?



vin99 Elküldve: 2011-02-20 18:47 izzítógyertya

Üdv.

Átolvastam a fórumot és tanácsot kérnék. 2006.09.320d a beteg, hidegindítánál 2-3 mpig olyan mintha csak 3 henger indulna. Hibavisszajelző semmit nem mutat, nem füstöl, pöccre indul, jól megy. Szerelő megnézte az izzítógyertyákat egyesével és azt mondta h jók az értékek, de azt is mondta h nem porlasztócsúcs a gond, inkább az izzítógyertya, csak olyan problémája lehet az izzítógyertya valamelyikének, amit nem mutat ki a műszer.


Mit javasoltok? Hogy lehet leellenőrizni pontosan ezeket az izzítógyertyákat? Esetleg a kábelezés, izzító végfok vagy az izzítás vezérlő lehet a gond?

Köszi

vin99 Elküldve: 2008-09-06 03:30 Futómû és hibái

Köszi a gyors válaszokat, idõközben megoldódott. A kompjuterben csak újra kellett inicializálni és voálá eltünt a defektriasztás. 2004es E60.

vin99 Elküldve: 2008-09-04 22:15 Chip tuning

Eladásból megmaradt tesómnak: 1999.es E39 530D-hez való chip tuning+ kábel, központi fõfékhenger, jobb hátsó ABS jeladó szenzor+kábel. Ha valakit érdekel holnap megnézem pontosan.

vin99 Elküldve: 2008-09-04 22:10 Futómû és hibái

Üdv.

A tesóm most vett egy E60-ast. lecserélték a 4 gyári alufelnit, M6 replikás felnire, és most tyre puncure-t jelez(gumi defekt?!?)Lapos a gumi? ez mitõl van? Mit csináljunk Guminyomás volt 2.4 3 de nem változott, gyujtáson és járó motornál is írja.

vin99 Elküldve: 2008-08-25 22:29 Elromlott Navi

Üdv.
Kis navim van 2004.02. e s DVDvel, de magyarország nem szerepel az ismert országok között. Ezt hogy tudom orvosolni?

Gondolom csak le kell töltenem/megvennem a legújabb dvd lemezt amelyen már van magyar térkép is, nem?

Ebbe tud vki segíteni?

vin99 Elküldve: 2008-08-13 09:01 Elsõ lámpák

Üdv.

Néha menet közben kigyullad,majd elalszik a jobb hátsó lámpa visszajelzõ, 2004 320d, féklámpa,ködlámpa,helyzetjelzõ OK(világítanak)

Konteakthibás lehet vmi érzékelõ?

vin99 Elküldve: 2008-08-10 23:38 320d Motor

Üdv.

Egy ismerõsöm 320d-t akart venni, de most gondolkodóa esett egy bizonyos gépnél. A történet, hogy mikor még hideg volt a gép levették az olaj beöntõ nyílás fedelét és elkezdte kinyomni az olajat(ki köpködte) Ez normális? A kartergázt akarták megnézni. És közbe mintha vmi recsegõs hangot hallottak volna?!? Leragadhatott volna a kartergázszûrõ? Motor tökéletesen jár, indul(hidegen,melegen) Jól gyorsul, nem füstöl. Vélemények??
« előző12következő »