vivaladiesel fórum hozzászólásai

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-04 20:21 Autóvásárlás

YELLOW írta:
neki kombi kell, és automata klímás. ezt tartsátok figyelembe.


Így van családi használatra. Touring, digitklíma!

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-04 20:19 Autóvásárlás

Coyote írta:
vivaladiesel írta: a olajbeöntő sapka becsülettel 'köpködi' az olajat. (Frissen mosott, szárazra törölt motorral hozta az autót megmutatni emberünk. Ezért a próbaút után ismét belenéztem a motortérbe... Vettem már jópár autót úgyhogy korábban ébredjen aki ilyen olcsó trükkel meg akar etetni.)


Miért köpködheti? Túltöltötte, mert nagyon zabálja? Vagy mi? Ilyet még nem hallottam.


Nem tudom, bár az olajbeöntőn belső felén is van egy gumi tömítés elképzelhető, hogy ott nyomhatja ki az olajat.

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-04 20:16 Társalgó

Az egy bohócautó. Ezt nézzétek:
http://kepfeltoltes.hu/120604/...es.hu_.jpg
Miért kell így megalázni szegény kis hondát, miért?

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-04 19:51 Autóvásárlás

vfeca írta:
vivaladiesel írta:

Ne add fel! Hátha hétfőn megtalálom a neked való autót!



Nem fogom, meglesz ez, legfeljebb kicsit később.

Beszéltem a békési tulajjal, ráérnek hétfőn délután 4 körül, lehet menni megnézni.
A száma 70/309-6810. És köszönöm, lassan majd gondolkozz rajta, hogy mibe fog ez nekem kerülni!


Szia, sziasztok! Megnéztem a kettes számú versenyzőt is.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5775562

Pozitívumok: -a motor simán/egyenletesen jár.
- alig füstöl (pedig nyomtam neki, mint süket a csengőt)
-a turbó nem sípol
-ülések- utastér szép állapotban
- a fékbetétek relatíve újnak tűntek.
- rozsdásodás nincs az autón.

Negatívumok: - a klíma egyáltalán NEM hűt ( lehet, hogy csak kevés benne a gáz de valószínűbb, hogy ereszt a klímarendszer netán besz@rt a kompresszor)
- a kuplung nagyon 'felül fog' + elindulásnál berángat (kopott kuplungtárcsára tippelek)
- rádió NINCS az autóban ( a tulaj eladta belőle... )
- téli gumi garnitúra van az autón ami egy olyan legyalult sz@r, hogy igazából szót sem érdemel. (nyári nincs)
- a szervó tartály és a olajbeöntő sapka becsülettel 'köpködi' az olajat. (Frissen mosott, szárazra törölt motorral hozta az autót megmutatni emberünk. Ezért a próbaút után ismét belenéztem a motortérbe... Vettem már jópár autót úgyhogy korábban ébredjen aki ilyen olcsó trükkel meg akar etetni.)
- kartergáz szűrő csere, egr szelep tisztítása nem történt meg.
- rossz úton, jobb hátulról kopogó/csattogó hang hallható. (olyan "csapágyhang" féle)
- bőrkormány + sebváltógomb közepesen kopott. (én már bőröztetném, de még tűrhető)
- kihúzható csomagtér háló (kutyarács) nincs az autóban?!
- a sofőr ajtó nyitás után magától bezáródik (nem tarja meg az ajtót a "távtartó")

Ezt is körbemértem: A tető gyári értékeket mutat, az ajtók egy-két helyen voltak fújkálva, a motorháztető teljesen gittelve volt (ahogy a jobb hátulja a kerékjárati ív felett is)

1,4-ért hirdeti, nagyon nagy jóindulattal max. 1,2 körül adnék érte.

Én továbbra is inkább a pápai Bömösben látok fantáziát!
Esetleg ő?:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...95-5700408
vagy ő?:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5753570

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-04 12:18 Társalgó

ute107 írta: Srácok! HELP!

Ki van képben külföldi autó behozatallal?

Adott egy Renault Twingo 1.2 benzin. 1998-as v. 97-es évjáratú... mennyi lenne ennek a regisztrációs adója illetve milyen környezetvédelmi osztályba tartozik. Akiket eddig kérdeztem azt mondják vagy ez vagy az! Senki sem tudott ezidáig kész tényeket mondani.

Köszi.



Euro 2-es besorolású a regisztrációs díja kb. 52 000ft, erre jön még a törzskönyv+forgalmi díja. (12000ft) + a rendszámtáblák díja (kb.10-15 000ft).
Ezenfelül eredetiségvizsga + műszaki is szükséges. (együtt kb. 50 000ft)

Kétnyelvű adásvételit kell iratod, az okmányirodában kérni fogják.
Ha van a rokonságodban vonóhorgos autó akkor érdemes trélert bérelni és úgy kimenni az autóért.



Kétnyelvű adásvételi, tréler.

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-04 08:27 Autóvásárlás

YELLOW írta:
vivaladiesel írta:

Én vettem már néhány autót de 60-70 körüli értékekkel még nem találkoztam... A gyári érték kb. 80 és 100/110 között szokott lenni.
120-220/240 között újrafújás.
250 felett pedig gittelve volt a felület. Fontos: ha körben + a tető is gittelve volt akkor meneküljünk, az autó borult!!

80-nál, ötödik sebességben ha nem is aszfaltot szaggatva de meg kéne indulnia. (részben ezért vesz az ember dízel autót... )



ez márkától függ. a japánok nagyon vékonyra fújnak. (mostanában már lehet nem) azoknak szokott akár 40-80 között lenni. ahogy írod a némerek általában 75-120 között, de hallottam már 140-ről is.


Ezt nem tudtam. Mondjuk nekem eddig csak német autóim voltak, (passat, 320d, merci) ezt a szokásomat a jövőben is megtartom!


vivaladiesel Elküldve: 2012-06-03 20:58 Autóvásárlás

vfeca írta:
Máshol nem nagyon látszott rajta rozsda, csak 1-2 apró pöttyöt vettem észre. A kereskedő állítása szerint nem volt törve, az ő mérése szerint 60-80 mikron körül van a festés szinte mindenhol, néhány helyen 120-140. Ha igazak ezek az értékek, mire utalhatnak?

A következő: mennyire normális, ha 5-ben 80-nál nyomok egy padlógázt, és nem történik semmi? Úgy vettem észre, hogy kb. 2000-es fordulattól kezd el húzni, én elég gyengének éreztem, annak ellenére, hogy turbódízel. Tesómnak volt turbós dízelautója (dCi), annál bármilyen fordulatnál léptem rá a gázra, azonnal elkezdett nagyon érezhetően húzni, ez meg inkább a 316i-re hasonlított, olyan kelletlenül kezdte összeszedni magát, mint amilyen az volt 5-ben 70-80-nál klímával. A kérdés az, hogy ennek így kell-e viselkednie? Esetleg csak turbólyuk?


Én vettem már néhány autót de 60-70 körüli értékekkel még nem találkoztam... A gyári érték kb. 80 és 100/110 között szokott lenni.
120-220/240 között újrafújás.
250 felett pedig gittelve volt a felület. Fontos: ha körben + a tető is gittelve volt akkor meneküljünk, az autó borult!!

80-nál, ötödik sebességben ha nem is aszfaltot szaggatva de meg kéne indulnia. (részben ezért vesz az ember dízel autót... )

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-03 19:37 Autóvásárlás

vfeca írta:
vivaladiesel írta:

Ne add fel! Hátha hétfőn megtalálom a neked való autót!



Nem fogom, meglesz ez, legfeljebb kicsit később.

Beszéltem a békési tulajjal, ráérnek hétfőn délután 4 körül, lehet menni megnézni.
A száma 70/309-6810. És köszönöm, lassan majd gondolkozz rajta, hogy mibe fog ez nekem kerülni!


Rendben. Ja, és nem kerül ez semmibe. Ha esetleg erre jársz (például megveszed a békési 320d-t ) akkor majd iszunk egy jó kávét, arra mindig vevő vagyok.

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-03 09:59 Autóvásárlás

vfeca írta:

2002.09. 318i Touring

2000.12. 320d Touring


1999 320d Lim Mo-i, GUT-xxx a rendszáma, 2 tulaj, de a szkönyv vhogy elveszett, gané

1999 318i Lim tulajdonostól, de LZx-xxx rendszám, biztos sok boldog kirándulás volt vele, elég lelakott, elöl slick gumik, hátul vmi új gagyi, hát hogy lehet így felgumizni egy autót?

2001 320dA Touring
2000 320d Touring

2000 320d Touring

1998 318i Lim

Konklúzió: Nehéz lesz ez az autóvásárlás. De nem hajt a tatár, nézelődök, hátha ráakadok egy értelmes példányra. Ha más nem, Németországban.


Ne add fel! Hátha hétfőn megtalálom a neked való autót!

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-02 12:59 Társalgó

Sziasztok! A keresztfiam a napokban volt fél éves. Itt is boldog "fél szülinapot" kívánok neki.





vivaladiesel Elküldve: 2012-06-02 08:34 Autóvásárlás

vfeca írta:
vivaladiesel írta:
- rákérdeztem az automata váltó+ szűrő cseréjére is. Állítólag megvételkor vagyis 70-80.000km-el ezelőtt cserélte...


Ja és ez volt még, ami elég furcsának tűnt, legalábbis nekem. LVS-es a rendszáma, tehát olyan régen nem hozhatták be, és azóta toltak bele 70-80e km-t...?


Az Lv kezdetű rendszámok kb. tavaly tavasszal adták ki... (az autó április 1.-jén kapott forgalmit) Ennyi idő alatt maximum 20-25 000km-t szoktak megtenni egy autóval, 70-80 ezret kizárt. Ezért is tettem a három darab pontot (...) a mondatom végére. Egyébként amikor a tulajdonost faggattam éreztem, hogy a váltóolajhoz, az egr-hez és a kartergáz szűrőhöz soha nem nyúlt hozzá. (nem értem miért kamuzott amikor mondtam neki, hogy 320d-m volt nekem is, mindegy )
Talán nagyon nyomott áron érdemes az autóval foglalkozni de csak akkor ha van a zsebedben 350-400 000ft amit bármikor az autóra tudsz fordítani. Elég csak az automata váltóra gondolni...

Remélem a békési 320d-vel nagyobb szerencsénk lesz.

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-01 18:27 Autóvásárlás

vivaladiesel írta:
vfeca írta:
vivaladiesel írta:
Arra gondoltam odaszólhatnál neki, hogy 3-4 körül egy ismerősöd megnézné neked az autót Békéscsabáról. Így biztosan nem gondolná azt, hogy csak unalomból ugrok át a szomszédból Bmw-zni egyet (magamból indulok ki) A számomat is megadhatod neki, erről fogom hívni. (+36 30 684 98 72)


Beszéltem a tulajjal, vár szeretettel.
Ha bármi van, a második tel.számon lehet elérni (70/377-0626).


Rendben, akkor szemügyre veszem a technikát! Viszek rétegmérőt is, úgyhogy nincs mellébeszélés!


Szia! Megnéztem az autót.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5787852

pozitívumok:
-fékbetétek, lengéscsillapítók nemrég lettek cserélve. Kellemes meglepetés volt, hogy a futómű és a fékrendszer tökéletesnek tűnt volt a próbaút alatt.
- klíma jól hűt, ülésfűtések hibátlanok, ablakemelők nem ropognak-nem recsegnek, a multikormányról a hangerőszabályzás működik, tempomat szintén, ülések/lábszőnyegek/utastér,csomagtér szép állapotban.
- a motor nem füstöl.
- a nyári gumi + téli gumi garnitúra is néhány szezont még nyugodtan használható.
- cigiszag egyáltalán nincsen.


negatívumok:
- a bőrkormány legyalulva, sebváltó gomb szintén.
- a jobb első hangszóró nem (vagy nagyon gyengén) szól.
- az automata váltó, miután D állásba raktam iszonyatosat rántott az autón indulásnál, a fokozatok között egyébként szépen vált.
- amikor beindították a motort (meleg motornál), 3-4 másodpercig erős hidrotőke csattogás hallható ami a megfelelő kenés megérkezésekor megszűnik. Ugyan lehet szórakozni az O gyűrűk és "huhogó szelep" cseréjével de ennek általában a megkopott olajszivattyú az oka. (cseréje nem olcsó)
- gyorsításkor a turbónak erős sípoló hangja van, ami egészen 60-70es tempóig hallható.
- körbemértem. Ép eleme nincs az autónak. Minden eleme újra volt fújva, kivéve a motorháztető ami totál gittelve van.
- 100km/h tempó felett erős csattogó hang jön az alváz felől. Az eladó állítása szerint valamilyen lemez a kipufogó környékén
- amikor az Egr tisztítására és a Kartergáz szűrő cseréjére rákérdeztem akkor azt egy "mindent cseréltem amit kell"-el intézte el emberünk. Szerintem fogalma se volt, hogy eszi vagy isszák ezeket.
- rákérdeztem az automata váltó+ szűrő cseréjére is. Állítólag megvételkor vagyis 70-80.000km-el ezelőtt cserélte...
-- Ja, a jobb első sárvédőíven 10-12cm hosszan, a tanksapka környékén kissebb foltokban rozsdásodik.
- 10W-s olaj van az autóban, ez nem feltétlenül negatívum bár én tuti nem önteném a motorba.


Úgy vettem ki a szavaiból, hogy minimum 1,4-1,430 körül szeretne kapni. Ha engem kérdezel, 1,25-1,3M Ft-nál tuti nem adnék többet érte.

Ha leszerveznél nekem egy találkozót a Békési 320d tulajjal kb. hétfő 16 00 órára akkor nagyon szívesen megnézem azt is.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5775562

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-01 13:20 Egr szelep

Alesi írta:
vivaladiesel írta:
csbalu írta:
pillangszelepek kiherélése


Ne csináld! Alacsony fordulaton el fog gyengülni az autó. Sajnos bizonyos időközönként le kell cserélni, nincs mese.



Nekem ki vannak szedve a pillangók, és egy cseppet sem gyengült az autó semmilyen fordulaton...


Nekem nincs tapasztalatom vele. Ezt a topikot olvasgattam és ezért írtam. (igaz, itt e60-ról írnak)
http://www.e39.hu/viewtopic.php?f=24&t=1326



vivaladiesel Elküldve: 2012-06-01 12:18 Autóvásárlás

vfeca írta:
vivaladiesel írta:
Arra gondoltam odaszólhatnál neki, hogy 3-4 körül egy ismerősöd megnézné neked az autót Békéscsabáról. Így biztosan nem gondolná azt, hogy csak unalomból ugrok át a szomszédból Bmw-zni egyet (magamból indulok ki) A számomat is megadhatod neki, erről fogom hívni. (+36 30 684 98 72)


Beszéltem a tulajjal, vár szeretettel.
Ha bármi van, a második tel.számon lehet elérni (70/377-0626).


Rendben, akkor szemügyre veszem a technikát! Viszek rétegmérőt is, úgyhogy nincs mellébeszélés!

vivaladiesel Elküldve: 2012-06-01 12:11 Egr szelep

bmw320 írta:
vivaladiesel írta:
bmw320 írta: ÜDV!
Az EGR és szívósor tisztítást értem, tudom de mit értetek a turbó tisztítása alatt??
Köszi


Nem nagy valami. A szerelő darabjaira szedi, a turbóban lévő szennyeződést "lekaparja" - "átmossa", majd kiszárad és már mehet is vissza az autóra.
A sok lerakódott korom miatt érdemes néha megcsinálni. Főleg ha valakinek annyira lekormolódik, hogy az a turbó működését is gátolja. ( úgymond "letapad a turbó")
Bármelyik autószerelő meg tudja csinálni!

Tisztítás:
http://kepfeltoltes.hu/120601/...es.hu_.jpg


Érdekes azt gondoltam nem túl jó a turbót piszkálni! Én most léptem át a 200E km-t eddig hibátlan az autó de lehet hogy megnézetem ha lesz egy kis időm! Köszi!



Én kitisztítottam, úgy voltam vele kényeztetem egy kicsit a technikát... Nem is gondolnád mennyi lerakódás volt benne!