vivaladiesel Elküldve: 2012-06-04 20:21 Autóvásárlás
YELLOW írta:
neki kombi kell, és automata klímás. ezt tartsátok figyelembe.
Így van családi használatra. Touring, digitklíma!
vivaladiesel Elküldve: 2012-06-04 20:21 Autóvásárlás
YELLOW írta:
neki kombi kell, és automata klímás. ezt tartsátok figyelembe.
vivaladiesel Elküldve: 2012-06-04 20:19 Autóvásárlás
Coyote írta:vivaladiesel írta: a olajbeöntő sapka becsülettel 'köpködi' az olajat. (Frissen mosott, szárazra törölt motorral hozta az autót megmutatni emberünk. Ezért a próbaút után ismét belenéztem a motortérbe... Vettem már jópár autót úgyhogy korábban ébredjen aki ilyen olcsó trükkel meg akar etetni.)
Miért köpködheti? Túltöltötte, mert nagyon zabálja? Vagy mi? Ilyet még nem hallottam.
vivaladiesel Elküldve: 2012-06-04 20:16 Társalgó
vivaladiesel Elküldve: 2012-06-04 19:51 Autóvásárlás
vfeca írta:vivaladiesel írta:
Ne add fel! Hátha hétfőn megtalálom a neked való autót!
Nem fogom, meglesz ez, legfeljebb kicsit később.
Beszéltem a békési tulajjal, ráérnek hétfőn délután 4 körül, lehet menni megnézni.
A száma 70/309-6810. És köszönöm, lassan majd gondolkozz rajta, hogy mibe fog ez nekem kerülni!
vivaladiesel Elküldve: 2012-06-04 12:18 Társalgó
ute107 írta: Srácok! HELP!
Ki van képben külföldi autó behozatallal?
Adott egy Renault Twingo 1.2 benzin. 1998-as v. 97-es évjáratú... mennyi lenne ennek a regisztrációs adója illetve milyen környezetvédelmi osztályba tartozik. Akiket eddig kérdeztem azt mondják vagy ez vagy az! Senki sem tudott ezidáig kész tényeket mondani.
Köszi.
vivaladiesel Elküldve: 2012-06-04 08:27 Autóvásárlás
YELLOW írta:vivaladiesel írta:
Én vettem már néhány autót de 60-70 körüli értékekkel még nem találkoztam... A gyári érték kb. 80 és 100/110 között szokott lenni.
120-220/240 között újrafújás.
250 felett pedig gittelve volt a felület. Fontos: ha körben + a tető is gittelve volt akkor meneküljünk, az autó borult!!
80-nál, ötödik sebességben ha nem is aszfaltot szaggatva de meg kéne indulnia. (részben ezért vesz az ember dízel autót... )
ez márkától függ. a japánok nagyon vékonyra fújnak. (mostanában már lehet nem) azoknak szokott akár 40-80 között lenni. ahogy írod a némerek általában 75-120 között, de hallottam már 140-ről is.
vivaladiesel Elküldve: 2012-06-03 20:58 Autóvásárlás
vfeca írta:
Máshol nem nagyon látszott rajta rozsda, csak 1-2 apró pöttyöt vettem észre. A kereskedő állítása szerint nem volt törve, az ő mérése szerint 60-80 mikron körül van a festés szinte mindenhol, néhány helyen 120-140. Ha igazak ezek az értékek, mire utalhatnak?
A következő: mennyire normális, ha 5-ben 80-nál nyomok egy padlógázt, és nem történik semmi? Úgy vettem észre, hogy kb. 2000-es fordulattól kezd el húzni, én elég gyengének éreztem, annak ellenére, hogy turbódízel. Tesómnak volt turbós dízelautója (dCi), annál bármilyen fordulatnál léptem rá a gázra, azonnal elkezdett nagyon érezhetően húzni, ez meg inkább a 316i-re hasonlított, olyan kelletlenül kezdte összeszedni magát, mint amilyen az volt 5-ben 70-80-nál klímával. A kérdés az, hogy ennek így kell-e viselkednie? Esetleg csak turbólyuk?
vivaladiesel Elküldve: 2012-06-03 19:37 Autóvásárlás
vfeca írta:vivaladiesel írta:
Ne add fel! Hátha hétfőn megtalálom a neked való autót!
Nem fogom, meglesz ez, legfeljebb kicsit később.
Beszéltem a békési tulajjal, ráérnek hétfőn délután 4 körül, lehet menni megnézni.
A száma 70/309-6810. És köszönöm, lassan majd gondolkozz rajta, hogy mibe fog ez nekem kerülni!
vivaladiesel Elküldve: 2012-06-03 09:59 Autóvásárlás
vfeca írta:
2002.09. 318i Touring
2000.12. 320d Touring
1999 320d Lim Mo-i, GUT-xxx a rendszáma, 2 tulaj, de a szkönyv vhogy elveszett, gané
1999 318i Lim tulajdonostól, de LZx-xxx rendszám, biztos sok boldog kirándulás volt vele, elég lelakott, elöl slick gumik, hátul vmi új gagyi, hát hogy lehet így felgumizni egy autót?
2001 320dA Touring
2000 320d Touring
2000 320d Touring
1998 318i Lim
Konklúzió: Nehéz lesz ez az autóvásárlás. De nem hajt a tatár, nézelődök, hátha ráakadok egy értelmes példányra. Ha más nem, Németországban.
vivaladiesel Elküldve: 2012-06-02 12:59 Társalgó
vivaladiesel Elküldve: 2012-06-02 08:34 Autóvásárlás
vfeca írta:vivaladiesel írta:
- rákérdeztem az automata váltó+ szűrő cseréjére is. Állítólag megvételkor vagyis 70-80.000km-el ezelőtt cserélte...
Ja és ez volt még, ami elég furcsának tűnt, legalábbis nekem. LVS-es a rendszáma, tehát olyan régen nem hozhatták be, és azóta toltak bele 70-80e km-t...?
vivaladiesel Elküldve: 2012-06-01 18:27 Autóvásárlás
vivaladiesel írta:vfeca írta:vivaladiesel írta:
Arra gondoltam odaszólhatnál neki, hogy 3-4 körül egy ismerősöd megnézné neked az autót Békéscsabáról. Így biztosan nem gondolná azt, hogy csak unalomból ugrok át a szomszédból Bmw-zni egyet (magamból indulok ki) A számomat is megadhatod neki, erről fogom hívni. (+36 30 684 98 72)
Beszéltem a tulajjal, vár szeretettel.
Ha bármi van, a második tel.számon lehet elérni (70/377-0626).
Rendben, akkor szemügyre veszem a technikát! Viszek rétegmérőt is, úgyhogy nincs mellébeszélés!
vivaladiesel Elküldve: 2012-06-01 13:20 Egr szelep
Alesi írta:vivaladiesel írta:csbalu írta:
pillangszelepek kiherélése
Ne csináld! Alacsony fordulaton el fog gyengülni az autó. Sajnos bizonyos időközönként le kell cserélni, nincs mese.
Nekem ki vannak szedve a pillangók, és egy cseppet sem gyengült az autó semmilyen fordulaton...
vivaladiesel Elküldve: 2012-06-01 12:18 Autóvásárlás
vfeca írta:vivaladiesel írta:
Arra gondoltam odaszólhatnál neki, hogy 3-4 körül egy ismerősöd megnézné neked az autót Békéscsabáról. Így biztosan nem gondolná azt, hogy csak unalomból ugrok át a szomszédból Bmw-zni egyet (magamból indulok ki) A számomat is megadhatod neki, erről fogom hívni. (+36 30 684 98 72)
Beszéltem a tulajjal, vár szeretettel.
Ha bármi van, a második tel.számon lehet elérni (70/377-0626).
vivaladiesel Elküldve: 2012-06-01 12:11 Egr szelep
bmw320 írta:vivaladiesel írta:bmw320 írta: ÜDV!
Az EGR és szívósor tisztítást értem, tudom de mit értetek a turbó tisztítása alatt??
Köszi
Nem nagy valami. A szerelő darabjaira szedi, a turbóban lévő szennyeződést "lekaparja" - "átmossa", majd kiszárad és már mehet is vissza az autóra.
A sok lerakódott korom miatt érdemes néha megcsinálni. Főleg ha valakinek annyira lekormolódik, hogy az a turbó működését is gátolja. ( úgymond "letapad a turbó")
Bármelyik autószerelő meg tudja csinálni!
Tisztítás:
http://kepfeltoltes.hu/120601/...es.hu_.jpg
Érdekes azt gondoltam nem túl jó a turbót piszkálni! Én most léptem át a 200E km-t eddig hibátlan az autó de lehet hogy megnézetem ha lesz egy kis időm! Köszi!