Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
vsop14 írta:
Bitu79 írta:
Dagadtmokus írta:
Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.
Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.
szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.
Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.
Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.
A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.
te hol nézed ezeket az árakat? 
Már 4 és 5 milla közt is lehet kapni e46 M3-mat. Persze nem azt mondom, hogy az tuti jó, de egyet sem mentem el megnézni közülük, szóval még jó is lehet.
E46 325i-ből nagyon gyér a piac szerintem, de 2,5öt akkor sem ér szerintem. Vagy ha igen, akkor behozom EZT vagy EZT, beregisztrálom, még egy kicsit költök is rájuk, nekem megáll 2-be és eladom nektek 2,5-ért 
Ha van lehetőség én biztos, hogy németben gondolkodnék, mert olcsóbban kaphatsz jót (persze ott is sok a szar). Most ezt a 2 autót csak 3 perc kereséssel találtam és ígéretesebbnek tűnik, mint a hasonló árú hahu-s darabok...
Egyébként 25i-ből kevés limót találtam a mobile.de-n. Viszont nagyon sok coupé és kombi van...
5000 euro az ugye 1500000 ft plusz még erre rájönnek a különböző költségek,így az autó lesz ugy 1800000-1900000 ft,mire behoztad.Költesz ezután erre -arra,mert úgysem hibátlan a kocsi,és máris ott van a 2.5 misi...
Én olyan autókra gondoltam,amikben max 150 000 km van.
318i-ket néztem 2003-as évjárattól és max 150 000 km-rel,törésmenteseket.Hát alig volt kínálat.De ilyenek talán megállnak 2 misiből összesen talán.Ebben benne van a lepapírozás és az alap dolgok rendbetétele(kopó alkatrészek cseréje+olajcsere).
Nem olyan egyszerű ez.És még ebbe bele kell számolni az utazás költségeit is...
A lényeg,hogy kevés kilóméteres,fiatal(legalább 2003-as) e46-osokat nem nagyon találni 4000 euro körül,max 318i-ket...
Ilyen 200 000 plusz km-t futottak tök nem érdekelnek...
na, hát a kilométert azt pontosan oda állítják, ahová Te azt szeretnéd + még hamisítanak hozzá neked egy szervizkönyvet is.....
Tizenéves autók 150 kilométerrel

nem mondom, hogy nincs ilyen, de a többsége nem ilyen.
Aki a kilométerórának hisz és nem az állapotnak, az megérdemili. 240ezerrel vettem a mostani kocsimat. Az ülése sokkal kevésbé viseletes, mint az itthon 150-180 ezerrel árult autóknak. A legtöbb autó, amit kint megvesznek 200.000+ kilométerrel (a futottak még szarok kategóriája nálad), azokat eladják 150.000 kilométerrel itthon.
Nem akarok vitatkozni, de Te tip-top autót keresel, ami a keresett kategóriának a 98%-ára nem igaz. De Te legalább tudod, hogy ezt meg kell fizetni és nem bagóért akarod megvenni. Ezzel nincs gond. Ha ilyen nagy igényeid vannak, akkor valóban lehet, hogy csak 2,5 milláért találsz e46-ot. Viszont a kérdező nem azt mondta, hogy neki full patika 100.000km-es példány kellene.