vsop14 fórum hozzászólásai

vsop14 Elküldve: 2010-06-24 23:52 Valaki segítsen

martin írta:
szigiimi írta:
martin írta: Sziasztok
egy olyan érdekes gond jelentkezett most kb másodjára de nem minden egyes leállításánál hogy kiírja az autó hogy az olajszinten valami baj van, pedig még nem kéne neki semmi bajának lenni. Servic check okét mutat service info se mutat semmit, valakinek voltmár valami hasonló gondja ?? Egy 2005 e90 320d ról lenne szó


Szia. Mennyit menntél az olajjal? Nekem 2 szervíz között/15ekm/ szokott egyszer jelezni, akkor szoktam rátölteni 2-3dl-t és rendbe van.



hát olyan 30-35 ezret mentem és eddig még nem volt semmi ilyen



az már jó kis pakura lehet ott benne

vsop14 Elküldve: 2010-06-22 21:17 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

K_Gergo írta:
YELLOW írta: Diffi: Castrol SAF-XO 75W-90, SAF-XJ 75W-140elvileg nincs lengedõ csavarod, így csak kiszívni tudják belõle, ami nem feltétlen elegendõ, mert a kosz az alján maradhat

http://www.olyslager-lubricant...OSiwbk0%3d


pont ezt kerestem, kösz!

az enyémhez viszont nem írja diffiolaj mennyiségét ill. minőségét (xxW-xxx)... :


1,1L

vsop14 Elküldve: 2010-06-20 12:28 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

Tiba írta: A Vonuláson persze megint volt kocc.


nehéz ipar ez a közlekedés

vsop14 Elküldve: 2010-06-18 18:51 Vicces :)

vsop14 Elküldve: 2010-06-18 18:30 Vicces :)

YELLOW írta:
bmw320d4 írta: 3 különbség van a 2 kép között

kép


pedig már elkezdtem keresni... de valahogy éreztem



vsop14 Elküldve: 2010-06-18 15:57 Ez se semmi

csatis1 írta: Ez se semmi...


nem unatkozott a gyerek

vsop14 Elküldve: 2010-06-18 14:26 N42B18A valami zakatol a motorban

YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta: nem vágom, nem találtam semmit, ahol le lenne írva a lényegi különbség


én alapjában véve szeretem ezt a motort, a 6 hengeres hang hiányzik, de gyári szűrővel, csak kis okosítással, 2700-4500 tartomány között elég hasonlatos hangot csináltam neki.
nem mellesleg elég jól meglódul 2800 körültől, mint egy régebbi tudrbós, ami legyőzte a turbólyukat... nem viccelek abban sem, hogy megy olyan jól, mint ahogy írtam... bár nekem eleve furcsa, hogy 85kW a teljesítményem és afelett van kint új adosáv vagy mi... ha megcsinálták a VW-gennél, hogy 130-ról 105 LE-re butítottak az adósáv miatt, akkor itt is elképzelek valami hasonlót. főleg, hogy a motor lehet ugyanaz, az 1.6-1.8-2.0 ban is, csak másképp van butítva.... hisz az új motoroknál is ez van az 1.6-os is 2.0... a BMW anyniféle dolgot kitalált, hogy maguk sem tudják mibe milyen motor van



próbáltam és nem megy úgy, mint egy 20i...
ha mondjuk 0-ról indulunk és alapjáratról , tehát nem emelt fordulatról, akkor simán lehagy, ez tény.


én is próbáltam nem egyszer még 20-as gyorsuláról is, sőt mindenfélét, nagyobb sebességről, simán tartom nem gyorsabb onnan, de tartom... amit az elején egy nulláról való gyorsulásnál szerzek, azt lehet utána tartani

aha, hát akkor nem tudom minek csinálták ezt a 20i-t..... nem jo semmire, még a 16i is otthagyja? LOL persze. na mindegy, nem akarok vitatkozni. majd ha egyszer lesz alkalom kipróbáljuk


de a 16i-t ne keverd nem mind 1.6


tudom. 1.9est próbáltam, és sztem akkor se... de ne menjunk bele

vsop14 Elküldve: 2010-06-18 12:32 N42B18A valami zakatol a motorban

YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta: nem vágom, nem találtam semmit, ahol le lenne írva a lényegi különbség


én alapjában véve szeretem ezt a motort, a 6 hengeres hang hiányzik, de gyári szűrővel, csak kis okosítással, 2700-4500 tartomány között elég hasonlatos hangot csináltam neki.
nem mellesleg elég jól meglódul 2800 körültől, mint egy régebbi tudrbós, ami legyőzte a turbólyukat... nem viccelek abban sem, hogy megy olyan jól, mint ahogy írtam... bár nekem eleve furcsa, hogy 85kW a teljesítményem és afelett van kint új adosáv vagy mi... ha megcsinálták a VW-gennél, hogy 130-ról 105 LE-re butítottak az adósáv miatt, akkor itt is elképzelek valami hasonlót. főleg, hogy a motor lehet ugyanaz, az 1.6-1.8-2.0 ban is, csak másképp van butítva.... hisz az új motoroknál is ez van az 1.6-os is 2.0... a BMW anyniféle dolgot kitalált, hogy maguk sem tudják mibe milyen motor van



próbáltam és nem megy úgy, mint egy 20i...
ha mondjuk 0-ról indulunk és alapjáratról , tehát nem emelt fordulatról, akkor simán lehagy, ez tény.


én is próbáltam nem egyszer még 20-as gyorsuláról is, sőt mindenfélét, nagyobb sebességről, simán tartom nem gyorsabb onnan, de tartom... amit az elején egy nulláról való gyorsulásnál szerzek, azt lehet utána tartani

aha, hát akkor nem tudom minek csinálták ezt a 20i-t..... nem jo semmire, még a 16i is otthagyja? LOL persze. na mindegy, nem akarok vitatkozni. majd ha egyszer lesz alkalom kipróbáljuk

vsop14 Elküldve: 2010-06-18 11:40 N42B18A valami zakatol a motorban

YELLOW írta:
vsop14 írta: nem vágom, nem találtam semmit, ahol le lenne írva a lényegi különbség


én alapjában véve szeretem ezt a motort, a 6 hengeres hang hiányzik, de gyári szűrővel, csak kis okosítással, 2700-4500 tartomány között elég hasonlatos hangot csináltam neki.
nem mellesleg elég jól meglódul 2800 körültől, mint egy régebbi tudrbós, ami legyőzte a turbólyukat... nem viccelek abban sem, hogy megy olyan jól, mint ahogy írtam... bár nekem eleve furcsa, hogy 85kW a teljesítményem és afelett van kint új adosáv vagy mi... ha megcsinálták a VW-gennél, hogy 130-ról 105 LE-re butítottak az adósáv miatt, akkor itt is elképzelek valami hasonlót. főleg, hogy a motor lehet ugyanaz, az 1.6-1.8-2.0 ban is, csak másképp van butítva.... hisz az új motoroknál is ez van az 1.6-os is 2.0... a BMW anyniféle dolgot kitalált, hogy maguk sem tudják mibe milyen motor van



próbáltam és nem megy úgy, mint egy 20i...
ha mondjuk 0-ról indulunk és alapjáratról , tehát nem emelt fordulatról, akkor simán lehagy, ez tény.

vsop14 Elküldve: 2010-06-18 10:52 N42B18A valami zakatol a motorban

nem vágom, nem találtam semmit, ahol le lenne írva a lényegi különbség

vsop14 Elküldve: 2010-06-18 10:44 N42B18A valami zakatol a motorban

YELLOW írta:
vsop14 írta: de egyébként lehet N46B20 is, nem? az is ugyanezekkel a paraméterekkel bír és az volt már 2003 év végétől


végsebességbe jobb

az N46 az újak, E90-be, lehet pár utolsó szériás E46-ba is került, de azok akkor nem 2003-asak.



nézd meg a realoem-en, 2003.10.hótól adja már az n42 és az n46 motorokat is!

vsop14 Elküldve: 2010-06-18 10:38 N42B18A valami zakatol a motorban

de egyébként lehet N46B20 is, nem? az is ugyanezekkel a paraméterekkel bír és az volt már 2003 év végétől

vsop14 Elküldve: 2010-06-18 10:29 N42B18A valami zakatol a motorban

YELLOW írta:
laleeboy írta: Hali

Új vagyok itt de szeretnék venni egy BMW-t.
Ki is néztem egy 2003-as E46 318 touringot 1995 ccm-es 143 le-s 4 hengeressel .
Többen le akarnak beszélni a valvetronic-os motorról .
Van valakinek tapasztalata ezzel a típussal?
Ez most N44 vagy N42 vagy valami más ?
Mire kell odafigyelni vásárláskor?
Ilyenre gondolok hogy :
Kerüld el mert...
Vedd meg , ha ...
Jó lehet , ha ...

stb

Előre is köszi




pl olvastam az enyémről ami 1.8-as, hogy megy úgy mint egy 2.0 6 hengeres, és valóban.



hát egész biztos, hogy nem megy úgy, mint egy 20i.... 3500-as fordulatig max... de utána megjön a kraft a sorhatba és meglódul. pályán meg aztán végképp semmi esélye a 16i-nek, meg a 18i-nek

vsop14 Elküldve: 2010-06-13 16:23 Fûtés - Klíma

nonesz írta:
vsop14 írta:
nonesz írta:
vsop14 írta:
nonesz írta: Sziasztok

Szakik, olyanba kérném a segítséget, hogy a klíma kuplung nem húz be. (vmi mágneskapcs ) Azt nem tudja vki, hogy a kompresszornál az elektromos csatlakozónál, mi az a 3-4 cm hosszú leszigetelt hengeres vmi. Olyan mint 1 zavarszűrő v biztosíték szigetelésbe. Nem lehet szétszedni ! Lehet az a vmi rosssz ?
Vagy a tekercselésnél lesz vmi baj ? Nem húzza be a tárcsát . Ha bekapcsoljátok a klímát, akkor a ventillátor egyből forogni kezd ?
Másik kérdés, hogy a legegyszerűbb a bordásszíjat leszedni. Hol a feszítő ? Hogy kell cserélni ?
Na meg mennyibe kerülhet az a mágneskapcs ? Ugye nem kell kompresszort is venni ?

Előrre is köszi


lehet külön is cserélni a mágneskuplungot. először vedd le magát a mágneskuplungot és nézd meg, havernak el volt benne szakadva a vezeték. megforrasztottuk és azóta is megy.



Most azt akarjuk mi is, de h lehet leszedni ? Ha leszedjük lehetne mérni is, h mi lehet a baj . Leszedésbe vki tud infót ?



kicsavarod az 1-es jelű csavart és már lenn is van. asszem van egy takarólemez a csavar előtt, azt simán csavarhúzóval kipattintod.


Köszi.
Addig, h a középső csavart kiszedtem és a ferodoros részig eljutottunk, csak a bordásszíj útban van. Az ékszíjtárcsát kéne leszedni, h az elektromos részhez jusunk. Nekem kicsit más, mint a képen.


az 1-es a feszítő

vsop14 Elküldve: 2010-06-13 14:13 Társalgó

YELLOW írta:
Woockie írta:
Igazabol ha a luxusado miatt nem veszel/vettel, akkor szerintem ne is tedd. Ha az az evi parszor tizezer (nem tudom pontosan mennyi, 70-80e korulire tippelek) ennyire szamit, akkor szerintem nem erdemes megvenned. Nem azert, mert az keves penz, hanem mert elenyeszo az egyeb koltsegek mellett. Egy hasznalt autora ha kicsit is peched van, ennel joval tobbet fogsz rakolteni az elso 1-2 evben, persze ha mazlista vagy, akkor semennyit. No offense.

talán egyszer osztrákból vagy németből egyet. még mindig megbízhatóbb forrás, mint itthoni autót venni.


csak megbízhatóbb és ennyi. pénzben ugyanott vagy kb. a regadó miatt. sajnos