vsop14 fórum hozzászólásai

vsop14 Elküldve: 2010-03-05 00:31 Társalgó

Hori írta:
vsop14 írta:
Hori írta:
vsop14 írta:
Hori írta:


az élet egy nagy játék
itthon tudok rá intézni


magyarul tudsz
ez az ukrajnai cucc amugy? marmint a bizti



nem beszélni magyarszki,
nem ez sima magyar biztositás csak külföldi rendszámra


uniqua vagy mi ez? ez nagyon erdekelne engem. persze csak ha nem titkos



megkérdezem neked holnapra hogy mennyire publikus a projekt, ismerösömnek van 3 alsókategoriás autoja amin cook szigeteki rendszám van

engem csak a biztositas resze erdekelne. abban tudsz segiteni? az en autom nemet rendszamos es arra szeretnek egy olcsobb bizotsitast intezni, ha megoldhato.
koszi elore is

persze, ha sracnak esetleg megeri a dolog, akkor tolem aztan lehet kuki szigeteki rendszam is

vsop14 Elküldve: 2010-03-04 23:01 Fogyasztásmérõ hiba?

zoltan írta:
bmw320d4 írta:
Beluga írta:
ok ezt értem amit irsz,azt is elfogadom,hogy igy müködik normálisan,de mitöl megy felfelé a mutató 10L-re miközben üresben lassulok?


Mert az alapjáraton üzemelõ motor fogyasztása gyakorlatilag konstans, a sebességed viszont egyre csökken.
Tehát:-ha x az alapjáraton elfogyasztott üzemanyag egységnyi idõ alatt, és az X értéke pl 7l/óra, akkor ha pontosan 100km/h-val gurulsz, akkor 7l/100km-es átlagfogyasztásod van.
Ha viszont csak 50km/h val gurulsz akkor 14l-es fogyasztást fog mutatni a fogymérõd.
És egyre többet és többet, mivel 7 liter üzemanyagod van egy órára.


Nekem is pont az imán feltûnt, hogy ha üresben gurulok és lassulok akkor a fogyasztás nõ.
Ha belegondolok teljesen logikus a dolog ezek alapján és meg is nyugodtam. Én csak annyit tennék hozzá, hogy nem digitális a kijelzés hanem analóg ezért nem képes tökéletesen mindent pontosan megmutatni a változó körülmények hatásakor pl.: üresben a fogyasztást lassuló gurulás esetén, mert ilyenkor át kellene váltani l/órára a fogyasztás kijelzését.
Remélem nem mondtam akkora hülyeséget.

Sziasztok


epp az elobb lett megbeszelve, h minden pillanatban jol mutat tulajdonkeppen. ha gurulsz akkor a fogyasztasa mondjuk 1L DE EZ UGYE L/ÓRÁBAN, akkor ha 100al gurulsz, akkor azt fogja irni, hogy 1l/100km, mert 1[L/Ó]/100[KM/Ó]*100=1, ha 50-el mész, akkor (1/50)*100=2L/100km, ha 30cal gurulsz, akkor (1/30)*100=3,33L/100km ha 5tel gurulsz, akkor (1/5)*100=20L, ha 2vel, akkor (1/2)*100=50l/100km...
minel jobban kozelitesz a 0 sebesseghez, annal nagyobb a fogyasztas. es 0nal pedig vegtelen es e36on peldaul ha allok, akkor el is tunik a mutato a vegtelenbe, e46on az elozoleg leirt dolgok miatt ugy csinaltak be, h 0-ra alljon be a mutato...

vsop14 Elküldve: 2010-03-04 22:48 Fogyasztásmérõ hiba?

csatis1 írta:
Woockie írta:
Beluga írta: akkor ezekszerint a fogyasztásmérõ többféle adatból dolgozik,ami ebben az esetben rossz értékekekkel számol,tehát mást mutat mint a valóság.Akkor ez igazából csak tájékoztató müszer.

Igazabol valoban csak tajekoztato, nem epp halalpontos. De pont azt irta, hogy jol mutatja azt a fogyasztast. Legalabbis nagyjabol.


A gond inkább a mintavétel. Másodpercenként x mintából alkot átlagot, és azt jeleníti meg. Leginkább ezért nem olyan pontos.

nem biztos, de egyebkent miert, hogy kene mukodnie?

vsop14 Elküldve: 2010-03-04 22:38 Társalgó

Hori írta:
vsop14 írta:
Hori írta:


az élet egy nagy játék
itthon tudok rá intézni


magyarul tudsz
ez az ukrajnai cucc amugy? marmint a bizti



nem beszélni magyarszki,
nem ez sima magyar biztositás csak külföldi rendszámra


uniqua vagy mi ez? ez nagyon erdekelne engem. persze csak ha nem titkos

vsop14 Elküldve: 2010-03-04 22:22 Társalgó

Hori írta:


az élet egy nagy játék
itthon tudok rá intézni


magyarul tudsz
ez az ukrajnai cucc amugy? marmint a bizti

vsop14 Elküldve: 2010-03-04 22:17 Társalgó

Hori írta:
vsop14 írta:
Hori írta:
SoundkeY írta: Megtalaltam hori autojat :

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-3656586



remek, már csak 1,5millával drágább mint mobile.de-n


regadoval mar ugyanott vagy



regadó nem játszik, cook szigetek vagy quatar

oda tusz intezni ervenyes biztositast is?

vsop14 Elküldve: 2010-03-04 21:42 Társalgó

Hori írta:
SoundkeY írta: Megtalaltam hori autojat :

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._i-3656586



remek, már csak 1,5millával drágább mint mobile.de-n


regadoval mar ugyanott vagy

vsop14 Elküldve: 2010-03-04 21:08 320d Motor

Kristof77 írta:
vsop14 írta:
Kristof77 írta:
Ahol füst van ott, tûz is ég valahol...
http://www.auto-motor-und-spor...44877.html

Bárki bármit mondhat bárkinek, amig nem írásban adja és nem jelenik meg valami hivatalosan addig semmi nem történt. Sosem az számít, hogy személyesn ki mit gondol vagy mit nem, mivel a valóság jelen esteben nem ezen fog múlni. A trend egyértelmû és a hármohengeres BMW benzinmotor (sajnos) 99%, mivel már rég futja a tesztköröket Erlkönig autókban.
A piacon lévõ motor-trend egyrészt elsõ sorban az EU-s elõírásoknak köszönhetõ, amik a károsanyagkibocsátást szabályozzák. Ugyanakkor a kisebb motor, kevesebb anyagköltséget és nagy szériában hatalmas megtakarítást is jelent minden gyárnak. A gyárak pedig profitorientáltak, tehát igaziból baromira kapóra jön ez most nekik, fõleg a válság idején.

De ha megnézed az autók karosszériáját, azok is jellegben egyre inkább hasonlítanak egymásra legalábbis az orrdizájnt figyelembe véve, ami ugye az összképet nagyon befolyásolja. Egyre magasabb orral jön ki minden új tipus az elõírt gyalogosvédelem kritériumainak eleget téve ezzel. Ezzel együtt nincsen jobb vagy rosszabb autógyártás, csak változnak az idõk. Ettõl érdekes az élet és az autózás.


az utolso bekezdesedre reagalva: koszonom szepen, de nem tudom hogy jon a temahoz.........

a kivalo gazdasagtani levezetesedhez annyit, hogy a bmw egy premium marka neki nem feltetlen jelent bevetelt az, ha lecserelik a motorpalettat kavedaralokra, meg ha azt 20fillerbol gyartjak le akkor sem, mivel az eladhatosaga csokkenni fog egy jo nagy reteg szemeben... mondjuk azok szemeben, akik szerint a bmw nagykobcentis, vagy hogy 6 hengeres, vagy hogy olyan hangja van, hogy az osszes ember felkapja a fejet, ha a zebranal nyom egy padlot stb stb..............
nem minden lesz eladhatobb attol, hogy olcsobb lesz.... raadasul mennyivel lesz olcsobb? ha szazalekosan nezzuk, akkor nem sokkal.
ez csak egy feltetelezes: mondjuk olcsobb lesz 500.000 ft-tal egy 316i... az az 500ezer sztem nem sok embert fog vonzani.... ha 5 kiloval olcsobban adnak a suzukit, akkor biztos, h atvonzana a vevoket a "sevrolétóól", de egy premium kategorias termek eseteben ez sztem nem relevans


Bocsi, de azt hiszem félre értettél valamit. Nem neked a vevõnek lesz olcsóbb az autó. SOHA! A gyártónak lesz olcsóbb az elõállítása!! Ezért kooperált a BMW a PSA-csoporttal az új négyhengeres MINI-motork fejlesztésén. Ezért kooperál a legtöbb gyártó mással, mint most pl. a Merci a Rönóval és stb. Melleseg a MINI hatalmas siket hozott a BMW-nek. Nézd meg az eladási statisztikákat és nagyon meg fogsz lepõdni, hogy hány új BMW-ben találsz még 6 hengeres motort. Ha nem lennének a kismotork a palettán a BMW már régen lehúzhatta volna a rollót.
Mellesleg pedig motortól függetlenül illene legalább egymásközt minden BMWst tisztelni. Kinek a 116d, kinek az M5. Szíve és pénztárcája joga mindenkinek, új vagy használt kicsi vagy nagy BMW-t vásárolni.


sehol nem becsultem le a kiskobcentist es az en autom sem mai darab.
azert ez a SOHA szerintem egyaltalan nem igaz... es nem mondtam azt sem, hogy a kisebb motorok azok csak ugy vannak, nem azok hozzak a nagy lovet, csupan erzekeltettem, h sokaknak a sorhat meg az ilyenek, azok legenda, ha nem kapjak meg itt, de mashol igen, akkor megveszik a masikat, ha nem elegge elkotelezettek....

vsop14 Elküldve: 2010-03-04 20:40 320d Motor

KASZAMester írta:
Tjani írta: 3 köcsögös bömös ez nagyon égõ

Muteromnak fosvágem 3 köcsögös pólója van hát nagyon gáz

Mester Nézd a jó oldalát, bõvítheted a palettát

nézem,de ennek nem látom a jo oldalát.
-és ez a folytonos anyag sporolás,oda vezet,hogy sajnos silány minõségû,uram bocsá!!,szar bmw.-ket gyártanak,gurulnak le a szalagokrol.
-ezek az uj modellek már nem érik meg a régi-retro kort,már pár évesen rengeteg,kölcséges probléma van velük.
-a bmw.-az e46-nál sajna befejezõdött,és a bmw.-cég,a multbol táplálkozik.
-hogy ennek mi lesz a vége??!!
-én is vehettem volna uj desing-bmw.-t/e60,e65,e90,e92/-de vhogy nem izgatnak fel.


mester! NA EZ A PIAC!!!!!!!!
en azert valamennyire kozel vagyok az ilyen temakhoz, es bizony hidd el, mindenbe bele van mar "programozva" az hogy ne birja tul sokaig. kocsi, szamitogep, nyomtato, elektronikai alkatreszek, ruhazat stb stb.... mind mind elettartamra tervezve. birojon ki X idot, aztan menjen tonkre es vegyek az akkori uj modellt....

vsop14 Elküldve: 2010-03-04 20:26 320d Motor

Tjani írta: 3 köcsögös bömös ez nagyon égõ

Muteromnak fosvágem 3 köcsögös pólója van hát nagyon gáz

Mester Nézd a jó oldalát, bõvítheted a palettát


jo, megvarom en azt a 2011et...

vsop14 Elküldve: 2010-03-04 20:25 320d Motor

Kristof77 írta:
Ahol füst van ott, tûz is ég valahol...
http://www.auto-motor-und-spor...44877.html

Bárki bármit mondhat bárkinek, amig nem írásban adja és nem jelenik meg valami hivatalosan addig semmi nem történt. Sosem az számít, hogy személyesn ki mit gondol vagy mit nem, mivel a valóság jelen esteben nem ezen fog múlni. A trend egyértelmû és a hármohengeres BMW benzinmotor (sajnos) 99%, mivel már rég futja a tesztköröket Erlkönig autókban.
A piacon lévõ motor-trend egyrészt elsõ sorban az EU-s elõírásoknak köszönhetõ, amik a károsanyagkibocsátást szabályozzák. Ugyanakkor a kisebb motor, kevesebb anyagköltséget és nagy szériában hatalmas megtakarítást is jelent minden gyárnak. A gyárak pedig profitorientáltak, tehát igaziból baromira kapóra jön ez most nekik, fõleg a válság idején.

De ha megnézed az autók karosszériáját, azok is jellegben egyre inkább hasonlítanak egymásra legalábbis az orrdizájnt figyelembe véve, ami ugye az összképet nagyon befolyásolja. Egyre magasabb orral jön ki minden új tipus az elõírt gyalogosvédelem kritériumainak eleget téve ezzel. Ezzel együtt nincsen jobb vagy rosszabb autógyártás, csak változnak az idõk. Ettõl érdekes az élet és az autózás.


az utolso bekezdesedre reagalva: koszonom szepen, de nem tudom hogy jon a temahoz.........

a kivalo gazdasagtani levezetesedhez annyit, hogy a bmw egy premium marka neki nem feltetlen jelent bevetelt az, ha lecserelik a motorpalettat kavedaralokra, meg ha azt 20fillerbol gyartjak le akkor sem, mivel az eladhatosaga csokkenni fog egy jo nagy reteg szemeben... mondjuk azok szemeben, akik szerint a bmw nagykobcentis, vagy hogy 6 hengeres, vagy hogy olyan hangja van, hogy az osszes ember felkapja a fejet, ha a zebranal nyom egy padlot stb stb..............
nem minden lesz eladhatobb attol, hogy olcsobb lesz.... raadasul mennyivel lesz olcsobb? ha szazalekosan nezzuk, akkor nem sokkal.
ez csak egy feltetelezes: mondjuk olcsobb lesz 500.000 ft-tal egy 316i... az az 500ezer sztem nem sok embert fog vonzani.... ha 5 kiloval olcsobban adnak a suzukit, akkor biztos, h atvonzana a vevoket a "sevrolétóól", de egy premium kategorias termek eseteben ez sztem nem relevans

vsop14 Elküldve: 2010-03-04 20:09 320d Motor

KASZAMester írta:
az lehet hogy érkezni fog a 3-hengeres bmw.-Csak nem nekem!
-hogy a piac törvényei enyire befolyásolják a hagyományokat,hova lesz igy a világ,hol lesznek a jol megszokott legendás soros hatosok??!!
-szégyen!!!-én most is azt mondom hogy a bmw.-200le.-nél kezdõdik,és benzin motor hajtja.
-3-hengeres??!-micsoda erõtömeg lehet az??-sztem a 750-emen az önindito is van olyan erõs,ami elinditja,megtekeri a tömeget.


nem csak a piac diktal, sot az ilyen nivos gyartoknal ponthogy nem a piac diktalja a kisebb kornyezetbaratabb, takarekosabb motorokat szerintem. persze, hogy van igeny a nagykobcentis brutal motorokra, csak mar nagyon szabalyozzak a karosanyag kibocsatasi hatarertekeket ezert ez az egesz
de azert szerintem azert a mernokok sokkal agyafurtabbak annal minthogy kizarolag a karosszeria sulycsokkentesere, vagy a köbcenti és a hengerek szamanak csokkentesere hagyatkozzanak.

pl hallottam a bmw-nek olyan iranyu fejleszteserol, hogy muanyag motorblokkot alkalmaznanak... persze fémpersellyel.

vsop14 Elküldve: 2010-03-04 20:01 320d Motor

jrtom írta: Sziasztok!

116d-t meg 316d-t lehet már most is venni és az ugyan úgy 1995 cm3 mint egy 123d, csak nem 204 le hanem 115.


lehet, de minek? 200.000ft-tal dragabb, mint a 118d 7,5millanal ez mar nem tetel sztem

vsop14 Elküldve: 2010-03-04 19:57 320d Motor

Kristof77 írta:
vsop14 írta:
Hori írta:
Kristof77 írta:
Woockie írta:
Hori írta: kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz

Igy igaz, a BMW 6 hengernel kezdodik.


Az idõk változnak. A "downsizing" idõszaka köszönt a BMW-re is.
Az elõírt károsanyagkibocsátások, aminek a fogyasztáscsökkentés a lételeme, súlycsökkentéssel (karosszéria) és a motorok hatásfokának növelésével érhetõk csak el. Múlt héten beszélgettem egy
BMW-feljesztõvel. A BMW motorfejlesztése nem kooperál az új motorok tekitetében a PSA-val. A benzines motorok zömét új 1.6 négyhengeresek és 1.3 három hengeres!!! turbók fogják kitenni. Utóbbi 105Le-tõl indul majd a tervek szerint és már 2011-ben jön az 1-es BMW-vel és utána az új 3-asban is ez lesz az alapmotor, vélhetõen 314i néven. Szóval nem, hogy 6 henger, de a jövõben a négynek is örülni kell majd.
Ja igen a dízelekbõl is jön egy kisebb kubatúrás 1.600cm3-es motorcsalád.



igen ezt olvastam az 1,3as benyásbol a fullos tud majd 180-190le-t
az 1.6 diesel meg 170körül
de 3henger könyörgök mint a daihatsukba


jo hagyjuk mar a totalcart, meg a sok kamu hirt, amit a totalcar general es vegigsopor az egesz magyar sajton. olyan hulyek mint a segg. de tenyleg.... a totalcar cikkeknek sztem 90%-a iditosag, tele van talalgatasokkal, lehettel, meg talannal......


2. Dolog:

1. Magyar autós sajtót nem nagyon olvasok, leginkább csak németet.
2. A BMW-fejlesztõ meg miért hazudna?

Sajnos egyre hihetõbb a 3 hengeres BMW motor. Az elsõ 2hengeres kismotor, ha nem is a BMW-tõl, de már idén õsszel érkezik.


aha, gratulalok a kethengereshez barkie is lesz az.
ÉÉÉÉS???
attol meg, h vki kitalal vmit attol meg nem biztos, h trend lesz... meg attol sem, ha az jol is mukodik....
en bizom benne, hogy a bmw ettol buszkebb es inkabb kifejleszt vmi mast a problema megoldasara.
amugy szerintem egy autogyarto kicsit bizalmasabban kezeli az ilyen jellegu fejleszteseit es nem pofazzak ki boldog boldogtalannak, hogy mi az amin dolgoznak....................

vsop14 Elküldve: 2010-03-04 19:36 320d Motor

Hori írta:
Kristof77 írta:
Woockie írta:
Hori írta: kérdezd meg mi a véleménye az 1.8 benyárol az is szép lesz

Igy igaz, a BMW 6 hengernel kezdodik.


Az idõk változnak. A "downsizing" idõszaka köszönt a BMW-re is.
Az elõírt károsanyagkibocsátások, aminek a fogyasztáscsökkentés a lételeme, súlycsökkentéssel (karosszéria) és a motorok hatásfokának növelésével érhetõk csak el. Múlt héten beszélgettem egy
BMW-feljesztõvel. A BMW motorfejlesztése nem kooperál az új motorok tekitetében a PSA-val. A benzines motorok zömét új 1.6 négyhengeresek és 1.3 három hengeres!!! turbók fogják kitenni. Utóbbi 105Le-tõl indul majd a tervek szerint és már 2011-ben jön az 1-es BMW-vel és utána az új 3-asban is ez lesz az alapmotor, vélhetõen 314i néven. Szóval nem, hogy 6 henger, de a jövõben a négynek is örülni kell majd.
Ja igen a dízelekbõl is jön egy kisebb kubatúrás 1.600cm3-es motorcsalád.



igen ezt olvastam az 1,3as benyásbol a fullos tud majd 180-190le-t
az 1.6 diesel meg 170körül
de 3henger könyörgök mint a daihatsukba


jo hagyjuk mar a totalcart, meg a sok kamu hirt, amit a totalcar general es vegigsopor az egesz magyar sajton. olyan hulyek mint a segg. de tenyleg.... a totalcar cikkeknek sztem 90%-a iditosag, tele van talalgatasokkal, lehettel, meg talannal......