vsop14 fórum hozzászólásai

vsop14 Elküldve: 2009-08-07 21:33 Társalgó

Woockie írta:
Tiba írta: http://www.hasznaltauto.hu/3180220

Jó lehet

Pff, ennel jelentosen extratlanabb autot elkepzelni is nehezen tudok... Az, h nem eromuvesz, az egy dolog, de h az egyetlen extra a cds radio legyen (bar lehet, faceliftesbe nem is tettek mar kazettast).... na jo, kodlampam nincs

en lattam mar olyan e46-ot képen, amiben meg radio sem volt!!

vsop14 Elküldve: 2009-08-07 19:09 BMW-s cuccok, kis mütyûrök, izék

BMWe36bubu írta: Sziasztok!
BMW 320i E36 cupe-hoz keresek olyan tartozékot ami a középkonzolban van és elméletileg óra, dátum hõmérséklet hibák mutatása és ha jól tudom kód bevitele.
Az enyém elromlott(már rossz volt) és szeretnék egy másikat mert ha már van benne akkor mûködjön.

Köszönöm

hogy romlott el?

vsop14 Elküldve: 2009-08-06 08:43 Fûtés - Klíma

BMWe36bubu írta: Sziasztok!
Az elsõ kérdésem az lenne, hogy amikor esik az esõ akkor az utastér nagyon párásodik. Hiába kapcsolom be a fûtõmotort akkor még több pára jön be.
Aki tud kérem segítsen mielõtt beáll a tél és a nyálkás idõ meg szeretném csinálni.

A második pedig az lenne, hogy amikor bezárom az autót akkor a központi zár visszanyit majd megint zárom és akkor úgy marad.

A válszokat elõre is köszönöm. MSN-en is elérhetõ vagyok.


szerintem cserélj pollenszûrõt!

vsop14 Elküldve: 2009-08-02 20:43 Üzemanyag fogyasztás

Hori írta:
Robinson írta: Nekem most az Eisenach-os hétvége során 6.4 lett a fogyasztásom BC szerint is meg spritmonitor.de szerint is:

http://www.spritmonitor.de/en/detail/346006.html

Sajnos nem tudom a pénteki elsõ tankolásom adatait, mert nincs meg a blokk

Azért azt megjegyezném, hogy nagyrészt 170 környékén utaztunk németben, osztrákoknál meg 135. Németeknél volt kb egy fél órás szakasz, ahol Horiék nem bírtak magukkal, és 210-et mentünk, ami nekem már majdnem pirosba forgott, tehát a fogyasztásnak tuti nem tett jót. Plusz volt elég sok hegynek fel is


Nekem kifelé 6.9 hazafelé 6.2 kicsit jobb a kinti anyag

kissé... nekem 600 km-t sikerült megúsznom kint 40 literbõl kicsit kevesebbõl is talán, az durván 7l/100km és nem 130cal mentünk.

vsop14 Elküldve: 2009-08-02 18:20 Autóvásárlás

justbesanca írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre, információkra, tanácsra avagy kisebb fejtágításra lenne szükségem.

Üdv Gábor


akkor sorban:
csak 6 hengerbõl volt vanosos és már 1993 valahanyadik hótól. a motoron van egy kidudorodás az autó eleje irányába, onnan ismerhetõ fel.

igazából egyiknek sincsen széria hibája.
a 318ibõl valamelyik évjárat után már láncos volt, de erre nem esküdnék, az biztos, hogy a korai évjáratok még szíjasak.
a hat hengeresek közül igazából mindegyik kb ugyanannyit eszik. város 10-11L, országút 6-7L autópálya 8-9L, de minden lábgüggõ. De a dugó tötymörgés, megdobja a városit, tehát úgy már biztos többet eszik egy nagyobb motor. A 323i-nek pl a gyári adat szerint kisebb is a fogyasztása, mint a 320inek.
318is vagy 320i: A 320i olyan 3000tõl indul meg igazán, alacsony fordulaton a 6osokban nincs sok erõ. A 318is alacsonyabb fordulaton jobban megy, jobban ki lehet vele lõni, stb, szóval városban kicsit dinamikusabb, de a pályán a 320 letolja a 318is-t, de a 2motor között teljesítményben nincs sok különbség. szóval ha számít a fogyasztás, akkor 318is, ha viszont szeretnél egy kicsit sportosabb, és nagyon szép hangú autót, akkor 320i, viszont az többet is eszik. (ezeket tapasztalatból írtam, hoztunk haza németbõl egy 318is-t)
motort át tudod pakolni, értelme nincs sok szerintem, inkább olyat nézz, ami minden szempontból megfelel. (amúgy még az 5000-es motor is belemegy)
szerelési költségek: a 4 hengeresbe kb 4.5L olaj kell, a 6osba meg 6.5. Egyébként az alkatrészárakban nincs nagyon különbség.
m3 replika... hát azt úgy hívják, hogy M-packet, ez minden e36-ra rendelhetõ volt.
Az M3-ból volt sedan is tehát fogsz hozzá találni alkatrészeket és gond nélkül fel is rakhatók. Igazából nem volt olyan, hogy M-es kasztni, csak merevítésekben különbözik.
Elsõ lökös mindegyikre rámegy 30-50pénz, hátsó lökös (sedan-coupe ugyanaz) 30-50pénz, m3 szárny 20-30e, küszöbspoiler 15-25e, díszlécek kb 20e, m3 tükör(ez sedanra nagyon ritka és nagyon drága) ha üléseket is akarsz az kb 100-180e állapottól függõen, kormány40-80ezer között mozog. fényezés meg ahány fényezõ, annyiért szabja az árakat..
hátsó lámpák: mindkét fajta gyári, csak a fehér az már a ráncfelvarrt változat,gond nélkül cserélgethetõ (csak arra kell figyelni, hogy limoba limo, coupeba coupe)
a klímás e36okban mindegyikben kétzónás klíma van. a manuális klíma egy félautomata klíma, a hõmérsékletet beállítod, és addig hût, amíg el nem éri, utána meg csak tartja a hõmérsékletet, de a ventilátort nem szabályozza, mint a digit. a digitklíma panel néha el szokott romlani, 25-40ezer között van az ára. tehát igazából a két klíma közt nincs nagy különbség, szerintem ne ez legyen a döntõ szempont. nem sokkal tud többet a digit. én személy szerint utálom is, ha a klíma beleszól a venti fordulatba.
olaszok úgy vezetnek ahogy. szerintem nem kell bemutatni a temperamentumot, az biztos, hogy ha olasz, akkor már volt fényezve

vsop14 Elküldve: 2009-07-30 19:07 e36 vásárlás

Pocokmester írta: Köszi szépen ezt a sok infot! Nos akkor átgondolom a 318i illetve a 318tds, lényeg hogy nekem nem versenyezni kell az auto hanem munkába járni és ahhoz elég a 318tds vagy a 318i is! Köszi mégegyszer a sok infot remélem minél elöbb találok valami megkimélt darabot és amint meglesz rakok fel képeket illetve elmondom a véleményem!


munkaba jarni 328i kell

vsop14 Elküldve: 2009-07-29 19:11 e36 vásárlás

Pocokmester írta: Sziasztok! Jelenleg november környékén E36 316i 318i vagy 318tds bmw-t szeretnék vásárolni '94-98-as évjáratig 500e ft-tol 1.2mill ft-ig de inkább diesel auto kéne mert hosszu távra kell bár mind1 hogy diesel vagy bensin csak birja a normál használatot pl ha 2-3órás utrol van szo akkor ne féljek attol hogy megáll vagy egyéb más baja lesz! Ebben szeretnék segitséget kérni hogy ki mit ajánl illetve hogy kinek volt hosszu távon tapasztalata E36 318tds autorol sedan vagy touring akármelyik.


a dizel még annyira nem jó ezekbõl, fõleg a 25td/tds. bár a fórumokon azt olvastam, hogy ha egy rendszeresen karbantartott darabot veszel, nem lehet vele nagy bajod, de ha leharcolt, akkor keményen megszívhatod vele. 316i annyira nem jó, mert megeszik kb annyit, mint egy 320 és nem is megy. akkor már inkább 318i, vagy késõbbi évjáratokban volt 318is (1.9 16v 140ló) az elég jó motor és fogyasztása is baráti

vsop14 Elküldve: 2009-07-21 23:53 Olajcsere

YELLOW írta:


ez mák a dízeleseknek


van nekik eleg gondjuk )))

vsop14 Elküldve: 2009-07-21 23:50 Autóvásárlás

toty írta: Sziasztok,

kis segítséget kérnék. Végigfutottam a fórumot, de nem találtam rá választ, ami nem jelenti, hogy nem volt már szó róla.
Szóval képbe került, hogy vennék egy kb 2002-03as 320CI cabriot...
A magyar kinalat, realis aron kb 0, de a nemet nem rossz...viszont eleg sok km. van bennuk, pont 130-160e....van itt is olyan, hogy 160e-s nagyon nagy szerviz, mint eleg sok autonal, amikor sok mindent kell cserelni? ha igen, kb mik ezek, es kb osszeg? ha nincs, akkor mikor varhato? Ha ismeretlen a kocsi eredete (nemet elado), akkor hogy lehet biztosan megtudni, hogy volt-e szervizelve.
Valamint minden altalanos jo tanacs, mit nezzek, mit ne, mit mozgassak meg, hajtsak fel, szedjek szet, kerdezzek meg stb..) foleg erre a tipusra jellemzo dolgok erdekesek, nem az altalanos autovasarlasos tanacsok
az a resze mar megy..

elõre is köszi


ha bmw-ben volt szervizelve (meg szerintem, ha mashol, akkor is) kiadjak a szerviztortenetet.
Egy magyar eladonal nem ismeretlen a kocsi eloelete amugy?

vsop14 Elküldve: 2009-07-17 17:08 Legjobb nyári gumik...

Tiba írta: Oké, akkor olyat ajánljatok, ami nem kopik gyorsan, és qrva halk

aludni akarsz vezetés közben vagy mi??
én értem, hogy ne legyen hangos, de miért kell olyan qrva halknak lennie?

vsop14 Elküldve: 2009-07-17 16:54 Legjobb nyári gumik...

Tiba írta: Asszem kell új gumikat vennem. Most conti sportcontact van fent, de hangosak, és öregek. Kicsit kagylósra vannak kopva. (rossz lengéscsillapító) Sajna már így vettem
A lényeg, hogy halk legyen, és ne kopjon el túl hamar. Csúszás, esõ nemérdekel.

Amiket nézegettem:
1. Michelin Pilot Sport 2
2. DUNLOP SP Sport 01

Vélemény?


nalam a dunlop sp sport az istenkiraly gumi. nekem volt olyanom, azzal vettem a kocsit. annak a guminak mindegy volt, hogy eso, vagy szaraz, hogy hideg vagy meleg. kokemenyen tette a dolgat. nagyon kiraly gumi.
viszont, ha fontos a kopas, akkor felejtsd el a dunlopot, gyorsabban kopik, mint az atlag. de elegge halk. viszont mikor mar szarra volt kopva, meg akkor is jol tapadt.

vsop14 Elküldve: 2009-07-13 11:47 Balesetek BMW-vel...

hülyegyerek elkötötte fater kocsiját, szanaszétkokózott aggyal olyan ötlete támadt, hogy megmutatja a csajoknak ki a menõ gyerek..........

vsop14 Elküldve: 2009-07-10 16:22 Társalgó

YELLOW írta: valaki esetleg használ kormány védõ huzatot vagy mi a nyavaját?
olyanra gondolok ami nem túl vastag, izléses (nó sárkány és társai), ilyen velúr, vagy neoprén (de lehet prém) anyagúra gondolok...

????????


prém? rókaszõrös zsiguli kormányvédõre gondolsz?
szerintem inkább bõröztesd újra. Bp-n tudok egy jó helyet, 14ért csinálja.

vsop14 Elküldve: 2009-07-01 01:39 képek

köszönöm!

vsop14 Elküldve: 2009-07-01 01:22 képek

Balu írta: Szép gép!Ezek "E36-os" felnik?

igen! ezzel jött ki a gyárból