vsop14 fórum hozzászólásai

vsop14 Elküldve: 2009-06-08 09:44 gyári cd-és rádió

germicid írta: Szerintetek lehet vásárolni valahol csak CD tartót?
Tarcsiba jó lenne, nem kellene "makkolni" mindig a lemezekkel elég
lenne egy magazin csere, aztán "búcsú"!?

erre gondolsz?
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=10

vsop14 Elküldve: 2009-06-08 09:36 Fékjavítás

YELLOW írta: Ati!

akkor nekem miért van, hogy ATE power Disc, ATE betét, és nagy sebességrõl ha fékezek akkor ráz? sosem fékeztem vele satut, megfelelõ km-en járattam be... bár a rázás is furcsa, mert nem mindig... mi lehet a baj?

jah amikor fel lett téve utána egy darabig felemelt autónál néhol beleért a tárcsába a pofa, akár a réginál, ami kopott volt, most meg nem, tehát nem értem ha hullámos lenne a tárcsa, akkor beleérne megemelt állapotban is

nekem detto ez volt a problémám. nem ate-val, hanem a gyári fékekkel.
az én autóm eléggé sokat állt, mielõtt megvettem és a hátsó fékbetétek beálltak, meg sem tudtak moccanni (a belsõk). a külsõk dolgoztak rendesen.. mikor levettük a tárcsát, a belsõ fele merõ rozsda volt és a betét olyan vastag volt, mint az új
bár nem hinném, hogy neked is ez van, mivel ha jól értem nem régen cseréltetted a tárcsát.

vsop14 Elküldve: 2009-06-08 09:30 Fékjavítás

YELLOW írta: olajozni a fenéket... butaságokat beszéltek...
a ferrodol nyikorog a tárcsa belsejében... más autónál is ilyen... BMW-nél nem állítják túl erõsre a féket, és nem is fog úgy a kézi mint egy elsõ kerekes autónál... és mivel nem tapad be rendesen, ezért 1-2mm-t csúszik és az adja ki a nyikorgó kattogást... az nem baj ez ilyen, tehát nem a bowden nyekken, se más, de ezt a ahngot tárcsán is lehet hallani. ha lassan mész és satuzol... ott is megfigyelhetõ

amúgy is BMW-nél gázzal kanyarodunk, nem kézivel


de akkor új tárcsánál miért csinálja?

vsop14 Elküldve: 2009-06-08 09:27 Fékjavítás

m_attila írta: Szia

A tieden 286 os van száz százalék!

Én Ate-t vagy Openpartsot ajánlok.
mindkettõt Ate betéttel.
Ha tudok segíteni hívj fel nyugodtan
üdv

m_attila
20-326-4882
[
quote="Szabb1"]323-asra (E46) 98-as évj. milyen tárcsa mehet a gyárin kívûl?

Brembo
ATE
Steinhof

Ez lenne a kínálat.

Továbbá két fajta átmérõjût hoz rá, 286 és 300 mm. Melyik kell rá?

Sry. a laikus kérdésért.
[/quote]

open parts-ot ajánlanám mindenkinek!
ATE betéttel vettem. nem sípol, nem nyikorog, nem ráz. kb 30-35ezerbe jött ki az egész elsõ szett és ez lyuggatott, alumíniumozott tárcsa, tehát nem is rozsdásodik. elég frankó.

vsop14 Elküldve: 2009-06-08 09:18 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

Robinson írta:
vsop14 írta:
Robinson írta:
YELLOW írta: lehetne képet látni a kártyáról? ami a valós kártyáról van


Neked mindent Yellow Bár nem tudom mennyivel adja vissza jobban fényképen, hogy milyen, mint a grafikán, fõleg, hogy csak telefon van kéznél mint fénykép készítésre alkalmas eszköz:
û

a Te kocsid van a kártyán?


Ja, jó lenne egy csl a garázsba


így képrõl számomra egy sima e46-nak tûnt

vsop14 Elküldve: 2009-06-08 09:07 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

Robinson írta:
YELLOW írta: lehetne képet látni a kártyáról? ami a valós kártyáról van


Neked mindent Yellow Bár nem tudom mennyivel adja vissza jobban fényképen, hogy milyen, mint a grafikán, fõleg, hogy csak telefon van kéznél mint fénykép készítésre alkalmas eszköz:
û

a Te kocsid van a kártyán?

vsop14 Elküldve: 2009-06-03 16:01 BMWfanatics.hu tagsági kártya!

Tûkön ülök )))))

vsop14 Elküldve: 2009-05-24 20:00 e65 kulcs

szahib írta: Azt szeretném megtudni hol lehet indító kulcsot venni e65-höz.
Csak szakszervízben, vagy van más lehetõség is?
Programozást találtam, de kulcsot sehol.

hello!
szerintem a onlineteile.hu-n próbáld meg.

vsop14 Elküldve: 2009-05-22 09:43 Ablaktörlõ víztartály

Joc82 írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Van a kocsimon lámpa mosó is, és sajna az utóbbi idõben nem mûködik, az ablakra spritzel, de a lámpánál nem. Nem jön ki a kis rúd, ami a vízet fújja. Tapasztalt már valaki ilyet? Megoldás?
Köszönöm

A fuvokakat a nyomas tolja ki, ha nem jonnek ki, akko vagy kuka a motor, vagy nem kap aramot. Talan ez a jobbik eset. Valami elektromos gond, rele, kabel szakadas, stb okozza.
Nekem is volt gondom vele e36on. Nekem az ablakmoso es a lampamoso csatija ugyanolyan, gyanitom neked is. Rakd ra a lampamoso motorjara az ablakmoso csatlakozojat es mukodtesd az ablakmosot(ugye a fenyszoromosonak kene most mennie) ha mukodik akkor a motorod jo, valami elektromos baj van. Ha igy sem mukodik akkor viszont a motor szart be.az ujban nagyon draga mulatsag. En e36hoz meg alig talaltam bontottan, mert ritka extra bar e46on mar azert gyakoribb.

vsop14 Elküldve: 2009-05-20 09:21 Fûtés - Klíma

YELLOW írta: a probléma az lehet, hogy a fokozatkapcsoló tárcsán az érintkezõ vagy letört, vagy éppen oxidálódott, esetleg bekoxolódott, illetve a másik tárcsán ugyanez, amin elfordul... vagy kiment egy-két ellenállás, de inkább a tárcsán lévõ bibik lesznek a gondok... ha minden igaz, akkor le tudod húzni a forgató/állító tárcsát, és szemléld meg... használj kontakt spray-t, vagy finom csiszolót

boczy46 írta: Hali!

Olyan gondom van,hogy az automban(e36 325i) csak a 4es fokozaton megy a ventillátor.Mi baj lehet?

Ne haragudj mar, de ekkora hulyeseget regen hallottam. ilyen problemarol meg sosem hallottam, hogy barkivel is megesett volna. Az hogy csak a 4es fokozat megy egyertelmuen a futorendszer gondja. Valami miatt nem mukodik, es csak azert megy a 4es, mert az direktbe van kotve biztonsagi okokbol.

A problemara a valasz:
Egyebkent a hiba valoszinuleg tenyleg az elotetellennallas lesz, e36on ez bizony elo szokott fordulni.
A vateran 5000ert aruljak asszem a megoldast a kaszasok, na ezert ne adj ki ennyi penzt. Nezz fel az e36fanatics.hu forumara, ott tudnak neked segiteni, valaki biztos reszletesen leirja neked a megoldast, aki mar talalkozott a problemaval.

vsop14 Elküldve: 2009-05-17 14:01 BMW embléma

dpiller írta: atyám :O

szép ára van :O

köszi az infót


5500ért van ultragagyi kevlár-kamu is bár úgy látom itt az a menõ, de, hogy miért?.... :

vsop14 Elküldve: 2009-05-02 14:33 Bmw Welt

hello!

Lesz ebbõl valami?

vsop14 Elküldve: 2009-04-30 23:54 Furcsa hangok a kerekek felõl.

Cor-Angar írta:
Woockie írta:
Cor-Angar írta: Nos ez lehetséges.
De most beszéltem egy ismerõssel és azt mondta hogy ez egy beépített jelzõrendszer ami azt jelzi hogy kopik a fékbetét.
Én ilyenrõl még nem hallottam, de hihetõnek tûnik mert lassan tényleg cserések a fékbetétek.
Valaki tud valami hasonlót hogy valóban így jelzi ha kopik a betét?

BMW fekbetetekben nem tudom, van-e kopasjelzo, en arra tippelek, h nincs, hisz van elektromos jelzes. Amugy tenyleg van, amelyikben van kopasjelzo, eleinte halkan cicereg, majd kesobb egyre jobban, szinte visit. Hihetetlen idegesito.


Sztem ez lesz az mert tudtommal az enyémben még nincs elektronikus visszajelzõ

és most már fékezéskor folyamatosan hallom a halk cicergést, ami viszont merõben más mint az elején hallott éles súrlódó hangok.

de már 1-2 helyen néztem betétet úgyhogy hamarosan csere


mi köze van a kopásjelzõnek a fék cicergéséhez? szerintetek úgy jelzi a fék kopását, hogy cicereg? nem pedig úgy, hogy letestel és kigyullad egy kis lámpa a mûszerfalon?

Cor-Angar! Elsõ körben vidd el fékpadra a verdát szerintem. Nekem is volt ilyen. Kiderült, hogy az egyik hátsó fékem kicsit be van állva és már alapállapotban is kicsit fékez. vagy amire még lehet gondolni, hogy a kézifék állt be.

vsop14 Elküldve: 2009-04-30 23:44 Motorolaj

YELLOW írta: mint korábban írtam tegnap megjött az olajam...
összehasonlítva a Longtec és Powerflow olajakatk, a Powerflow dobozon keresztül világosabb kicvsit pirosas színû volt... a Powerflow 2007-2008-as gyártású, míg a sötétebb Longtec 2009-es.
írtam a formula3000-nek, hogy miért nem frisebb olajat küldtek... felhívtak és mondták küldenek egy új gyártású olajakat (respect)
most már nálam is vannak az újak mindez 24 óra alatt.
mielõtt átvettem az olajakat összehasonlítottam a régi és új Powerflow-kat. az új színe sötétebb.

következtetés: a két olaj lehet nem egyforma?

a világosabb: lehet tisztább olaj? vagy éppen hígított?

sötétebb: koszos? vagy éppen olyannak kell lennie?

egy biztos a két eltérõ gyártású olaj színe nem egyezett. mivel dolgoztam vegyiparba, sõt BarG kollégát meg kérem, ha lehet valahol a TVK-n belül valamit ha lehet vizsgáljunk be. kíváncsi vagyok.


az mondjuk nem lehet egy realis magyarazat, hogy egy kicsit valtoztattak ez olaj osszetetelen? nem kell egyböl arra gondolni, hogy az egyik szarabb volt, vagy higitva volt stb...

vsop14 Elküldve: 2009-04-30 23:36 Óra beállitás, REG OFF kijelzés a CD-lejátszónál

erexkiss írta: egyedül a REG OFF az ami átállitódótt, de tudom melyik kombó volt az, vissza tudom állitani, igazából arra vagyok kiváncsi h van-e köze a benzin mutatóhoz, vagy egyáltalán mi az a REG OFF, és miért esett le a mutató??

semmi köze hozzá. rádióhoz van köze.