vsop14 fórum hozzászólásai

vsop14 Elküldve: 2009-01-26 19:09 Turbo

bocs, elfelejtettem, hogy dízel, abba kb 2x annyba kerül a levegõszûrõ (tehát nem kb 4e, hanem kb 8e) meg az üzemanyagszûrõ is kb 2x annyi

szûrõk:
-olaj: 3500
-levegõ: 8500
-gázolaj: 12000 vagy 5000, attól függ melyik való bele
ezek mind fram gyártmányok, asszem ezek a gyáriak, de ha más márkát választasz, van olcsóbban is.
+pollenszûrõ, de azt sztem nem olyan fontos kicserélni, legalábbis ráér majd, ha lecsengtek a turbo problemaid... az kb 10ezer.

olaj: 5w-40 7200Ft/4liter, castrol, abból asszem 6 liter kell neked

vsop14 Elküldve: 2009-01-26 18:56 Turbo

www.bmwteile.hu én csak ide viszem, másra nem bízom a kocsit. kb mintha márkaszervízbe vinném, csak jók az árak. nem tudom, hogy az inspekcióba mi számít bele?? ha csak a szokásos dolgok, akkor még a legdrágább magyar árakat figyelembe véve is kb a 2*esét akarja kifizettetni veled. Olaj: kb 15-18ezer, olaj- levegõ- üzemanyagszûrõ együtt :10-12ezer ft, gyertyaszett, ha kell: kb 10.000 Ft + munkadíj, bár egyiket sem nagy cucc kicserélni, nem tudom mennyit lehet ezért elkérni.

Fekete320d írta: Hello Mindenki!

Megjöttem a szervizbõl. Azt mondják az okosok, hogy turbócsere. Minden féle anyagával (csavarok, tömitések, stb...) 1450€ És ebben nincsen benne még az olajcsere, az inspekcionnal együtt, ami még esedékes. Az még + olyan 300€.

Valaki tudna reagálni az árakra? Magyarországon valaki tudna egy olyan szervízt ahol jól, és netalán olcsobban szerelnek.

Ja! És ami a pláne! Nem rakják bele ám az új turbót. Hanem felujítottat! Gyárit. És a régit meg vissza kell adni. (Ennyit a hivatalos márkaszervizekrõl.)

Még valami volna. Valaki tudja hogy mennyi garit szoktak adni a turbóra gyárilag. Mert most valami fél évet mondott az infós

vsop14 Elküldve: 2009-01-25 23:52 Turbo

vsop14 Elküldve: 2009-01-22 20:44 Ez se semmi

bmw46 írta:
Adi01 írta:
InsectKiller írta: Csak 250ig van a gyári igen! Mivel a tiltás úgyis ott van, gondolom nem raktak bele nagyobbat... Meg a fene tudja!

na majd én is megnézzem az enyémet!
Asszem nálam 320-ig van órázva
Utána már kapcsolnak a szárnyak))



Háá! Egyre jobb!

K.I.T.T. ! SPM fokozat be!

vsop14 Elküldve: 2009-01-22 18:32 Eladó cuccok

Robinson írta: eladó:

rádiónavigáció egység: 20.000.-
MK3 CD-s navigációs olvasó: 45.000.-
6 lemezes gyári CD-tár: 35.000.-

eléggé alávertem az áraknak, körbenéztem neten, és a legolcsóbb árhoz képest az én legrosszabb ajánlatom is 10.000-el olcsóbb, szóval tessék vinni

az egészet egyben 90.000.- ért odaadom!

tényleg frankó árak!!

vsop14 Elküldve: 2009-01-22 01:01 Turbo

Woockie írta:
vsop14 írta: ja, ezt nem tudtam, honnan jön ez a név?
iszonyatosan ért hozzá. Másra nem bíznék semmi komolyat, csak rá.

Nme tudom, en mar ugy ismertem meg, h oooo illetve quattro volt a beceneve sok evvel ezelott. Amugy jah, sztem is ert hozza, vagy amit nem tud, tudja hol lehet megtalalni - altalaban. No de ne offoljunk.


ja, hogy õ oooo!! az e36 forumon irjak mindig, hogy oooo en meg sosem tudtam ki lehet az

vsop14 Elküldve: 2009-01-22 00:23 Turbo

Woockie írta:
vsop14 írta: Kvattro bacsi? en a bmwteile.hu-nal szervizeltetem

Jajaja, Balazsi 'quattro' Peter

ja, ezt nem tudtam, honnan jön ez a név?
iszonyatosan ért hozzá. Másra nem bíznék semmi komolyat, csak rá.

vsop14 Elküldve: 2009-01-21 20:11 Ez se semmi

bmw46 írta:
vsop14 írta:
bmw46 írta:
vsop14 írta:
Szebi írta: 30i kompresszorral korbeautoz 1 m3-ast. Zolikae46 klubtagunknak pl. ilyen rendszere van, 1 kis info a sarkanyarol : http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=7754 hsz.-ek kozt valahol van 1 video amin epp 1 evo alazodik be rendesen.

330i és 240ig van órázva? Addig én is kivittem a 320-amat...




HEHE Tudod nincs annál jobb érzés mikor 4-5mp alatt vagy 0-100Km/h Nem hinném hogy itt a végsebesség lenne a lényeg elõször is míg õ eléri GYÁRILAG 250-et mert addig van órázva! Addig te a 170net, másodszor Ez kompresszoros az az itt a 100-at eléred míg õ a... Nagy vonalakba persze így nézzük a dolgokat! és szerintem a váltója és a difije nem forog többet az-az a vége is ott van valahol max 260 mivel csak ez a típus 5 sebességes! Nem azt mondom nincs belõle 6 sebességes mer van... ,de ez nem az... Egyb. már láttam subarut alázni van is egy videó róla


YouTube videó

De itt van egy E46 330i végsebesség is most néztem parancsolj:


YouTube videó


tenyleg, nemar ez az az auto jobban megy mint az enyem? hat ez hihetetlen........

csupán egy kérdés volt. csodálkozam, hogy 240ig van órázva.



Eddig van ilyen az élet ez az õ baja


nem baj, csak megkérdeztem, hogy a 330on tényleg eddig van órázva? 2 lehetséges válaszra számítottam: IGEN meg arra, hogy NEM, mert át lett rakva a mittomén... stb

vsop14 Elküldve: 2009-01-21 20:01 Ez se semmi

bmw46 írta:
vsop14 írta:
Szebi írta: 30i kompresszorral korbeautoz 1 m3-ast. Zolikae46 klubtagunknak pl. ilyen rendszere van, 1 kis info a sarkanyarol : http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=7754 hsz.-ek kozt valahol van 1 video amin epp 1 evo alazodik be rendesen.

330i és 240ig van órázva? Addig én is kivittem a 320-amat...




HEHE Tudod nincs annál jobb érzés mikor 4-5mp alatt vagy 0-100Km/h Nem hinném hogy itt a végsebesség lenne a lényeg elõször is míg õ eléri GYÁRILAG 250-et mert addig van órázva! Addig te a 170net, másodszor Ez kompresszoros az az itt a 100-at eléred míg õ a... Nagy vonalakba persze így nézzük a dolgokat! és szerintem a váltója és a difije nem forog többet az-az a vége is ott van valahol max 260 mivel csak ez a típus 5 sebességes! Nem azt mondom nincs belõle 6 sebességes mer van... ,de ez nem az... Egyb. már láttam subarut alázni van is egy videó róla


YouTube videó

De itt van egy E46 330i végsebesség is most néztem parancsolj:


YouTube videó


tenyleg, nemar ez az az auto jobban megy mint az enyem? hat ez hihetetlen........

csupán egy kérdés volt. csodálkozam, hogy 240ig van órázva.

vsop14 Elküldve: 2009-01-21 19:32 Turbo

Woockie írta:
vsop14 írta:
Woockie írta: Ettol fuggetlenul az elfogyasztott uzemanyagot szamolja. Nyilvan a hideginditasok szama is szamit, hisz akkor tobb uzemanyag fogy. Es meg csomo minden. Es valoban nagyon osszetett, mennyi uzemanyagot fogyaszt egy auto.

a hidegintdítások száma nem a fogyasztás miatt lényeges, hanem ugye akkor az olaj sem érzi magát jól, ha nem üzemi hõmérséklet van jobban elhasználódik, stb. nem csak az elfogyasztott benzin mennyisége számít

Felreerted. Mivel hideginditasnal a fogyasztas nagyobb, ezert gyakorlatilag szamolodik az elfogyasztott uzemanyag szamolasaval a hideginditas is. Egy szoval sem mondtam, h a hideginditas a fogyasztas miatt lenyeges - esetunkben.
Esetleg kerdezz ra Kvattro bacsinal. Ha jol emlekszem te irtad, h vele csinaltatod az autodat.

Kvattro bacsi? en a bmwteile.hu-nal szervizeltetem

vsop14 Elküldve: 2009-01-21 19:19 Turbo

Woockie írta:
vsop14 írta: ááh, nem csak ezektõl függ az inspekció. hidegindítások száma is játszik, meg még csomó minden. nagyon összetett.

Ettol fuggetlenul az elfogyasztott uzemanyagot szamolja. Nyilvan a hideginditasok szama is szamit, hisz akkor tobb uzemanyag fogy. Es meg csomo minden. Es valoban nagyon osszetett, mennyi uzemanyagot fogyaszt egy auto.

a hidegintdítások száma nem a fogyasztás miatt lényeges, hanem ugye akkor az olaj sem érzi magát jól, ha nem üzemi hõmérséklet van jobban elhasználódik, stb. nem csak az elfogyasztott benzin mennyisége számít

vsop14 Elküldve: 2009-01-21 18:58 Chip tuning

hancurozo írta: nem "gyártani" gyártatni. csapágyakat, müanyagokat, elektromos kütyüket külsõ beszállítótól rendel. így 1 árba van.


? attol meg, hogy mastol rendeli a masiknak is le kell hozza gyartani a szerszamot, stb összességében lehet, hogy 1 árban van mondjuk 2 fajta csapágy konstrukció, viszont dárágább, mintha csak 1 félét gyártatnának, mert mindkettõnek ki kell fizetni a szerszámozási költségét, stb.

vsop14 Elküldve: 2009-01-21 18:44 Turbo

Woockie írta:
Fekete320d írta: Hát igen. Szintén nem volt olajfogyásom, semmi. Pedig hasonlóan használtam az autót mint mindíg. Az olajcserekor fullra töltörrék, és a cserére mikor mentem akkor ugyan ott volt. Ez lesz a 3. Oljcserém 15 hónap alatt. 30'000Km-re álítja a szervíz, de olyan 15-22'000Km alat vissza is számolja. De szerintem át fogok állni a 10-12'000Km-es olajcsere ciklusra.

Nem km-ben szamolja az auto az olajcsere intervallumot, hanem uzemanyag literben. Ami teljesen jogos is, lehet 90-es tempoban is megtenni azt a 15e km-t es lehet 200-zal is. Utobbi esetben az olaj igenybevetele joval nagyobb, mint az elobbiben. Nekem default 24e km-re all vissza nullazaskor (benzines) es kb. felidoben cserelek olajat.

ááh, nem csak ezektõl függ az inspekció. hidegindítások száma is játszik, meg még csomó minden. nagyon összetett.

vsop14 Elküldve: 2009-01-21 18:40 Chip tuning

hancurozo írta:
vsop14 írta:
Enkozpont74 írta:
Idézet: nem mindenki örül egy idõ elõtti kuplung vagy turbó cserének. és itt nem egy tízezres szilentrõl van szó, hanem ezek több tíz vagy akár százeres tételek (turbo) de amúgy se a fõtengely, se a kardán, se a diffi és még sok alkatrész nem erre a terhelésre van tervezve


A turbón kívül sztem ki kell bírni a többi cuccnak a nagyobb terhelést...
Pl ford focus 2.0tdci van 110PS és van 136PS, a különbség a nagyobb turbo.

Vagy BMW 530d és 535d,
530d-- 218PS, 535d---231PS
A különbség a dupla turbó...

Ha nem így van javítsatok


nyilván ezeknél a motoroknál a legerõsebb turbora méretezik az alkatrészeket!
lehet, de szerintem a csapágycsészék is más ötvözetbõl készülnek. sok autó fõtengelye, hengertömbje megegyezik, de a csapágyak, tömítésekés a dugattyúk anyaga, kialakítása eltér.

na ez lehet, akkor viszont még rosszabb. bár nem tudom, hogy megéri-e 2 félét gyártani ezekbõl.

vsop14 Elküldve: 2009-01-21 17:57 Ez se semmi

Woockie írta:
Enkozpont74 írta:
Tiba írta: Szerintetek miért ad fel valaki kamu hírdetést?
http://www.hasznaltauto.hu/2679998


Ez valami agyoniskolázott lehet...
Olvasd el a hiretés szövegét, minek ír valaki nyilvános helyre magyarul, ha nem tud egyáltalán helyesen írni...
Nagyjából kikövetkeztethetõ az értelmi szintje ebbõl...

Egyetertek... Bar joparan akkor ide sem irhatnanak. Vagy inkabb