vsop14 fórum hozzászólásai

vsop14 Elküldve: 2009-01-20 19:15 Ez se semmi

Szebi írta: 30i kompresszorral korbeautoz 1 m3-ast. Zolikae46 klubtagunknak pl. ilyen rendszere van, 1 kis info a sarkanyarol : http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=7754 hsz.-ek kozt valahol van 1 video amin epp 1 evo alazodik be rendesen.

330i és 240ig van órázva? Addig én is kivittem a 320-amat...

vsop14 Elküldve: 2009-01-20 19:14 Turbo

Hori írta:
vsop14 írta:
Fekete320d írta: Míg az elõzõ és az az elötti olajcserére nem is volt szintváltozása.


Fáradt olajat öntöttél bele vagy mi? Csak ebben az esetben tudom elképzelni, hogy az olajnak nem változik meg a színe.... Egy dízelben ez lehetetlen, hogy ne legyen fekete az olaj...


de õ nem szín változást hanem szinTváltozást irt

amúgy mikor lelépek a gázról nekem is sipol kicsi a turbó mondjuk olajfogyasztásom nem igazán van.
bár ha 180-200akat röpülsz vele ne is csodálkozz ha tünedezik belõle 1 kevés olaj. meg én 18000km-ig bizt nem hagynám benne


Bocsánat! Akkor elnéztem, a színváltozás akkor tárgytalan Ha sokat pályázik akkor szerintem az a 18.000-es olajcsere hááát olyan határeset. Az az olajfogyasztás meg annyira nem halálosan durva szerintem. 0,75l/10.000km, bár nem is kevés

vsop14 Elküldve: 2009-01-20 19:08 Turbo

Fekete320d írta: Sziasztok. Úgy fest eljött a vég. A kocsim 1000-2000Fordulatra mikor felpörög akkor hülye süvítõ hangot ad. Mikor meg leveszem a gázról a lábamat akor meg ugyan ez vissza felé. Viszont húz. (Nagyon) nagy gázra füst. 20'000Km alatt Kb 1,3L olajat megevett. Castrol 5W-30 Llife04. Míg az elõzõ és az az elötti olajcserére nem is volt szintváltozása. 30000KM-re állítják, de olyan 18'000Km alatt vissza is számolja. (Bár nálam rendszeres a 180-200Km/h vagy a feletti huzamos közlekedés is.) 2003' évjárat. 320DA Sedan Facelift. 145'000Km-el. Elképzelhetõ hogy meg fog halni a turbója? A Szakszervizbe már megkaptam hétfõre az idõpontot, csak nem merem bevinni, mert már pedzegették a turbcserét is. És kicsit tartok a 2500€-s számlától

Tényleg csak szakszervíz cserélheti ki a turbót? Sima autószerelõ nem tudja? Mert az Ebay-en már fele annyiért is van.

Egy szerelõ mondta, hogy lehet hogy csak csõ csúszott le, de húz ugyhogy viszavonta. A másik meg hogy valami kis állat bisztos kirágta a csövet, és szelel. Ezek a véleményeket megköszönném ha hozzáértõ kommentélná, vagy valaki aki felé volt már ilyen.

Köszönöm!

De milyen színû a füst? Kék? Szerelõ is biztos ki tudja cserélni a turbót. Csak hát kérdés, hogy kire mered rábízni?
www.bmwteile.hu én itt szervizeltetem a kocsim. Tényleg ért hozzá az ember, én bármit rá mernék bízni. Sõt, máshova nem is szívesen viszem a kocsit.

vsop14 Elküldve: 2009-01-20 19:04 Turbo

Fekete320d írta: Míg az elõzõ és az az elötti olajcserére nem is volt szintváltozása.


Fáradt olajat öntöttél bele vagy mi? Csak ebben az esetben tudom elképzelni, hogy az olajnak nem változik meg a színe.... Egy dízelben ez lehetetlen, hogy ne legyen fekete az olaj...

vsop14 Elküldve: 2009-01-20 19:01 Vicces :)

Szemy írta:
BarG írta: Már ne haragudj, de elmagyaráznád azt a gondolatmenetet, ami alapján magyarországon meg lehet adóztatni egy szlovákiában forgalomba helyezett autót?!

Szvsz ha egy autó nem magyar, akkor a kevéssé tisztelt magyar államnak KUSS van!

Ha mégis az irónia beszélt belõled, akkor bocsi


Szia Barg!

Amiota az Europai Uniot Magyarorszaghoz csatoltak, azota következö a szituacio: az EU szabalyzata kimondja, hogy abban a tagallamban kell az adokat fizetni (szemelyi jövedelem ado, gepjarmüado...), amelyik tagallamban többet tartozkodik az illetö vagy adott esetben az auto. Ha pediglen nem igy törtenik, akkor rögtön feljelenthetö az illetö adocsalasert.

Tehat a szlovakiai forgalombahelyezes teljesen mellekes, ha az auto pl. 200 napot magyarorszagon van es a maradek 165 napot van csak szlovakiaban. Hala az egnek a magyar allam ezt a szabalyt meg nem olvasta el, igy nem is ismeri. De ami kesik, az nem mulik.

Azzal most ne foglalkozzunk hogyan lehet bebizonyitani melyik allamban mennyit van az auto, tapasztalatom szerint eleg a rendörnek a gyanu es mar rögtön feljelent. Pl.: egyik ismerösöm magyar rendszamos autoval közlekedett Nemetorszagban (az auto az anyukaja neven volt), megallitotta a rendör, es amint meglatta a nemet jogositvanyt nala (ehhez bejelentett nemet lakcim kell), mar ment is a feljesentes a birosagra adocsalasert. Mondanom sem kell, nem jött ki poennal a helyzetböl...

Remelem tudtam segiteni!

Szemy


Hat nem tudom, elegge fura ez a sztori... Attol meg, h nemet a jogsija, miert ne mehetett volna ki az anyja magyar rendszamos kocsijaval?? En voltam mar szebb helyzetben, a saját kocsimmal (ami németországi haverom nevén van) állított meg kint Németországban a rendõr és magyar jogsim van. Nem szarozott sokat, elkérte a jogsim meg a forgalmit, megkérdezte, hogy a forgalmiban lévõ XY az én barátom? Mondtam, hogy igen.
Viszlát. Még a kölcsönadási papírt sem kérte el.

vsop14 Elküldve: 2009-01-20 18:57 Vicces :)

csiatt írta: Lehet nem jó topicban írom, de a szánalmas kategóriát nem találtam. Tegnap volt Pesten egy "tájékoztatás", ahol a jövõ évi terveket ecsetelgették. Ami ide vágó:
céges autónál
-1600ccm-ig havi 7000Ft
-1600ccm felett havi 15000Ft
zsét kérnek majd "szeretteink"

Gondolom ettõl várják az SK rendszámok visszaszorítását.

Ez gyönyörû, de az a legszrabb az egészben, hogy ezt egy multi röhögve kifizeti, viszont mondjuk egy családi vállalkozásnak, ami mondjuk 1 családot tart el azért az a havi 15zseton az azért pénz... Megint az van, hogy a kicsik rábasznak, a nagyok meg még így is jól járnak, hiszen a külföldi cégek amúgy sem adóznak...

vsop14 Elküldve: 2009-01-20 12:52 Chip tuning

Enkozpont74 írta:
Idézet: csak azt írtam, hogy nincs kamu szöveg, hogy az autó károsodása nélkül. Márkás vagy nevenincs tuning, tök mindegy, amit írtam, minden esetben fennáll.


Azért nem tök mindegy...
Aki ezzel foglalkozik és nem csak a software-hez ért, tudja (tudnia kell), hogy miként lehet ezt biztonságosan, az autó éllettartamának csökkentése nélkül csinálni...


Idézet: Ha valaki egy kicsit is ért ehhez a témához,abban meghül a vér az effajta tunningokat látva.A legtöbb ilyen szoftvernél csak durván megemelnek egy-két étéket és nem törõdnek az esetleges következménnyel.A lehetséges korrekciók és a vezérlésben szerpet játszó egyéb értékek nincsenek megfelelõen összehangolva.

Ezért ha van rá lehetõségünk mindig gyõzõdjünk meg,hogy hova viszzük az autónkat és ha lehet olyan céget válasszunk,ahol autós technikai tudással is rendelkeznek,nem csak a szoftver kezelését ismerik.


Nem látom be, hogy miért nem mindegy. attól még, hogy nem gagyi tuning és mondjuk a dugattyú nem fog szétkenõdni, mint a takonylabda, attól még az a plusz 20-30-x% terhelés ott lesz, a kuplung nagyobb nyomatékot fog átvinni így élettartama mindenképp csökken. Teljesen mindegy, hogy értenek-e hozzá vagy sem

vsop14 Elküldve: 2009-01-20 12:12 Chip tuning

Enkozpont74 írta:
vsop14 írta:
hancurozo írta: a "box" és a chip http://powerbox.uw.hu/

na, itt legalább nem nyomják a sódert, hogy az autó károsodása nélkül... Mert én nem hinném, hogy az a +30-50 lóerõ (autótól és boxtól függõen) nem tenne gallyra valamit is elõbb-utóbb az autóban , hiszen nem erre a terhelésre vannak tervezve az alkatrészei. Persze mivel biztonsági tényezõvel vannak tervezve, nem azonnal fog elromlani pl a kuplung, de kifáradásra biztos gyengébb lesz -> élettartama csökken.
Javítsatok ki ha tévednék



Itt a gagyi ill. a nevenincs sufni chptuningok esetén írják a károsodásokat és ettõl óvnak.
A referenciákkal bíró cégeket javasolják csak...


csak azt írtam, hogy nincs kamu szöveg, hogy az autó károsodása nélkül. Márkás vagy nevenincs tuning, tök mindegy, amit írtam, minden esetben fennáll.

vsop14 Elküldve: 2009-01-20 09:34 Motorolaj

Eapa írta: Gépész szemmel azért kell a "kikönnyítés", hogy a menet ki tudjon futni, ezzel nincs baj. Szerintem a furat miatt tört el, ott túl kicsi volt a kerestmetszet. Egyébként a furat szerepét én sem értem.
Érdekességként a régi cápa e21-nél mágnes volt a csavar végén, érdekes módom mindig volt rajta reszelék


mi köze a furatnak a menetkifutáshoz?

vsop14 Elküldve: 2009-01-20 02:03 Motorolaj

Hori írta:
Eapa írta: Tegnap olajat cseréltem. Amikor raktam vissza az új réztömítéssel a leeresztõ csavart, a meghúzásnál reccsenõ hangot hallottam. Mondom magamban ennek a fele sem tréfa. Tekerem ki a csavart illetve csak tekertem volna, beleszakadt. Egybõl lefõttem, a gyári leeresztõcsavar a kikönnyítésnél, kúposan eltört. Annyi volt a szerencsém, hogy kiállt kb. 1,5 ment és a furat szabaddá vált a törésnél. Hegyes csõrfogóval igen finoman kitekertem a csavart. Szóval ahogy számoltam 8-9 olajcserén már átesett a kocsim, bizony ennyit bírt a csavar, sosem téptem meg.
Tanácsként mondom fiúk akinek 150e km felett van a gépe, olajcserénél vegyen új csavart is.
Szerencsémre a faternak esztergagépen keresztûl a kiskígyóig mindene van otthon, 20 perc múlva volt új csavar (M12x1,5 (sûrûmenet)).



Na ezt már én is megszívtam 1szer amúgy az az érdekes hogy amit a bmw ad 450 ft-ért az már nincs kikönnyítve és nincs a közepén furat

kíváncsi lennék minek kellett kikönnyíteni ezt a pár grammos csavart... fõleg, hogy ezzel szintén csak grammokat nyertek

vsop14 Elküldve: 2009-01-20 01:47 Chip tuning

hancurozo írta: a "box" és a chip http://powerbox.uw.hu/

na, itt legalább nem nyomják a sódert, hogy az autó károsodása nélkül... Mert én nem hinném, hogy az a +30-50 lóerõ (autótól és boxtól függõen) nem tenne gallyra valamit is elõbb-utóbb az autóban , hiszen nem erre a terhelésre vannak tervezve az alkatrészei. Persze mivel biztonsági tényezõvel vannak tervezve, nem azonnal fog elromlani pl a kuplung, de kifáradásra biztos gyengébb lesz -> élettartama csökken.
Javítsatok ki ha tévednék

vsop14 Elküldve: 2009-01-18 23:27 Ez se semmi

Oldboy írta: Gratula a fotóhoz Tiba!
Nem semmi, mondhatni komoly "pénzt" ér a családi albumban.
Oldboy!


Ja, jo kis sztarfoto.
Apropo, valaki elmondhatná nekem, h a 2+2 lampa valami extra volt, vagy facelift vagy mi? Nekem az e21 mind ugyanolyan, mert nem ismerem a típust, de valamelyiken 4 valamelyiken meg csak 2 fényszóró van, ennyi kulonbseget velek felfedezni

vsop14 Elküldve: 2009-01-18 23:23 Ez se semmi

vsop14 Elküldve: 2009-01-18 22:56 Ablakmosó folyadék befagyott, vagy a motor halt meg?

Tano írta: Múlt hétvégén amikor 2 napot a szabadban állt az autó, nem itthon a garázsban, nekem is befagyott. Pedig elméletileg nekem is fagyálló van benne
De úgy tudom, hogy a fuvókáknál van fûtése. Látni is lehet, mert van ott csatlakozó, meg egy kis mûanyag doboz. Tudja valaki mikor kapcsol az be? És hogyan lehet leellenõrizni, hogy jó-e egyáltalán :


Az szerintem nem alap, az egy extra! Nem mindenkinek van olyan.

vsop14 Elküldve: 2009-01-14 15:03 Autóvásárlás

Jaja, inkább fizess kicsit többet (ha megteheted) de akkor olyan legyen, amilyet akartál.


Enkozpont74 írta: sztem annyira nem vészes az ára.
Minden benne van!

Hiába veszel pár százassal olcsóbban, ha utána kell bepakolni 1-2 hasznos dolgot.