wagusty Elküldve: 2009-07-23 21:49 Európa legnagyobb BMW talija!!!
Valaki esetleg be tudná irni a címét a szállásnak ahova holnap megyünk amit Hori klubtárs intézett .
Lent hagytam a kocsiban a papírt amin ez rajta van.
köszi
wagusty Elküldve: 2009-07-23 21:49 Európa legnagyobb BMW talija!!!
wagusty Elküldve: 2009-07-21 19:06 Extra gyors találkozó!
wagusty Elküldve: 2009-07-21 19:04 Európa legnagyobb BMW talija!!!
Lacci írta: Újrakezdek egy találkozó listát, persze lehet csak nekem nem világos ki és hány autó hol:
I. Lurdy 03:40:
1. Lacci
2. Robinson
II. Budaörs AGIPos Meki 04:00:
3. Hori
Hori: az a meki éjjelnappalis? Rég ettem már mcreggelit
Ha Steveékért csak azért mész, hogy kitaláljanak budaörsig, akkor akár jöhetnek velünk is a Lurdytól.
wagusty Elküldve: 2009-07-21 11:08 Elsõ lengõkar hátsó szilent
Zizko írta: Sziasztok!
Lengõkar cserénél mik azok a járulékos cuccok, amiket érdemes megvenni és kicseréltetni? Milyen gyártmányú lengõkart ajánltok? E46
Köszi, zizko
wagusty Elküldve: 2009-07-21 00:34 Olajcsere
Robinson írta:wagusty írta: Szia!
Szerintem még faraghat az áron ha a kartergázszûrõbõl csak a betétet cseréled. Nem régen volt róla szó ,hogy egy másik témában aszem Tano kolléga felfedezte ,hogy ez lehetséges a 136Le-s diesel-ek nél is.
És pollenszûrõt is lehet szerintem olcsóbban találni kb:2000ft-ért.
De ennél olcsóban már szerintem nem igazán.
üdv
Igazság szerint ilyeneken már nem akarok trükközni, hogy csak betét meg miegymás, ha csere akkor csere, de az ötlet jó, köszönöm!
Ezzel viszont azt is alátámasztottad, hogy ez valóban ennyi. Bár sok olyan tétel van, ami nem nagy összeg, de az olaj és a karter megdobja, valójában az a kiadás... Mások ennyibõl komplett nagy szervizt lerendeznek munkadíjjal együttIdézet: Persze volt mit csinálni rajta, szerencsére Prokee jóvoltából lett alkatrész és a Swiftek minden gondját-baját balhátsóból megoldó guru is. Az átvizsgálás utáni tételes lista így nézett ki: légszûrõ, olajszûrõ, olaj (Castrol Magnatec), féltengelycsukló, hátsó kerékcsapágy, jobb lengõkar, vízpumpa, görgõ, vezérmûszíj, fagyálló, váltóolaj.
Ez így együtt 52 152 forint volt, ez már tartalmazza a 15 000-es munkadíjat is.
wagusty Elküldve: 2009-07-20 23:47 Olajcsere
Robinson írta: Sziasztok!
Egy olajcsere (minden szûrõvel együtt) valóban ilyen borsos lenne??
____verzió1____
olajszûrõ 2.250.-
levegõ 6.900.-
gázoalsz 3.086.-
motorolaj 15.000.-
polen 6.600.-
karter 13.800.-
össz: 47.636.-
____verzió2____
olajszûrõ 4.185.-
levegõ 3.300.-
gázolajsz 4.005.-
motorolaj 15.600.-
polen 4.540.-
karter 12.690.-
össz: 59.920.-
____vegyes____
olajszûrõ 2.250.-
levegõszûrõ 3.300.-
gázolajszûrõ 3.086.-
motorolaj 15.000.-
pollenszûrõ 4.540.-
kartergáz szûrõ 12.690.-
össz: 40.866.-
Tudom, a karter megdobja az árat, de kicserélem, mert hamarosan 200e van a kocsiban, és nem tudom, hogy mikor volt cserélve utoljára, de anélkül is ~30e ha a két ajánlatból válogatom össze a dolgokat.
wagusty Elküldve: 2009-07-18 12:53 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden
SoundkeY írta:wagusty írta:SoundkeY írta: E46 tudja a TMCt vagy csak E90 tol ?
Szia!
Tudja a Bordmonitoros (16/9, 4:3) rádiómodul bár azokból sem mind de itthon nem müxik ellenben az Osztrákoknál annál inkább ha közelítesz Bécshez akkor ha kellõen hangosan hallgatod a zenét a kocsiban akkor rendesen megijeszt ha belekiabál a rádióba a nõi hang ,hogy "STAU!" (dugó!) én múltkor majd besz..tam amikor 130nál rám ordított.
üdv
Jaja, az muxik nalam is ( kisnavi , elkerules opcio is van ), csak egy kukkot se ertek belole....de u.e. az effekt nalam is, meg nemetbe, belgaba, hollandba........
Haver TMCs navija faszan mukodott, mar rakta is ki a kis haromszoget az utra, egybol nyomtuk az elkerulest.....legalabb 5x usztunk meg igy dugot !
Arra gondoltam ha be van tervezve ut, automatikusan szol / irja ha dugo van ?
wagusty Elküldve: 2009-07-17 14:16 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden
SoundkeY írta: E46 tudja a TMCt vagy csak E90 tol ?
wagusty Elküldve: 2009-07-17 14:05 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!
Burns írta:wagusty írta:
Lehet ,hogy a fordulat számot elnéztem de hamarosan kipróbálom újból.
Annyi biztos hogy
320d 6.fokozatban
mutató szerint
2000/min -> 124km/h
3000/min -> 180km/h
a többit nem jegyeztem fel mivel a szemem sarából néztem a dolgot inkább az utat és a km számlálót néztem de mintha annál a fordulatnál lett volna de kipróbálom hamarosan.
amúgy a 270-et 4500nál honnan tudod?
üdv
Egyszerû:
1000- 60km/h
2000-120km/h
3000-180km/h
4000-240km/h
4500-270km/h
wagusty Elküldve: 2009-07-17 09:49 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!
Burns írta:wagusty írta:
Lehet ,hogy a fordulat számot elnéztem de hamarosan kipróbálom újból.
Annyi biztos hogy
320d 6.fokozatban
mutató szerint
2000/min -> 124km/h
3000/min -> 180km/h
a többit nem jegyeztem fel mivel a szemem sarából néztem a dolgot inkább az utat és a km számlálót néztem de mintha annál a fordulatnál lett volna de kipróbálom hamarosan.
amúgy a 270-et 4500nál honnan tudod?
üdv
Egyszerû:
1000- 60km/h
2000-120km/h
3000-180km/h
4000-240km/h
4500-270km/h
wagusty Elküldve: 2009-07-17 09:44 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!
Burns írta: GS5-39DZ váltó 33107518846 difi I=2,35
GS6-37BZ/DZ váltó 33107556669 difi I=2,56
wagusty Elküldve: 2009-07-17 09:44 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!
Burns írta: GS5-39DZ váltó 33107518846 difi I=2,35
GS6-37BZ/DZ váltó 33107556669 difi I=2,56
wagusty Elküldve: 2009-07-17 09:33 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!
Burns írta:wagusty írta: Hááát srácok azt nem hinném ,hogy ez egy 320d inkább egy tuningolt 330d.
Kicsit átalakítottam a járgányt (6sebességes váltó az 5sebességes hosszú difivel,AC Schnitzer Box elvileg 177Le) és nem olyan régen tudtam kipróbálni a végsebességet ha hiszitek ha nem a mutató 235km/h-t mutatott 4200-4400-as fordulaton tudom ,hogy az kb:225km/h de eddig soha nem ment ennyit amikor az 5sebességes váltó volt benne akkor pedig pláne.
Nem azért alakítottam át hogy végsebességeket döntsek meg hanem ,hogy 130-140 nél kevesebbet forogjon.
320d 6.fokozatban
1000/min -> 60km/h
4500/min ->270km/h
Chip tuning ->180LE/400Nm vagy 183LE/380Nm
Ezekkel a paraméterekkel szerintem hihetõ a dolog. Az alap 150 lovas 320d is könnyen tudja a 220Km/h-t.
A "hosszú" difivel többet forog a motor :
wagusty Elküldve: 2009-07-17 09:26 Társalgó
Petike írta:ute107 írta: Hali Mindenkinek!
Az egyik topicba Wagusty klubtárs írta, hogy....
20d 5-ös váltóhoz hosszú difi tartozik!
Mi van akkor ha én a 5-ös helyére szerzek egy 6-os váltót? Mit fogok tapasztalni?
Tudomásom szerint a mindkét váltó felfogatása ugyan az...szóval Plug and Play...lenne?!
Köszi a válaszokat...
Hi!
a 6-os váltóhoz kell a 6-os váltó kulisszája, kupplung szerkezete, a lendkerék, maga a váltó és a kardán is, ezek az alkatrészek nem stimmelnek a az 5-ös váltóéval. Diffit, féltengelyt nem kell/szabad cserélni, mert meg fog bolondulni a verda.
Ha a fent említett dolgokat cseréled, lesza egy gangos 20d-d, ami 1-5-ig majdnem teljesen olyan lesz mint most, viszont lesz egy iszonyat hosszú 6. sebességed, ami sok autópályázásnál igen frankó tud lenni.
petike
wagusty Elküldve: 2009-07-16 23:53 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!