Bianconero írta:
sanko írta:
Bianconero írta:
sanko írta:
Sziasztok! Egyszer már írtam ide,de sajn.senki nem tudott segíteni,ezért godoltam írok még egyszer,hátha most hozzá fog tudni szólni valaki..Szóval olyan probléma van az autómmal,hogy 60-tól kb. 10Km/h.-ás sebességig,mikor üresbe teszem és miután FELENGEDEM A KUPLUNGOT(pl.jelzölámpához közeledve)pár másodpercig elkezd ingadozni az alapjárat,olyan 500-1000között,majdnem be is döglik a motor(és információként elmondanám,hogy arra jöttem rá,hogy így üresben gurulva ebben a sebességtartományban ha bármennyiszer lenyomom a kuplungot,ELÉG HA CSAK FÉL CENTIT NYOMOM LE a kuplungpedál jeladó kapcsolásáig a felengedés után mindig beingadozik)Voltam 3x diagon,ebböl egyszer BMW-seknél,de nem mutatott hibát a gép. Szerintetek mi lehet a gond?
Nálam ugyan ez a hibajelenség van. Légtömegmérő lehet a ludas? Sanko,azóta van esetleg valami fejlemény az ügyben?
Sajnos nincs sok fejlemény. A légtömegméröt már kitisztítottam kipróbáltam úgy is h.lehúztam a csatlakozóját,a kartergázszüröt kicseréltem(az egészet házzal-menbránnal együtt)de a hiba ugyan úgy megmaradt.Most arra tippelek,h.lehet h.a nagynyomású pumpában rossz az elektromos üzemanyag mennyiség szabályozó,amit amúgy már szintén kiszereltem és kitisztítottam(de amúgy nem is volt koszos)de ettöl sem javult meg.Megpróbálom még valahogy kimérni h.ez-e a rossz,aztán ha sikerül valamit megtudnom akkor tudatom h.mi a helyzet..És ha nem itt lessz a hiba,akkor a következö tippem a nagynyomást szabályzó szelep lessz.
Faxa..Pedig jó volna tudni..én is beugrottam ma hazafelé a szerelőmhöz, de ott is csak hümmögtek..Mondtam nekik a karterszelepes tippet is, meg légtömegmérőt stb...mindegy, jövőhéten megnézik. Ezen felül a váltóm sem túl remek, az 1-est elég nehezen, vagy sehogy sem veszi be néha..erre a váltóolajcserét javasolták. Szerintetek?
Ja, meg ha már ott leszek motor-és váltótartó bakok cseréje, hogy ne rázzon úgy a traktor
Az a zsír, hogy mennyibe kerülnek a gyári bakok..hagyjuk is![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_biggrin.gif)
Sziasztok
Az alapjárat ingadozás nekem sem szünt meg pedig már szinte mindent kicseréltem ami csak volt.
Kicseréltem gyári újra a következő alkatrészeket.
légtömegmérő,kartergáz szűrő,AGR szelep,az összes vákum szelepet illetve csöveit,ki lett tisztítva a szívósor ki lett cserélve az összes befecskendező , ehhez semmi köze az tuti de az izzító gyertyák is ki lettek cserélve (nem ezért a hibáért mindezt!) . Így megmondom őszintén fogalmam sincs mi a megoldás pedig a kocsi kb: 230000km-el ezelőtt is csinálta ezt és most is! Nem változott semmit a helyzet. Pillanatnyilag a járgányban 430000km van és ezen a hibán kívűl minden OK (városban/országúton 6,5L átlag fogyasztás) bár most adta meg valamiért magát a klima
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_redface.gif)
bár ebben az időben ez egyenlőre kisebb mértékben zavar. Ha kiderül számotokra ,hogy mi a megoldás ne tartsátok magatokban!
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_biggrin.gif)