Hali!
Kicsit mesélek én is
de a történet igaz!
Nekem eddig csak 2 füstféle fordult elõ
Amikor megvettem akkor fehéren füstölt : Karterszürõ
utána csak ha padlóztam akkor füstölt de akkor intenziven feketén : 4db porlasztó csúcs cseréjével megoldódott a dolog bár ha sokat araszolok a dugóban és utána nyomok egy padlót akkor nyom egy sport pamacsot
de aztán mikor az kijött akkor nincs füst. (szerintem ez már normális egy 320d-töl amiben 288000km van)
Esetleg vidd el egy gyári computerrel rendelkezõ céghez nem feltétlen Wallis vagy ilyesmi már vannak kissebb cégek is akiknek van de az NT-nél jó fejek a srácok és megnézhetik az értékeket ,hogy mennyi üzemanyagot fecskendez be a négy csúcs közül melyik a rossz esetleg, de ha km-ben sok van már a kocsiban akkor úgyis az összes valamilyen szinten kopott és több gázolajat fecskendez be mint kellene így meg aztán jól megy a kocsi mert többet adagol hengerenként de kormol is.
Sajnos jó eredményt pedig csak akkor érhet el az ember ha mind a 4 csúcsot kicseréli mivel ha csak egyet cserél akkor a többi 3 csúcshoz képest az új befecskendezõ alul fog teljesíteni és a computer azt fogja rossznak gondolni és a modicban is azt fogja jelezni ,hogy rosszalkodik az új csúcs (sajnos tapasztalat)
.
Ne haragudj nem akartalak lelombozni csakhát nekem ez a tapasztalatom.