wagusty fórum hozzászólásai

wagusty Elküldve: 2010-07-17 17:21 Szívócsonk-pillangószelep

BarG írta:
Zotyi30d írta: Az enyémből ki lettek törve és nem is lett ledugózva,sztem felesleges.


Nem értek egyet. Ha kitöröd, akkor a fő gond, a klapni beesés ki van védve, de marad még egy, mégpedig az, hogy a mozgató tengely mellett szivárogni fog az olaj, vagy előbb, vagy utóbb. Ez pedig csak a dugózással szüntethető meg, vagy előzhető meg.
Ennyit megér a dolog.




Ez a megoldás szerintetek jó?





Amúgy nekem már 370000km van benne és (lekopogom) de semmi gond nincs a klapnikkal de gondolkodom a kiszerelésükön.
Amúgy milyen célt szolgálnak?

wagusty Elküldve: 2010-07-16 19:03 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
wagusty írta:

YELLOW!

Igen ugyan olyan típust raktam bele (TYCO) de amúgy abba a GM5-be is passzol a Tyco amelyben Siemens van mivel a Tyco vette át pontosan ugyan azoknak a reléknek a gyártását.
Yellow már megint szenilis vagy írtam neked ,hogy ha kell rendelek neked is erre írtál választ is PÜ-ben mi van veled???

ute107 kolléga (köszi) által belinkelt linket amit 2010. június 27. vasárnap, 23:58 linkelt megint belinkelem Yellow kolléga kedvéért.

itt vettem
A link neve



Úgy gondolom hogyha 2004-es relék voltak a kocsiban eddig és minden nap többször is működtek (nálam az elindulásnál való lezárás az aktiv) és most beleraktam 2db teljesen újat akkor legalább öt évig nem fogok róluk hallani.
Lehet rendelek megint egy párat hogy legyen tartalékba ne adja isten megszűnik a gyártása. Új GM5-t pedig valahogy nem akarok venni kb:120000ft-ért + kódolás hogy ismerje is a kocsi/kocsit/alvázszámot.


eddig is gyagya voltam, de tegnapelőtt elégtem egy kicsit, lehet megsütött a nap nagyon amúgy emlékszem a privire...
nah jó de kb menynibe jön ki 2 db relé postával, és mennyi idő alatt van meg?




kb: 8000ft
Nekem 1hét alatt megjött.

wagusty Elküldve: 2010-07-16 16:56 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
wagusty írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: szóval hírtelen felindulásból lementem és kiszedtem a GM-et.
nekem TYCO relé van benne (rosszul emlékeztem, hogy Siemens). megnéztem a forrasztások tökéletesek. ezt csak onnan tudom, hogy jártam forrasztási tréningre (IPC)...stb. nekem érdekes módon nem lakk van rajta, vagy lehet lakk, de kicsit ilyen szilikon szerű, gumis. (erre is rosszul emlékeztem)

szóval miután megnéztem kiváncsiságból rákötöttem a vezetékeket, csatlakozót... és rögtön működött minden. gondoltam magamba kontakt hiba. szépen a panelen és a vezetékeken is befújtam Tuner tisztítóval a csatlakozókat. a panelen a nagycsatlakozó tüskéjét jobban szétfeszítettem, hogy jobban kontaktoljon az anyukájába. összeraktam. a jobb szélső csatlakozónál feltünt, hogy hiába van rögzítve, biztosítva, ez egyik fele kicsit ki tud mozdulni, ahogy feszül a vezeték. mindegy beigazgattam. összeraktam. nyitottam zártam egy csomót, és működött. (jelzem szétszedés előtt direkt megnéztem, mi a pálya, és nem volt jó)

úgyhogy egyenlőre megint maradok nyugton. arra is gondoltam, hogy a relé érintkezőjéről levált elszenesedett darab, esetleg idővel becsúszik az érintkezők közé, és amiatt rossz. ezt nem tudom. csak tipp.



eddig tartott a felhőtlen öröm.
tegnap nem akart nyílni az ajtó... napon állt az autó, de amikor nyitni akartam, akkor előtte kb 2 órája már hűvös volt ott, azaz abban állt. pedig előtti is állt napon mégis jó volt...
a zárás jól működik.

szóval az a helyzet, hogy a zárás problémám valszeg kontakt hiba lehetett, viszont a nyitás a továbbra is kérdéses. azaz egyre jobban reléééééé....



érdekes, bocsi, hogy ezzel fárasztok esetleg valakit, de...

mikoris írtam, hogy megint nem nyílik, azóta nem is nyílt, ha hideg volt hanem, semmikor...
tegnap is ez volt, többször melegben álltam, igaz pláza parkolóban, de ott sem akart. járkáltam ide-oda.
majd elmentem a Corába, ahol is a tűző napon kint volt az autó, és csodák csodájára kinyílt az ajtó, és azóta nyílik, mindegy miylen meleg van. tehát már azt sem tudom eldönteni a melegnek mennyire van köze az egészhez, mert amikor elkezdem elhinni, hogy igen, utána hírtelen jó lesz minden





Kb: 3hete egy ismerősnek 2 napja meg magamnak is kicseréltettem a reléket és azóta hibátlan mindig nyílik illetve zár.
A régi relékkel pedig már nappal soha nem nyílt ki konkrétan a vezető oldalt kulccsal ki tudtam nyitni a párom vagy én pedig átmásztunk az anyós oldalra így tudtunk max ketten utazni egy 5 személyes kocsiban.
Egyik reggel amikor a kocsihoz sétáltam (első indítás illetve első ajtónyitás) kinyíltak az ajtók akkor gyorsan kiszedtem a GM5-öt és kicseréltettem benne a reléket amelyek a központi zárért felelősek. Azóta tökéletes !!!

üdv


te honnan vettél reléket? illetve ugyanoylan típust raktál be? illetve menyni volt a relé db-ja?





YELLOW!

Igen ugyan olyan típust raktam bele (TYCO) de amúgy abba a GM5-be is passzol a Tyco amelyben Siemens van mivel a Tyco vette át pontosan ugyan azoknak a reléknek a gyártását.
Yellow már megint szenilis vagy írtam neked ,hogy ha kell rendelek neked is erre írtál választ is PÜ-ben mi van veled???

ute107 kolléga (köszi) által belinkelt linket amit 2010. június 27. vasárnap, 23:58 linkelt megint belinkelem Yellow kolléga kedvéért.

itt vettem
A link neve



Úgy gondolom hogyha 2004-es relék voltak a kocsiban eddig és minden nap többször is működtek (nálam az elindulásnál való lezárás az aktiv) és most beleraktam 2db teljesen újat akkor legalább öt évig nem fogok róluk hallani.
Lehet rendelek megint egy párat hogy legyen tartalékba ne adja isten megszűnik a gyártása. Új GM5-t pedig valahogy nem akarok venni kb:120000ft-ért + kódolás hogy ismerje is a kocsi/kocsit/alvázszámot.

wagusty Elküldve: 2010-07-16 16:29 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: szóval hírtelen felindulásból lementem és kiszedtem a GM-et.
nekem TYCO relé van benne (rosszul emlékeztem, hogy Siemens). megnéztem a forrasztások tökéletesek. ezt csak onnan tudom, hogy jártam forrasztási tréningre (IPC)...stb. nekem érdekes módon nem lakk van rajta, vagy lehet lakk, de kicsit ilyen szilikon szerű, gumis. (erre is rosszul emlékeztem)

szóval miután megnéztem kiváncsiságból rákötöttem a vezetékeket, csatlakozót... és rögtön működött minden. gondoltam magamba kontakt hiba. szépen a panelen és a vezetékeken is befújtam Tuner tisztítóval a csatlakozókat. a panelen a nagycsatlakozó tüskéjét jobban szétfeszítettem, hogy jobban kontaktoljon az anyukájába. összeraktam. a jobb szélső csatlakozónál feltünt, hogy hiába van rögzítve, biztosítva, ez egyik fele kicsit ki tud mozdulni, ahogy feszül a vezeték. mindegy beigazgattam. összeraktam. nyitottam zártam egy csomót, és működött. (jelzem szétszedés előtt direkt megnéztem, mi a pálya, és nem volt jó)

úgyhogy egyenlőre megint maradok nyugton. arra is gondoltam, hogy a relé érintkezőjéről levált elszenesedett darab, esetleg idővel becsúszik az érintkezők közé, és amiatt rossz. ezt nem tudom. csak tipp.



eddig tartott a felhőtlen öröm.
tegnap nem akart nyílni az ajtó... napon állt az autó, de amikor nyitni akartam, akkor előtte kb 2 órája már hűvös volt ott, azaz abban állt. pedig előtti is állt napon mégis jó volt...
a zárás jól működik.

szóval az a helyzet, hogy a zárás problémám valszeg kontakt hiba lehetett, viszont a nyitás a továbbra is kérdéses. azaz egyre jobban reléééééé....



érdekes, bocsi, hogy ezzel fárasztok esetleg valakit, de...

mikoris írtam, hogy megint nem nyílik, azóta nem is nyílt, ha hideg volt hanem, semmikor...
tegnap is ez volt, többször melegben álltam, igaz pláza parkolóban, de ott sem akart. járkáltam ide-oda.
majd elmentem a Corába, ahol is a tűző napon kint volt az autó, és csodák csodájára kinyílt az ajtó, és azóta nyílik, mindegy miylen meleg van. tehát már azt sem tudom eldönteni a melegnek mennyire van köze az egészhez, mert amikor elkezdem elhinni, hogy igen, utána hírtelen jó lesz minden





Kb: 3hete egy ismerősnek 2 napja meg magamnak is kicseréltettem a reléket és azóta hibátlan mindig nyílik illetve zár.
A régi relékkel pedig már nappal soha nem nyílt ki konkrétan a vezető oldalt kulccsal ki tudtam nyitni a párom vagy én pedig átmásztunk az anyós oldalra így tudtunk max ketten utazni egy 5 személyes kocsiban.
Egyik reggel amikor a kocsihoz sétáltam (első indítás illetve első ajtónyitás) kinyíltak az ajtók akkor gyorsan kiszedtem a GM5-öt és kicseréltettem benne a reléket amelyek a központi zárért felelősek. Azóta tökéletes !!!

üdv

wagusty Elküldve: 2010-07-15 21:32 Kuplung__

BarG írta: Amikor én a lendkerék meg a kuplungcserét csináltattam, a szerelő külön kérte, hogy vegyek egy műanyag bügyüszkét, ami nem része a set-nek. Fityókás vacak és normálisan sszinte senki nem cseréli, de a szerelőm ragaszkodott hozzá. Itt a 6-os alkatrész:

http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=05

Amikor kiszerelte, a régi darab jelentősen félre volt kopva. Meg kell mondjam őszintén, amikor vettem a gépet, elgondolkoztam azon, hogy egy könnyed leányzó hogy nyomogatná a kuplungot, mert emberes munka volt. Amikor megesett a lendkerék/kuplung felújítás, bizony jelentősen lecsökkent az erőszükséglet. Namost a kérdés: lett ez a kütyü cserélve? Ha nem, okozhat-e ez másféle tüneteket is?




Hello

Az is lett cserélve kb200ft gyári alkatrész.

Köszi

wagusty Elküldve: 2010-07-15 18:37 Kuplung__

ute107 írta:
wagusty írta:
ute107 írta: Kihajtás felfüggesztők nem lehetnek?!

Nekem az "dobolt"...nem tudom rángatást okozhat-e...::




Tudsz mutatni egy képet arról amire gondolsz?

köszi



8 -as alkatrész és ebből van kettő



Ez is ki lett cserélve gyári újra de ebből csak 1db van a kocsiban és valószínűleg a réginek nem volt semmi baja.
Köszi!
üdv

wagusty Elküldve: 2010-07-15 17:34 Kuplung__

ute107 írta: Kihajtás felfüggesztők nem lehetnek?!

Nekem az "dobolt"...nem tudom rángatást okozhat-e...::




Tudsz mutatni egy képet arról amire gondolsz?

köszi

wagusty Elküldve: 2010-07-15 00:15 Kuplung__

[quote="Memmaao"][quote="BarG"][quote="wagusty"][quote="YELLOW"]
wagusty írta:
Memmaao írta:

Ne vicceljetek már, hogy a rángatás bármikor is elfogadható vagy természetes lenne!!! Volt eddig 3 féle elsőkerekes autóm, ezekből kettő új, egy meg bőven 100e felett, amikor vettem és egyik se rángatott soha. A Bömösöm a napokban ér 200e fölé (minden km-t én tettem bele) és nem rángat - lendkereket/kuplungot nemrég cseréltem benne. Azt elhiszem, hogy nehéz földeríteni a hibát, de biztos, hogy kiküszöbölhető megfelelő szakértelemmel.



Az én véleményem is az, hogy nem normális, ha rángat egy autó! Én először azt hittem, azért rángat, mert már vékony a ferodol, egyenetlenül kopott és így fogásponton van ahol összeér, van ahol nem. Aztán amikor szét lett szedve, láttam, hogy a 200e km alig koptatott a ferodolból, kb 1-1,5 mm-t, szóval nem ez volt a rángatás oka, hanem az, hogy a kettős tömegű lendkerék nagyon "lötyögött" már, kézzel simán mozgatható volt és nem csak a lendkerék síkjában, hanem előre-hátra is volt mozgása. A kuplung szettből csak a kinyomócsapágy volt sanyi, meg a lamellák picit gyengültek voltak, de amúgy nem viselte meg annyira a használat. Szóval ha egy frissen cserélt lendkerék-kuplung szett után a kocsi rángat, akkor vagy szarok már a motortartó bakok, vagy selejtes a lendkerék, vagy a szerelő nem rakta vissza jól, nem "közepezte" rendesen és maradt egy minimális síkbeli eltérés.



Nos a motor tartó bakok váltó tartó bakok, hardy tárcsa, kerék agy csapágy illetve az összes gumi szillent amit a hátsó futóműben találhatunk ki lett cserélve vadi új gyárira még a bölcső gumibakjai is ki lettek cserélve szintén gyárira a hátsó stabilizátor gumibakjai is magyarul minden kopó illetve rezgés elnyelő rángatás elnyelő alkatrész új de az emelkedőn való indulásnál továbbra is rángat.
Félreértés ne essék 100%-ban egyetértek BarG véleményével csak már eléggé kiábrándultam ettől az egésztől és kíváncsi vagyok hogy mások hasonló helyzetben (lendkerék/kuplung szerkezet) csere után milyen tapasztalatokat gyűjtenek.

üdv

wagusty Elküldve: 2010-07-14 10:53 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

csu2 írta:
bbali81 írta:
csu2 írta: Üdv! Akit érdekel...

A térképadatbázis dátuma (kelet-eu): 2010.03.15 - ha jól olvastam.
Ez szerintem jóval újabb mint a 2010/1-es dvd...

Europe 2010-2011 ( VDO - BMW(MK3,MK4) - Opel - Renault)

A total of 10 CDs v.2010 - 2011

CD 1 Benelux
CD 2 Central Europe
CD 3 Eastern Europe
CD 4 France
CD 5 Great Britain/Ireland
CD 6 Germany
CD 7 Italy/Greece
CD 8 Scandinavia
CD 9 Spain/Portugal
CD 10 MRE




Ez igen Köszi szépen csu2!

Valaki meg tudja mondani, hogy a kelet európához hozzá van csapva ebben is ausztria? vagy a hatráon cserélnem kell

üdv:
Bali



Úgy tudom, hogy a Central Europe-ben van benne Ausztria. Üdv!





köszi csu2!

esetleg dvd-s változatról nem tudsz?

üdv

wagusty Elküldve: 2010-07-14 09:25 Kuplung__

YELLOW írta:
wagusty írta:
Memmaao írta:
wagusty írta:
Szia

Örülök hogy nálad is sikerült a csere és hogy minden olyan mint vártad mert nálam is mindent kicseréltek gyárira úgy mint neked ellenben az én örömöm 2hónapig tartott utána újból elkezdett rázni bár csak emelkedöknél illetve ha már kb.2-3km-es dugót végig döcögök.
Majd kérlek jelezd milyen 2hónap mulva.

Üdv

Érdekes, amit írsz. Láttad a kiszerelt lendkereket, kuplungszettet? Tuti vadonat-új lendkereket kaptál? Nem lehet, hogy használtat, ami 2 hónap után kezdett el beszarni? Mert a rázkódás annak a tipikus jele, hogy a lendkerék gumija kezd elkopni, és síkban elmozdul, elkezd lötyögni. Egy zsír új lendkerék ilyet nem produkálhat, ha mégis, akkor selejtes, arra meg elvileg van garancia.



A szerelés Minden pillanata a szemem láttára történt a régi kuplung/lendkerék/kinyomó csapágy itthon fekszik a garázsban illetve az újjat mondhatni magam hoztam el a wallisból (gyári!! LUK BMW jellel és cikkszámmal!) illetve én csomagoltam ki a (lendkerék,kuplung,kinyomó csapágyat) én fogtam meg először.
Nekem eddig több szerelő is azt mondta, hogy még egy új járgányok is 2-3hónap múlva rángatnak ez az amit nagyon nehezen tudok elhinni mert szerintem a Német első tulajok addig vinnék vissza a járgányukat ilyen rángatás esetén amíg ki nem lenne küszöbölve ez a hiba , az érzésem az,hogy nem a lendkerék most a "rossz" hanem a kuplung van elvetemedve a felülete pedig gyári és eléggé kíméletesen járok vele.

üdv


én még mindig azt mondom, hogy a rángatás az egész rendszer, de inkább a kardán kihajtás miatt lehetséges. nem vagyok se gépészmérnök vagy ilyesmi, csak nem értem egy elsőkerekes autó, amihez közelebb van a kihajtás, nincs kardán, rövidebbek az alkatrészek, amik az erőt átadják... és érdekes módon keresztfater ódijába amibe van legalább 500ezer, eddig kétszer volt kuplung cserélve... jó nála valószínű az a fix lendkerék van, de azoknál nincsennek iylen problémák. furcsa, hogy csak a hátsókerekes autóknál fordul elő. tudom én hülye vagyok hozzá, de szerintem ez ilyen sajátosság. mivel legtöbben használtan vettük a gépet így nincs összehasonlítási alap. van itt aki újonnan vette, neki milyen volt az elején? Burns pl?



Haverom első kerekes 1994-es TDI vW Passatja is rángat mint állat ha tolat vagy nagyobb dugóban araszolgat. Így az első kerekes teóriád kezd megbukni .
Abban van igazad ,hogy a kardán tehet részben róla ,hogy rángat de szerintem ha nem lenne semmilyen lógása mármint nem kotyogna kicsit se és ezt lehet amikor új volt még nem tette akkor nem kezdene el elvetemedni a kuplung tárcsa sem.
Mivel így mondhatni ,hogy szaggatva adja át a kuplung a kihajtást a kerekeknek meg vissza a kerekek a terhelést a kuplungnak.

wagusty Elküldve: 2010-07-14 00:58 Kuplung__

Memmaao írta:
wagusty írta:
Szia

Örülök hogy nálad is sikerült a csere és hogy minden olyan mint vártad mert nálam is mindent kicseréltek gyárira úgy mint neked ellenben az én örömöm 2hónapig tartott utána újból elkezdett rázni bár csak emelkedöknél illetve ha már kb.2-3km-es dugót végig döcögök.
Majd kérlek jelezd milyen 2hónap mulva.

Üdv

Érdekes, amit írsz. Láttad a kiszerelt lendkereket, kuplungszettet? Tuti vadonat-új lendkereket kaptál? Nem lehet, hogy használtat, ami 2 hónap után kezdett el beszarni? Mert a rázkódás annak a tipikus jele, hogy a lendkerék gumija kezd elkopni, és síkban elmozdul, elkezd lötyögni. Egy zsír új lendkerék ilyet nem produkálhat, ha mégis, akkor selejtes, arra meg elvileg van garancia.



A szerelés Minden pillanata a szemem láttára történt a régi kuplung/lendkerék/kinyomó csapágy itthon fekszik a garázsban illetve az újjat mondhatni magam hoztam el a wallisból (gyári!! LUK BMW jellel és cikkszámmal!) illetve én csomagoltam ki a (lendkerék,kuplung,kinyomó csapágyat) én fogtam meg először.
Nekem eddig több szerelő is azt mondta, hogy még egy új járgányok is 2-3hónap múlva rángatnak ez az amit nagyon nehezen tudok elhinni mert szerintem a Német első tulajok addig vinnék vissza a járgányukat ilyen rángatás esetén amíg ki nem lenne küszöbölve ez a hiba , az érzésem az,hogy nem a lendkerék most a "rossz" hanem a kuplung van elvetemedve a felülete pedig gyári és eléggé kíméletesen járok vele.

üdv

wagusty Elküldve: 2010-07-13 20:05 Kuplung__

Memmaao írta: Na, ma megvolt a kuplung-lendkerék csere. Munkadíjjal 212 ezerben állt meg a dolog. De megérte! Össze sem lehet hasonlítani az eredményt a kopott lendkerékkel, kuplunggal. Induláskor nem rángat, pont jó helyen fog, szóval ég és föld... Ja, merev lendkerékkel kapcsolatban: van 1 nagy hátránya, amit egy hozzáértő mondott: Bizonyos fordulatszámon a kuplungon lévő elasztikus rugó nem tudja tökéletesen helyettesíteni a két-tömegű lendkereket és így nagyon berázkódik, rángat a kocsi. Szóval, ha ez a jelenség pont a megszokott utazósebességnél lép fel, na az ciki. Én örülök, hogy a gyári kijött ennyiből...


Szia

Örülök hogy nálad is sikerült a csere és hogy minden olyan mint vártad mert nálam is mindent kicseréltek gyárira úgy mint neked ellenben az én örömöm 2hónapig tartott utána újból elkezdett rázni bár csak emelkedöknél illetve ha már kb.2-3km-es dugót végig döcögök.
Majd kérlek jelezd milyen 2hónap mulva.

Üdv

wagusty Elküldve: 2010-07-08 12:45 Légtömegmérõ

galrobika írta:
wagusty írta:
galrobika írta: Hali!

Na,a tegnap elötti tisztítást követően ma reggel megint produkálta, hogy néha megy ahogy kell, húz mint az isten nyila 3500-4000 ig, néha meg olyan lagymatag!Lassabban gyorsul!Jól indul 17-1800tól de 3000re olyan lagymatag lesz.Nem torpan meg, egyszerűen lassabban, kicsit nehezebben gyorsul.Ez a kettő váltakozik.Természetesen nem vezetek állandóan 3-4000es fordulaton de néha kell!Pl előzés,vagy néha csak,hogy érezzem hogy azért megy még a kis autó...
Drága mulatság lenne venni egy légtömegmérőt és utána kiderülne, hogy nem is az a baja.Nem lehet ezt vhogy mérni?Egyáltalán lehet ez a baja a leírtak alapján?




Szia

Húzd le a légtömegmérő csatiját igy egy középértéket számol majd mondhatni szerviz üzemben lesz. Elvileg ha hibás a légtömegmérőd jobb lesz a kocsi sokkal.

Szia!

Mielőtt kitisztíttattam és szórakozott a kocsi, már lehúztam és ahhoz képest tényleg jobban ment,de mi után kitisztíttattam utána 1.5 napig jó volt és most megint elkezdte, hogy néha így, néha úgy.Ennyit ért a tisztítás?

üdv















Ha gondolod keress meg és megnézzük mi a baja akár géppel is belenézhetünk.
emailben vagy privát üzenetben küldöm a telszámom.

üdv

wagusty Elküldve: 2010-07-08 11:18 Légtömegmérõ

galrobika írta: Hali!

Na,a tegnap elötti tisztítást követően ma reggel megint produkálta, hogy néha megy ahogy kell, húz mint az isten nyila 3500-4000 ig, néha meg olyan lagymatag!Lassabban gyorsul!Jól indul 17-1800tól de 3000re olyan lagymatag lesz.Nem torpan meg, egyszerűen lassabban, kicsit nehezebben gyorsul.Ez a kettő váltakozik.Természetesen nem vezetek állandóan 3-4000es fordulaton de néha kell!Pl előzés,vagy néha csak,hogy érezzem hogy azért megy még a kis autó...
Drága mulatság lenne venni egy légtömegmérőt és utána kiderülne, hogy nem is az a baja.Nem lehet ezt vhogy mérni?Egyáltalán lehet ez a baja a leírtak alapján?




Szia

Húzd le a légtömegmérő csatiját igy egy középértéket számol majd mondhatni szerviz üzemben lesz. Elvileg ha hibás a légtömegmérőd jobb lesz a kocsi sokkal.

üdv










wagusty Elküldve: 2010-07-06 22:38 Tolató radar

Tano írta:
Danny999 írta: Sziasztok.

2001-es touring-om van.
A kerdesem az hogy hol lehet olyan lecet venni amiben van tolato radar? Vagy kulon-kulon kell venni? erdekelne hasznaltan is, persze ha mukodokepes.
Ha talalok ilyen lecet, bele tudom rakni az univerzalis tolatoradart?

Valaszokat elore is koszonom.

Udv mindenkinek...


Lehet külön venni, vagy bontóban vagy gyári forrásból. Konkrétabban mikori az autód? Faceliftes vagy még az előtti? Mert a váltásnál változtattak a hátsó lökösön is, és ezzel együtt a PDC elhelyezése is módosult.
Az, hogy nem gyári érzékelőt bele tudsz-e rakni szerintem kérdéses, nem hinném hogy az utólagos érzékelők átmérője és rögzítése stimmelne a gyárival. De lehet valakinek van ilyennel tapasztalata.


Nem akarok beleszólni de a Touringnál nem változott a lökös csak a sedannal a facelift után.

bocsi