wagusty fórum hozzászólásai

wagusty Elküldve: 2010-07-01 16:50 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
ute107 írta:
YELLOW írta: az jó kérdés, hogy a tanksapka és a csomitetőt mi működteti. de én ha más ajtód nem rosszalkodik, csak a csomi ajtó, akkor ott a zárszerkezetben keresném a bajt. de ez csak feltételezés.



A csomagtér ajót és a tank zárszerkezetét is ez a modul működteti, mert én a múltkor tankolni sem tudtam...
Vagyis tudtam - amit írtam - bemászol hátra... touringosok előnyben - és ott van egy manuális zöld színű nyitó, az akksi felett.

Nekem már egyre rosszabb...



igen a tankajtóval nekem is volt gondom, a csomival még nem. a kérdést úgy értettem, gondoltam hil válaszól rá, hogy melyik relé vezérli azokat. mert ugye van kér relé, amiben darabonkét 2-2 érintkező. tehát a tanksapka valamelyik ajtóéra van kötve. gondolom.



Szia Yellow !

pontosan 2010. május 04. kedd, 10:41-en ebbe a topikba linkeltem be egy képet amelyben illusztrálva van melyik relé miért felelős 1 hozzászólással később te is belinkelted ugyan azt a képet. Nem tudom kell ennél több magyarázat arra melyik relé miért felelős?
Vagy elfelejtetted amit 2hónappal előbb írtál?
Nem tudom te hogy vagy ezzel de én mind a kettő relét kicserélem ha már egyszer szétszedem a GM5-öt és ezzel tuti jó lesz egy darabig minden.

wagusty Elküldve: 2010-06-16 00:25 Ajtónyítási Gondok!

hil írta:
ute107 írta: Na a mai nap volt "a pont az i-re" :-S

19C fok...ajtók nem nyílanak...nem is érdekelt, mert egyedül voltam, és kulccsal nyílik a vezető oldali ajtó. Benzinkútig elmentem, kiszállok... ki akarom nyitni a tankolónyílás ajtaját, de az is zárva.

George kolléga segítségemre érkezett , és mondta h. a csomagtartóban van egy kis húzogató, amivel manuálisan ki lehet nyitni a tankólónyílás ajtaját. Bemászok hátra... még jó, hogy touring , és meghúzom a pöcköt és nyílik a tankajtó...

Bosszantó...de mi lesz ha igazi nyár lesz?!

Nem tudom mi tévő legyek. Megpróbáljam-e a Hil által feltöltött cikkben szereplő dolgot megcsinálni, vagy a Comfort modullal kellene valamit kezdeni.

Valaki valami infót nem tudna adni?!


Neked valszeg nem a zárszerkezettel van a baj, hanem a GM-el. Egy próbát a helyedben megtennék: lehet kapni fagyasztó sprayt, ami jó drága. Ezt lehet helyettesíteni a sokkal olcsóbb porpisztoly-egyébként semmire nem használható sprayal úgy, hogy azt fejjel lefelé tartod, az legalább úgy hűt: Leveszed a GM burkolatát, utána vissza a helyére és jól befújod ezzel a sprayal úgy ahogy írtam. Zárlatot nem tud okozni, mert a panel vastagon le van kezelve szigetelő lakkal. Ha megjavul (egy időre) akkor a GM-ben van rossz forrasztás, aminek megkeresése már csak türelem és jó szem kérdése

Ja és Hil= hil, mint nemecsek







Szia hil!

Miért gondolod ,hogy rossz forrasztásról van szó?
Miért nem lehet a relé a hiba oka?

üdv

wagusty Elküldve: 2010-06-11 00:01 Centrálzár vezérlő, grundmodul

beabee75 írta: Sziasztok!

320-as Touringhoz (E46) keresek grundmodult, bontottat. Az eredeti ára igen húzós sajnos.
Tudnátok segíteni, elérhetőséget adni, hogy melyik bontónál, szerelőnél érdemes érdeklődni?
Honnan tudnék ilyet sürgősen szerezni? Az autó már szinte használhatatlan, sem távirányítóval, sem kulccsal nem nyitható, illetve negyedórás próbálkozás után még azért bejutunk, de rizikós újra bezárni - olyankor még bentről sem nyitható, teljesen lezár.

A neten már rengeteg bontót néztem, de bárkit hívtam, azonnal leráztak (a legtöbb helyen írják a honlapon, hogy BMW alkatrészek is vannak és amikor hívom, kiderül, hogy nem is forgalmaznak BMW alkatrészeket...)

Bármilyen ötletet, információt előre is köszönök!

Beabee




Nekem van 2db is ha kell akkor keress meg.
üdv

wagusty Elküldve: 2010-06-03 09:29 Tolató radar

Fanyuvo írta: Udv,

Eloszor is rohadjon el aki lelopta es az is aki megrendelte, hogy lopjanak egy tolatoradart a kocsijara.

Szoval tegnap leloptak a kocsimrol (E46 Touring 2004) a szenzorokat a diszleccel egyutt es az egyik csatalakozot le is vagtak.
A kerdesem csak annyi, hogy eleg uj szenzorokat venni diszleccel, vagy ujra kell programozni?

Es tovabbra is a ku...



Én úgy tudom ,hogy elég csak az új szenzorokat megvenned meg persze az új lécet és kész. De még az is lehet ,hogy valaki megcáfolja amit írok.

üdv

wagusty Elküldve: 2010-05-28 22:21 Kuplung__

bmw320d4 írta:
wagusty írta:
Fogalmam sincs nem ez a szakmám ugy hiszem ha elviszem egy BMW szervizbe akkor ott biztos jól megcsinálják. vagy nem?
De azt tudom hogy a kinyomó csapágy is cserélve lett!


Ja, ha márkaszervizben csinálták, akkor biztos oké minden.



BMW-kel foglalkozó szerviz nem márka szerviz!

wagusty Elküldve: 2010-05-28 22:17 Kuplung__

bmw320d4 írta:
wagusty írta: Egy közepesen erős gyorsulásnál (nem verseny!) mellék útról kikanyarodva egy forgalmasabb főútra biztos mindenki el tudja képzelni miről beszélek nos ekkor rángat egyesben de csak kb. addig míg el nem éri a 10km/h sebességet utána már nem rángat egyáltalán.
Meg a mai nap egy nagyon meredek emelkedőn felfelé is rángatott nagyon.
Meg is égett egy kicsit a kuplungom éreztem a szagát.


Előfeszítve érkezett a kuplungszerkezet, és úgy is lett feltéve, hogy meghúzás és központosítás után lett kivéve belőle a csillag?
Aztán ott van még a kinyomócsapágy, ami szárazon vagy redvásan nem nagyon tud csúszkálni....
A 20d kuplungnak vajpuhának kell lennie és nem szabad rángatnia...



Fogalmam sincs nem ez a szakmám ugy hiszem ha elviszem egy BMW szervizbe akkor ott biztos jól megcsinálják. vagy nem?

De azt tudom hogy a kinyomó csapágy is cserélve lett!


wagusty Elküldve: 2010-05-28 22:16 Kuplung__

Petike írta: Tesó vazzeg, akkor itt valami vezérlébeni gebasz lehet, nem??? Nekem csere óta 1x sem rángatott, pedig a lendkerekem a gyári és nem 80e km van az autómban.. szerintem menj el a Viktorhoz, chippeltesd meg és rögtön meglátjuk motorvezérlésbéli volt-e a probléma
Viccet félretéve, Hardy volt már cserélve??

üdv:

petike


Az még nem de én is gondolkodtam rajta.

köszi

üdv

wagusty Elküldve: 2010-05-28 21:41 Kuplung__

Petike írta: Guszti!

2008 februárjában pontosan ezért cseréltettem kuplungot, amit most leírtál. A csere után gyakorlatilag egy új autót kaptam vissza, és azóta 1x sem rángatott elinduláskor, még hátramenetben a Széchenyi emlékúton felfelé sem!!!! Pedig az meredek , nálam a komplett szerkezet lett cserélve mégcsak nem is gyárira, hanem gyári beszállítósra, nem emlékszem LUK vagy SACHS volt-e, plusz az a kis 200Ft-os pöcök, amit igazából nem is tudom micsoda..
A kuplung csere óta folyamatosan box vagy chip van az autómban, nem bántom feleslegesen, de ha kell odab..ok neki és mindeddig semmi rángatás... lehet mégiscsak valami taróbak lesz a ludas, nem koccoltál le valamit mostanában akár 5km/h sebességgel, mert a 20d motor csodákra képes (ezt tapasztalatból mondom..)

petike


Köszi Peti de én is kicseréltettem a kuplungot és a kettős tömegű lendkereket ráadásul gyárit tettem bele ami amúgy LUK volt mind a kettő esetben és én is megvettem azt a 200ft-os bizbaszt
De a hiba nem szűnt meg teljesen csak mondjuk azt ,hogy extrémebb körülmények kellenek hogy előjöjjön mert előtte már a dugóban való araszolgatás is kínszenvedés volt .
Egy közepesen erős gyorsulásnál (nem verseny!) mellék útról kikanyarodva egy forgalmasabb főútra biztos mindenki el tudja képzelni miről beszélek nos ekkor rángat egyesben de csak kb. addig míg el nem éri a 10km/h sebességet utána már nem rángat egyáltalán.
Meg a mai nap egy nagyon meredek emelkedőn felfelé is rángatott nagyon.
Meg is égett egy kicsit a kuplungom éreztem a szagát.

wagusty Elküldve: 2010-05-28 20:50 Kuplung__

Burns írta:
wagusty írta:
Tano írta:
wagusty írta:
GAB írta: Sziasztok!

Úgy tűnik, mostanában mindenki kuplung problémákkal küszködik, beleértve engem is.

A dolog pikantériája, hogy a biztonság kedvéért mindent vadiúj alkatrészre cseréltünk (LUK lendkerék, Sachs kuplungszett), a rázás induláskor azonban mégsem szűnt meg. Ezen kívül főképp visszaváltásnál érzem kényelmetlennek, ahogy néha megrázza az egész autót.

Van esetleg ötlete valakinek, mi okozhatja továbbra is a problémát? Létezik, hogy valami üt a hajtásban, ami ugyanilyen tünetet tud produkálni?

Köszi előre is!


Sziasztok

Én is kicseréltem az egész szerkezetet , kettős tömegű lendkereket és kuplungot ráadásul mindenből gyárit tettünk bele de 1-es ből való indulásnál néha továbbra is beráz.
Én még arra gondoltam hogy a difit tartó gumi szilentek a járgányomban már eléggé kivannak konkrétan egyik másik el is van szakadva. Talán ez fokozza fel a rángatást mivel azok már nem igazán csillapítanak?

Várom a gondolatokat

üdv


Motortar és a váltó tartóbakok milyen állapotban vannak?



Kb: 1éve cseréltem azokat de én is gondoltam rájuk lehet elszáll az agyam és megint kicserélem az összes gumibakot és a difi gumibakokat is.


Ez tipikus BMW "betegség". Együtt kell vele élni. Néha vasald meg egy kicsit a kuplungot, aztán jó lesz. A baráti körömben lévő minden BMW (E46, E90, X5, E36) csinálja. Egy ideig engem is idegesített, de már leszarom. Mondjuk egy prémium kategóriás autónál elég gáz az ilyen, de vannak problémásabb (drágább) autók is




Na jó de az már nem normális hogy egy kicsit meredekebb lejtőn úgy indul el a kocsi hogy majd szétrángatja magát. ne mondjátok hogy ez normális?


wagusty Elküldve: 2010-05-28 20:25 Kuplung__

Tano írta:
wagusty írta:
GAB írta: Sziasztok!

Úgy tűnik, mostanában mindenki kuplung problémákkal küszködik, beleértve engem is.

A dolog pikantériája, hogy a biztonság kedvéért mindent vadiúj alkatrészre cseréltünk (LUK lendkerék, Sachs kuplungszett), a rázás induláskor azonban mégsem szűnt meg. Ezen kívül főképp visszaváltásnál érzem kényelmetlennek, ahogy néha megrázza az egész autót.

Van esetleg ötlete valakinek, mi okozhatja továbbra is a problémát? Létezik, hogy valami üt a hajtásban, ami ugyanilyen tünetet tud produkálni?

Köszi előre is!


Sziasztok

Én is kicseréltem az egész szerkezetet , kettős tömegű lendkereket és kuplungot ráadásul mindenből gyárit tettünk bele de 1-es ből való indulásnál néha továbbra is beráz.
Én még arra gondoltam hogy a difit tartó gumi szilentek a járgányomban már eléggé kivannak konkrétan egyik másik el is van szakadva. Talán ez fokozza fel a rángatást mivel azok már nem igazán csillapítanak?

Várom a gondolatokat

üdv


Motortar és a váltó tartóbakok milyen állapotban vannak?



Kb: 1éve cseréltem azokat de én is gondoltam rájuk lehet elszáll az agyam és megint kicserélem az összes gumibakot és a difi gumibakokat is.

wagusty Elküldve: 2010-05-28 12:37 Kuplung__

GAB írta: Sziasztok!

Úgy tűnik, mostanában mindenki kuplung problémákkal küszködik, beleértve engem is.

A dolog pikantériája, hogy a biztonság kedvéért mindent vadiúj alkatrészre cseréltünk (LUK lendkerék, Sachs kuplungszett), a rázás induláskor azonban mégsem szűnt meg. Ezen kívül főképp visszaváltásnál érzem kényelmetlennek, ahogy néha megrázza az egész autót.

Van esetleg ötlete valakinek, mi okozhatja továbbra is a problémát? Létezik, hogy valami üt a hajtásban, ami ugyanilyen tünetet tud produkálni?

Köszi előre is!



Sziasztok

Én is kicseréltem az egész szerkezetet , kettős tömegű lendkereket és kuplungot ráadásul mindenből gyárit tettünk bele de 1-es ből való indulásnál néha továbbra is beráz.
Én még arra gondoltam hogy a difit tartó gumi szilentek a járgányomban már eléggé kivannak konkrétan egyik másik el is van szakadva. Talán ez fokozza fel a rángatást mivel azok már nem igazán csillapítanak?

Várom a gondolatokat

üdv

wagusty Elküldve: 2010-05-25 12:28 AC-Schnitzer Rugók 4db eladó

Eladó egy garnitúra (4db) eredeti AC Schnitzer Sport rugó szett e46-ba való tipus bizonyítvánnyal hibátlan tökéletes állapotban.

wagusty Elküldve: 2010-05-24 23:48 bmw használt akatrészeek

Tiba írta: Ááá az kizárt


Megbeszéltünk valamit nem?!

wagusty Elküldve: 2010-05-18 08:34 légzsak_

futo88 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
futo88 írta: Sziaaztok! Valakinek volt már olyan jelensége h 1 kátyú miatt kinyilt a légzsák? Nekem most volt kb másfél órája:@ Valaki tud esetleg segíteni h érdemes e a közút kezelőnél valami kártérítést kérni??? Válaszotokat előre köszönöm! Üdv Dani


nekem munkatársam passat-jával volt hasonló, röviden leírom.
kanyarodott be egy benzinkútra, és a bejáratnál lévő (nem teljesen kút tulajdonú) vízelvezető árok teteje, tudjátok egy kb 20 centi széles vasrács az első kerék átmenetele után felpattant, és megütötte a futóművet. hogy hol kaphatta még el, azt nem tudni, de kinyílt az összes légzsák, az anyos oldali fedele kivágta a szélvédőt, ugye tetőkárpit szakadt (függönylégzsák), meg a futómű sérült.
a kút üzemeltetője, azt mondta kapásból, hogy 10%-ot állja az autó tulaja, a többit fizeti a kút biztosítója. ám közben kiderült, hogy a helyi közfenntartó cég tulajdona, keze alá tartozik, ők is vizsgálódtak, és érdekes módon senki nem számított rá, de vállalta a költségeket.
a szerelő majdnem 900ezer Ft-os kárt állapított meg, amiből kb 500-600ezer a valós (jól járt) és fizetnek.

ilyen esetekben valóban jól jön a rendőrség, plussz fényképek.

szerk.:
sajnos utólag nem sokat tudsz tenni, mert gondolom nincs bizonyíték, se hivatalos papír, így nem sok esély van rá sajnos





Munkatársad jól meglepődhetett, amikor az összes lufi egyszerre kipattant! Kicsit se irigylem


igazából az volt fura, hogy égett szagot érzett, rögtön kipattant és leszedte az akksisarukat. eszébe se volt, hogy a piropatron eldurranása miatt van a hang, bár mág nem nyílt légzsák a közelembe (remélem nem is fog), de tutti beszarnék


Én beszartam! Nem is beszartam inkább nem tudtam h mi történt! Nem kívánom senkinek! :@:@


Szia

És melyik légzsák nyílt ki?

üdv

wagusty Elküldve: 2010-05-17 00:34 e46 Touring kipufogó szag

Nekem egy E46 320d 150Le-m van akkor van orrfacsaró szaga ha a kocsi mögé állok amikor beindítom és amíg be nem melegszik addig irtózatosan büdös.
De ez a hiba azóta megvan amióta a kocsi és az első katalizátort ki is cseréltem már de semmi nem változott a flexicső is tökéletes.
Másoknál van ilyen?