wagusty fórum hozzászólásai

wagusty Elküldve: 2010-05-04 19:27 E46 cd-tár

Eladó egy hibátlan CD-tár kábelekkel együtt e46-ba való gyári.
Sedan-hoz megvan az összes fém konzol meg kárpit is a csomagtérbe.

wagusty Elküldve: 2010-05-04 10:41 Ajtónyítási Gondok!

hil írta:
gergo75 írta: Sziasztok!
A kérdésem a következő:
Az autó kulcsának távirányítójával be tudom zárni az autót viszont nyitni nem mindig.
Az autó vevője veszi az adást, mert az ablakok lehúzását, tetőablak nyitását csinálja, csak a központi zárat nem működteti.
Illetve, ha kulccsal nyitom az autót, akkor is csak a vezető oldali ajtó nyílik, a többi nem.
A kulcson lévő csomagtér ablak (E46 touring) is nyitható a kulcsos távirányítóval rendesen.
Köszönöm a segítségeteket előre is.
G.

Szia! Valószínűleg a General modulban az ajtó nyitó relé pusztult meg. Ha 4 ajtós autód van, akkor ebből négy darab leledzik a panelon. Tipusa: V23084 C2001-A303, de ilyet biztosan nem fogsz kapni itthon, én legalábbis minden követ megmozgattam és nem sikerült, Ebay volt a besz megoldás. 850 pénz volt a GM egység kicsit többe kerülne.



Szia Hil!

Én úgy tudom hogy ha négy ha kettő ajtós akkor is csak 2db ilyen relé van a panelon mert a többi az az elektromos ablaké
Hol sikerült 850ft-ért venned relét?

üdv

wagusty Elküldve: 2010-04-29 01:21 Ajtónyítási Gondok!

pilgram írta: sziasztok!
az ebay-es grungmodulos csóka baromira nem válaszol semmilyen kérdésre. egyéb ötlet grundmodul beszerzésére?

üdv:
P.




Szia

Megoldódott a problémád?
van ötletem!

üdv

wagusty Elküldve: 2010-04-28 19:13 Újítások

Robinson írta:
YELLOW írta: Robinson!

egy felvetés: meg lehetne oldani, hogy az oldalon megjelenő reklám banner-ekre kattintva, egy külön lapon nyíljanak meg?


Hali,

meg. meg azt is, hogy ne lassítsák be az oldal betöltését



Hali

Igaza van Robinson bácsinak azt a reklám fogást ki lehetne hagyni ,hogy 3 lépcsőben jelennek meg a bannerek ,hogy az User véletlenül se tévessze szem elöl

köszi!

wagusty Elküldve: 2010-04-21 13:30 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

Woockie írta: oromkodjetek vala



Ezt joooo lehet egyszer beneveznék egy ilyenre

wagusty Elküldve: 2010-04-07 16:32 M-packet

YELLOW írta: erről a tartóról beszéltem...








Ja persze az m-tech lököshöz nem kell az a sin szerű cucc és a fém lemez anyát át kell rakni hogyne persze .
Már annyira rég vót ,hogy totál elfelejtettem

sorry

wagusty Elküldve: 2010-04-07 09:26 M-packet

YELLOW írta:
Hori írta:
huha ez akkor nem volt 1xÜ, nekünk nem volt ekkora szopás sőt nem is szívtunk vele ennyit, lehet az utángyártott kicsit más kiképzésü



ha lenne a tiétekről belső kép, ami a lökös belsejét mutatja, akkor megtudnám mutatni, mert én nem fotóztam az enyém, de ha neten találok akkor linkelek... ami furcsa, hogy ABS-nek árulják mindenhol, de közben az anyaga >PP<, ez majdnem olyan mint a gyári...

találtam képet nekem ilyen ez a része, és a sín melletti rész miatt nem fért attól a tartótól








A gyári M-es pont ilyen mint a képen. Nem igazán értem hogyha valamit utángyártanak akkor miért kell valami eltérő megoldást használni a gyáritól hiszen akkor azzal erősen szívatva van az "User".
Remélem megérte az után nyomott lökös a bajlódást.
A gyárinál leveszed a "régi" gyári sima lököst lecsavarozod a jobb illetve bal oldalon a 2db tartót veszel M-es tartókat azokat felcsavarozod 2-3000ft nem tom pontosan veszel féklevegő hűtöket azt már valaki irta mennyi én nem tom és felszereled az M-es lököst semmit nem kell farigcsálni szivni tökéletesen passzol mintha azt vetted volna le.

wagusty Elküldve: 2010-03-16 02:26 Kuplung__

szv408 írta:
sziszka írta: Elõször is üdv minden kedves BMW fan-nak. Egy új klubtag (és nem utolsó sorban egy új BMW tulaj) szeretne segítséget kérni.
2001 év végi E46 316i-m van, ami ha kinyomom a kuplungot és nem alapjáraton van a motor (vagyis van valamekkora fordulat) zavaróan visszaütögeti a kuplung pedált. Teljesen olyan, mintha kuplung ABS-em lenne...
Szerintetek mi lehet a hiba?
Segítségeteket elõre is köszönöm és ígérem, bármi bajom lesz, segítséget kérek Tõletek. És ezt nyugodtan vehetitek fenyegetésnek is...


Ezzel kapcsolatban van valakinek ötlete? Nekem is hasonló van. A hátsó tengely felõl ilyenkor hol kisebb, hol nagyobb vibráció, rángatás is érzékelhetõ. Elõször csak visszaváltásnál tûnt fel, de egy minimális gázfröccsel teljesen simán vált. 1500-as fordulatszám alatt-körül van a kritikus tartomány. Indulásnál csak a magasabb fordulatszám segít, de olyankor semmi vibráció nincs. Csak dugóban araszolásnál nem épp ideális 2000 körül indulni, legalábbis én nem szeretem.

Difi/váltótartó bak? kinyomócsapágy? kuplung?


Szerintem a Kettõs tömegû lendkerék lesz a ludas a dologban!
Nekem 3 hete cserélték és olyan mint az álom! Csodálatos a vezetési élmény még dugóban is hibátlan! Akár 2-s ben is indulhatnék ha akarnék annyira csúcs lett és nem ráz be! Végre ha lassítok és még nem állt meg a kocsi teljesen akkor 2-ben is elindulhatok egy kis csúsztatással és a lejtõn való indulással sincs már gond!

üdv

wagusty Elküldve: 2010-03-13 16:52 E60 E90 3000cm3 xd 2006-os

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Szia!
A Hegénél jókezekben van a kocsi az tuti!!! Ezeket a problémákat a Hege vetette fel vagy csak te? Gondolom kaptál hozzá DDE-t, igaz? Azt meg össze kell tanítani a CAS-al és elméletileg indul a kocsi. De a Hege ezeket tudja .


DDE-CAS abgleicht után indulnia kell, viszont az 5-ös szoftvere nem egyezik meg a 3-aséval, hiába ugyanaz a motor.
Elméletileg fel is megy rá az 5-ös szoftvere, mivel a hardver ugyanaz.


És ha fent van a szoftver el ne feledd aktiválni a Microsoftnál nehogy egy kicsivel késöbb azt irja ki ,hogy "valószínüleg szoftver hamisítás áldozatául váltál" de mondjuk erre úgyis van Crack a cd-n a crack könyvtárban

Sok sikert!

wagusty Elküldve: 2010-03-11 16:38 Motorolaj

Csum írta:
Zolee írta:
Csum írta: Sziasztok!
kérdésem a következõ lenne!
1000km mulva kell olajat cserélnem!!!
és szeretnék át váltani a gyári bmw olajra!!
és a kérdés a következõ lenne melyik jár bele?
longlofe 5w-30 vagy a 0W-40?
vagy egyik se hanem egy teljesen más?

Sztem a Castrol oldal alapján nyudogtan kiindulhasz: http://www.olyslager-lubricant...h%2bw0M%3d
Hogy 5w-30 v 0w-40 a motor állapotától és a megtett km-tõl függ, ha 150e környékén v a felet vagy akkor 5w-30, ha alatta akkor simán mehet a 0w-30 v 0w-40.



249ezer km van benne


Akkor tökéletes lesz a Gyári 5w30 nem kell se jobb se rosszabb!

wagusty Elküldve: 2010-03-11 16:31 Chip tuning

bmw320d4 írta: Tisztelt MenyusBMW!

Bizonyára folyékonyan beszélsz németül, amit abból gondolok, hogy te tegnap felhívtad az óbédétuninggéembéhát.
Ha már ennyire vágod a németet, akkor olvasd el légyszives a herstellerinfot-t is, és hamar rájösz, hogy te is megetted a hazugságot.

Oda van írva, hogy megmarad a gyári garancia,de errõl olvasd el az ide vonatkozó feltételeket. Elovastam, nagyszerû! Aztán odaírták, hogy :"Beachten Sie auch die AGB der jeweiligen Hersteller."-ezt nem fordítom, te úgyis tudod mirõl van szó.
Ergo; van de nincs.

A "Beachten Sie auch die AGB der jeweiligen Hersteller."- elolvasása után rájösz, hogy tiltott mindenféle programmódosítás, illetve azonnali garnaciavesztéssel jár a beavatkozás.

Ez egy nagyon f@száúl kicsavart dolog, de "sajnos" a lényeg ugyanaz: A BMW AG nem ismeri el semilyen tuningmûhely próbálkozásait.

Gondolom az sem tünt fel, hogy az N47-es motorra a gyár 5 KW-al és 10 Nm-el kevesebbet kínál a performance csomagban, mint az óbédétuninggéembéhá. Ez ám a f@sza biznisz az AG-nak!
Vagy szerinted hivatalosan elismerik, hogy egy 97-ben alapított cég jobb szoftvert készít, mint a gyár mérnökei???

Tudom, hogy szarsz a környezetvédelemre, ezért is kívánok az ablakod alá egy porlasztóhibás IFÁT, mondjuk- napi 17 órában.
Apropó, környzetvédelem; A performance csomaggal ugyanúgy teljesíti a környezetvédelmi normákat az autó! Tudom, ez neked nem mond semmit...

Közben megkaptam a BMW Kundenbetreuung-ról a választ, és képzeld, csoda történt! Ugyanazt írták, amit a TIS-ben évek óta lehet olvasni a chiptuningról! Remélem az AG válasza már kielégít!
Kéred az idézetet?


Azt meg remélem nem gondoltad komolyan, hogy a BMW AG-nak komolyan szüksége van arra, hogy eladjon 10 töltõlevegõhûtõt és 5 módosított Wandlert, csak azért, hogy egy kis pénz csorogjon a kasszába! Egy átalagos magyar márkaszervíznek annyi a havi forgalma, hogy vehetnél belõle 5000db Wandlert és mellé még 4000 db töltõlevegõhûtõt.

"És ezt bizony a gyártók is pontosan tudják, azért hagynak benne tartalékot." - Te mit szívtál?

Mégegyszer: A BMW AG semilyen tuningmûhelyt nem ismer el, és nem is fog.

ui: Egy BMW motor nem tábortûz, hogy sok fát kell ráhajigálni, hogy "hagy menjen".



ENGEM EZ gyõzött jobban meg!
És valljuk be ha a BMW AG garanciát adna arra amit a fusi-musi tuningmûhelyek alkotnak akkor mi szükség lenne egyrészt a Performance csomagra másrészt a SOK éves tervezésekre/tesztelésekre?
De végül is éljen a Pimp My Ride meg XZibit mert a határ a csillagos ég !
A végtelenbe és tovább !!!
Húzzuk fel a 20d-t 250Le-re mert "birja" fõlek a kuplung meg lendkerék szereti biztosan!! Ja a káros anyag kibocsátása pedig tuti euro4-es lesz!

wagusty Elküldve: 2010-03-04 23:53 Extra gyors találkozó!

SoundkeY írta: na akkor a vasárnapi talira ki mit hoz?

Tiba: terület, klubhelység, beáló,
Hori: szakértelem, technikai tudás, szerszámok
Soundkey: lelkesedes, szakszeru nezes, egyutterzo bologatas, szekek,
Robinson:

Hori: sikerult szerezni beulesfogl. jelzot ?

EGR tisztitashoz vegyek brigeciolt vagy mi kell hozza ?


Nem maradt már sokminden amit hozhatnék de a computer jó lesz ?
Ja és lesz nálam is egy pár szerszám

wagusty Elküldve: 2010-03-02 09:00 Társalgó

Már csak 7 nap és 20óra és új lesz a weblap !!!!!

wagusty Elküldve: 2010-03-01 09:41 Extra gyors találkozó!

[quote="vsop14"]
wagusty írta:
vsop14 írta:
wagusty írta:
vsop14 írta:
wagusty írta:
Hori írta:
wagusty írta: mi is talán lehetséges, hogy elképzelhetõ, hogy igen de az is lehet, hogy nem majd meglátjuk


Ha jöttök kihozod a lapitopit meg a kábelt??



Sorry srácok de egy kicsit másképpen alakult az este mint reméltem
De ha van esetleg a közel jövöben kedvetek megint összeröffenni akkor már biztos részt tudunk venni. Persze a Kábelt hozom

üdv

u.i: hori! jövõ hét valamelyik napján egy ülésszerelés Tibánál?


azt megkérdezhetem, hogy egy diag progirol van szo? (mar ha jol ertettem, h diag)



melyik diag progirol van szo?



inpa, dis de a tiéd még kerek csatis ahoz nincs fejem most

Nem is azert kerdezem. En most dis eletrekeltessel probalkozom. Amikor elinditod a progit, akkor mindig csatlakoztatni kell az interfeszt? Ha igen, akkor pontosan hnogyan? Mert nalam az van, h belepek az adminba, connection settings, es ott 2masodperc utan latja a diag fejet,van jel is talan. Csatlakoztatom, akkorvan mindket jel ott fenn. De ha kilepek, hogy csinaljak is valamit akkormegszakad a kapcsolat, asszem az also jelerosseg eltunik... Vagy nem a kilepesre kene mennem? De akkor mire? Koszi.


A diag topic-ban kellene probálkoznod ott vannak nálam sokkal okosabbak.

üdv

wagusty Elküldve: 2010-02-28 17:37 Extra gyors találkozó!

[quote="vsop14"]
wagusty írta:
vsop14 írta:
wagusty írta:
Hori írta:
wagusty írta: mi is talán lehetséges, hogy elképzelhetõ, hogy igen de az is lehet, hogy nem majd meglátjuk


Ha jöttök kihozod a lapitopit meg a kábelt??



Sorry srácok de egy kicsit másképpen alakult az este mint reméltem
De ha van esetleg a közel jövöben kedvetek megint összeröffenni akkor már biztos részt tudunk venni. Persze a Kábelt hozom

üdv

u.i: hori! jövõ hét valamelyik napján egy ülésszerelés Tibánál?


azt megkérdezhetem, hogy egy diag progirol van szo? (mar ha jol ertettem, h diag)



melyik diag progirol van szo?



inpa, dis de a tiéd még kerek csatis ahoz nincs fejem most