wagusty fórum hozzászólásai

wagusty Elküldve: 2010-02-28 16:00 Extra gyors találkozó!

vsop14 írta:
wagusty írta:
Hori írta:
wagusty írta: mi is talán lehetséges, hogy elképzelhetõ, hogy igen de az is lehet, hogy nem majd meglátjuk


Ha jöttök kihozod a lapitopit meg a kábelt??



Sorry srácok de egy kicsit másképpen alakult az este mint reméltem
De ha van esetleg a közel jövöben kedvetek megint összeröffenni akkor már biztos részt tudunk venni. Persze a Kábelt hozom

üdv

u.i: hori! jövõ hét valamelyik napján egy ülésszerelés Tibánál?


azt megkérdezhetem, hogy egy diag progirol van szo? (mar ha jol ertettem, h diag)



igen

wagusty Elküldve: 2010-02-27 00:49 Extra gyors találkozó!

Hori írta:
wagusty írta: mi is talán lehetséges, hogy elképzelhetõ, hogy igen de az is lehet, hogy nem majd meglátjuk


Ha jöttök kihozod a lapitopit meg a kábelt??



Sorry srácok de egy kicsit másképpen alakult az este mint reméltem
De ha van esetleg a közel jövöben kedvetek megint összeröffenni akkor már biztos részt tudunk venni. Persze a Kábelt hozom

üdv

u.i: hori! jövõ hét valamelyik napján egy ülésszerelés Tibánál?

wagusty Elküldve: 2010-02-25 22:58 képek

Ideje nézned egy 330d vagy 330i féket is, hogy szép legyen a nagy tárcsa is a felni mögött!


Hori írta: pont ahogy a nagykönyvbe me van írva

wagusty Elküldve: 2010-02-25 18:44 Extra gyors találkozó!

mi is talán lehetséges, hogy elképzelhetõ, hogy igen de az is lehet, hogy nem majd meglátjuk

wagusty Elküldve: 2010-02-19 23:38 lámpa

Robinson írta: Hali,

végre hosszú vágyódás után megszereztem ma a gyári xenon lámpáimat, csak izzók kellenek bele.

A kérdésem, amit már leírtatok azt hiszem, de nem találom, hogy akkor most gyakorlatilag csak kicserélem a lámpákat, beteszem az izzót és kész, vagy kell valamit mókolni? Írtatok valami olyat, hogy ellenállás, meg bukó a magasságállítás meg ilyesmi. Ezzel szemben Hori és Wagusty is csak kicserélte a két lámpát és hello, azóta mûködik. Továbbá Tiba, akkor most a gyári trafó csak 4300-as xenont visz?? Vagy tudok gondolkodni 6000-ben is?

Köszi srácok elõre is!



Bocsi kikérem magamnak nekem Teljesen GYÁRI a xenon a kocsiban!
Elvileg kellene sok minden a teljes gyári dologhoz de sokaknak csak úgy egyszerûen mûködik mint pl: Horinak
A trafó bármit elvisz mert én úgy tudom hogy az a szinhõmérsékletét jelenti csak az izzóknak.
Ha kell akkor vannak új izzóim eladóba

wagusty Elküldve: 2010-02-19 10:49 Kasza mester 0670-5799225

Tényleg ilyen van neki én is láttam és valami nagyon durván olcsón vette a srác!!! le sem írom mert szemtelenül olcsó volt!!


SoundkeY írta: Nekem ilyen van


YELLOW írta: Mester!

ilyeneket keresnék, már korábban írtam e-mail-t, sõt Hori-t is nyaggattam ezek miatt:

- E46 M-es multikormány (ezüst betét)
- E46 M-tech II elsõ lökös (lehetõleg fekete színben, facelift sedan-hoz)
- E46 combtámaszos szövet sportülés, két elsõ (kárpitmintázat: lásd galériában a képek)
- belsõ ezüst díszcsík+váltó köré (2 el.ablakos, sedan)
- vese, fekete, facelift sedan-hoz

ülésben pont ilyen kellene mintába mindenben:

wagusty Elküldve: 2010-02-19 10:47 Extra gyors találkozó!

SoundkeY írta: lesz ma vmi osszeroffenes ?



lehetne!!!!

wagusty Elküldve: 2010-02-17 21:31 Társalgó

SoundkeY írta: .....a legujabb szerzemenyem.......



Kitalalja vki , hogy mi.....?!



öngyufa?

wagusty Elküldve: 2010-02-17 12:38 Lökhárító

Ha te mondod. végülis tudható, hogy õ melyik részében szeretne szerelni.
És az BIZTOS ugyan az.
Megmondom öszintén párszor vettem már le a lököst és nincs sok hasonlóság max a fém merevítõ de azt nem hiszem, hogy pont azt fogja átfúrni.

üdv


YELLOW írta: azt tudom, de a lökös azon része, ahol szerelni akar, az ugyanaz

wagusty írta:
YELLOW írta: hasonló



jencispy írta: Sziasztok!

Tudna valaki feltenni a gyári faccelift (nem M) elsõ lökhárító belsejérõl képet?

Szeretnék elektromagnetikus parkradart elõlre is, csak nem tudom h rá lehet-e tenni a merevítések miatt. Sajnos nincs garázsom h lekapjam az enyémet, és kint elég hideg van.



Ez egy régebbi Coupe lököse

http://www.mwstewart.co.uk/ima...8ci_09.jpg

üdv

wagusty Elküldve: 2010-02-17 12:09 Lökhárító

YELLOW írta: hasonló



jencispy írta: Sziasztok!

Tudna valaki feltenni a gyári faccelift (nem M) elsõ lökhárító belsejérõl képet?

Szeretnék elektromagnetikus parkradart elõlre is, csak nem tudom h rá lehet-e tenni a merevítések miatt. Sajnos nincs garázsom h lekapjam az enyémet, és kint elég hideg van.



Ez egy régebbi Coupe lököse

http://www.mwstewart.co.uk/ima...8ci_09.jpg

üdv

wagusty Elküldve: 2010-02-16 17:44 M-packet

YELLOW írta: az M-packet lököshöz jó a gyári kartervédõ mûanyag borítás? illeszkedik?


persze!
Azt nem kell cserélni!
Irtam neked tegnap egy pü-t ,olvastad?

wagusty Elküldve: 2010-02-15 17:27 Autóvásárlás

bmw320d4 írta:
wagusty írta:
Mé nem ér? Amúgy a telefonodat el hagytad?


Azért nem ér, mert nem szerelték gyárilag DPF-el, tavalytól jött be a DPF utólagos beépítõszett E46-hoz.

Beszélek, várakozik...



Pedig én már találkoztam kb: 2éve egy 320d vel szervizben és ez volt a baja amire a szervizeseknek az volt a válasza ,hogy ez gyakori A részecskeszûrõseknél.

wagusty Elküldve: 2010-02-15 17:18 Autóvásárlás

bmw320d4 írta:
wagusty írta: és a DPF az valóság!! Nem ki talált dolog ! Konkrétan az ETK is ugy nevezi DieselPartikelFilter irjam a számát?


Jöhet, de a nachrüst nem ér!



Mé nem ér? Amúgy a telefonodat el hagytad?
Attól hogy nachrüst attól még létezik automatához , manuálishoz , euro3,euro4-es hez mindegyik különbözõ cikkszámmal szépen ahogy kell!!!

wagusty Elküldve: 2010-02-15 17:07 Autóvásárlás

bmw320d4 írta:
Burns írta:
Ez érdekes, mert az enyémben is elektromos a geometria állítás.


Igen, elektro-pneumatikus.


Itt van 1-2 elektromos állítású

http://cgi.ebay.de/Turbolader-...1c0fa7301b


http://cgi.ebay.de/BMW-E46-318...5190058bda


és a DPF az valóság!! Nem ki talált dolog ! Konkrétan az ETK is ugy nevezi DieselPartikelFilter irjam a számát?

wagusty Elküldve: 2010-02-15 15:41 Autóvásárlás

Swordfish írta: Sziasztok!

Ma regisztráltam ha vmit rosszul csináltam, csinálok akkor nem direkt van

Autóvásárlás elõtt állok de sajnos nem sok tapasztalatom van a 2 tipus között ami közül választani szeretnék. Mindkettõ E46 320d az egyik az 136LE a másik 150LE. Annyit tudok hogy a 150 Le-s az már common railes.

Egy pár kérdésem lenne, ha tudtok légyszíves segítsetek:

1. Melyik motor a megbízhatóbb? jobb konstrukció? melyik az igényesebb? melyiket érdemesebb választani?
2. Sokat számít-e a fogyasztásban, hogy 6 sebességes-e vagy 5? (azt hiszem az egyik 140 nél forog 3 ezret a másik meg 160-nál) mert én eddig csak 2004-tõl láttam 6 sebességeseket nem tudom hogy a korrabiakban van-e?
3. Melyik évjáratot érdemes nézni, vannak-e típushibák, amiken korrigáltak?
4. milyenek a szervízköltségek? (futómû, fékrendszer, motor alkatrészek)
5. Mennyire kényes a turbó, üzemanyagellátó rendszer?
6. a vásárlásnál mire kell nagyon figyelni, mit kell ellenõrizni

Egyébként nem tudom hogy megéri-e dízelt vennem évi 20-25 ezer kilométert megyek ami sztem nem sok, nézegettem a használtauto árakat és azt láttam hogy egy normális benzinmotorral (150 Le környéke) felszerelet kocsi hasonló évjáratban közel 300 ezer forintal is drágább lehet mint a diesel. Nem vagyok autoguro de sztem ha veszek egy dizelt kb 2 millio körül és esetleg le is van hajta tehát kell rá költeni a fent maradt 300 ezerbõl egy két dolgot (sztem nagyobbakat is) meglehet csináltatni, és utána egy aránylag jo fogyasztású, nyomatékos autó tulaja vagy, viszonylag kevesebb felmerülõ hibával vagy nincs igazam? Nézegessem inkább a benzineseket?

Válaszotokat elõre is Köszönöm!




Javítva!!!



Szia Swordfish!

Nekem egy e46 320d 150Le-s paripám van és nagyon meg vagyok vele elégedve pedig 350000Km van benne, soha nem vennék a mai benzin árak meg a Turbós Diesel nyomaték görbe miatt Benzinest max motorkerékpárból de az nem ide tartozik!
Szerintem mint azt már Tiba úr irta csak 2003 utánit de ne euro4-est vegyél mivel a kipufogó részecske szûrõ illetve a turbó változtatható geometriáját állító motorka szokott még néha tönkremenni és azt csak a turbóval együtt lehet cserélni , zsebbe nyúlós!
A fogyasztásban kicsi jelentõsége van az 5 illetve 6 sebességnek inkább a tartósság ,hogy pl: 5 sebességesnél 130-nál 2600-2700-at pörög a 6 sebességesnél ugyan ennél a tempónál pedig 2400-2450 körül az egyik autópályán 6,3-at a másik 6-ot eszik.
Szerencsére van euro3-as 6 sebességes is.
Lehet 2milla körül 150Le-s járgányt találni de ne várj csodát persze van kivétel mivel sajnos a legtöbbnél piszkálva van a Km óra és ne higgyél azoknak akik azt állítják nem lehet átállítani a km-t mert igenis lehet szerencsére ha gyári diagnosztikára rakják a kocsit ki lehet szûrni melyik volt állítva és melyik nem.
Ha valós km-t szeretnél vagy te hozd be a Németektõl vagy tudomisén honnan vagy a kb 2,6-2,9milla körüli járgányokat nézegesd persze azokban is szinte mindegyikben kb. 200eKm van de az még nem túl nagy gáz onnantól ha szépen karban volt tartva és van vezetett szervizmúltja akkor még legalább annyit kibir.
A szervizkönyv nem minden esetben fontos (sajnos hamisítják) ha esetleg nincs meg vagy valami gyanus bemész a legközelebbi bmw szervizbe és Online a BMW server-én mindent egyeztetni lehet a szervizkönyvben szereplõ adatokkal ha kifogsz egy kedvesebb munkatársat akkor ezt ingyen is megteszi az alvázszám kell hozzá.
Amit esetleg nézzél meg a vásárlásnál az milyen a füstje fehér,fekete,kék a fekete még ok a többi az nem vall semmi jóra persze ezt már meleg motor mellett nézd mert hidegen gözölnek és orrfacsaró ecetes szaguk van és könnyen összekeverheted a fehér füstöt a gözzel.
Azt figyeld meg hogy indul teljesen hidegen reggel!
Hogy az alján illetve a hengersor mentén illetve a turbó csöveinél van e olaj. Mert sajnos az sem túl jó.
A gyári alkatrészek nem olyan drágák mint azt sokan mondják csak meg kell találni egy jó forrást itt a fórumon sokan tudnak segíteni.
Pl: egy komplett elsõ fék szett 320d 150le-s hez gyári alkatrész (2db tárcsa , fékbetétek, kopásjelzõ) kb: 60-65eft az itteni beszerzõ kollégák ebben tudnak segíteni!

remélem segítettem valamennyire

üdv