wizzaerr Elküldve: 2017-06-25 20:56 Szívócsonk-pillangószelep
Sajnos megtörtént aminek nem kellett volna, a hármas hengerbe beleszabadult a pillangószelep egy darabja és rendet tett. (7éve van nálam a kocsi, ez idő alatt kétszer vettem le a szívósort, utoljára télen izzítógyertya csere miatt és mindkétszer úgy ítéltem meg, hogy a pillangószelepek jó állapotban vannak, rendben mozognak és nem kell foglalkozni velük. Hiba volt)
A következők lettek elvégezve az autószerelő keresztapám által
- dugattyúcsere a hármas hengerben
- szelepek cseréje a hármas hengerben
- hengerfej sikoltatás
- 4 felújított porlasztó BOSCH szervízből
- pillangószelepek eltávolítása és a szívósor ledugózása
- természetesen új hengerfejtömítés, olaj, stb.
A hengerfal és a turbó nem sérültek.
A kocsi össze lett rakva, de nem olyan mint régen Már alapjáraton érezni, hogy nem olyan egyenletesen jár, gyorsításkor is nagyobb a vibráció. Füstöl is ha álló helyzetben üresben padlózom. INPA azt mutatja, hogy a hármas hengerben nagyobb a résolajveszteség (pirosban van végig a skála). Van valami ötletetek, hogy mi lehet a probléma? Kompresszió valszeg nem pontosan ugyanaz már mind a négy hengerben, de ezt azt eltérést a számítógép ki kellene, hogy egyenlítse, nem?
Köszi előre is!