xmanez88 fórum hozzászólásai

xmanez88 Elküldve: 2013-05-05 23:10 Motorolaj

YELLOW írta:
zoliika írta:
Ez egyébként viccesés nem kötöszködni akarok.Anno,mikor 2010 környékén ide regeltem leírtam a Prolong-os tapasztalataimat.Leugattak egy páran kiröhögtek bla-bla.Gondolom azért ,mert rajtam kívül valószínű senki nem próbálta itt a fórumon.A hozzászólásokban javarészt kiemelve kifejtette mindenki ,hogy semmilyen féle-fajta adalékot nem szabad tenni a motorolajba,nemhogy olajcsere előtt "blokkmosást" végzünk Xadóval!Most ahogy olvasgatom ezeket a Xado-s ódákat csak annyi az észrevételem,hogy 3 év alatt gyorsan megváltozott 1-2 ember véleménye.Most ez melyik szindróma?-az egy bolond százat csinál?
-valakinek sok van raktáron és marketing stratégiája bejött,hogy mindenki ráharapott?
-vagy 3 év alatt úgy alakultak a dolgok-események,hogy nyitotabbak lettek a fórumtársak?
Nem filozofálni akarok csak érdekes!


jogos. az adalékkal én sem értek egyet, se olaj, sem üzemanyag. viszont a mosót lehet én is kipróbálom, így 100ezerhez közelítvén, illetve a következőnél is, aztán szerintem egy köv 100ezerig semmi megint.
elvileg minden olaj, üzemanyag tartalmazza azokat az adalékokat, amiket kell.
az olajakban benne vannak azok a detergensek is, amik pont a motorblokk tisztulásáért felelősek. akiknél lerakódik valami, az azért lehet, mert korábban valamikor egyszer vagy többször szar olaj lett beletéve, esetleg többet mentek az olajjal, mint kellett volna, stb.


igazad van, ha sokan csak fele annyira "izgulnának" az olaj minősége miatt, és a csereperiódus betartása miatt, mint mi itt a fórumon lévő BMW-sek, akkor de szép is lenne a világ és ha vennénk egy használt autót, nyugodt szívvel tudhatnánk, hogy megadták neki, ami jár.. de sajnos ez csak álom. hiába teszünk meg mindent, ha előttünk úgymond, magasról tett rá az előző tulaj. és sokszor az ember ennek issza a levét. jó, aki újan vesz autót, az más tészta

xmanez88 Elküldve: 2013-05-05 00:56 Motorolaj

negativ0001 írta:
xmanez88 írta: Sziasztok!

Most én is küzdök némi olajfogyasztási/olajfogyási gondokkal.
Szelepfedél tőmítést kellett cserélni, mert az szét volt menve, most még állítólag az olajszűrőház alól folyik valahonnan az olaj, sajnos ehhez kevésbé értek, de még kb 2 hét mire remélhetőleg hozzáértő kezek közé kerül, mert aki ért hozzá ahhoz elég nehéz "időpontot" szerezni. Valakinek van valami korábbi tapasztalata? Előzetes "ötletek" szerint a motor elég sok olajat meg eszik, de ezt egyenlőre kevésbé hiszem el, mivel az aljában folyamatosan gyűlik össze a friss olaj. nem lesz egyszerű ennek a végére járni. 1000 km se mentem vele és fél litert hozzá kellett öntenem




Pont ilyen tunetei voltak az enyemnek is, na de nem ismerem az 530as motrot, de szerintem ugyan onnan folyik neked is, ahonnan az enyemnek. Folyamatosan olajtocsa volt a muanyagvedo aljaban, foleg telen. A hiba, az olajszurohaz es a motorblokk kozotti pakolasok es foleg egy O gyuru. Filleres alkatresz dollaros munkadij.


és neked most már megoldódott? mekkora költség volt egyébként ha nem titok?

xmanez88 Elküldve: 2013-05-04 23:36 Motorolaj

Tano írta:
xmanez88 írta: mi az a Xado?


Akkor rövidre fogjuk
Motorolaj


köszönöm, nem ismertem, de jókat írnak róla, ezek szerint működhet? érdemes volna kipróbálnom? vajon milyen mértékű olajfogyást "javít" meg?

xmanez88 Elküldve: 2013-05-04 22:56 Motorolaj

YELLOW írta:
xmanez88 írta:
jons írta:
jlaci74 írta:
Hogy témánál maradjunk, egy benzines rendellenesen magas olajfogyasztásának feltárását nem úgy kezdik, hogy motor ki és szét...
Létezik kompresszió mérés, nyomásveszteség mérés, szelepszár szimering csere, olajszeparátor csere, stb ... Persze ezt egy laikusnak nem kell tudni, de ne is riasszuk már el őket irreális javítási költségekkel.


Bár nekem már nem fogy az olajam a Xado óta, de:
a TIS szerint a szelepszárszimering csere azzal kezdődik, hogy hengerfej le. Biztosan szükséges ez?


mi az a Xado?



ez hosszú éjszaka lesz....
jó éjt!


jó éjt Neked is ha tudnád hány álmatlan éjszakát okoz ez a probléma nekem már... jó tudom, mindenkinek a saját gondja a legnagyobb

xmanez88 Elküldve: 2013-05-04 22:43 Motorolaj

jons írta:
jlaci74 írta:
Hogy témánál maradjunk, egy benzines rendellenesen magas olajfogyasztásának feltárását nem úgy kezdik, hogy motor ki és szét...
Létezik kompresszió mérés, nyomásveszteség mérés, szelepszár szimering csere, olajszeparátor csere, stb ... Persze ezt egy laikusnak nem kell tudni, de ne is riasszuk már el őket irreális javítási költségekkel.


Bár nekem már nem fogy az olajam a Xado óta, de:
a TIS szerint a szelepszárszimering csere azzal kezdődik, hogy hengerfej le. Biztosan szükséges ez?


mi az a Xado?

xmanez88 Elküldve: 2013-05-04 22:31 Motorolaj

jlaci74 írta:
xmanez88 írta: jaa és amúgy ha ez a probléma megoldódik a kocsival, esküszöm olyan boldog leszek, hogy a következő BMW találkozón mindenki vendégem egy italra

egyébként az autó tökéletesen üzemel, nagyon szépen megy, tehát így érzésre szuper, de több olajat kell bele lassan már tölteni, mint benzint, és ezért el se merek vele indulni sokszor, pedig nagyon kellene a kocsi


A te motorodban az 1-es alkatrész az olajszeparátor vagy olajlecsapató ki hogy hívja.
Ha nincs kompresszió és nyomásveszteség akkor először ezt kellene kicserélni benne.
Egyébként ez természetes elhasználódás, de sok mindentől függ, hogy mikor jelentkezik: olaj minőség és cserék gyakorisága, felhasználás módja ( város-autópálya ) stb...



köszönöm. keresem a neten ennek az alkatrésznek az árát, milyen néven fogom vajon megtalálni? ezt "bonyolult" kicserélni egyébként?
amúgy az autó előéletét nem tudom olajcsere szempontjából, hogy miket tettek bele, mert második tulaj vagyok. sajnos.

xmanez88 Elküldve: 2013-05-04 22:27 Motorolaj

pneurob írta:
xmanez88 írta:
jlaci74 írta:
xmanez88 írta:
pneurob írta:
xmanez88 írta:
Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


érdekes amit írsz, akkor ezek szerint a nagyon hozzáértő szakemberek se tudják neki megállapítani, hogy mi lehet a baj? lehet, hogy nálam is fennáll az üzemmeleg motor esete, mert múlt héten egy pörgős, sietős út után jelentkezett a nagy fogyás.





Egy nagyon jó szakember sem tudja megmondani mi a konkrét hiba elmondásra és ránézésre, esetleg tippelgethet. Ha meg van bontva a motor, akkor már igen. Nem én csináltam, hanem egy szervizpartnerünk, aki a motorokban nagyon profi. Az olajcsere biztosan nem segít.





hát igen, csak szemy fúrumtárs ugye leírta, hogy már szinte mindent kicseréltek neki, és ennek ellenére is eszi az olajat hosszú úton, ezért kérdeztem tőle, úgy, hogy gondolom neki akkor már szét szedték a kocsit, nem csak ránézésre tippelgettek, és ennek ellenére sem lett tökéletes.
Nekem mondjuk a kuplunggal nincs semmi baj, szerintem annak a 600 ezer forintnak nagy részét tette ki a kuplung, egyébként annak az illetőnek ezek után jó lett?



Nem érted? Ha eszi a motor az olajat, ki kell venni, szét kell borítani, kell rá egy új kuplung lendkerékkel és jó lesz... Fél milláért...
A lényeg, hogy olajat csak megbízható forrásból! Mert aki olcsóbb az hamisítványt árul...


nézd, én nem vagyok autószerelő, viszont az autószerelők nagy részében sem bízom, a sok rossz tapasztalat miatt, ezért érdeklődöm itt a fórumon, és nem vitatkozni akarok, de azt tényleg nem értem, ha eszi az olajat akkor miért kuplungot kell cserélni? és ha te tudod, tényleg elmagyarázhatnád, mert érdekel, legalább annyival is okosabb leszek, éa nem tud megvezetni egy szerelő sem, és előre is köszönöm!
egyébként én nem is írtam, hogy olcsón vettem bele olajat, úgyhogy azt nem tudom kinek szántad. az enyémbe original BMW van.



A kuplungot egyszerűen azért kellett cserélni mert rossz volt, köze nem volt az olajfogyasztáshoz, ennyi volt az egész projekt ára. A motor azóta is tökéletes, gyakorlatilag új. A szervizről pü-ben tudok adni infót, mert itt azonnal rosszindulatúan állnak hozzá, nem tudom miért. Soha nem volt egyetlen rossz visszajelzés, de itt a fórumon van, aki megelőlegezi tudatlanul.


írtam neked pü-t, nem tudom megkaptad-e? mostanában sokszor ha írok, nem kapják meg tőlem, nem tudom miért. írj nekem valamit pü-ben arra már tudok válaszolni, köszi

xmanez88 Elküldve: 2013-05-04 22:14 Motorolaj

jaa és amúgy ha ez a probléma megoldódik a kocsival, esküszöm olyan boldog leszek, hogy a következő BMW találkozón mindenki vendégem egy italra

egyébként az autó tökéletesen üzemel, nagyon szépen megy, tehát így érzésre szuper, de több olajat kell bele lassan már tölteni, mint benzint, és ezért el se merek vele indulni sokszor, pedig nagyon kellene a kocsi

xmanez88 Elküldve: 2013-05-04 22:11 Motorolaj

BarG írta:
Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


4000€ azért szép! Abból kijön egy újdonatúj blokk, dugókkal, gyűrűkkel, a motor nagyja, néhány apróságot kell a régiről átszerelni. Ha az előbb említett összegért csak néhány tömítéscserét kapott az illető, akkor ott jól lehúzták ingét-gatyáját.

Egyébként árulok motorolajat, 20e Ft/liter áron. Privátban lehet érdeklődni!



de ugye megbízható forrásból származik?

xmanez88 Elküldve: 2013-05-04 22:10 Motorolaj

jlaci74 írta:
xmanez88 írta:
jlaci74 írta:
xmanez88 írta:
pneurob írta:
xmanez88 írta:
Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


érdekes amit írsz, akkor ezek szerint a nagyon hozzáértő szakemberek se tudják neki megállapítani, hogy mi lehet a baj? lehet, hogy nálam is fennáll az üzemmeleg motor esete, mert múlt héten egy pörgős, sietős út után jelentkezett a nagy fogyás.





Egy nagyon jó szakember sem tudja megmondani mi a konkrét hiba elmondásra és ránézésre, esetleg tippelgethet. Ha meg van bontva a motor, akkor már igen. Nem én csináltam, hanem egy szervizpartnerünk, aki a motorokban nagyon profi. Az olajcsere biztosan nem segít.





hát igen, csak szemy fúrumtárs ugye leírta, hogy már szinte mindent kicseréltek neki, és ennek ellenére is eszi az olajat hosszú úton, ezért kérdeztem tőle, úgy, hogy gondolom neki akkor már szét szedték a kocsit, nem csak ránézésre tippelgettek, és ennek ellenére sem lett tökéletes.
Nekem mondjuk a kuplunggal nincs semmi baj, szerintem annak a 600 ezer forintnak nagy részét tette ki a kuplung, egyébként annak az illetőnek ezek után jó lett?



Nem érted? Ha eszi a motor az olajat, ki kell venni, szét kell borítani, kell rá egy új kuplung lendkerékkel és jó lesz... Fél milláért...
A lényeg, hogy olajat csak megbízható forrásból! Mert aki olcsóbb az hamisítványt árul...


nézd, én nem vagyok autószerelő, viszont az autószerelők nagy részében sem bízom, a sok rossz tapasztalat miatt, ezért érdeklődöm itt a fórumon, és nem vitatkozni akarok, de azt tényleg nem értem, ha eszi az olajat akkor miért kuplungot kell cserélni? és ha te tudod, tényleg elmagyarázhatnád, mert érdekel, legalább annyival is okosabb leszek, éa nem tud megvezetni egy szerelő sem, és előre is köszönöm!
egyébként én nem is írtam, hogy olcsón vettem bele olajat, úgyhogy azt nem tudom kinek szántad. az enyémbe original BMW van.



Nem értetted , mert nem is neked szólt.
Egy tök értelmetlen, semmitmondó hozzászólásnak szólt, ami nem tőled származik.
Ki a fenét érdekel, hogy egy v8-ba kuplung-lendkerékkel egy motorjavítás 6 kiló volt?
Hogy jön ez a motorolaj topicba, olajfogyasztás témához?

Hogy témánál maradjunk, egy benzines rendellenesen magas olajfogyasztásának feltárását nem úgy kezdik, hogy motor ki és szét...
Létezik kompresszió mérés, nyomásveszteség mérés, szelepszár szimering csere, olajszeparátor csere, stb ... Persze ezt egy laikusnak nem kell tudni, de ne is riasszuk már el őket irreális javítási költségekkel.






áhááá, így már mindjárt más, megmondom őszintén, kétélű dolog ez a fórumozás is, sokszor félve kérdez az ember dolgokat, mert ki tudja, hogy amit kap, az fedi-e a valóságot, én is megijedtem például most,mert igaz, hogy mindig azt kapom, hogy akinek BMW-jw van, legyen pénze javításra is, 600 ezrem mégse lenne rá mostanában, az biztos.

Témához visszatérve, örülök ezeknek a tippeknek, mert hamarosan egy tényleg hozzáértőhöz kerül az autó, és akkor így van remény, hogy tud rajta olyan dolgokat cserélni, ami nem kerül egy vagyonba, és talán még van esély arra is, hogy sokkal jobb legyen az autó. egyébként ezeket a gondokat mi okozza?természetes ez egy 200 ezret futott ilyen autónál?

xmanez88 Elküldve: 2013-05-04 22:01 Motorolaj

szotakdavid írta:
jlaci74 írta:
Nem érted? Ha eszi a motor az olajat, ki kell venni, szét kell borítani, kell rá egy új kuplung lendkerékkel és jó lesz... Fél milláért...
A lényeg, hogy olajat csak megbízható forrásból! Mert aki olcsóbb az hamisítványt árul...


Azért mi előtt kivenném szétborítani a motort cserélnék olajlecspató szelepet,pont egy barátom is ezzel küzd 2.2-es motorjával..eszi az olajat Neki jövőhéten cseréljük.Egy próbát megér.Egy szerelő barátom aki 15 éve Bmw-zik úgy fogalmazott 10-ből 8-szor megoldja a problémát.


köszönöm a tippet, ebből látszik, hogy egy azonos problémára sokan sokféle tapasztalattal rendelkeznek. tehát olajlecsapató szelep? felírom ezt is és jelzem a szerelőmnek. remélhetőleg tudni fogja.

xmanez88 Elküldve: 2013-05-04 21:40 Motorolaj

jlaci74 írta:
xmanez88 írta:
pneurob írta:
xmanez88 írta:
Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


érdekes amit írsz, akkor ezek szerint a nagyon hozzáértő szakemberek se tudják neki megállapítani, hogy mi lehet a baj? lehet, hogy nálam is fennáll az üzemmeleg motor esete, mert múlt héten egy pörgős, sietős út után jelentkezett a nagy fogyás.





Egy nagyon jó szakember sem tudja megmondani mi a konkrét hiba elmondásra és ránézésre, esetleg tippelgethet. Ha meg van bontva a motor, akkor már igen. Nem én csináltam, hanem egy szervizpartnerünk, aki a motorokban nagyon profi. Az olajcsere biztosan nem segít.





hát igen, csak szemy fúrumtárs ugye leírta, hogy már szinte mindent kicseréltek neki, és ennek ellenére is eszi az olajat hosszú úton, ezért kérdeztem tőle, úgy, hogy gondolom neki akkor már szét szedték a kocsit, nem csak ránézésre tippelgettek, és ennek ellenére sem lett tökéletes.
Nekem mondjuk a kuplunggal nincs semmi baj, szerintem annak a 600 ezer forintnak nagy részét tette ki a kuplung, egyébként annak az illetőnek ezek után jó lett?



Nem érted? Ha eszi a motor az olajat, ki kell venni, szét kell borítani, kell rá egy új kuplung lendkerékkel és jó lesz... Fél milláért...
A lényeg, hogy olajat csak megbízható forrásból! Mert aki olcsóbb az hamisítványt árul...


nézd, én nem vagyok autószerelő, viszont az autószerelők nagy részében sem bízom, a sok rossz tapasztalat miatt, ezért érdeklődöm itt a fórumon, és nem vitatkozni akarok, de azt tényleg nem értem, ha eszi az olajat akkor miért kuplungot kell cserélni? és ha te tudod, tényleg elmagyarázhatnád, mert érdekel, legalább annyival is okosabb leszek, éa nem tud megvezetni egy szerelő sem, és előre is köszönöm!
egyébként én nem is írtam, hogy olcsón vettem bele olajat, úgyhogy azt nem tudom kinek szántad. az enyémbe original BMW van.

xmanez88 Elküldve: 2013-05-04 21:35 Motorolaj

YELLOW írta:
Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


amúgy a legtöbb M52 blokk ilyen. de az M54 2.2-ről is ezt mondják. szinte mindenki arra panaszkodik, hogy autópályás utakon eszi az olajat. mondjuk leginkább a 2ezres és a 2.2-esek panaszkodnak erre.


az enyém M54 306 S3 erről nem hallottál valamit?

xmanez88 Elküldve: 2013-05-04 21:22 Motorolaj

pneurob írta:
xmanez88 írta:
Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


érdekes amit írsz, akkor ezek szerint a nagyon hozzáértő szakemberek se tudják neki megállapítani, hogy mi lehet a baj? lehet, hogy nálam is fennáll az üzemmeleg motor esete, mert múlt héten egy pörgős, sietős út után jelentkezett a nagy fogyás.





Egy nagyon jó szakember sem tudja megmondani mi a konkrét hiba elmondásra és ránézésre, esetleg tippelgethet. Ha meg van bontva a motor, akkor már igen. Nem én csináltam, hanem egy szervizpartnerünk, aki a motorokban nagyon profi. Az olajcsere biztosan nem segít.





hát igen, csak szemy fúrumtárs ugye leírta, hogy már szinte mindent kicseréltek neki, és ennek ellenére is eszi az olajat hosszú úton, ezért kérdeztem tőle, úgy, hogy gondolom neki akkor már szét szedték a kocsit, nem csak ránézésre tippelgettek, és ennek ellenére sem lett tökéletes.
Nekem mondjuk a kuplunggal nincs semmi baj, szerintem annak a 600 ezer forintnak nagy részét tette ki a kuplung, egyébként annak az illetőnek ezek után jó lett?

xmanez88 Elküldve: 2013-05-04 18:15 Motorolaj

Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


érdekes amit írsz, akkor ezek szerint a nagyon hozzáértő szakemberek se tudják neki megállapítani, hogy mi lehet a baj? lehet, hogy nálam is fennáll az üzemmeleg motor esete, mert múlt héten egy pörgős, sietős út után jelentkezett a nagy fogyás.