xmanez88 fórum hozzászólásai

xmanez88 Elküldve: 2013-05-04 18:13 Motorolaj

pneurob írta:
xmanez88 írta:
pneurob írta:
xmanez88 írta: Sziasztok!

Most én is küzdök némi olajfogyasztási/olajfogyási gondokkal.
Szelepfedél tőmítést kellett cserélni, mert az szét volt menve, most még állítólag az olajszűrőház alól folyik valahonnan az olaj, sajnos ehhez kevésbé értek, de még kb 2 hét mire remélhetőleg hozzáértő kezek közé kerül, mert aki ért hozzá ahhoz elég nehéz "időpontot" szerezni. Valakinek van valami korábbi tapasztalata? Előzetes "ötletek" szerint a motor elég sok olajat meg eszik, de ezt egyenlőre kevésbé hiszem el, mivel az aljában folyamatosan gyűlik össze a friss olaj. nem lesz egyszerű ennek a végére járni. 1000 km se mentem vele és fél litert hozzá kellett öntenem




Lehet, hogy mélyebben bele kell nyúlni a zsebedbe, mert ez a mutatvány ott kezdődik, hogy ki kell venni a motort, meg le a hengerfejet. Aztán minden tömítést cserélni, ami meg lett bontva + szelepszár szimmering.



igen, hallottam már ilyen verziót is, egyébként 207.000 km van benne most. (nem csak az órában, ebben ennyi van, de ez egy másik fórum témája lenne, nem akarom hosszasan bizonygatni) egyébként mit jelent az a "mélyebben" bele kell nyúlni? a szelepszár szimmering mennyibe kerülhet?



Nemrég volt egy 540i V8 160.000km-rel, hasonlóan mint a tiéd, neki 600e forintba fájt a dolog, igaz kapott komplett kuplungot is lendkerékkel együtt. Ami nagyon fontos, olajcsere nem computer szerint, hanem 20 ezrenként és csak biztonságos forrásból.



és te csináltad meg neki? amúgy előfordulhat, hogy egy azonnali olajcsere is segítene valamit a problémámon?

xmanez88 Elküldve: 2013-05-04 16:09 Motorolaj

pneurob írta:
xmanez88 írta: Sziasztok!

Most én is küzdök némi olajfogyasztási/olajfogyási gondokkal.
Szelepfedél tőmítést kellett cserélni, mert az szét volt menve, most még állítólag az olajszűrőház alól folyik valahonnan az olaj, sajnos ehhez kevésbé értek, de még kb 2 hét mire remélhetőleg hozzáértő kezek közé kerül, mert aki ért hozzá ahhoz elég nehéz "időpontot" szerezni. Valakinek van valami korábbi tapasztalata? Előzetes "ötletek" szerint a motor elég sok olajat meg eszik, de ezt egyenlőre kevésbé hiszem el, mivel az aljában folyamatosan gyűlik össze a friss olaj. nem lesz egyszerű ennek a végére járni. 1000 km se mentem vele és fél litert hozzá kellett öntenem




Lehet, hogy mélyebben bele kell nyúlni a zsebedbe, mert ez a mutatvány ott kezdődik, hogy ki kell venni a motort, meg le a hengerfejet. Aztán minden tömítést cserélni, ami meg lett bontva + szelepszár szimmering.



igen, hallottam már ilyen verziót is, egyébként 207.000 km van benne most. (nem csak az órában, ebben ennyi van, de ez egy másik fórum témája lenne, nem akarom hosszasan bizonygatni) egyébként mit jelent az a "mélyebben" bele kell nyúlni? a szelepszár szimmering mennyibe kerülhet?

xmanez88 Elküldve: 2013-05-04 14:27 Motorolaj

Sziasztok!

Most én is küzdök némi olajfogyasztási/olajfogyási gondokkal.
Szelepfedél tőmítést kellett cserélni, mert az szét volt menve, most még állítólag az olajszűrőház alól folyik valahonnan az olaj, sajnos ehhez kevésbé értek, de még kb 2 hét mire remélhetőleg hozzáértő kezek közé kerül, mert aki ért hozzá ahhoz elég nehéz "időpontot" szerezni. Valakinek van valami korábbi tapasztalata? Előzetes "ötletek" szerint a motor elég sok olajat meg eszik, de ezt egyenlőre kevésbé hiszem el, mivel az aljában folyamatosan gyűlik össze a friss olaj. nem lesz egyszerű ennek a végére járni. 1000 km se mentem vele és fél litert hozzá kellett öntenem


xmanez88 Elküldve: 2013-04-06 17:36 Gumiabroncs



Így néz ki a KU31 akit esetleg érdekel.

xmanez88 Elküldve: 2013-04-06 17:32 Gumiabroncs

BalaBMW írta:
xmanez88 írta:
BalaBMW írta:
xmanez88 írta:

Akkor most tanultam valamit, mert szinte minden oldalon a ZR jelölést úgy magyarázzák, hogy "versenygumi" és társai... Ezen XL jelölés is van, de ha jól tudom az az erősített oldalfalat jelöli. Egyébként csak azt az egyet bánom, hogy a gumi nem peremvédős, az azért a felninek nyújt némi biztonságot.
amúgy most hogy megjön a jó idő, most jön az igazi teszt időszak





Hol láttad, hogy jön a jó idő? Az előbb néztem meg a 30 napos előrejelzést és majdnem sírtam...


Hát jövőhét közepétől napközben már 15 fokokat írnak, számomra az már jó időnek számít, és felüdülés az elmúlt fél évig tartó tél után



Így már okés. Nálam a felüdülés akkor jön mikor már napsütés is lesz hozzá!


Hát igen, jó lenne már az ember közérzete is jobb lenne, meg a nyári gumi is jobban tapadna

xmanez88 Elküldve: 2013-04-06 17:31 Gumiabroncs

YELLOW írta:
xmanez88 írta:
YELLOW írta:
xmanez88 írta:
YELLOW írta:
xmanez88 írta: Sziasztok!

Hátha tudok valakinek segíteni, nekem most KUMHO ECSTA KU31 245/40 ZR18 van a kocsin, nagyon jó tapadása van, mostanában szinte állandóan esik az eső így folyton vizes úton megyünk vele, de nagyon jól tapad. Bár még csak nemrég vettem, nem bántam meg, szerintem nagyon jó gumi.
Viszont egy kérdésem volna, gyárilag mennyinek kell lenni a profilmélységnek? mert ezek zsír újak és csak 7 mm-esek, én azt hittem minimum 8 mm-nek kell lennie.
Bár régebben valahol olvastam, hogy egy adott gyártó azonos mintázata esetén, még méretenként is eltérő lehet a profilmélység.
Remélem nem csapott be a gumis.


igen ezt mondom régóta, hogy jó gumi. én ilyet vennék már. vagy a vredi ultrac cento-t, vagy ugye a dunlop sport maxx-ot.
a profilmélység az érdekes. gyártója váltogatja.
több féle logika van benne.
1. olcsóbb gumi mélysége kisebb, ezért nem is tart addig és/vagy rosszabb az anyaga, jobban kopik.
2. de akár ezzel kombóznak is, ugye ami puhább jobban kopik, nagyobb minta, hogy tovább tartson. stb lehetne sorolni mége gyébb összefüggéseket.
egy biztos 7-9mm között változik sok mindentől függően.


Egyébként az a "poén", hogy szinte teljesen száraz úton még ki se lett próbálva, szinte mindig esik valami de ha ilyen jól megy vízen, akkor szárazon se lesz vele gond szerintem
a profilmélység témában akkor megnyugodtam, csak kicsit meg voltam ijedve, mert eredetileg a rendelésem szerint sima R18-as gumit rendeltem, néhány nappal később vettem észre, hogy ZR18-asat szereltek fel. de afelől már megnyugtattak, hogy nem jártam rosszul, mert azonos árban kaptam. te is így gondolod?
Hát akkor ez 7 mm-es, bele kell nyugodni



a ZR azt jelenti, hogy forgásirány specifikus. csak nem mindig írják oda az oldalakon, mert a mintából egyértelműen látszik...
mondom én szerintem jó gumi.
kivi elszek menniyt fogsz vele elmenni. remélem sokat jársz az autóval és 1 éven belül kiderül


Akkor most tanultam valamit, mert szinte minden oldalon a ZR jelölést úgy magyarázzák, hogy "versenygumi" és társai... Ezen XL jelölés is van, de ha jól tudom az az erősített oldalfalat jelöli. Egyébként csak azt az egyet bánom, hogy a gumi nem peremvédős, az azért a felninek nyújt némi biztonságot.
amúgy most hogy megjön a jó idő, most jön az igazi teszt időszak



tulajdonképpen igazad van a ZR-rel kapcsolatban. de általában azok mind forgásirány specifikusak. oylan gumikra kerül rá, amiknek szimetrikus a mintázata. az aszsimetrikus gumiknál az oldalfalra rá van írva, hogy outside, azaz külső oldalon kell lenni. a szimetrikusnál meg ZR-rel. de hát ki olyan hülye, hogy egy V mintás gumit fordítva tegyen fel?


hát nekem mindig gumis szereli fel, ő csak nem olyan hülye, hogy fordítva tenné fel amúgy ezek a KUMHO-nál bebiztosították magukat, mert az outside felirat is szerepel rajta
idézet a totalcaros gumidokítól, most találtam:
"A ZR egy tradicionális jelölés, a nagy teljesítményű, alacsony profilú, sportos abroncsokat jelölik vele, a pontos jelentése ZR=240 km/h felett. "


xmanez88 Elküldve: 2013-04-06 17:18 Gumiabroncs

BalaBMW írta:
xmanez88 írta:

Akkor most tanultam valamit, mert szinte minden oldalon a ZR jelölést úgy magyarázzák, hogy "versenygumi" és társai... Ezen XL jelölés is van, de ha jól tudom az az erősített oldalfalat jelöli. Egyébként csak azt az egyet bánom, hogy a gumi nem peremvédős, az azért a felninek nyújt némi biztonságot.
amúgy most hogy megjön a jó idő, most jön az igazi teszt időszak





Hol láttad, hogy jön a jó idő? Az előbb néztem meg a 30 napos előrejelzést és majdnem sírtam...


Hát jövőhét közepétől napközben már 15 fokokat írnak, számomra az már jó időnek számít, és felüdülés az elmúlt fél évig tartó tél után

xmanez88 Elküldve: 2013-04-06 13:41 Gumiabroncs

YELLOW írta:
xmanez88 írta:
YELLOW írta:
xmanez88 írta: Sziasztok!

Hátha tudok valakinek segíteni, nekem most KUMHO ECSTA KU31 245/40 ZR18 van a kocsin, nagyon jó tapadása van, mostanában szinte állandóan esik az eső így folyton vizes úton megyünk vele, de nagyon jól tapad. Bár még csak nemrég vettem, nem bántam meg, szerintem nagyon jó gumi.
Viszont egy kérdésem volna, gyárilag mennyinek kell lenni a profilmélységnek? mert ezek zsír újak és csak 7 mm-esek, én azt hittem minimum 8 mm-nek kell lennie.
Bár régebben valahol olvastam, hogy egy adott gyártó azonos mintázata esetén, még méretenként is eltérő lehet a profilmélység.
Remélem nem csapott be a gumis.


igen ezt mondom régóta, hogy jó gumi. én ilyet vennék már. vagy a vredi ultrac cento-t, vagy ugye a dunlop sport maxx-ot.
a profilmélység az érdekes. gyártója váltogatja.
több féle logika van benne.
1. olcsóbb gumi mélysége kisebb, ezért nem is tart addig és/vagy rosszabb az anyaga, jobban kopik.
2. de akár ezzel kombóznak is, ugye ami puhább jobban kopik, nagyobb minta, hogy tovább tartson. stb lehetne sorolni mége gyébb összefüggéseket.
egy biztos 7-9mm között változik sok mindentől függően.


Egyébként az a "poén", hogy szinte teljesen száraz úton még ki se lett próbálva, szinte mindig esik valami de ha ilyen jól megy vízen, akkor szárazon se lesz vele gond szerintem
a profilmélység témában akkor megnyugodtam, csak kicsit meg voltam ijedve, mert eredetileg a rendelésem szerint sima R18-as gumit rendeltem, néhány nappal később vettem észre, hogy ZR18-asat szereltek fel. de afelől már megnyugtattak, hogy nem jártam rosszul, mert azonos árban kaptam. te is így gondolod?
Hát akkor ez 7 mm-es, bele kell nyugodni



a ZR azt jelenti, hogy forgásirány specifikus. csak nem mindig írják oda az oldalakon, mert a mintából egyértelműen látszik...
mondom én szerintem jó gumi.
kivi elszek menniyt fogsz vele elmenni. remélem sokat jársz az autóval és 1 éven belül kiderül


Akkor most tanultam valamit, mert szinte minden oldalon a ZR jelölést úgy magyarázzák, hogy "versenygumi" és társai... Ezen XL jelölés is van, de ha jól tudom az az erősített oldalfalat jelöli. Egyébként csak azt az egyet bánom, hogy a gumi nem peremvédős, az azért a felninek nyújt némi biztonságot.
amúgy most hogy megjön a jó idő, most jön az igazi teszt időszak



xmanez88 Elküldve: 2013-04-05 22:30 Gumiabroncs

YELLOW írta:
xmanez88 írta: Sziasztok!

Hátha tudok valakinek segíteni, nekem most KUMHO ECSTA KU31 245/40 ZR18 van a kocsin, nagyon jó tapadása van, mostanában szinte állandóan esik az eső így folyton vizes úton megyünk vele, de nagyon jól tapad. Bár még csak nemrég vettem, nem bántam meg, szerintem nagyon jó gumi.
Viszont egy kérdésem volna, gyárilag mennyinek kell lenni a profilmélységnek? mert ezek zsír újak és csak 7 mm-esek, én azt hittem minimum 8 mm-nek kell lennie.
Bár régebben valahol olvastam, hogy egy adott gyártó azonos mintázata esetén, még méretenként is eltérő lehet a profilmélység.
Remélem nem csapott be a gumis.


igen ezt mondom régóta, hogy jó gumi. én ilyet vennék már. vagy a vredi ultrac cento-t, vagy ugye a dunlop sport maxx-ot.
a profilmélység az érdekes. gyártója váltogatja.
több féle logika van benne.
1. olcsóbb gumi mélysége kisebb, ezért nem is tart addig és/vagy rosszabb az anyaga, jobban kopik.
2. de akár ezzel kombóznak is, ugye ami puhább jobban kopik, nagyobb minta, hogy tovább tartson. stb lehetne sorolni mége gyébb összefüggéseket.
egy biztos 7-9mm között változik sok mindentől függően.


Egyébként az a "poén", hogy szinte teljesen száraz úton még ki se lett próbálva, szinte mindig esik valami de ha ilyen jól megy vízen, akkor szárazon se lesz vele gond szerintem
a profilmélység témában akkor megnyugodtam, csak kicsit meg voltam ijedve, mert eredetileg a rendelésem szerint sima R18-as gumit rendeltem, néhány nappal később vettem észre, hogy ZR18-asat szereltek fel. de afelől már megnyugtattak, hogy nem jártam rosszul, mert azonos árban kaptam. te is így gondolod?
Hát akkor ez 7 mm-es, bele kell nyugodni

xmanez88 Elküldve: 2013-04-03 21:52 Gumiabroncs

anubisz írta:
veszkoo85 írta:
BarG írta:
veszkoo85 írta: Hali mindenkinek..
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Sava intensa 225 45 r17 valami tapasztalat????

http://www.sava-tires.com/sava...tensa-uhp/

köszi szépen mindenkinek......


Arra az autóra 3. osztályú gumi ....





Köszi a segítséget,ebből sokat tudtam meg.........
kis pénzért vettem a 4db új gumit 50ezerért..
amugy mi lenne rá való???
én is szerettem volna valami jó minőségű gumit de 30ezer per db alatt nem találtam semmi normálisat..


Hát tudod jól, hogy nem fogsz kapni világmárkát 25 ezerért ebben a méretben, mit lehet ehhez írni. Tesztoldalak meg vannak dögivel,ahol a nép írja a tapasztalatait,ott jó közepesre van értékelve.Aki nem száguldozik, meg nem megy sokat annak nem kell a prémium gumi. Ki hogy vezet.És ki mibe vezet. ( esőbe vagy szárazon ) sokat


kollega, irtam neked többször privátot, nem kapod meg?

xmanez88 Elküldve: 2013-04-03 20:45 Gumiabroncs

Sziasztok!

Hátha tudok valakinek segíteni, nekem most KUMHO ECSTA KU31 245/40 ZR18 van a kocsin, nagyon jó tapadása van, mostanában szinte állandóan esik az eső így folyton vizes úton megyünk vele, de nagyon jól tapad. Bár még csak nemrég vettem, nem bántam meg, szerintem nagyon jó gumi.
Viszont egy kérdésem volna, gyárilag mennyinek kell lenni a profilmélységnek? mert ezek zsír újak és csak 7 mm-esek, én azt hittem minimum 8 mm-nek kell lennie.
Bár régebben valahol olvastam, hogy egy adott gyártó azonos mintázata esetén, még méretenként is eltérő lehet a profilmélység.
Remélem nem csapott be a gumis.

xmanez88 Elküldve: 2013-02-04 21:46 Társalgó

djhulk írta:
xmanez88 írta:
djhulk írta:
nickname írta:
djhulk írta: Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.

Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.

Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.

Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.

Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom.


Gyakorlatilag ott vagy fogyasztásban, mintha egy 330i vettél volna. és azért ott mégis pár pacival több rohangál



Azért a 330i többet fogyaszt és jóval drágábban tudtam volna abból egy használhatót venni (+1Misi). Egyébként meg szerintem nem létezik olyan élethelyzet, amiben egy 325i kevésnek bizonyul és 330i-re lenne szükségem


nekem 530i 130-140-es tempomattal autópályán megáll 7,5-8 liter között. ha nyomva van neki akkor 10 liter.



Hát autópályán persze... De városban mit eszik? Nekem a 12 az 100% városi fogyasztás. Meg ugye automata.


városban nekem is hasonló.

xmanez88 Elküldve: 2013-02-04 21:44 Társalgó

YELLOW írta:
BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99


ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...


399.000 km, van benne néhány kanyar egyébként ha megnézitek, utolsó képen meg látszik a hátsó rendszám fele

xmanez88 Elküldve: 2013-02-04 21:41 Társalgó

YELLOW írta:
xmanez88 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
xmanez88 írta:
BarG írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: elmennek most már a búspicsába. nem azért fizettem, hogy most megint. ennek a célja megint a lehúzás. én lexarom, levizsgázok, de egy fityinget nem fizetek. egyszer már megfizettem, ez törvénytelen pénzbeszedés. komolyan mondom nem hiszem el, sneki nem akarja kiüldözni ezeket a férgeket.


Jön az új KRESZ – mindenkinek vizsgázni kell


amit ehhez írnák,azt nem írom le inkább.
bedobták az új rendszám lehúzás trükköt, most jött ez, és a baleseti adó, stb...


A segíííííílyezést kéne megszüntetni a rohadás egye ki a nyíkukat!!!!


Ha az újravizsgázás azt jelentené, hogy max 10e Ft-ért kellene vizsgázni, de ennek eredményeként:
- lehetne pályán 150-nel menni
- múmiák nem kapnának jogsit - tényleg megnéznék és aki nem lát, nem hall, nem tud gondolkodni és reflexei sincsenek már, attól tényleg elvennék a vezetés lehetőségét
- nem néznék gyerekeknek a közlekedőket a 30-as táblákkal
- a rendőröknek nevezettek tényleg a dolgukkal foglalkoznának - pl baleseteknél rendesen terelnének, veszélyes helyeken figyelnének/intézkednének
- az újravizsga bevételeit visszaosztanák a közlekedés javítására
Egy ilyen vágyálomszerú világban én még örülnék is az újravizsgáztatásnak.
De hogy mi lesz e helyett, azt mindnyájan tudjuk.



igazából a hír 2012-05-26 17:03:21 jelent meg, szerintetek napirenden van még?



nem is néztem, hogy ez ilyen régi cikk. Lehet semmi nem lesz belőle.


először én is megijedtem, alig találtam meg, mikori a cikk. nem is azért raktam be. hanem szépen fellázítják az embert, az ilyen baromságokkal, aztán ők a jók, úgy tesznek, hogy nem csinálják meg. altatnak. aztán hirtelen majd jön minden, és már csak majd kapkodjuk a levegőt....


akkor végülis mondhatjuk úgyis, hogy időben figyelmeztetve lettünk, és "szép nyugodtan" várhatjuk a dolgot, minket már nem fog meglepetésként érni. sőt



már kívánod, igényled


igen-igen, sőt ha dobnál egy linket, hol lehet jelentkezni a vizsgára, akkor a fórumtagok tudnának időben jelentkezni, és az összes első időpontot lefoglalni, ebből következőleg néhány hétig csak BMW-k járkálnának (mit járkálnának? friss vizsgával száguldoznának) az utakon



xmanez88 Elküldve: 2013-02-04 21:36 BMW kulcsok

hát ezaz. esztétikus legyen, de ugyanakkor ne betonból legyen