zoli900 fórum hozzászólásai

zoli900 Elküldve: 2013-10-06 14:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
zoli900 írta: Nagy dolgokat én se akarok,csak még régebben feljebb lett állítva és most leszeretném vinni gyárira.
Ha jól tudom 800,de megerősítenél,hogy ez a gyári érték?
A Tool32-t akkor lehet,hogy Tano mondta.


A 136 lovas M47-nek 830 a gyári értéke. Ezt DIS-sel biztos hogy tudod állítani, lehet talán INPA-ban is megvan valahol ez az opció, ezt nem kerestem még ott.
NCS-sel ezt nem fogod tudni állítani, mert azzal a DDE-hez nem férsz hozzá, másra való.


INPA-ban lehet valahol állítani a dolgokon?
DIS-t hol lehet letölteni?
Néztem már de minden hol eddig csak kamu volt.

zoli900 Elküldve: 2013-10-05 20:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.


Üdv


NCS Dummy kell hozzá. amúgy nekem a txt-s verzió szimpibb, igaz az német. youtube-on van vidi keress rá NCS Expert-re és biztos találsz.


Az NCS Dummy-ba hogyan kell alapjárati fordulatszámon állítani?
Látom jó pár lehetőség,menü van.
A jegyzettömbbe sem látom hogyan kéne.
Tool 32-t régebben javasoltad,de arról még nem láttam videót,szóval nem tudom,hogy hogy kell ott se.


szerintem az nem én voltam... én Tool32-t nem hazsnáltam. NCS Dummy-t kipróbáltam, de valahogy nem akarta, nekem bonyolultabbnak tűnik. mivel munkahelyen is a tesztgépek progiját jegyzettömben machináljuk, nekem sokkal szimpatikusabb az. viszont ezekkel a kábelekkel nem lehet mindent állítani én úgy tudom. főleg motorral kapcsolatos dolgokat asszem. én nem is próbálgattam azokat, nekem nem hiányzik, hogy valamit elnyomok, aztán többet nem indul be az autó....


Nagy dolgokat én se akarok,csak még régebben feljebb lett állítva és most leszeretném vinni gyárira.
Ha jól tudom 800,de megerősítenél,hogy ez a gyári érték?
A Tool32-t akkor lehet,hogy Tano mondta.

zoli900 Elküldve: 2013-10-05 19:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.


Üdv


NCS Dummy kell hozzá. amúgy nekem a txt-s verzió szimpibb, igaz az német. youtube-on van vidi keress rá NCS Expert-re és biztos találsz.


Az NCS Dummy-ba hogyan kell alapjárati fordulatszámon állítani?
Látom jó pár lehetőség,menü van.
A jegyzettömbbe sem látom hogyan kéne.
Tool 32-t régebben javasoltad,de arról még nem láttam videót,szóval nem tudom,hogy hogy kell ott se.

zoli900 Elküldve: 2013-10-05 16:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.


Üdv

zoli900 Elküldve: 2013-10-04 21:12 Légtömegmérõ

ember84 írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Végre sikerült nagy nehezen csatlakoztatni a gépet az INPA-hoz.
Egy idő után letilt az autó és nem megy,most vették le a turbót kitisztították a geometriát,de nem ez volt gond,szóval ma megnéztem és a légtömegnél 0-16 között volt a határérték,de felkiáltójellel 40-60 között mozgott-fordulatszámfüggő.

Holnap lehúzom a csatit,de szerintem biztos ez lesz,a gond.
Még jó,hogy 3 szerelőnél volt az autó,csak mindenki elfelejtett élőadatot nézni...





Ez érdekes,hogy élőadatnál a mért érték az elvárthoz képest nekem is mindig magasabb,kivétel alapjáraton.Amúgy semmi problémát nem észlelni,lehet hogy csal a mérő?De emiatt nem merek invesztálni egy újba!


Igen,de nálam alapjáraton is 40-45 ami már 3-szorosa az értéknek,én már csak erre tudok gondolni,már mindent átnéztek.

zoli900 Elküldve: 2013-10-04 21:07 Légtömegmérõ

Sziasztok!
Végre sikerült nagy nehezen csatlakoztatni a gépet az INPA-hoz.
Egy idő után letilt az autó és nem megy,most vették le a turbót kitisztították a geometriát,de nem ez volt gond,szóval ma megnéztem és a légtömegnél 0-16 között volt a határérték,de felkiáltójellel 40-60 között mozgott-fordulatszámfüggő.

Holnap lehúzom a csatit,de szerintem biztos ez lesz,a gond.
Még jó,hogy 3 szerelőnél volt az autó,csak mindenki elfelejtett élőadatot nézni...



zoli900 Elküldve: 2013-09-29 21:14 Autóvásárlás

Neo954 írta:
Pocses írta:
nickname írta:
zoli900 írta:
hancurozo írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.


Nekünk 20d-nk van,de az 1,8d is ugyanakkora köbcentis,csak le van "butítva" az elektronika,ha jól tudom.
Hát nekünk már ment el benne adagoló 2 turbó,meg egyszer 244 ezernél főtengelyes lett-motorcsere.
Én 100 százalék ,hogy benzinest vennék,csöndesebb,nem ráz,nincs annyi baj vele.


Nekem is 20d van. Gyári az adagoló, a turbó, a lendkerék, és szinte minden. (300e km-t ezek már biztosan kibírtak nálam)


Hát én is sokallom már ezeket a dolgokat,nem tudom mitől megy ennyi minden tönkre benne.


Az elözö 320D ami volt jelenleg 310.000 ezer környékén van benne, turbo kuplung nem volt még benne cserélve.



Akkor elgondolkodtató, hogy mennyit futhatott az, amelyikben már ezeket cserélni kell...


Tönkre mehet ha 30ezrenként cserélnek benne olajat a turbó olajcső "elsarasodik" aztán már nem is kap rendesen kenést, illetve az olaj minősége sem mindegy.
Nem bántó szándékkal írtam!

Üdv.:Neo


Olajat mindig jó minőségűt veszek,illetve 20000 kilométerenként cserélem le,az előírtak szerint.
A turbó olajcső jó ötlet azt majd megnézem,az elrepedt turbócső károsíthatja a turbót?

zoli900 Elküldve: 2013-09-29 19:05 Autóvásárlás

hancurozo írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.


Nekünk 20d-nk van,de az 1,8d is ugyanakkora köbcentis,csak le van "butítva" az elektronika,ha jól tudom.
Hát nekünk már ment el benne adagoló 2 turbó,meg egyszer 244 ezernél főtengelyes lett-motorcsere.
Én 100 százalék ,hogy benzinest vennék,csöndesebb,nem ráz,nincs annyi baj vele.


Nekem is 20d van. Gyári az adagoló, a turbó, a lendkerék, és szinte minden. (300e km-t ezek már biztosan kibírtak nálam)


Hát én is sokallom már ezeket a dolgokat,nem tudom mitől megy ennyi minden tönkre benne.

zoli900 Elküldve: 2013-09-29 15:50 Autóvásárlás

compact írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.


Nekünk 20d-nk van,de az 1,8d is ugyanakkora köbcentis,csak le van "butítva" az elektronika,ha jól tudom.
Hát nekünk már ment el benne adagoló 2 turbó,meg egyszer 244 ezernél főtengelyes lett-motorcsere.
Én 100 százalék ,hogy benzinest vennék,csöndesebb,nem ráz,nincs annyi baj vele.


Az adagolós /136le/ és CR/150le/ 320D-t ne említsük egy lapon, mivel nem sok köze van a két motornak egymáshoz!
E46-ban a 318 is CR/116le/.



A 150 lovasnál azt hallottam,hogy a pillangószelepek kockázatosak,a letörésük miatt,persze ki lehet őket szedni,de a BMW-nél csak tudják mi kell bele.
A benzinesnél nem állnak fent ezek a kockázatok,ezért szerintem azt érdemesebb,persze mindegyiknek van hátránya és előnye.

zoli900 Elküldve: 2013-09-29 12:55 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.


Nekünk 20d-nk van,de az 1,8d is ugyanakkora köbcentis,csak le van "butítva" az elektronika,ha jól tudom.
Hát nekünk már ment el benne adagoló 2 turbó,meg egyszer 244 ezernél főtengelyes lett-motorcsere.
Én 100 százalék ,hogy benzinest vennék,csöndesebb,nem ráz,nincs annyi baj vele.

zoli900 Elküldve: 2013-09-29 12:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
2 hónapja vettem egy INPA kábelt és párszor már segítséget kértem,de még mindig nem jó!
A baj az,hogy nem érzékeli az autót,volt egyszer,hogy állítgattam COM portot és akkor az akkumulátort érzékelte,de a gyújtást nem.
De nemrég próbáltam most az akksit se érzékelte,elvittük megnézetni a 7-es és 8-as össze van forrasztva.
Mi lehet a gond?
(A kábel a galériámban van.)


én annyit csináltam, hogy a 7-es 8-ast összeforrasztottam. nekem az INPA nem jelzi se a gyújtást sem az akksit, magyarán üres kör látható. mégis működik. persze van modul amibe nem tudok benézni, de a nagy része működik... nem tudom mi lehet neked. komolyan. én ráadásul itteni tanácsra, VAG-COM KKL kábelt vettem, ami ugye alapból vw-hez való, meg ufgye általános OBD-s autókhoz, ezért kellett nekem összeforrasztani. épp azért nem vettem direkt "INPA" kábelt mert akkor drágább volt, vagy 3x annyi, mint ez, igaz én 6ezerértvettem itthonról, ami szintén nem olcsó, de nem tudtam akkor kivel ebay-ezni, meg a srác marha rendes volt.
szóval így "INPA" kábelként sem BMW-hez volt összeállítva, tehát egy átverés. én erre gondolok, vagy másféle protokollokat használ... nem tudom. mindenképp COM1-re kell állítani az biztos. amikor az edibias-t teszed fel, akkor ott is ezt kell beállítani neki.


Hát igen,erre gondoltam én is,hogy átvágtak,és ez 10eFt volt. akkor már inkább vettem volna olyat mint a tied,az még többet is tud.
Amúgy az Ediabas telepítésnél nekem nem kér portot,csak amikor a kábel driver-ét teszem fel akkor a vezérlőpultba átállítom.
Van a drivernek egy beállítási "menüje" ott kérdezi,hogy 100kb/s vagy 500kb/s,K-can,vagy D-can legyen,akármelyikre rá megyek gondolkozik egy kicsit majd azt írja,hogy az autó nem csatlakozik. (the car is not connected)
Ezt sem értem,hisz rá van dugva.
A kábelen van egy led,ami nekünk még nem világított,az ember azt mondta,hogy akkor világít amikor adatátvitel van.
Próbáltam így is nézni adatokat,de nem engedi csak behozza a lehetőségeket,de nem mér semmit.


nekem a kábelem ha rádugom a csatira, kulcs be sincs téve, nekem rögtön világít... igaz csak gyújtással kommunikál az INPA. ha leveszed a gyújtást egy rdarabig vagy 2 percig még tud dolgozni, de utána dobja a kapcsolatot.
én rádugom az autóra, aztán laptop-ra (laptop már megy), majd gyújtás, aztán program indítása.


Szerintem már így is próbáltam,ez a Driver telepítés,beállítás neked ismerős? Szerintem ott lehet a bibi.


már nem emlékszem rá sajnos, de elvileg elindítottam, oszt kész. azt amit adtak, a cd-n hozzá.


Értem,hát akkor próbálkozok,csak már szerintem mindent megpróbáltam,na nem off-olok többet,köszi Yellow a válaszokat!

zoli900 Elküldve: 2013-09-29 12:40 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
2 hónapja vettem egy INPA kábelt és párszor már segítséget kértem,de még mindig nem jó!
A baj az,hogy nem érzékeli az autót,volt egyszer,hogy állítgattam COM portot és akkor az akkumulátort érzékelte,de a gyújtást nem.
De nemrég próbáltam most az akksit se érzékelte,elvittük megnézetni a 7-es és 8-as össze van forrasztva.
Mi lehet a gond?
(A kábel a galériámban van.)


én annyit csináltam, hogy a 7-es 8-ast összeforrasztottam. nekem az INPA nem jelzi se a gyújtást sem az akksit, magyarán üres kör látható. mégis működik. persze van modul amibe nem tudok benézni, de a nagy része működik... nem tudom mi lehet neked. komolyan. én ráadásul itteni tanácsra, VAG-COM KKL kábelt vettem, ami ugye alapból vw-hez való, meg ufgye általános OBD-s autókhoz, ezért kellett nekem összeforrasztani. épp azért nem vettem direkt "INPA" kábelt mert akkor drágább volt, vagy 3x annyi, mint ez, igaz én 6ezerértvettem itthonról, ami szintén nem olcsó, de nem tudtam akkor kivel ebay-ezni, meg a srác marha rendes volt.
szóval így "INPA" kábelként sem BMW-hez volt összeállítva, tehát egy átverés. én erre gondolok, vagy másféle protokollokat használ... nem tudom. mindenképp COM1-re kell állítani az biztos. amikor az edibias-t teszed fel, akkor ott is ezt kell beállítani neki.


Hát igen,erre gondoltam én is,hogy átvágtak,és ez 10eFt volt. akkor már inkább vettem volna olyat mint a tied,az még többet is tud.
Amúgy az Ediabas telepítésnél nekem nem kér portot,csak amikor a kábel driver-ét teszem fel akkor a vezérlőpultba átállítom.
Van a drivernek egy beállítási "menüje" ott kérdezi,hogy 100kb/s vagy 500kb/s,K-can,vagy D-can legyen,akármelyikre rá megyek gondolkozik egy kicsit majd azt írja,hogy az autó nem csatlakozik. (the car is not connected)
Ezt sem értem,hisz rá van dugva.
A kábelen van egy led,ami nekünk még nem világított,az ember azt mondta,hogy akkor világít amikor adatátvitel van.
Próbáltam így is nézni adatokat,de nem engedi csak behozza a lehetőségeket,de nem mér semmit.


nekem a kábelem ha rádugom a csatira, kulcs be sincs téve, nekem rögtön világít... igaz csak gyújtással kommunikál az INPA. ha leveszed a gyújtást egy rdarabig vagy 2 percig még tud dolgozni, de utána dobja a kapcsolatot.
én rádugom az autóra, aztán laptop-ra (laptop már megy), majd gyújtás, aztán program indítása.


Szerintem már így is próbáltam,ez a Driver telepítés,beállítás neked ismerős? Szerintem ott lehet a bibi.

zoli900 Elküldve: 2013-09-29 12:28 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
2 hónapja vettem egy INPA kábelt és párszor már segítséget kértem,de még mindig nem jó!
A baj az,hogy nem érzékeli az autót,volt egyszer,hogy állítgattam COM portot és akkor az akkumulátort érzékelte,de a gyújtást nem.
De nemrég próbáltam most az akksit se érzékelte,elvittük megnézetni a 7-es és 8-as össze van forrasztva.
Mi lehet a gond?
(A kábel a galériámban van.)


én annyit csináltam, hogy a 7-es 8-ast összeforrasztottam. nekem az INPA nem jelzi se a gyújtást sem az akksit, magyarán üres kör látható. mégis működik. persze van modul amibe nem tudok benézni, de a nagy része működik... nem tudom mi lehet neked. komolyan. én ráadásul itteni tanácsra, VAG-COM KKL kábelt vettem, ami ugye alapból vw-hez való, meg ufgye általános OBD-s autókhoz, ezért kellett nekem összeforrasztani. épp azért nem vettem direkt "INPA" kábelt mert akkor drágább volt, vagy 3x annyi, mint ez, igaz én 6ezerértvettem itthonról, ami szintén nem olcsó, de nem tudtam akkor kivel ebay-ezni, meg a srác marha rendes volt.
szóval így "INPA" kábelként sem BMW-hez volt összeállítva, tehát egy átverés. én erre gondolok, vagy másféle protokollokat használ... nem tudom. mindenképp COM1-re kell állítani az biztos. amikor az edibias-t teszed fel, akkor ott is ezt kell beállítani neki.


Hát igen,erre gondoltam én is,hogy átvágtak,és ez 10eFt volt. akkor már inkább vettem volna olyat mint a tied,az még többet is tud.
Amúgy az Ediabas telepítésnél nekem nem kér portot,csak amikor a kábel driver-ét teszem fel akkor a vezérlőpultba átállítom.
Van a drivernek egy beállítási "menüje" ott kérdezi,hogy 100kb/s vagy 500kb/s,K-can,vagy D-can legyen,akármelyikre rá megyek gondolkozik egy kicsit majd azt írja,hogy az autó nem csatlakozik. (the car is not connected)
Ezt sem értem,hisz rá van dugva.
A kábelen van egy led,ami nekünk még nem világított,az ember azt mondta,hogy akkor világít amikor adatátvitel van.
Próbáltam így is nézni adatokat,de nem engedi csak behozza a lehetőségeket,de nem mér semmit.

zoli900 Elküldve: 2013-09-29 12:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
2 hónapja vettem egy INPA kábelt és párszor már segítséget kértem,de még mindig nem jó!
A baj az,hogy nem érzékeli az autót,volt egyszer,hogy állítgattam COM portot és akkor az akkumulátort érzékelte,de a gyújtást nem.
De nemrég próbáltam most az akksit se érzékelte,elvittük megnézetni a 7-es és 8-as össze van forrasztva.
Mi lehet a gond?
(A kábel a galériámban van.)

zoli900 Elküldve: 2013-08-24 17:40 Szívósorjeladó

BarG írta:
zoli900 írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Hibakiolvasás volt az autón (DIS) és kiírt olyan hibát,hogy Töltőnyomás érzékelőnél (MAP szenzor) valami nem stimmel!
Amikor pucoltuk az EGR-t akkor is láttuk,hogy a szívósor tele van olajsárral,egyszer régebben tisztítva volt ez a szenzor,de gondolom újból bekoszolódott,a szívósor miatt,úgyhogy most,ki foglyuk takarítani mindkettőt,inkább,mint hogy megrendelnénk az új szenzort 35 ezerért plusz a gép még kiírta a nyomás konvertert az EGR-nél és a turbónál,ráadásul ennek a kettő converternek a cikkszáma megegyezik!
13622246977 - MAP szenzor
11747796634 - Nyomás converter

Itt találtam egy képet,az elkoszolódott,MAP szenzorról,külföldi fórumon az írták,hogy náluk is ezek a tünetek voltak,majd amikor megcsinálták,jó lett!
Itt egy kép a MAP-ról: http://www.alfaamore.hu/tagok/...blog/18053
Magasnyomású mosóval lehet tisztítani a szívósort?
Szerintetek is ez a baj?

Kicsit hosszú lett,de ezt most eléggé valószínűnek tartom!
Előre is köszönöm a válaszokat!


Üdv





Senki??


Rátettem a kezem a képernyőre, küldtem kicsi energiát, azóta az egyik vákuumszeleped már meg is gyógyult

Komolyre fordítva a szót. BÁRMELYIK hibád önmagában, vagy kombinációban okozhatja, hogy elerőtlenedett az autód, de még jónéhány egyebet fel lehetne sorolni kicsi agyalás után. Ezt neked senki se fogja tutira megmondani, hiába is akarod. Én elsőre kitakarítanám a szívócsövet. Másodikra kicseréltetném a turbót vezérlő vákuumszelepet. Az EGR-t vezérlővel várnék kicsit, mert annak a hibájánál beszívott levegő mennyiség hibának is kéne lennie talán. De lehet, hogy leginkább keresnék valakit, aki menet közben élő adatokat olvas, mert abból több látszik, mintha csak a hibajeleket nézegetitek. Az elvárt, vagy szokásos adatok és a megvalósult értékek különbségéből sokkal több látszik.



Akkor nem értem,hogy a szerelő,csak miért hibakódokat nézett,mert én is azt vártam,hogy élő adatokat is néz.....
Holnap kipucoljuk a MAP szenzort,a légtömegmérőt,az EGR-t és a szívósort.
Ha ez után sem megy,akkor az említett szelepeket is kicseréljük!
Köszi a választ,és az energiát!!

Üdv