Szemy írta:
zoliika írta:
hancurozo írta:
http://www.vezess.hu/hirek/roh...ora/48228/
Nem tudom,hogy már megint miért döbbentem le,pedig már rájöttem ill. tapasztaltam,hogy semmi sem lehetetlenTörtént ez pár napja,hogy egyik volt kollégám autót vett.2010 .nov. szervízkönyvel első tulaj, M.o-i ahol végig volt szervizelve és vásárolva újonnan ott is lett eladva használtan.e-90 grafit szürke 320d rogyásig extrával 248E KM-EL A poén több mint 5 hónapig árulták,mert sokalták a kedves vevők a km-t.3,8m forintocska volt,tökéletes és makulátlan állapotban van az autó "de sok a km sajnos" idióta beidegződés,de ha vissza lett volna pörgetve biztos 6 milláért eladták volna 2 hét alatt.
Igazából nem is ez az érdekes.........3 éves az autó levonunk belőle 5 hónapot az 31 hónap és ez 248.000 km és ez itthon nálunkpafffff....Évi 96.000km!!!!!!
Szia!
Ne haragudj, de sajnos most ellent kell mondjak Neked. Az evi majd' 100.000 km futasteljesitmeny nem csak Magyarorszagon, hanem a vilag barmely tajan borzasztoan soknak szamit. Mivel Nemetorszagban is megfordulsz, gondolom tisztaban vagy azzal, hogy 150.000 km-töl nagyobb futasteljesitmenyü autot a nemetek nem nagyon vesznek (leszamitva a nagyon "csoringereket" es az egyetemistakat). Söt, az ilyen autokat szinte csak kereskedöknek (föleg külföldi kereskedöknek) lehet eladni.
Egy 250.000 km-t futott autorol azert azt allitani, hogy tökeletes es makulatlan allapotban van inkabb elfogultsag mintsem realitas. A müszaki vegzettsegü tagok jol ismerik a kifaradasi görbeket (Wöhler-diagramm, Smith-diagramm, ...), amiknek a tengelyen az igenybeveteli ciklusok szama szerepel. Ez egyenes aranyban van a megtett km-ekkel. A BMW 240.000 km-re teszteli az autoit, becslesük szerint ez atlagosan 10 evi hasznalat. Tehat a megvasarolt auto futomüve, motorja es hajtaslanca mar annyi igenybevetelt latott a majdnem 3 ev alatt, mint egy "atlagos" futasteljesitmenyü 10 ev alatt. Arrol nem is beszelve, hogy mar a BMW tesztel lebiztositott tartomanyatt is elhagyta az auto.
Meg egyszer hangsulyozom, hogy nem bantasbol irom es nem akarok senkit sem megbantani, de azert ne csinaljunk mar ugy, a 250-300 ezer km-t futott auto ugyanolyan szuper müszaki es esztetikai allapotban van, mint az uj.
A piacon (meg Nemetorszagban is) vannak joval kisebb futasteljesitmenyü hasznalt autok is, csak azoknak az arat igen megkerik. Kerem szepen, a jot meg kell fizetni.
Szemy
Üdv Szemy!
Nagyon sajnálom,hogy félreérthetően fogalmaztam vagy az is lehet ,hogy Te értelmezted félre az "élményemet"amit láttam.
1.)Nem gondoltam volna ,hogy M.o-on is létezik ekkora futásteljesítményű autó és itt a évi 96e km-re gondolok.
2.)A németek vásárlási szokásait ismerem,sajnos velük kell dolgoznom
3)A tökéletes makulátlan állapotot arra értettem,hogy 248e km és nyoma sincs kívűl-belűl kopásnak,ezenkívül mentem és vezettem is.........azt nem vitatom melyik alkatrész,hogy és mennyire kopott,nyílván nem új autó bla-bla
Hozzászólásom lényege az lett volna elsősorban az évi futás és az,hogy 248ekm egy bajoron mennyire észrevehetetlen.A többi okfejtésedbe Én nem mennék bele.A téli gumi témánál szerinted az a fasza amit a kollégád csinál ,hogy 12 éves téli gumival közlekedik,ezt arra írtad mikor leírtam 12e km-nél lecseréltem a téli gumijaimat.Bizony ,hogy le, mikor minden másnap faszig ért a hó a bajoroknál és hóláncoztam is és minden rohadt nap a latyakban közlekedtem meg a 10-15 centis friss hóban.Azért arra kíváncsi lenék,hogy a 12 éves téli gumival ezt ,hogy oldottátok volna meg.Mindegy ez még nyomta a "bögyömet" Én nem tudományos alapon használom az autómat, a mindennapokban és sajnos elég sokat.
Tschüß!