zoliika fórum hozzászólásai

zoliika Elküldve: 2013-01-30 21:00 320d Motor

BarG írta:
m_attila írta:
anubisz írta: csak mellékesen a láncot nem a BMW gyártja.
Amúgy meg nem tudom melyik típusnál, és melyik lánc volt a bűnös, de a gyártó belepréselte a márkalogót a láncba,láncszembe, és rendszeresen ott szakadtak el. Ezt szerelő mondta nekem, a láncszakadás témáról. Gondolom ez nem most volt, és már biztos kiküszöbölték.
Aztán ki tudja ki jár még évek óta egy ilyen időzített bombával.


2009/4 hóban módosult a lánc!

http://bmwfans.info/parts/cata...n_lower_p/

&

http://bmwfans.info/parts/cata...chain_top/


Az én ismereteim szerint - másodkézi, szerelőtől való infó - a vezérműlánc csak a fele a történetnek, mert a másik része meg a főtengelyen lévő lánckerék, ami elkopik a:
- gyenge konstrukció
- jól megválasztott olajcsere periódus
- jól megválasztott motorolaj
miatt, majd, mivel egyben van a lánckerék a főtengellyel, lehet kicserélni a főtengelyt is. Aztán tisztességes helyen a főtengelycsere együtt jár a csapágycserékkel, akkor már lekerül a hengerfej - a vége egy 7jegyű számhoz fog közelíteni.
És még fokozzuk az élvezeteket, mivel a vezérlés a váltó felé van, ki kell venni a motort az előbbi műveletek végrehajtásához.
Láttam már 150e-rel megvett 2 éves zsír bmw-t, amit a tulaj büszkén vitt az autószerelőhöz, hogy milyen fain gépet vett, cseréljen már rajta olajat. Meg van egy kis zörgés, meg kéne nézni, mi is az. Aha, 1M-es számla lett a vége, meg valaki, aki soha többet nem vesz bmw-t, sőt köp egyet, ha szóba kerül a márka.


Ha,hiszed ha,nem!Ezt a történetet,majdnem szó szerint hallottam anno 2 hete,csak itt K.méten és ráadásúl egy szakszervizes szerelő mesélte.2009.01 havi 177le-s diesel e-91-ről volt szó,csak Ő szalonból vette és 122ekm-nél adta be a kulcsot a bajor-ja!

zoliika Elküldve: 2013-01-29 23:23 320d Motor

anubisz írta:
Svero írta: Emberek!
Itt egy petíció, amit írjon alá mindenki, aki szerint nem fer dolog, hogy a BMW nem állja a javítási költségeit a gyártási hibáinak. (Vezérműlánc-szakadás N47 motorok)

http://www.avaaz.org/en/petiti...6SEyVndNFA

Köszi.


jó sokan aláírták,1100 an, gondolhatod menyire szarnak a fejünkre majd minyá 10 éves kocsikba fognak motorgenerálokat csinálni, ezt senki nem gondolja komolyan.


Ez a n47-es motorok a 177 le-s motorok?

zoliika Elküldve: 2013-01-29 13:47 Társalgó



Azért ez már tényleg túlzás!

zoliika Elküldve: 2013-01-24 21:41 e36 vásárlás

hil írta:
zoliika írta:

Eredetvizsgát,hogy lehet "simlisbe" csinálni???


Szia!
Te nem Magyarországon élsz???





Félig,igen!Műszakit és sok mindent lehet "simlisbe" csinálni,de hivatalos eredetvizsgát NEM!

zoliika Elküldve: 2013-01-24 20:11 e36 vásárlás

YELLOW írta:
kory05 írta:

Én egy Németországból frissen behozottat vettem. Nem mindegy szerintem hogy egy kocsi 10-15 évet a Magyar sz..r utakon húz le vagy a Német tükörsima autópályákon, illetve eleve több pénzük van arra hogy, szervizbe "szakértő kezekbe" hordják az autóikat. Meg vannak olyan emberkék akik eleve úgy hirdetik hogy, mindjárt a te nevedre regisztrálja Magyarországon és akkor meg úszod az átíratást ami 70-80 ezer forint! Olyan árba megcsinálják ezt neked amennyiért egy Magyar papírost veszel amit még át kell íratnod is! Az átíratás az említett 70-80 ezer forinton kívül még macera is. Okmányirodától függően lehet 2hét is illetve vinni kell eredetvizsgára meg szaladgálhatsz jobbra barra. Nekem 2 nap alatt regisztrálva, forgalmi vizsgáztatva, nevemre írva volt és nekem a kis ujjamat se kellet mozdítanom


azért ez a névre iratva dolog nem mindig jó... pl azért ezzel vásárlót akarnak fogni, simlisben csinálják meg az eredetvizsgát, műszakit, stb. aztán egyszer majd Te koppansz vele. én inkább kínlódok magam, de az lesz a tutti nem lesz kummantás.


Eredetvizsgát,hogy lehet "simlisbe" csinálni???

zoliika Elküldve: 2013-01-24 19:53 E46 320d kombi porlasztócsúcs

bbali81 írta: Sziasztok,

Ma voltam porlasztócsúcs bevizsgáláson és cserén. A hiba jelenség az, hogy kicsit remeg az autó 30-40km megtétele után pl: lámpánál állok és érezhetően üti az autót mintha kihagyna 1 henger, főleg városi használatnál jött elő hamar ez.
Írtam a www.dielesek.hu -ra, Vitéz Csabával (M0,M3 csomópontjában vannak a Brico mellett- Honda szervíz) egyeztettem időpontot tájékoztatott az árakról.

Ahogy Rudo klubtárs is mondta, 30e a porlasztó /darab + a sajátodat adod.
(Van lehetőség, hogy a saját porlasztóidat újítsák fel de akkor kocsi szétszed... porlasztó ki, felújít, másnap vissza ha minden jól megy...) én cseréltettem inkább.
CSak jelzem, hogy ott lehetsz végig a kocsi mellett ez nálam nagyon fontos szempont
Hibatároló: annyira nem volt szar a porlasztó, hogy beírja hibának...
Mérés után 1: 0,3 2:-1.0 3:1.56 4:-1.0 5:0,3 6:0,3 körüli értékeket mutatott.

Mivel nem az volt a cél, hogy az összeset cseréljem ezért a szerelő tanácsára a 3-as porlasztó lett cserélve aminek az eltérését a 2-es és 4-es henger próbálta meg egyensúlyozni...

csere, kódolás összerak és elindult

aztán meglátjuk, hátha ez volt és sikerült eltalálni elsőre a hibásat.

Visszarakás után mentem vele már kb 150km-ert, egyenlőre nem jött elő a fenti hiba és majd 1-2e km után visszamegyek újra megméretni.


Összességében köszönet a korrekt munkáért és ajánlanom másnak is ha porlasztó gondja lenne.


Aztán ha valami hiba lesz vagy további fejlemény akkor megírom.

Szevasztok:
BBali


Akkor szerintem ez egy szerviz értékelést megérdemelne!Nemde?????

zoliika Elküldve: 2013-01-23 22:36 Vicces :)

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:


levágtad a maradékot?


dehogy... napiszar


ja. Látszik, hogy újra van kódolva, mert eléggé akad,az eredeti nem akad így


Ez nincs újrakódolva.......és már csak a vízben akad meg!

zoliika Elküldve: 2013-01-23 21:56 Valaki segítsen

YELLOW írta:
zsolte36 írta: Sziasztok!
a segítségeteket szeretném kérni most vettem egy e36 320i 94-es évjáratú bömbölőt és néha olyan dolgot csinál hogy leakarom állitani,és mindent levesz meg megszakit áramot csak éppen a motor nem áll le,és ezt néha csinállja. Mi lehet ennek az oka?


én azt mondanám a gyújtáskapcsolón belül van valami... vagy esetleg egy valami relé össze van koxolódva és nem szakít meg rögtön. mostanában vetted az autót?


Nekem anno az e-34 525i csinált ilyet,komplett gyújtás kapcsoló volt rá a megoldás..........sőt a végén még olyat is csinált,hogy levettem a gyújtást és a műszerfalvilágítás és az összes kontrol lámpa égett!

zoliika Elküldve: 2013-01-23 12:47 Tükör

csatis1 írta:
Tano írta:
ateszka86 írta: azt modnjak h ezekből az m3 tülrökből nehéz a kilátás mert kicisk...valakinek tapasztalata? http://www.deviltuning.hu/?old...mek=122798


Én ezt az állítást cáfolnám. Szerintem egyáltalán nem kicsik. Ha mellérakod a gyári eredeti téglatükröt, nem jelentős a méretbeli különbség.


Az mit jelent az ára alatt, hogy "A tükör ára tükörtalp nélkül értendő"?


Ez azt jelenti,hogy el kőőőőőő menni az üvegeshez!

zoliika Elküldve: 2013-01-22 13:09 Autóvásárlás

acs_fun írta: Sziasztok,
Érdeklődni szeretnék hogy mi a véleményetek erről?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-6532690

Ismét kombit szeretnék vásárolni és egyenlőre keresgélek.


Első körben,már ott van elásva a kutya,hogy ez nem M-packet.......és 10 éves diesel biztos,hogy nem 136e km-t ment.Ez parasztvakítás,jó magyar módjára.Ettől,még lehet érdemes lenne megnézniÍrj ennek az embernek privátotŐ Dunakeszinlakik és ha szépen megkéred lehet,elmegy veled megnézni vagy lehet ismeri is az autót,ki tudja!

zoliika Elküldve: 2013-01-21 22:59 Vicces :)

A német autópálya előnyei!De azért akkor is.........ezek betegek!

zoliika Elküldve: 2013-01-21 14:16 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Zolee írta:
zoliika írta:
Fortysix írta: Sziasztok.

Ültetésen gondolkozok és felmerült bennem, hogy állítható magasságú futóművet vegyek. Így télre vissza lehetne emelni, nyáron meg mehetne az ültetés. Ezt néztem: http://www.rs-shop.hu/OUTLET-S...C5%B1.html
milyen ez az FK? Most itt minőségre tartósságra gondolok. Nem szeretnék gagyit venni, de egy 350ezres H&R-t kicsit túlzásnak éreznék. Valakinek van tapasztalata FK futóművekkel kapcsolatban? Vagy hagyjam a picsába és vegyek inkább rugót?


Anno,Én is állítható futóművet akartam venni,voltak érvek és ellenérvek,de Én az Eibach Pro Kitt(30/25mm) szettem vettem meg+Bilstein gátlókat!Főként autópályán használom az autóm,de Én imádom és most télen sem okoz semmilyen problémát(a téli kerékszettem 16")csak ajánlani tudom,ez német és garantált minőség.Alesi kollégának is ilyen rugószett-je van és Ő is nagyon szereti.Ezeken a rossz utakon sem ráz szét,itt M.o-onSok ember itt a fórumon megbánta az állítható futóművet.......és ráadásul megeszi az összes szilentet

Én is az Eibach Pro Kitt-re szavazok. Nálam M-es gátlókkal teszi a dolgát.
Az FK-t mindenképp felejtsd el...


zoliika Elküldve: 2013-01-21 14:03 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Fortysix írta: Sziasztok.

Ültetésen gondolkozok és felmerült bennem, hogy állítható magasságú futóművet vegyek. Így télre vissza lehetne emelni, nyáron meg mehetne az ültetés. Ezt néztem: http://www.rs-shop.hu/OUTLET-S...C5%B1.html
milyen ez az FK? Most itt minőségre tartósságra gondolok. Nem szeretnék gagyit venni, de egy 350ezres H&R-t kicsit túlzásnak éreznék. Valakinek van tapasztalata FK futóművekkel kapcsolatban? Vagy hagyjam a picsába és vegyek inkább rugót?


Anno,Én is állítható futóművet akartam venni,voltak érvek és ellenérvek,de Én az Eibach Pro Kitt(30/25mm) szettem vettem meg+Bilstein gátlókat!Főként autópályán használom az autóm,de Én imádom és most télen sem okoz semmilyen problémát(a téli kerékszettem 16")csak ajánlani tudom,ez német és garantált minőség.Alesi kollégának is ilyen rugószett-je van és Ő is nagyon szereti.Ezeken a rossz utakon sem ráz szét,itt M.o-onSok ember itt a fórumon megbánta az állítható futóművet.......és ráadásul megeszi az összes szilentet

Eddig 29e km-t mentem ezzel a futóművel és nem ült meg,nem mentek összébb a rugók.......

zoliika Elküldve: 2013-01-19 19:11 Porlasztó

xlzx írta:
zoliika írta: Ma voltam autóvillamossági szerelőnél,hogy a ködlámpákat berakja beszarás,hogy egy ködlámpaszettel mennyi gond van ha az ember igényesen akarja telepíteni...... és persze a fényszóró plexiket is kicserélte a szerelő.
Bemérte a porlasztóimat is ,mert még soha nem voltak bemérve a 3 év alatt amióta nállam van az autó és mindegyik 0,3-0,4-t mutatott


a sors iróniája, 03 jan 18.án gyártották a ködlámpámat, amit tegnap sikerült betörnöm... kellett nekem csúszkálni

amúgy hogy hogy nem volt az autódban? vakdugó volt a lökösben,vagy? mindegyikben van gyárilag,nem? Elég macerás, kerék leszed, doblemez alsó része is és akkor hozzáférni.

porlasztóim nekem is ilyesmi 0,4 körül vannak egyik van talán 1nél. 2000körül néha érzek is egy kis ingadozást


Így van vakdugó volt benne!Tudod ,azt nem értem,hogy a levehető vonóhorog,meg tolatóradar,bőr ülés ,motorosan behajtható visszapillantó +bla-bla és nem rendelt(aki újonan vette) hozzá ködlámpát nem értem Én az ilyen embereketSajnos új Bmw-nél itt most az 1-es 118d-ről(ez után konkrétan érdeklődtem) beszélek,a mai napig extraként kell megrendelni a ködlámpát....... és 7,5 millás autóról beszélünk
Szegény ködlámpád élt 10 évet!

zoliika Elküldve: 2013-01-18 23:31 Porlasztó

Ma voltam autóvillamossági szerelőnél,hogy a ködlámpákat berakja beszarás,hogy egy ködlámpaszettel mennyi gond van ha az ember igényesen akarja telepíteni...... és persze a fényszóró plexiket is kicserélte a szerelő.
Bemérte a porlasztóimat is ,mert még soha nem voltak bemérve a 3 év alatt amióta nállam van az autó és mindegyik 0,3-0,4-t mutatott