zoliika Elküldve: 2012-10-13 13:42 Felni csere
De, valami "perverz" megoldás van még?Mondjuk előre 205 széles hátra meg 245 vagy 255?Vagy előre 225 és hátra????????Szóval nem tudom!Ötletek?
zoliika Elküldve: 2012-10-13 13:42 Felni csere
zoliika Elküldve: 2012-10-13 12:54 Társalgó
vivaladiesel írta:YELLOW írta:
a másiknagyon jó...húúúúú megyek haverhoz, elkiáltom magam mögötte: "méé nem dolgozol?" a közlekedő folyosón ott megy a cigó ember úgy megijedt, hogy menet közben fordult ugrott egy 270 fokot. mondom ez vagy a dolgozni szó miatt rémült meg (mintha holokausztot kiáltottam volna), vagy attól, hogy elbukott. kollégám úgy nevetett, hogy fél év óta ezen nevetünk.
Yellow, te nem vagy százas!!
zoliika Elküldve: 2012-10-13 12:20 Társalgó
YELLOW írta:jokerface írta: És még igaz is lehetne. Nem jó igy viccelödni. Nekem az egyik srác ismerösömet megijesztették kiskorában a lakásukban. Este volt,ment volna a szobába és akkor kiugrott elé az unokatestvére és kegyetlenül megijedt. Azóta elég komoly beszédproblémája van. Nagyon akad a beszéde és ha ideges,szinte nem tud beszélni. Valahogy úgy,mint a Király beszéde c. filmben volt. Orvosok sem tudtak vele mit kezdeni. És ennek már több,mint 20 éve. Egy tréfából komoly dolgok jöhetnek elö.
Szóval igy ne viccelödjünk egymással.
én melóhelyen szoktam főleg... de nagyon durva. nagyot tapsolni, havanna barna ragasztószalag hirtelen tépése (reccs), sipákolás, valamikor elég ha csendben mögötte megállok, majd ahogy fordul meg ijed meg. nekem megmondták, addig nem fogom fel, amíg valakit el nem visz a mentő. de hát ők is mosolyognak, meg nem alszanak el, fitten tartom őket.
zoliika Elküldve: 2012-10-13 12:12 Ápolás, tisztítás
zoliika Elküldve: 2012-10-12 20:32 Társalgó
zoliika Elküldve: 2012-10-11 12:41 Üzemanyag fogyasztás
norbeee írta:zoliika írta:norbeee írta:zoliika írta:xlzx írta:Alesi írta:
Termosztatod jo? Nekem akkor evett ennyit, mikor az EGR termosztat nyitva maradt. Egyebkent a budapesti fugyasztasom, odafigyelve 8L koruli, 18-as kereken.
A pesti 2ezernél elváltogatós, de nagy ritkán odalépős fogyasztásom nekem se megy 7 alá,17es kerekeken... ahogy felérek autóútra,110nél 4,5liter,pályán 150nél 5,5-6 liter.. hosszú utakat szeretik a 20d-k
Nekem ugyanez a fogyasztásom
Szerencsés emberek
Anno nekem a "fosomnál" pd tdi-nél hirtelen megugrott a fogyasztásom,akkor Én elvittem a Bosch szervízbe,itt megjegyzem a menetdinamikával semmi bajom nem volt és kiderült porlasztó hiba volt.......
az jó mert nekem 2 hónapja lett egy csúcs kicserélve gyárira
zoliika Elküldve: 2012-10-11 12:22 Üzemanyag fogyasztás
norbeee írta:zoliika írta:xlzx írta:Alesi írta:
Termosztatod jo? Nekem akkor evett ennyit, mikor az EGR termosztat nyitva maradt. Egyebkent a budapesti fugyasztasom, odafigyelve 8L koruli, 18-as kereken.
A pesti 2ezernél elváltogatós, de nagy ritkán odalépős fogyasztásom nekem se megy 7 alá,17es kerekeken... ahogy felérek autóútra,110nél 4,5liter,pályán 150nél 5,5-6 liter.. hosszú utakat szeretik a 20d-k
Nekem ugyanez a fogyasztásom
Szerencsés emberek
zoliika Elküldve: 2012-10-11 11:52 Üzemanyag fogyasztás
xlzx írta:Alesi írta:
Termosztatod jo? Nekem akkor evett ennyit, mikor az EGR termosztat nyitva maradt. Egyebkent a budapesti fugyasztasom, odafigyelve 8L koruli, 18-as kereken.
A pesti 2ezernél elváltogatós, de nagy ritkán odalépős fogyasztásom nekem se megy 7 alá,17es kerekeken... ahogy felérek autóútra,110nél 4,5liter,pályán 150nél 5,5-6 liter.. hosszú utakat szeretik a 20d-k
zoliika Elküldve: 2012-10-10 12:57 Társalgó
zoliika Elküldve: 2012-10-09 12:07 Gumiabroncs
YELLOW írta:zoliika írta:YELLOW írta:zoliika írta: Kedvcsináló téli gumi vásárláshoz
érdekes, a tavalyival összevetve... ezért sem hiszek ezeknek a teszteknek. alapnak jó, de uyganaz a gumi, tavaly rosszabb volt, mint idén.... a többi gyár rossz irányba fejleszt? nem hinném. egy dolog kiderül a kínaiak xarok.
Ezt nem igazából értemSzerintem elég egyértelmű!
Csak egy példát kiragadva:Michelin alpin4 tavaly meg nyerte nem is lett továbbfejlesztve..........Conti a tavalyi ts820 helyett előjött egy új gumival ami lett ts850 és megnyerte a tesztet.
nem konkrétan az élmezőnyre gondolok.... nekem vagy 2004-es most pontosan nem is tudom mikori, de Blizzak-LM18 van kb max 6 mm-es profillal. mióta megvettem az autót, 5 tél volt már azóta, alig kopott. (jelzem a hasonlóság az LM-30, LM-80 rémisztő) és még sosem tapasztaltam negatívumot. nem friss fejlesztés.
szerintem ez az ADAC teszt csupán reklám az új gumiknak. és szerintem a helyek is az alapján alakulnak, hogy ki mit fizet. mondhatsz bármit, de sokkal több gumi van, azokat miért nem tesztelik, miért nincs feltüntetve? talán mert nem fizettek kenő pénzt, oszt lehet szarrá verné a bagázst.
az a baj, hogy ha megnézed a gumi mintákat, akkor a tesztben olynaok vannak, ami inkább fagyos száraz útra való, egyértelmű, hogy csendesebb, van olyan, ami hóba, van aminek oylan a profilja, hogy a latyakot győzze le. mindegyik valamiben jobb mint a többi, viszont a többi másban gyengébb, amiben a másik jobb. aki ez alapján vesz gumit, és hegy vidéken lakik, az könnyne megcophatja egy Conti TS810-zel pl. az oké a TS850 már szinte ugyanaz, mint az Alpin A4, UltraGrip8...
igazából mindegy, mert sokan bemennek a gumishoz, oszt ami van méretben azt veszik meg.
zoliika Elküldve: 2012-10-09 11:38 Gumiabroncs
YELLOW írta:zoliika írta: Kedvcsináló téli gumi vásárláshoz
érdekes, a tavalyival összevetve... ezért sem hiszek ezeknek a teszteknek. alapnak jó, de uyganaz a gumi, tavaly rosszabb volt, mint idén.... a többi gyár rossz irányba fejleszt? nem hinném. egy dolog kiderül a kínaiak xarok.
zoliika Elküldve: 2012-10-09 11:11 Gumiabroncs
zoliika Elküldve: 2012-10-08 10:38 kézifék állítás
Pistamann írta: Valaki mutatta, ha a kézofék szoknyáját kipattintjuk, akkor van ott két csavar, és ott is lehet állitani....ma megpróbálom.jrtom írta: Van benne igazad . Elkopni nem szokott inkább szétrohad a pofa leszakad róla a réteg mert sokan alig hasznáják.zoliika írta:jrtom írta: Nem kell semmit levenni!!!
Csak egy kerékcsavart kell kiszedni és egy lámpa kell meg egy lapos csavarhúzó.
Felemeled a hátúlját és addig forgatod a kereket amíg a lyukon bevilágítva meglátod a fogaskereket. Azt elkezded tekerni ameddig megnem szorul a kerék. Ha megfogta a kereket akkor kettőt visszatekersz és kész. Ugyan ezt a másikoldalon is.zoliika írta:Pistamann írta: Hello
Tudja valaki, hol lehet a kéziféket állítani? Sajnos eléggé fent "fog" vizsgán is alig engedték át. Bowden és fékek jók.
Ez örök probléma!
Le kell szedni a fékmunka hengert,két csavar tartja,16-os kulcs kell ha jól emlékszem a féktárcsát egy imbusz csavar tartja 6-os kulcs....és megtalálod azt bordás vagy "ricnis" dupla anyás csavart amin állítani tudsz!Másképp nem fog menni sajnos.
A szerelőm nekem is ezt a tippet adta csak ez nekem ebben a formában nem ment sajnos.....egyébként nem árt évente ránézni kitakarítani esetleg megnézni nincs-e szétpotyogva vagy esetleg totál elkopottezért ajánlottam ezt a verziót!
zoliika Elküldve: 2012-10-07 20:02 Autóvásárlás