zoliika fórum hozzászólásai

zoliika Elküldve: 2012-09-06 22:00 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Osz24 írta: Sziasztok:

Hol lehet venni gyári angel e.lámpákat?
E46. 2004 es sedanra.
köszönöm.


E-46-ban nincs gyári angel e.

zoliika Elküldve: 2012-09-06 21:43 Autóvásárlás

Thony írta:
zoliika írta: Ez így elsőre nem is rossz!Elkezdtem keresgélni télre jó lenne egy szép SUV!
Valaki itt tud érdemben véleményt mondani,a sor hat 286 le-s motorról valamit?



Tudsz ennél jobbat is Nagyon ronda az a kormány, mint a dodgem a városligetben, az eleje is rondácska

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ol-6060071

ez még a párodnak is jó, bár ronda a kormánya neki is... de ez legyen a legnagyobb baj


Szép nagyon,de 6 hengerest szeretnék és lehetőleg két csigaházzalTehát senki nem tud véleményt mondani ill. megosztani tapasztalatot a 286 le-s motorról?

zoliika Elküldve: 2012-09-05 22:11 Autóvásárlás

Ez így elsőre nem is rossz!Elkezdtem keresgélni télre jó lenne egy szép SUV!
Valaki itt tud érdemben véleményt mondani,a sor hat 286 le-s motorról valamit?

zoliika Elküldve: 2012-09-05 21:39 E46 futómű állítás

BarG írta:
hil írta:
YELLOW írta: ezt 58.300/szett adják, ami a képen van.... nekem túl szép, hogy igaz legyen...

BMW E46 FK-Tuning sport futóműgarnitúra, hátul fix 40mm, elöl 40-65mm között állítható az ültetés.


Ár 58.300Ft/szett

Beépíthető az összes E46 limousin és coupé modelljébe



Szia!
Ezt a Poweren nagyon fikázták (többen is), akik vettek ilyet



Ezt el is tudom képzelni! Koni lengéscsillapító készlet 170 körül van, rugók, fittyfene nélkül.



Én is gondolkoztam ebben a szettben aki foglalkozik ezzel a márkával "is" az lebeszélt róla.......azt mondta,hogy az F.K-ból is van több minőségi szint és ez az alap, ami elég gyengén tejesít

zoliika Elküldve: 2012-08-28 09:30 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

vivaladiesel írta:
jrtom írta: Asszem áttérek a Shell-ről az OMV gázolajára. Amikor a shelles üa volt benne akkor füstölgetett nagyobb gázadásra. Viszont mostanában nem látom a kondenzcsíkot amióta az előző tank Omv-s gázolaj volt. Persze a Castrol TDA az megy belle ugyan úgy.






Én ezt már rengetegszer leírtam...........Itthon legyen az Agip,Shell vagy bármilyen nemzetközi olajipari vállalat üzemanyagtöltő állomása mind-mind Mol alap+adalék (pl:v-power)r'go ugyanazt a fost tankoljuk mindenhol csak más felirattal.Kivétel az OMVUgyanis neki megéri behozni a finomított üzemanyagát M.O-ra mivel Bécs alatt van neki ez a finomító.Tehát ez az egyetlen cég aki nem Mol alapanyaggal dolgozik.

zoliika Elküldve: 2012-08-27 13:47 Rugócsere


Aki még nem látta......Eibach pro kit+Bilstein 30/25
Külön köszönet Mátyás Attilának ismét a korrekt és gyors kiszolgálásért és Horváth Ádámnak aki a rugókat a "lehetetlen" határidőre beszerezte nekem

zoliika Elküldve: 2012-08-24 10:08 Üzemanyag fogyasztás

norbeee írta:
b_imi írta: Az is érdekes, hogy a hazai Shell új gázolajával 5,9l volt az átlag, majd a szlovén OMV-vel (ami kb. 50 forinttal olcsóbb) 5,3l, és ott már hegyek is vannak.


Igen. Ez már csak Magyarország... Német fórumokon mindenhol azt olvastam hogy messziről kerülik a magyar gázolajat, meg feltankolnak Ausztriában ha erre járnak. Vagy ha már nagyon itt kell tankolni, akkor televágják a tankot üzemanyagadalékokkal. Elszomorító hogy a külföldiek véleménye is negatív a hazai gázolajról. Meg minden másról


Hát,igen!Január óta Én is német aral üzemanyagot tankoltam"kannásat" egészen áprilisig mert azóta Én is németben tankolok ha csak tudok!A menetdinamika az csak egy dolog ,de az 3 és 5 dl/100km különbség az engem is ledöbbentett.Pedig ennyi
a különbség sajnos a hazai és a német ill. az ausztria ü.anyag között!

zoliika Elküldve: 2012-08-23 20:56 Társalgó

szotakdavid írta: Sziasztok!

Nem tud valaki eladó pitbull kölyköt??


"Stafit" tudtam volna de 3 napja elvitték az utolsót is!

zoliika Elküldve: 2012-08-23 13:53 Autóvásárlás

szandersz írta:
zoliika írta: Ezt azért elolvasnám előtte!Onnantól kezdve,hogy 7-ben ülsz,igen másképp látod a világot,ez 100% ,nekem csak e-32-m volt de a "hajó" érzés Bmw stílussal vegyítve hát igen :kiralye, nekem nagyon meggyűlt a bajom ezzel a tipussal mindent duplán számoltak a szervízben mint előtte (e-34 525i-ből ültem át akkor)........
Ezt a tipust amit Te szeretnél elég beteges tipus,ráncfelvarrás után már sokat javult az autó ,de az látszik is a használtautó vételárán gyakorlatilag egy szakadék és valószínű,hogy nem hiába
szandersz írta:
YELLOW írta: .......
szandersz írta: egyébként általánosan tekintve fent tarthatóság szempontjából nagy különbség van egy 5-ös és 7-es között?
Az évjárat természetesen azonos 2003-2004-2005


szinte hasponlóan épül fel a motor/hajtáslánc. ám az tény, hogy picivel a nagyobb típus árai vastagabban vannak húzva. pont ma néztem egy autókozmetika árait, ahol van árkategória.alsó, közép és felső kategória. a BMW a felsőbe tartozik, a kis autók meg az alsóba. ám az 1-es bmw pl felső. tehát eleve drágább minden csak mert bmw, audi, merci, stb. a szervizek is eszerint dolgoznak. sőt ha látják, akkor le is húznak. hogy miért pont 7-est néztél ki azt nem tudom, nem akarok találgatni, mert lehet megsértenélek vele de szerintem inkább 5-ös, vagy 3-as. szerintem mint fiatalnak, jobban való ez. hacsak nem kis grofó vagyol, vagy díler


////
)) Nem vagyok díler ) illetve Grófo se D Igaz kisebbséghez tartozom de nincsenek vajda rokonaim illetve zsidó se vagyok maradjunk ennyiben nem sértenél meg, de mielőtt találgatnál elárulom, hogy mért a 7-es
Először is mindig is megalomániás voltam, szal mindenből a legnagyobbat a legfa*szábbat nem tudom mikor fogom kinőni, de egyenlőre még eszerint élek
Továbbá nem voltam soha az a pörgős fajta, piros lámpánál túráztatós, padlógázzal elindulós típus Inkább az a "beülök a 7-es fotelébe feltekerem a muzsikát szakítsa le a fejemet a basszus zöldnél fék felenged és komótosan elindulva tolom neki" típus.
Autópályán ha elkap a gépszíj belsőbe parkettával odabaszni hogy elinduljon a bálna és tolni lefelé a népeket a belsőből, mind ezt egy kényelmes fotelből természetesen ))

Valami ilyesmi ami per pillanat a 7-es hez húz

Lehet most jókat mosolyogsz ezeken ezzel nincs is baj mert ugye én még amatőr vagyok )
egyenlőre csak tapogatózok... )






Lehet akkor várnom kéne jövő nyárig és akkor a 2005-ös modellek lesznek hasonló árban mint most a 04-esek


Nem tudom.........de,ha jól megnézed a választékot facelift és nem facelift között szerintem irreálisan sok a különbség!Ez kint németben ill. külföldön is igaz tehát,ez nem egy kitalált dolog "néphiedelem"M.O-on,hogy amit 2004-ig gyártottak hetest az "beteges"

zoliika Elküldve: 2012-08-23 13:33 Autóvásárlás

Ezt azért elolvasnám előtte!Onnantól kezdve,hogy 7-ben ülsz,igen másképp látod a világot,ez 100% ,nekem csak e-32-m volt de a "hajó" érzés Bmw stílussal vegyítve hát igen :kiralye, nekem nagyon meggyűlt a bajom ezzel a tipussal mindent duplán számoltak a szervízben mint előtte (e-34 525i-ből ültem át akkor)........
Ezt a tipust amit Te szeretnél elég beteges tipus,ráncfelvarrás után már sokat javult az autó ,de az látszik is a használtautó vételárán gyakorlatilag egy szakadék és valószínű,hogy nem hiába
szandersz írta:
YELLOW írta: .......
szandersz írta: egyébként általánosan tekintve fent tarthatóság szempontjából nagy különbség van egy 5-ös és 7-es között?
Az évjárat természetesen azonos 2003-2004-2005


szinte hasponlóan épül fel a motor/hajtáslánc. ám az tény, hogy picivel a nagyobb típus árai vastagabban vannak húzva. pont ma néztem egy autókozmetika árait, ahol van árkategória.alsó, közép és felső kategória. a BMW a felsőbe tartozik, a kis autók meg az alsóba. ám az 1-es bmw pl felső. tehát eleve drágább minden csak mert bmw, audi, merci, stb. a szervizek is eszerint dolgoznak. sőt ha látják, akkor le is húznak. hogy miért pont 7-est néztél ki azt nem tudom, nem akarok találgatni, mert lehet megsértenélek vele de szerintem inkább 5-ös, vagy 3-as. szerintem mint fiatalnak, jobban való ez. hacsak nem kis grofó vagyol, vagy díler


////
)) Nem vagyok díler ) illetve Grófo se D Igaz kisebbséghez tartozom de nincsenek vajda rokonaim illetve zsidó se vagyok maradjunk ennyiben nem sértenél meg, de mielőtt találgatnál elárulom, hogy mért a 7-es
Először is mindig is megalomániás voltam, szal mindenből a legnagyobbat a legfa*szábbat nem tudom mikor fogom kinőni, de egyenlőre még eszerint élek
Továbbá nem voltam soha az a pörgős fajta, piros lámpánál túráztatós, padlógázzal elindulós típus Inkább az a "beülök a 7-es fotelébe feltekerem a muzsikát szakítsa le a fejemet a basszus zöldnél fék felenged és komótosan elindulva tolom neki" típus.
Autópályán ha elkap a gépszíj belsőbe parkettával odabaszni hogy elinduljon a bálna és tolni lefelé a népeket a belsőből, mind ezt egy kényelmes fotelből természetesen ))

Valami ilyesmi ami per pillanat a 7-es hez húz

Lehet most jókat mosolyogsz ezeken ezzel nincs is baj mert ugye én még amatőr vagyok )
egyenlőre csak tapogatózok... )




zoliika Elküldve: 2012-08-23 10:32 Autóvásárlás

YELLOW írta:
zoliika írta:

Nem e-36 volt!E-30 volt 323i "fordított váltóval,alpina hengerfejjel,és a 18-as speer difi!Régebbi konstrukció elismerem.ugyanúgy e-32-nél nincs az a ember aki 35i-vel 12-13 alatt megy vele.Nekem is van ismerősöm530ix e-60,alap a 12 lityi


nekem meg van ismerős, akinek E38 750Li V12 és 20 liter legalább vezető pozíciós állása van így nó para


zoliika Elküldve: 2012-08-23 10:27 Autóvásárlás

BMW_0902 írta:
K_Gergo írta:
zoliika írta: Nekem benzinesben csak sor6 volt igaz,de pl:a 735i-m megette 13-15 lityit,323i-m alapból 12liter ha nagyon békésen közlekedtem vele.

nekem 8.5, nagyon békésen 7.5. sok mindentől függ.


Talán ez a "sok mindentől függ" az ami a legjobban leírja a helyzetet: Kerékméret, vezetési szokások, meg persze a motor típusa.

Zoliika-nak:

"Nekem benzinesben csak sor6 volt igaz,de pl:a 735i-m megette 13-15 lityit,323i-m alapból 12liter ha nagyon békésen közlekedtem vele........Ezek nem tippek!Tények!Nyugodtan le lehet"húzni" a másikat,mert csak "úgy hallottam".Kedves 0902 Te is csak csak az ismerőseidtől "hallottad",mert személyes tapasztalat ugye nincs vagy a csomiba egy másik négy hengert beraktál?!"

Ne értsd félre nem "lehúzni" akartalak, csak rávilágítani úgy általánosságban arra, hogy van az a sztereotípia, hogy "nagy köbcenti, V8, na akkor tuti, hogy sokat eszik" mekkora nagy hülyeség! Mert pl.: Nálad a 735i megette a 13-15 litert, míg nagyon közeli ismerősöm e39 M5-je beérte 10-11 közötti értékkel is, ráadásul 130km/h és khm-khm 130+ sebességgel haladva, csak elől 245-ös papucsokkal! Aztán másik példa: e39 535i 10-12 liter között, igaz nem versenyzésre használják, de azért a vollgasos elindulások sűrűn megesnek... (papucsméret: közel a gyárihoz)
Végül még egy pl:. 540i automata: kicsit a gyári előírás feletti kerékméret, sportos vezetéssel 10 - 13 liter! (Vegyes! Városban persze közel 18-19) de a minimum mert erről ment itt a vita: közel 10 liter!!!

Így már csak egy kérdés maradt: Vagy a Te sorhatjaid ettek meglehetősen sokat - ha nem sikerült a megadott értékek alá menni, vagy túl sportosan vezettél!

Amúgy a 323i-nál (gondolom E36) nem értem a minimum 12 litert!!! Itt volt közel egy hete Németországból egy rokonom: E36 323i Touring, sz@rrápakolva, gyári felni és gumimérettel nem csalás nem ámítás: 8, azaz 8 liter! (Igaz végig pálya volt, de ez lett az alja, azaz kihozott belőle ennyit.)

Ami amúgy még egy fontos - de sokszor nem elégszer kihangsúlyozott dolog - hogy milyen oktánszámú bengát nyomatunk a kocsinkba, ugyanis megfigyeltük (nem csak BMW-nél), hogy a magasabb oktánszámúnál kedvezőbb a fogyi is. Gondolom nem kell részletezni, h miért.
=> én csak 98-at tankolok, vagy néha ilyen szuper-hiper adalékos trutyikat.

Szóval ez lenne a válaszom és érvelésem a V8 mellett, ÉS NEM ELLEN. Azaz hajrá, aki vacillál, hogy V8, vagy nem V8, annak csak ajánlani tudom!

Ui.: "vagy a csomiba egy másik négy hengert beraktál?!" - Jó ötlet! Elöl 4 henger, hátul 4 henger, a súlyelosztási arány közel 50:50 lehetne, mint az ideális BMW-knél! Csak a kivitelezés egy kicsit bonyolult...



Nem e-36 volt!E-30 volt 323i "fordított váltóval,alpina hengerfejjel,és a 18-as speer difi!Régebbi konstrukció elismerem.ugyanúgy e-32-nél nincs az a ember aki 35i-vel 12-13 alatt megy vele.Nekem is van ismerősöm530ix e-60,alap a 12 lityi

zoliika Elküldve: 2012-08-22 20:53 Társalgó

csatis1 írta:
zoliika írta:
csbalu írta:
Alesi írta:
Thony írta:
Alesi írta:
Thony írta: Azon gondolkodtam, hogy van az egyik régebbi Saab-omban egy 70 ezres xenon szett, amit szervizben rakattam bele és nagyon jól működött az öreg 2001-es fedélzeti compal együtt!
Azon gondolkodtam, hogy esetleg kiveszem belőle ha bele lehet rakni másba.... sajnos a 2005-ös bmw-ben nem tették bele sajnos Nem tudom ,itthon a jogszabályok engedik-e hogy belekerüljön fényszóró mosó nélkül? Vagy mennyi lenne egy kiegészítő szett a mosópanellel a lámpa alatt, és a xenonnal? használtan, esetleg újonnan?
Másik kérdése, a turbó hol helyezkedik el a 320d-nél... hozzáférhető egyáltalán hogy szemrevételezzük, a tengelyt?!

Köszönöm, a segítséget nektek!


Lampamoso es automata magassagallitas szuksegeltetik, kulonben bukik a muszaki vizsgan es a rendor is kiszurhatja.
Arrol meg nem is beszelve, hogy rettento gagyin nez ki egy ilyen kinai xenon szett a halogen lampa helyen, es masokat is vakit, mert keptelenseg jol beallitani...



Mire célzol, azalatt hogy gagyin? Esetleg más lámpatestel gyártották a xenonos verziót?
Nem feltétlen gagyit vettem volna, a Saab-ban mint írtam 70 ezer forintos volt és tökéletesen működött bár volt lámpamosó is. Tudnál mutatni különbséget, a lámpatestek között megköszönném.
Pusztán, azért használnék ilyet mert jobban látok vele... másrészt a gagyi sárga fény számomra zavaró és visszaveti a kocsit a középkorba...


Ahogy BalaBMW kollega kepen is latod, a xenon lampa projektoros vetitolencset kapott, ez garantalja, hogy a xenon altali tobbletfeny csak oda vetul, ahol mondjuk az en szememet nem bantja, amikor veled megyek szembe.
Ha normalis, torvenynek megfelelo xenont szeretnel, akkor szukseged lesz gyari xenon lampakra, lampamoso berendezesre, automata allitasra, valamint asszem a vilagitas-kapcsolot is ki kell cserelned. Az egesz moka emlekeim szerint olyan 120e penz korul kihozhato, felteve, ogy mindent bontottan veszel.



Én szerintem a halogén lámpa is állítja automatikusan a magasságot. Abból gondolom hogy indításnál ő is csinál egy fel le mozgást (végpont kalibráció). Lámpamosót legutóbb Kasza Mesternél láttam egy szett volt komplette 20e-Ftért adta, lehet vadászni. H7 xenon szettet beleteszed és nem büntethet senki.


Kb:140-170e huf között meg is áll a vége...........
Írj privátot Csatis -nak és leírja neked,hogy mi mennyi és mit kell tenni ha ki akarod cserélni Ő is ezt tette



Ha valaki utólag akarja cserélni a gyári halogén lámpáit gyári xenonra és minden szükséges cuccot beépít, akkor a következő összegekkel kell csökkenteni a malacperselyt:
- bontott gyári xenon lámpapár izzókkal, trafókkal: ~120.000,-Ft
(az új árát le se írom... nem is érdemes újban gondolkodni)
- bontott komplett lámpamosó szett (tartály, csövezés, teleszkópos spricni, bajuszlécek): 20.000,- Ft (elektromos vezetékek nélkül)
(új retrofit kit ára: 60.000,-Ft vezetékekkel, csatlakozókkal kompletten)
- ha kell új takaró a teleszkóp végére, akkor plusz 2x 1.500,-Ft
- bontott automata magasságállító érzékelők: 10.000,- Ft (vezetékek, csatlakozók nélkül)
(új retrofit kit ára: 30.000,- Ft vezetékekkel, csatlakozókkal kompletten)
- bontott lámpamodul: 20.000,- Ft
- bajuszlécek, spricni takarók színre fújása: ~6.000,-Ft (az én festőmnél)
- lámpamosó, magasságállító elektromos bekötése, felkódolása: ~30.000,-Ft

Ez összesen:
Bontott cuccokkal: 209.000,- Ft, ha magadnak építsz be mindent, csak elektromos bekötéshez és felkódoláshoz kell segítség. (Nem nagy cucc berakni egyébként... )
Új lámpamosó és magasságállító szettel +60.000,-Ft.

Én személy szerint magasságállítóból új szettet vettem, lámpamosót Kaszától bontottan.


Hoppá legközelebb viszek számológépet a Thai BurgerbeElszámoltam magam!

zoliika Elküldve: 2012-08-22 20:52 Autóvásárlás

Alesi írta:
BMW_0902 írta:

Hadd szóljak hozzá szerényen, úgy hogy a környezetemben több V8 vas és V10 is akad. Pl.: 535i, 540i, és e39 M5, és V10 M5 is. Szóval, aki azt állítja, hogy az 535i nem áll meg 15 liter alatt, annak jelzem kérdezzen meg már egy 535i tulajt ne csak úgy tippelgessen, és jöjjön az ilyen fantasztikus tanácsokkal, hogy ha V8 akkor tuti h sokat eszik...
Mert én nem csak "úgy hallottam", hanem konkrét ismerőseimnek vannak, akik V8-al autóznak nap mint nap. És sikerült e39 M5-öt is 10-11 liter köré letornászni! Úgy, hogy a gázpedál alá nem került tojás! Persze megeszik 20 litert is, ha kell!

Meg könyörgöm! Aki V8-ban gondolkodik, az NE A FOGYASZTÁST nézze!!!!!
És Popi0910! Ne hagyd lebeszélni magad a V8-ról. Ahogyan fogalmazni szoktak: "A V8 a pokolban is V8!" Ez is egy sajátos életérzés!
Ha kell privátban adok Neked 4-5 V8-assal furikázó tulaj elérhetőségét! Ők tudják, hogy miért V8 a V8 és mire kell odafigyelni, mi az ami csak kamu!


Es akkor most mennyi az annyi?

En voltam, aki a 15 litert "tippelte" (spritmonitor.de-n olvasta, igaz gazos autorol, ahogy ezt le is irta)...


Nekem benzinesben csak sor6 volt igaz,de pl:a 735i-m megette 13-15 lityit,323i-m alapból 12liter ha nagyon békésen közlekedtem vele........Ezek nem tippek!Tények!Nyugodtan le lehet"húzni" a másikat,mert csak "úgy hallottam".Kedves 0902 Te is csak csak az ismerőseidtől "hallottad",mert személyes tapasztalat ugye nincs vagy a csomiba egy másik négy hengert beraktál?!

zoliika Elküldve: 2012-08-22 16:50 Társalgó

csbalu írta:
Alesi írta:
Thony írta:
Alesi írta:
Thony írta: Azon gondolkodtam, hogy van az egyik régebbi Saab-omban egy 70 ezres xenon szett, amit szervizben rakattam bele és nagyon jól működött az öreg 2001-es fedélzeti compal együtt!
Azon gondolkodtam, hogy esetleg kiveszem belőle ha bele lehet rakni másba.... sajnos a 2005-ös bmw-ben nem tették bele sajnos Nem tudom ,itthon a jogszabályok engedik-e hogy belekerüljön fényszóró mosó nélkül? Vagy mennyi lenne egy kiegészítő szett a mosópanellel a lámpa alatt, és a xenonnal? használtan, esetleg újonnan?
Másik kérdése, a turbó hol helyezkedik el a 320d-nél... hozzáférhető egyáltalán hogy szemrevételezzük, a tengelyt?!

Köszönöm, a segítséget nektek!


Lampamoso es automata magassagallitas szuksegeltetik, kulonben bukik a muszaki vizsgan es a rendor is kiszurhatja.
Arrol meg nem is beszelve, hogy rettento gagyin nez ki egy ilyen kinai xenon szett a halogen lampa helyen, es masokat is vakit, mert keptelenseg jol beallitani...



Mire célzol, azalatt hogy gagyin? Esetleg más lámpatestel gyártották a xenonos verziót?
Nem feltétlen gagyit vettem volna, a Saab-ban mint írtam 70 ezer forintos volt és tökéletesen működött bár volt lámpamosó is. Tudnál mutatni különbséget, a lámpatestek között megköszönném.
Pusztán, azért használnék ilyet mert jobban látok vele... másrészt a gagyi sárga fény számomra zavaró és visszaveti a kocsit a középkorba...


Ahogy BalaBMW kollega kepen is latod, a xenon lampa projektoros vetitolencset kapott, ez garantalja, hogy a xenon altali tobbletfeny csak oda vetul, ahol mondjuk az en szememet nem bantja, amikor veled megyek szembe.
Ha normalis, torvenynek megfelelo xenont szeretnel, akkor szukseged lesz gyari xenon lampakra, lampamoso berendezesre, automata allitasra, valamint asszem a vilagitas-kapcsolot is ki kell cserelned. Az egesz moka emlekeim szerint olyan 120e penz korul kihozhato, felteve, ogy mindent bontottan veszel.



Én szerintem a halogén lámpa is állítja automatikusan a magasságot. Abból gondolom hogy indításnál ő is csinál egy fel le mozgást (végpont kalibráció). Lámpamosót legutóbb Kasza Mesternél láttam egy szett volt komplette 20e-Ftért adta, lehet vadászni. H7 xenon szettet beleteszed és nem büntethet senki.


Kb:140-170e huf között meg is áll a vége...........
Írj privátot Csatis -nak és leírja neked,hogy mi mennyi és mit kell tenni ha ki akarod cserélni Ő is ezt tette