zoliika fórum hozzászólásai

zoliika Elküldve: 2012-07-26 21:48 Autóvásárlás

Szemy írta:
petermover írta: Hát nem tudom, biztos vannak ilyen tündérmesék is, de 80-100e km-es, 2007-2008-as ELADÓ autót nem nagyon találsz a németeknél. A 80-100e km inkább a 2010-11-es modellekre jellemző, és azokat sem adják el, amíg el nem érik a garanciaidő végét. Akkor meg már nem 80-100e van bennük...
Több ismerősöm is van, cég is és magánszemély is. Egyiküknél egy céges 320d kombi volt 2009-es, most vették ki alóla 215e km-rel, mert lejárt a gari. Előbb egyszerűen nem adják el. Viszont a gari elvesztésével ugyanúgy megszabadulnak a 60e-et futott autóktól is a cégek, ez jó hír is lehet, csak nagyon ritka az ilyet kifogni... Úgy értem az ilyen autók kéz alatt, hirdetés nélkül mennek el inkább, nem teszik ki őket egy kereskedésbe.

Másik ugyanilyen sztori 318d automata kombi BMW 2011-es, már most van benne 110e km, 14-15 hónaposan. Srác tiporja neki rendületlenül, 9 felett az átlagfogyasztása, saját bevallás alapján 180 alatt nem megy a pályán, de inkább 200 felett jár vele. Annyit küldi amennyit bír, végig padlózza. Tőle pl nem venném meg az autót.

Ismerek olyan házaspárt is, ahol az öreg motorversenyző volt a 60-70-es években, rajong a BMW-ért, a garázsban áll neki egy lezsírozott '74-es vagy '75-ös (nem emlékszem) BMW versenymotor, amivel utoljára futamot nyert, meg ilyenek. Van neki két BMW-je, egy 528i '90-es évjáratú, méregzöld sedan, automata, egyedi bordó plüss belsővel és kárpitokkal, fabetéttel, kutyafasza brutál gyönyörű gép, full-full akkor elérhető extrával, és van a gépben kemény 70e km. Régebben többet használta, de 10 éve 2-3x veszi elő évente felmenni vele Hamburg mellé nyaralni (Hannovernél laknak). Esze ágában sem volt eladni soha, miért is adná?

Emiatt mondom, hogy németeknél kevés kilométeres autó ugyanolyan lutri, mint nálunk. Jónéhány évvel ezelőtt futottak ott annyit az autók, mint manapság nálunk, és ez hatványozottan igaz a felső kategóriás márkákra.


Ennyire azert nem rossz a helyzet, hogy tündermeseben kell remenykedni. Lehet a nemeteknel is kifogni keveset futott autokat, de azoknak altalaban meg is van az aruk es szanaszet vannak az amugy nem kicsi orszagban. En pl. az elözö BMW-met (318i) pontosan 5 evesen vettem eredeti 49.000km, a mostani automat (ami igaz nem BMW, de 3 literes dieselmotor van benne) original 51.000km-rel hoztam el 4 evesen a markaszalonbol ugy, hogy ceges auto volt. Ha türelmes az ember es hajlando bejarni Nemetorszagot egy auto miatt, akkor azert igazi gyönyszemeket lehet talalni...es nem is olyan keveset.

Szemy


Akkor miért van az,hogy a németek most tőlünk elkezdték hordani az autókat közép ill. felsőközép kategóriáról beszélek most.Pont,ezeket a kevés km-t futott darabokat keresik 60e km-ig!

zoliika Elküldve: 2012-07-25 21:59 Futómû és hibái

YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
BarG írta: Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.


Segédkeret?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?


amiben a diffi is van... 4 ponton van a kasztnihoz fogatva, kettő a hátsó ülések alatt, E36 és régi E46 is hajlamos volt itt kiszakadni.


Ohhh ez nekem új.....Köszöntem





És ezen a négy felfüggesztési ponton lévő gumibakok/szilentek a ludasak ill. meg kell őket nézni.........!?
Bedugok oda egy feszítő vasat és megmozgatom?

zoliika Elküldve: 2012-07-25 21:52 Autóvásárlás

zoliika Elküldve: 2012-07-25 21:37 Futómû és hibái

YELLOW írta:
zoliika írta:
BarG írta: Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.


Segédkeret?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?


amiben a diffi is van... 4 ponton van a kasztnihoz fogatva, kettő a hátsó ülések alatt, E36 és régi E46 is hajlamos volt itt kiszakadni.


Ohhh ez nekem új.....Köszöntem

zoliika Elküldve: 2012-07-25 21:09 Társalgó

BarG írta: Szerintem némiképp aránytévesztettek vagytok!
Emelje már fel a kezét az, akinek 2M-nél többet adnának az autójáért ma a piacon. Ez a gép újkorában MIN 13M volt, most a kezdeti értékének a 7-ed részéért van hirdetve, abba bizony belefér némi minőségi probléma, akár nagyobb is. Egy tisztességes szerelővel ezeket a hibákat orvosolni lehet - márha nincs a kaszni megcsavarodva - vagy egyéb végzetes gond nincs. Még egy motorcserét is le lehet tudni 0,5M-ből, de itt jajjgatás megy egy lógó lengőkartól is.
Szóval nem hiába tartják a magyar használtautó vásárlókat annak-aminek. Új autó minőséget új autó áron lehet venni Urak.


Nekem ami feltünt és felháborított az az ,hogy 1999-es és facelift és nem az árán akadtam ki és egyebeken.Ezt az egy tényt nézve,akkor is nevetséges ez a hirdetés!

zoliika Elküldve: 2012-07-25 21:03 Futómû és hibái

BarG írta: Új story.
8 év, 250e km, és úgy éreztem, hogy mintha a gép nem lenne annyira stabil az úton, mint régebben. Mondjuk vizsgán simán átment áprilisban. Voltam szerelőnél, aki megtaszigálta, megfeszegette a hátsó futóművet és közölte, hogy a segédkeretet tartó gumipogácsák közül kettő meghalt a négyből. Jóvő héten minden gumis alkatrész cserélődik hátul. Még nem kopogott, nem lógott (nagyon), szóval az időnkénti ellenőrzést nagyon javallom mindenkinek.


Segédkeret?Robbantott ábrán megtudnád mutatni?

zoliika Elküldve: 2012-07-25 16:56 Társalgó

hancurozo írta:
zoliika írta: De aranyos 99-es facelift


Gondolom a szervízkönyvben benne van az elejének a javítása is. A rendszám állapotából és az első irányjelzők beépítésének minőségéből, ez egy tákolt rom. A belsejének állapota, tisztasága árulkodik arról menyire volt megkímélt. Aki ezt megveszi, az sok kérdést fog feltenni itt a fórumon.


Hát ezen hirdetések miatt van az,hogy "mintha" azt érezné a vásárló nem szabad itthon autót venni!

zoliika Elküldve: 2012-07-25 16:32 Társalgó

zoliika Elküldve: 2012-07-25 09:40 Társalgó

zoliika Elküldve: 2012-07-23 21:49 Vicces :)

zoliika Elküldve: 2012-07-23 21:15 Társalgó

InsectKiller írta:
jrtom írta: Mi a helyzet a vízszinttel?

InsectKiller írta:
jrtom írta: Én meg akkor is a Shellnél fogok tankolni!


Én meg leadom a kocsimat a MÉH-be, annyira mély nyomot hagyott bennem a film.




Hát egyenlőre nem tudom, nem volt mostanába igénybe véve a gép. Remélem minden ok lesz.
Ja most jut eszembe, h voltam vele Jakabon és ok volt végig!
Hát akkor most még jó!


Persze,hogy nem volt igénybe véve......Mert állandóan azzal a piros olasszal feltűnősködsz

zoliika Elküldve: 2012-07-23 21:01 Ápolás, tisztítás

jrtom írta: Majd ír meg milyen lett. Mondjuk az enyém bőrös szóval azzal egyszerűbb dolgom volt, a Antracit tetőkárpit még szóbajöhet.

zoliika írta:
jrtom írta: Azt egyszer csináltam és semmi baja nem lett viszont tiszta az igen.

zoliika írta:
jrtom írta: Én kiszoktam kölcsönözni a Kärchertől egy profi gépet (3000ft 4 órára) és ahoz adnak gyári kärcher kárpittisztító kapszulákat amit bele kell dobni a 40 fokos vízbe és feloldódik. Teljesen színtelen, szagtalan és habmentes lesz a lötyi. Marha jól kiszed minden foltot és koszt és a végén szószerint sár van a koszos víz alján, pedig egyáltalán nem nézet ki koszosnak az ülés. Próbáltam még régebben a vanisht is de az sehol sincs a Kärcherhez képest. Csak ajánlani tudom!!!


Ez idáig a legszimpatikusabb megoldás!Mond,a tetőkárpitot is ugyanúgy ezzel a kapszulás tisztítószerrel csinálod?




Dobtam egy köszit van is K.méten akitől bérelhetnék ilyen masinát




Mindenképp megírom,nekem fehér szövet a tetőkárpit és sibedach is van az üléseim bőrösek r'go nekem az aljzatkárpit és tetőkárpit amit időszerű lenne már nagyon kipucolni....

zoliika Elküldve: 2012-07-23 20:46 Ápolás, tisztítás

jrtom írta: Azt egyszer csináltam és semmi baja nem lett viszont tiszta az igen.

zoliika írta:
jrtom írta: Én kiszoktam kölcsönözni a Kärchertől egy profi gépet (3000ft 4 órára) és ahoz adnak gyári kärcher kárpittisztító kapszulákat amit bele kell dobni a 40 fokos vízbe és feloldódik. Teljesen színtelen, szagtalan és habmentes lesz a lötyi. Marha jól kiszed minden foltot és koszt és a végén szószerint sár van a koszos víz alján, pedig egyáltalán nem nézet ki koszosnak az ülés. Próbáltam még régebben a vanisht is de az sehol sincs a Kärcherhez képest. Csak ajánlani tudom!!!


Ez idáig a legszimpatikusabb megoldás!Mond,a tetőkárpitot is ugyanúgy ezzel a kapszulás tisztítószerrel csinálod?




Dobtam egy köszit van is K.méten akitől bérelhetnék ilyen masinát

zoliika Elküldve: 2012-07-23 20:29 Ápolás, tisztítás

jrtom írta: Én kiszoktam kölcsönözni a Kärchertől egy profi gépet (3000ft 4 órára) és ahoz adnak gyári kärcher kárpittisztító kapszulákat amit bele kell dobni a 40 fokos vízbe és feloldódik. Teljesen színtelen, szagtalan és habmentes lesz a lötyi. Marha jól kiszed minden foltot és koszt és a végén szószerint sár van a koszos víz alján, pedig egyáltalán nem nézet ki koszosnak az ülés. Próbáltam még régebben a vanisht is de az sehol sincs a Kärcherhez képest. Csak ajánlani tudom!!!


Ez idáig a legszimpatikusabb megoldás!Mond,a tetőkárpitot is ugyanúgy ezzel a kapszulás tisztítószerrel csinálod?

zoliika Elküldve: 2012-07-23 19:50 Társalgó

Helioport írta:
zoliika írta:
BalaBMW írta: Erről a videóról mi a véleményetek?

Nekem a következő:
- tudomásom szerint nem csak a Shell akar fúrni az északi sarkon
- sajnos az északi sarkkör már így is olvad és pusztul
- imádom a jegesmedvéket
- Sylvike nagyon környezettudatos, de azért egy 645 Ci-t hajt
- nagyon szívesen megadnám annak a 645 Ci-nek...
- Sylvikének is...



Ez annyira szánalmasKi fizette le Sylvikét az Ömv vagy a Statoil vagy a B.P?Elvesztették a koncepciós területre a kiírt tendert ill: kutatási jogot és így állnak bosszút a Shell-en?


Most nézem ezt a videót. Ez a gép városban 16-18 alatt nem kajál, elején meg ott a radarzavaró. Vagy az az első lökös parkolóradarja?


Neeeem hát nem tudod?Az a "sejpítő" gépe a sustorgós szavaihoz,mert Ő így szexi