zoliika fórum hozzászólásai

zoliika Elküldve: 2012-06-28 09:05 manuális váltó

YELLOW írta:
Alesi írta: Lenne egy érdekes problémám: most volt nagyszervízen az autó és többek között a váltóolajat is kicserélték. A szervíz után az első két napban olyan volt a váltóm, mintha kicserélték volna, halál pontosan és könnyen vett minden fokozatot...ez tartott az ominózus 2 napig, azóta (kb 1 hete) meg érzésre talán még rosszabb mint volt, főleg az 1-es.

Mitől lehet ez?



tudom nem érdekel a válaszom, de valszeg sima manuális váltóolajat tettek bele. nem a gyári MTF-LT-t. nekem dettó.


Öhöööm igen épp ez jutott eszembe........amit Yellow írt.Nekem a gyári olaj van benne nem a sima váltóműolaj!Szeretnek spórolni

zoliika Elküldve: 2012-06-28 09:03 manuális váltó

Alesi írta: Lenne egy érdekes problémám: most volt nagyszervízen az autó és többek között a váltóolajat is kicserélték. A szervíz után az első két napban olyan volt a váltóm, mintha kicserélték volna, halál pontosan és könnyen vett minden fokozatot...ez tartott az ominózus 2 napig, azóta (kb 1 hete) meg érzésre talán még rosszabb mint volt, főleg az 1-es.

Mitől lehet ez?


Nekem is most volt egy hete,hogy kicserélték és Én semmi extrát nem vettem észresokan írták már ,hogy 1-es fokozatot nehezen veszi stb...Nekem olajcsere előtt és után is tökéletesen veszi a fokozatokat

zoliika Elküldve: 2012-06-27 17:10 Extra gyors találkozó!

YELLOW írta:
InsectKiller írta:
YELLOW írta:
InsectKiller írta:
zoliika írta:
csatis1 írta: Üdv!
Ma este 8 körül minitali: Kecskemét, Rákóczi úton a Városi mozi előtt.
-Csatis
-InsectKiller


Még valaki?...


Megtisztelő lenne ha végre láthatnám leg-leg touring-ot!A városi mozitól lakom 30 m-re


De a Rákóczi utca nem pálya, hiszen le van zárva. Akkor inkább találkozó az Alföldinél a nagy parkoló 8körül.


most nem azé mondom, de ott laktok egy helyen, és itt beszélitek meg a talit? úgy értem, hogy alapból már meidegződött időpontnak kellene lennie
már megint szar helyre születtem, vagy eleve az a abj, hogy megszülettem


Hát most nem azé, h azé, de csatis1 kolléga Orosházáról közlekedik erre felé és ezért is írt nekem, h lehet-e róla szó. Szóval ő aztán nem helyi...
Amúgy YELLOW téged is szívesen látunk!
Ja meg ez a topic nem az ilyenekért jött létre?


jajj nem azé mondom csak nagyon én helyimbéli nincs is itt fent. én annyira talizgatnék, de itt tiszta sznob-ok vannak. amúgy scak irigykedek. ezért mondtam rossz helyre születtem. mindenhol van BMW-s élet csak ebben a retekben nincs. mármint kevés a fanatikus.


500km oda-vissza!Rápattansz a Hondádra Yellow és már itt is vagy másfél óra alatt vagy autóval 2 óra autópályánm3,m0,m5 és pikk-pakk

zoliika Elküldve: 2012-06-27 16:58 Extra gyors találkozó!

YELLOW írta:
InsectKiller írta:
zoliika írta:
csatis1 írta: Üdv!
Ma este 8 körül minitali: Kecskemét, Rákóczi úton a Városi mozi előtt.
-Csatis
-InsectKiller


Még valaki?...


Megtisztelő lenne ha végre láthatnám leg-leg touring-ot!A városi mozitól lakom 30 m-re


De a Rákóczi utca nem pálya, hiszen le van zárva. Akkor inkább találkozó az Alföldinél a nagy parkoló 8körül.


most nem azé mondom, de ott laktok egy helyen, és itt beszélitek meg a talit? úgy értem, hogy alapból már meidegződött időpontnak kellene lennie
már megint szar helyre születtem, vagy eleve az a abj, hogy megszülettem


Tudod Yellow itt van a telefonadó.......Szégyen ,de mindig elkerültük egymást Insectkiller-rel és most tudtam meg a tel.számát is az autóját már számtalanszor láttam,de Őt még nem!Csatis meg orosházi!Jó,hogy ma mostam le a bajorom csak nincs kiporszívózva na mindegy........

zoliika Elküldve: 2012-06-27 16:38 Extra gyors találkozó!

csatis1 írta: Üdv!
Ma este 8 körül minitali: Kecskemét, Rákóczi úton a Városi mozi előtt.
-Csatis
-InsectKiller


Még valaki?...


Megtisztelő lenne ha végre láthatnám leg-leg touring-ot!A városi mozitól lakom 30 m-re

zoliika Elküldve: 2012-06-22 22:36 Motorolaj

YELLOW írta: ki meri ezt beletölteni? vonalkód alapján is olasz...
forgalmazó hunoil, meg kecskemét? mibe, hogy ugyanaz a teszkós olaj van benne!


Ár
5500ft/4liter (1375/liter)

(bolti ára 2700-3500ft/liter)

Adatok
Petronas Syntium 5000 XS – SAE 5W-30
Teljesen szintetikus, üzemanyag-takarékos, Low-SAPS technológiájú motorolaj új generációs benzinüzemű valamint minden dízelüzemű személygépkocsihoz és kisteherautóhoz alkalmazható. Ideális a BMW csoport által gyártott gépjárművek számára, többek között a részecske szűrővel ellátott, illetve TWC kipufogó-rendszerű gyártmányokhoz is.
EURO 5 szabványt is teljesíti Specifikációk:
ACEA C3 API SM BMW LL-04 MB 229.51 VW 505.01

5w-30 olaj féláron



Most meg fogsz lepődni,de egy németnek elég ha ezeket ráírják a flakonra és megveszik, beletöltik.Megkérdeztem a kollégáimat,hogy milyen olajat használnak"ami éppen akciós"r'go nekik elég ha rá van írva az olajtipus megnézik nekik jó-e és ennyi.......bennem a mítosz,hogy a németek mennyire nagyon odafigyelnek és igényesek az autójukra,kezd köddé foszlani!

zoliika Elküldve: 2012-05-07 12:22 Autóvásárlás

Thony írta:
Coyote írta:
Thony írta:
Eddig dízelekből 318-320-ast nézegettem, hpgy lehet hogy a 318-ban is 2 ezres motor van... ez ugyan az lenne mindkét típusban? Miben különböznek így?


Az biztos, hogy a facelift előtti E46-nál (ahol a 320D csak 136 lovas és 5 sebességes) az ECU (szoftver) más és a 320D-n nagyobb a turbó, tudtommal ennyi. De ez éppen elég a hatalmas nyomaték- és teljesítménykülönbséghez.

Logikus következtetés (amit már többen leírtak), hogy a 318D motorok azonos igénybevétel esetén tovább bírják a strapát, mert kevésbé vannak kihegyezve.

Aztán hogy a facelift utáni 320D (150 LE) mennyire különbözik ettől, már nem tudom.



Faceliftre visszatérve, a fehér és a sárga index az újabbakon (felfele húzódó index) rendelésre, vagy a faceliften belül egy apró frissítés volt és a sárga indexesek az újabbak?

Olyan szépen írtok a Dízel autókról... hogy bár mindig benzines voltam, de a sok kilométer miatt és a vegyes használat szempontjából elkezdtem megbarátkozni a gondolattal A 320 lenne a legtakarékosabb ? Ezek turbós dízelek?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...in-5752914

ez az akivel már beszélgettem, és elképesztő szép maga az autó... minden nagyon szép rajta... több képet is láttam! Megnézem élőben, ha lehet a belső panelhez venni fémcsíkot és kicserélem a kormányt már tökéletesebb nem is lehet
Ha azt nézem, mennyit spórolok a dízellel, és nem kell egy másik autó is mellé amit a városban használok... annyit megtakarítok, hogy akármi baja történhet megéri megjavítani!

Gondolkoztam, a gázüzemen is... de kicsit tartok az utólagos rendszerektől, és valahogy nem érezném kellemesnek egy 300 ezres költséget ami nem változtat a kocsi minőségén... pusztán takarékossá teszi! Bár ez mindenkinek a saját döntése, személy szerint én nem tankoltam az etanolt még ha full etanolos is volt a kocsi! Talán egy tank erejéig!


Én úgy tudom ill.hallottam,hogy a kanadai és Usa-ban lévő gázolajban 5×annyi kén van mint pl:az európaiban.Common-rail rendszerű dieselnél ez elég nagy gond lehet........persze a hagyományos adagolós diesel üzemű gépeknél is gond lehet,de c.r-nél még nagyobb.Ezt bizonyos olajipari szervízcégektől tudom akik Houston államból jöttek!

zoliika Elküldve: 2012-05-07 11:24 Ez se semmi

Tiszteletem a szerveknek!Hányni tudnék ettől a mocsoktól ami itt zajlik!

zoliika Elküldve: 2012-05-07 10:35 Fékolaj

YELLOW írta:
zoliika írta: Mindent a leírtak szerint csináltam............a végén kiírja "end sia" utána kiveszem a kulcsot és ugyanúgy az óra világít!Mi francot csináljak ?Meddig lehet így menni vele,hogy világít az óra?Nem fog egyszer csak leállni tőle az autó?2000km múlva viszem a szerelőhöz addig kibírja?


amikor kiírja, hogy end sia, akkor még1x nyomni kell. az autó nem fog leállni...ha bent van a jel.
amúgy macerás, mert a leírás nem teljesen oké, nekem is mindig csak 3x próba után sikerül. mert ugye ki kell választani, mit akarsz reset-elni. és nem mindig választja ki, hogy a fékolaj cserét.


Köszi Yellow!Most beszéltem M.Attilával is azt mondta hagyjam a francba............23-án úgy is megyek Szombathelyre ,mikor jövök hazafele németből és ellátják a "baját"

zoliika Elküldve: 2012-05-07 10:23 Fékolaj

Mindent a leírtak szerint csináltam............a végén kiírja "end sia" utána kiveszem a kulcsot és ugyanúgy az óra világít!Mi francot csináljak ?Meddig lehet így menni vele,hogy világít az óra?Nem fog egyszer csak leállni tőle az autó?2000km múlva viszem a szerelőhöz addig kibírja?

zoliika Elküldve: 2012-05-05 22:46 Hangszóró infó

Tano írta:
zoliika írta: Fuhh most szégyenlem magam......ígértem neked valamit Tano!


Á, semmi gond, ne törd magad. Időközben megrendeltem németből a cuccot, mert nem jelentkeztél, már be is szereltem. Azért ne legyenek rossz álmaid emiatt, én is szoktam elfelejteni dolgokat!


Azért rám írhattál volna...tényleg bocs!

zoliika Elküldve: 2012-05-05 22:23 Hangszóró infó

Bero írta:
Tano írta:
Bero írta: Hali! Nekem van egy alpine 4 csatis erősítőm és mélynyomóm. A hangszórók még gyáriak elől,de már oda vezettem az erősítőből a jelet,csak be kéne kötni,és az lenne a kérdésem hogy a gyári hangszóróra ráköthetem az erősítőből a jelet? Vagy nem bírná a gyári hangszóró? Rossz ötlet? Köszi!!


Hi Bero!
Nyugodtan rákötheted, bírni fogja. Rendesen beszabályzod az erőlködőt és nem fog torzítani sem.


Helló,Tano! Az erősítőn nem sok állítani való van sajnos De majd óvatos leszek Köszi!


Fuhh most szégyenlem magam......ígértem neked valamit Tano!

zoliika Elküldve: 2012-05-04 22:54 Üzemanyag fogyasztás

K_Gergo írta:
YELLOW írta: 6-os cápa... hmmm. kár volt említened. ismerős érzés

no igen, a cápa és samatha fox...ezek láttán eszméltem rá, hogy miért érdemes élni.
mondjuk jó állapotú már csak 635-ből van...


Hát,igen!Németben volt szerencsém egy ilyen "o.t" jellegű kereskedésbe bemenni és bizony a 6-os cápa igen nagy becsben van tartva.......és az áruk is ,20000€-tól kezdődnek.Álom mindegyik darab

zoliika Elküldve: 2012-05-04 22:41 Üzemanyag fogyasztás

YELLOW írta:
zoliika írta:
K_Gergo írta:
InsectKiller írta: Az a durva, hogy ezt a benzin vs. diesel csatát nap, mint nap lejátszom magamban!
Mi volna, ha 5-6litert enne, mi volna, ha húzna mint 1 mozdony, mi volna ha tudnék bele a kamionosoktól 250-ért 1litert, mi volna, ha nem kéne hetente 10000-ért tankolni?!
Mi? Hát akkor nem 30i-m lenne és a kérdések fordítva lennének!

én cimbikkel játszom rendszeresen, de csak ugratás szinten.
...és mindig én "nyerek": ők bekéredzkednek a 30i-t taposni, de nem kérem el a trakeszokat.

zoliika írta: Tökéletes gondolat menetHasonlóképpen gondolom Én is,de nekem egyelőre munkaeszköz és csak több pénzt hoz így,hogy diesel!Ha megtehetem és lesz másik bajor ami pl:coupe és évi 5000km-t megyek, benzines lesz rohadt nagy motorral

szerintem a hobbiautó csak akkor jó ötlet, ha le tudsz kötni ekkora összeget (és a fene tudja mennyit kapsz vissza belőle), és van korrekt hely pihentetni. két kocsira nem lett volna pénzem anno, lett egy, amit drága ugyan fenntartani, de majd' minden nap élvezhetem.

Nézd ,ha azt nézzük elég rendesen két végéről égetem a gyertyám,a munkám miatt(nem mindenki merné csinálni).Én nem fogom sajnálni magamtól ,ha oda fog kerülni a sor és hobbi autóm lesz.Gyerekkoromban az első matchoboxom egy 6-os cápa volt és akkor megfogadtam lesz egy ilyen autóm..........azt hiszem ezt nevezik gyerekkori álomnak!


6-os cápa... hmmm. kár volt említened. ismerős érzés


635 CSI és piros!

zoliika Elküldve: 2012-05-04 22:38 Üzemanyag fogyasztás

K_Gergo írta:
InsectKiller írta: Az a durva, hogy ezt a benzin vs. diesel csatát nap, mint nap lejátszom magamban!
Mi volna, ha 5-6litert enne, mi volna, ha húzna mint 1 mozdony, mi volna ha tudnék bele a kamionosoktól 250-ért 1litert, mi volna, ha nem kéne hetente 10000-ért tankolni?!
Mi? Hát akkor nem 30i-m lenne és a kérdések fordítva lennének!

én cimbikkel játszom rendszeresen, de csak ugratás szinten.
...és mindig én "nyerek": ők bekéredzkednek a 30i-t taposni, de nem kérem el a trakeszokat.

zoliika írta: Tökéletes gondolat menetHasonlóképpen gondolom Én is,de nekem egyelőre munkaeszköz és csak több pénzt hoz így,hogy diesel!Ha megtehetem és lesz másik bajor ami pl:coupe és évi 5000km-t megyek, benzines lesz rohadt nagy motorral

szerintem a hobbiautó csak akkor jó ötlet, ha le tudsz kötni ekkora összeget (és a fene tudja mennyit kapsz vissza belőle), és van korrekt hely pihentetni. két kocsira nem lett volna pénzem anno, lett egy, amit drága ugyan fenntartani, de majd' minden nap élvezhetem.

Nézd ,ha azt nézzük elég rendesen két végéről égetem a gyertyám,a munkám miatt(nem mindenki merné csinálni).Én nem fogom sajnálni magamtól ,ha oda kerül a sor. Gyerekkoromban az első matchoboxom egy 6-os cápa volt és akkor megfogadtam lesz egy ilyen autóm..........azt hiszem ezt nevezik gyerekkori álomnak!