zoliika Elküldve: 2012-03-04 13:15 Féktárcsa és fékbetét
valter320d írta:
YouTube videó
Ha valakit érdekel
Nekem ez elég barkács munkának tünt de azért jó...........
zoliika Elküldve: 2012-03-04 13:15 Féktárcsa és fékbetét
valter320d írta:
YouTube videó
Ha valakit érdekel
zoliika Elküldve: 2012-03-02 18:54 Kecskeméti Drift Majális 2012.
csatis1 írta:InsectKiller írta:csatis1 írta: Akkor találjunk ki egy gyülekező helyet és mejünk együtt ki a gokart pályára.
A pálya közelében talán lenne hely pár autónak a Shell kútnál a Szent László krt. elején.
Vagy onnan nem messze a Knorr Bremse parkolójának végében (Külső Szegedi út Kiskunfélegyházi út felőli végén) se zavarna senkit néhány plusz autó szombat reggel.
A Majálisra bemenni mindenképp a Szent László felől lenne érdemes, a beállás így az egyszerűbb.
Nekem jó mind2!
Akkor legyen a Knorr-Bremse parkoló!
zoliika Elküldve: 2012-02-28 15:52 Műszerfal kijelzés
bmwkoloni írta:szeda írta: KM óra spirál az első háromra a gondbmwkoloni írta: Sziasztok! Nem tudom, hogy jó helyre írok-e de más lehetőséget nem találtam a témában.
A problémám az, hogy E-30 323i a műszercsoportom néhány tagja nem szuperál.
sebességmérő, napikokóméter, összes megtett kilométer. a fogyasztásmérő pedig egyből fel megy maximumra és ott is marad. mi lehet a baj? (Ez még a forgó óra nem digitális)
Előre is köszi
V.N.
Nos ez érdekes! kifordítottam a műszercsoportot de nem találtam spirált. Az létezhet, hogy már elektromosan van megoldva?
Eddig időnkánt működött de már totál nem. a spitált meg nemhiszem, hogy kivette volna a szerelőm.
Azért köszönöm a tippet!
V.N.
zoliika Elküldve: 2012-02-28 11:30 Társalgó
YELLOW írta:Coyote írta:zoliika írta: Lecseréltem az olajat szűrökkel mindennel együtt.Utoljára 143010km-nél volt cserélve és most 161700km-nél viszont mikor indítottam az autót olajcsere előtt közvetlen még kiírt 16750 km-et az olajszervízig.Azaz ténylegesen 18690 km volt az olajban és hivatalosan 11300 km-t még mehettem volna de az autó 16750km-t írt.Akkor most ennyire kímélem az autómat?5450km a különbség!Nem hajtom eléggé?
Ezt már beszéltük szerintem - elvileg a használatot is figyelembe veszi az autó, nem csak visszaszámol.
illetve nagyon jó az üzemanyag fogyasztásod ebben az esetben...
zoliika Elküldve: 2012-02-28 11:27 Társalgó
Coyote írta:zoliika írta: Lecseréltem az olajat szűrökkel mindennel együtt.Utoljára 143010km-nél volt cserélve és most 161700km-nél viszont mikor indítottam az autót olajcsere előtt közvetlen még kiírt 16750 km-et az olajszervízig.Azaz ténylegesen 18690 km volt az olajban és hivatalosan 11300 km-t még mehettem volna de az autó 16750km-t írt.Akkor most ennyire kímélem az autómat?5450km a különbség!Nem hajtom eléggé?
Ezt már beszéltük szerintem - elvileg a használatot is figyelembe veszi az autó, nem csak visszaszámol.
zoliika Elküldve: 2012-02-28 10:52 Társalgó
zoliika Elküldve: 2012-02-26 10:09 Motorgenerál!
bmwkoloni írta:zoliika írta:bmwkoloni írta:hancurozo írta:bmwkoloni írta:hancurozo írta:bmwkoloni írta: a hengerfej szerintem nem volt szétszedve! Én kértem sikoltatást de a madár azt mondta, hogy nem kell. vékonyan bekente grafitzsirral az alját és rá tette egy üveg lapra. a lenyomat hibátlan volt. azt mondta, hogy ez azt jelenti, hogy tökéletesen sík. ekkor ott voltam. Laikusként logikusnak tűnt. de már nem vagyok biztos semmiben!
Zsirral? az nagyon vastag (vékonyan kenve is). Nem mutatja meg a hibákat. Ha kiveszik a vezérmű tengelyt, akkor a hidrotőkéket illik kitakarítani, kinyomni az olajat belőle és úgy összerakni. A síkolás ellenőrzésénél hogyan oldotta meg a kilógó szelepeket? (gondolom kivette a vezérmű tengelyt)
Elég amatőr a szerelőd!
Ki vette a vezmű tengelyt. így az összes szelep bezárult. rátette az üvegre és ennyi. Amúgy nem az amatőrség a baj, hanem hogy be mer vállalni egy ilyen autót. Ladák esetében, lehet, h ez megoldás de mint a példa is mutatja nem az. Nem is szerelő az ilyen! Elkapom ....
Kipróbálhatod úgy is, hogy kiveszed a vezérműtengelyt és átforgatod a motort. Ha úgy nehezen fog menni akkor nincs szelephézag és csak ki kell nyomni a hidrotőkékből az olajat és kitakarítani.
Huh! Nem vagyok biztos, hogy hidrotőkés. Rengeteg kis rugó van benne. 2 himba tengely. 12 szelep.
így néz ki a hengerfejem. :
http://www.google.hu/imgres?q=...amp;zoom=1
Olyanban ne is gondolkozz,hogy 24 td motort belerakod.Nem csak a motor a váltó+kipufogó meg sorolhatnám még.Ha végképp nem boldogulsz vele akkor bontóból nagyon kis pénzért lehet bele motort kapni ráadásul a 25i harapósabb mint a 23i.Még egy jó tipp e-30 318 is -nek a sper difije olyan vadállattá teszi,hogy olyat még azóta sem értem.Engem is átkurtak annak idején egy motor generállal ugyanúgy mint téged.Aztán bontóból egy 25i blokkot szereztem egy az egybe átpakoltam 23i blokkjába(a motorszám miatt) és volt szerencsém egy alpina hengerfejet szereznem hozzá + bronz szelepeket
Ez nagyon jól hangzik de most mennyibe kerülne nekem? Ha nem tévedek a 23 és a 25 blokk ugyan az csak a dugó más. Vagy a 20 és a 23 ugyan az?
zoliika Elküldve: 2012-02-25 19:42 Motorgenerál!
bmwkoloni írta:hancurozo írta:bmwkoloni írta:hancurozo írta:bmwkoloni írta: a hengerfej szerintem nem volt szétszedve! Én kértem sikoltatást de a madár azt mondta, hogy nem kell. vékonyan bekente grafitzsirral az alját és rá tette egy üveg lapra. a lenyomat hibátlan volt. azt mondta, hogy ez azt jelenti, hogy tökéletesen sík. ekkor ott voltam. Laikusként logikusnak tűnt. de már nem vagyok biztos semmiben!
Zsirral? az nagyon vastag (vékonyan kenve is). Nem mutatja meg a hibákat. Ha kiveszik a vezérmű tengelyt, akkor a hidrotőkéket illik kitakarítani, kinyomni az olajat belőle és úgy összerakni. A síkolás ellenőrzésénél hogyan oldotta meg a kilógó szelepeket? (gondolom kivette a vezérmű tengelyt)
Elég amatőr a szerelőd!
Ki vette a vezmű tengelyt. így az összes szelep bezárult. rátette az üvegre és ennyi. Amúgy nem az amatőrség a baj, hanem hogy be mer vállalni egy ilyen autót. Ladák esetében, lehet, h ez megoldás de mint a példa is mutatja nem az. Nem is szerelő az ilyen! Elkapom ....
Kipróbálhatod úgy is, hogy kiveszed a vezérműtengelyt és átforgatod a motort. Ha úgy nehezen fog menni akkor nincs szelephézag és csak ki kell nyomni a hidrotőkékből az olajat és kitakarítani.
Huh! Nem vagyok biztos, hogy hidrotőkés. Rengeteg kis rugó van benne. 2 himba tengely. 12 szelep.
így néz ki a hengerfejem. :
http://www.google.hu/imgres?q=...amp;zoom=1
zoliika Elküldve: 2012-02-23 16:18 Hangszóró infó
Tano írta:zoliika írta: Ha mennem kell dolgozni lehet tudnék neked nézni Münchenben.....
Nem is rossz ötlet. Köszi az ajánlatot. Rainbow IQ 165 CX a konrét típusa a hátsó szettnek.
zoliika Elküldve: 2012-02-23 15:53 Hangszóró infó
Tano írta:Bero írta:Tano írta: Hi!
Egy kis segítség kellene. Van valakinek infója arról, hogy Rainbow hangszórót hol lehet kis hazánkban beszerezni? Akárhány autó-hifist felhívtam, már egyik sem forgalmazza. Gugliban is csak régi találatok vannak, amik már nem aktuálisak. Ha valakinek van erről infója kérem ossza meg.
Köszi!
http://www.procinema.hu/marka/...t-16-cm-es
http://www.procinema.hu/marka/...o-16-cm-es
Ők tuti tudnak szerezni neked,Tano!
Igen, ezt már láttam, de mint láthatod ők eü okok miatt határozatlan ideig zárva vannak, és a telefonszám sem működik. Szóval ez kilőve.
adee9: elöl már bent van a Rainbow 265.25-ös szett, mert a vaterán találtam nagyon jó árban, de hátulra is kellene a párja.
A vége az lesz hogy rendelek németből, ott találtam.
zoliika Elküldve: 2012-02-23 15:43 BMWfanatics.hu póló
Coyote írta:YELLOW írta: még mindig semmi??? miért ül el mindig a téma.... sosem lesz belőle semmi?
jaja pedig én rámennék már
május közepére mindenképp kéne valami mert akkor megyek münchenbe
zoliika Elküldve: 2012-02-23 09:50 Termosztát
seta írta:m_attila írta: Termosztát lesz.
m_attilaBalaBMW írta: Sziasztok!
Következő a kérdésem: ma hajnalban -3 fokban jöttem dolgozni és végig figyeltem a vízhőfokmérőt. Ugye 4 vonal van rajta (ugye első a kék rész alatt az uccsó meg a piros rész után és még a 2 végpont között kettő) és nekem egész úton (80 km ebből 50 autópálya)a második vonalon volt. Hol egy kicsit alatta hol egy kicsit felette. A szervízfüzet szerint a két középső vonal között kellene lennie, szóval én úgy értelmeztem, hogy akkor középen kb 90 fokban kéne lennie a mutatónak. Normális, hogy nekem csak ennyire melegedett fel vagy termosztát csere lesz belőle? Az autó egy 2004-es 20D.
Köszi előre is!
nekem ugyan ez a problémám. Mennyi egy termosztát kb?
zoliika Elküldve: 2012-02-22 16:54 320d Motor
szeda írta:zoliika írta: Én cserélném le az olajat 320d 2004-es.Van erről valami video mert nem találok semmit oil ins. nullázása az világos de az olajcsereeddig a szerelő cserélte most Én akarnám.Vagy gondolkozzak úgy,hogy ez is egy autó és semmi komplikált dolog nincs csak azért mert BMW?
Valami ördöngőség van a munkafolyamatban vagy adja magát....
Adja magát mint bármelyik autó.Burkolatot leszeded, csavart kicsavarod.Aztán vissza.Szűrő is értelemszerűen.És persze meleg motornál...
zoliika Elküldve: 2012-02-22 16:54 320d Motor
Tano írta:zoliika írta: Én cserélném le az olajat 320d 2004-es.Van erről valami video mert nem találok semmit oil ins. nullázása az világos de az olajcsereeddig a szerelő cserélte most Én akarnám.Vagy gondolkozzak úgy,hogy ez is egy autó és semmi komplikált dolog nincs csak azért mert BMW?
Valami ördöngőség van a munkafolyamatban vagy adja magát....
Nézd meg a TIs-ben, ott le vannak írva a munkafolyamatok lépésről-lépésre.