zoliika fórum hozzászólásai

zoliika Elküldve: 2011-02-23 23:43 Tötés probléma

rudo írta: Én is ebben a cipőben járok,de nekem csak egy pillanatra villant fel a töltés jelzőm!
Ma szétszedtük a generátort,a szénkefe nem érte el a csúszógyűrűt(hurrá csak kefét kell cserélni).Holnap szénkefe beszerzés.Szerencsém volt a gyűrűk nem koptak el és nem égetek meg.De kiderült égszíjat kell cserélnem+feszítő görgőket. Így az öröm nem tartott sokáig.


Arra ,hogy jöttetek rá lötyögött a görgő:oops Bocs a hülye kérdésért........

zoliika Elküldve: 2011-02-23 10:15 Gumi

m_attila írta: Én nem értem miért jó ennyire széles gumit venni, közúti használatra
225/40 18 bőven elég az összes kerékre, ha csak nincs valami extra széles hátsó felnid.

SirToma írta:
Tyetyi írta:
SirToma írta: Sziasztok.

Pár oldallal visszáb láttam, hogy a Falken fk 452-re mondtátok hogy hangos.
Most nagyon j áron tudnék venni Falken fk-451-et.
Használta már valaki???

A 452 sem alapból hangos, hanem használat során kopik úgy hogy zajosodik. A 451 ebből a szempontból a lehető legrosszabb, írtó gyorsan hangos lesz. Ne vedd meg


Köszi szépen.
Úgy döntöttem megveszem, 255/35 r18 vadi új 25/db. Szerintem jó ár!!!






Miért vesznek?Mert occcsó25 pénzért és még nem birkóztak a kormánnyal eleget,de majd meglepődnek előzés közben egy nyomvályús úton.

zoliika Elküldve: 2011-02-23 09:04 E46 karosszéria, lámpák, indexek

ute107 írta: Segítségetekre lenne szükségem.

Meg tudnám most jó áron venni az alábbi lökhárítót. Van rajt egy kis munka...festés és hegesztés.



Lökhárító

Az a kérdésem, hogy mi kell hozzá h. fel tudjam szerelni, illetve h. mennyibe kerülne?!

Plussz a ködlámpák, stb....


Írj M_Attilának privit megmondja a frankót és beszerez mindent

zoliika Elküldve: 2011-02-22 21:41 Szívócsonk-pillangószelep

SAS írta: Sziasztok, BMWfanatic guruk, úgyis, mint pl. Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen, stb.

Azt már elmondtátok, hogy a facelift előtti 320d-ben nincs pillangószelep, és azt is megtudtuk, hogy a 318d-ben sincs.

Igen ám, de íme a legújabb vizsgakérdés:

Tudtommal a 318d kétféle motorkóddal készült (az egyik - M47N204D4 - egyezik a 320d kódjával, és ebben állítólag annyi különbség a 320d-hez képest, hogy gyengébb a turbó, tehát csupán 116 LE a teljesítménye a 320d 150 lovához képest).
A másik motorkódú 318d - M47204D1 - viszont nem is 1995 ccm, hanem csak 1951, és 115 lovas...
Előbbit 2003/03-tól 2005/02-ig gyártották, utóbbit 2002/03-tól 2005/02-ig.

Na már most: egyikben sincs pillangószelep? Vagy a 320d-jével megegyező motorosban (amilyen az enyém is :merges1 például van???

Ki tudja a választ? :

Köszönet érte, ha van ilyen!



Hori, Robinson, Tano, Rhantos, Kempelen elnézést kérünk mi amatőrök a sok hülye agyon vesézet kibeszélt témákat újra és újra felhozzuk!Bocs SAS de muszáj volt ezt leírnom

zoliika Elküldve: 2011-02-22 21:36 Szívócsonk-pillangószelep

gyorilaszlo írta:
Hori írta:
Robinson írta:
Hori írta: Na akkor egy kis pillangószelep történet okulásképpen

Nálunk a bontóban IDÉN 4en kerestek motorblokkot hengerfejjel mert a leszakadó pillangószelep szétverte

Most utoljára csütörtökön a BMW márkakereskedésből jöttek ez ügyben!


ha valaki nem akarja ledugózni őket és zavarja hogy ott vannak az vegyen egy 318d szívocsonkot mert abba gyárilag nincs



illetőleg a facelift előtti 20d-ben sincs Márkakereskedésből bontóba járnak alkatrészért?



Így igaz téged ez a veszély nem fenyeget! akad néhány



Így van,közben Tano kolléga engem is felvilágosított privát üziben hogy engem sem fenyeget... Pedig már kezdtem idegrohamot kapni,hogy ne menjen tönkre...


Ismét rá kellet jönnöm,hogy Hori és Tano itt az ész!Jó munkás emberek

zoliika Elküldve: 2011-02-22 20:32 Replika felnik

Robin68 írta:
csatis1 írta:
zoliika írta: Ezt néztem
Szerintetek? 8×17"-es et:34







Szerintem még mindig az előző választásod a nyerő


Szerintem is az első választás a nyerő



Szerintem is az első a jó csak az a hiba ,hogy nem létezik M.on."Akadozik" a Bmw felni ellátás!Ez mondtákKét helyen is találtam amit először kinéztem csak nincs 1db se M.o-on ,de fel van rakva a netre

zoliika Elküldve: 2011-02-22 18:04 Replika felnik

Ezt néztem
Szerintetek? 8×17"-es et:34





zoliika Elküldve: 2011-02-22 15:03 Szívócsonk-pillangószelep

gyorilaszlo írta: Sziasztok!

Szinte végig olvastam már az egész témát,és nagyon beleült a bogár a fülembe a dologgal kapcsiban! Szval nekem 1999/11 havi 320d-m van,a 136 lovas... Ebben akkor van ilyen pillangó szelep,amit lekellene dugóznom vagy nincs? Ha van,honnan tudnék szerezni jó minőségű dugókat?

Előre is köszönöm! BMW PowA

Írj Tano-nak privit neki évjáratra pontosan ilyen bmw-je van...


zoliika Elküldve: 2011-02-22 11:33 320d Motor

anubisz írta:
Bianconero írta: Hát remélem tényleg "csak" ennyiről van szó..
én is figyelek a turbóra..bár hozzáteszem,hogy én 120.000-rel vettem, és ki tudja,hogy az előző tulaj/tulajok hogy jártak vele,mivel külföldi kocsi volt...
Az is megdöbbentő azért,hogy a dízel hidegen mennyire ráz/hangos...dúrva tud lenni néha..
és akkor itt még nincsenek is -20 fokos hidegek..


és akkor meg látod hogy reggel ülnek bele,azt had szóljon, nyomják neki. Bármit(képletesen) meg lehet tenni egy diesel kocsival,csak meleg legyen a motor.Ám nekem benzines,de addig fel se kapcsolom a fűtést amíg nem áll középen a mutató,még így is vagy 15,20 km kel mennem mire felmelegszik teljesen.


Igen,ezt én is így tudtam amikor a 6hengeres benzineseim (e-28,e-30,e-34,e-32,)voltak,hogy csak akkor nyomjam ha középen van a mutató állítólag a hajtókar miatt nagyon érzékeny ill. azok csapágyai soros hatosnál,bár lehet nekem mondták rosszul.

zoliika Elküldve: 2011-02-22 09:04 Szívócsonk-pillangószelep

Most beszéltem a szerelőmmel azt mondta,hogy euro-4 motoroknál ez nagy hiba ez a kipufogógáz vissza vezetés..........Neki a diesel mazda 6-sán most szart be a motor pillangoszelepet lehúzta a gravitáció.Tiszta ideg tegnap jött rá ,hogy mi történt valójában.......Két hónapja meg kiröhögött egy csávót mikor a bmw-jét nála szervizelte és dicsekedve mondta neki,hogy a pillangószelepek ki vannak iktatva!
Holnapután viszem én is hozzá azt hiszem eltávolítás lesz



zoliika Elküldve: 2011-02-21 22:21 Szívócsonk-pillangószelep

tschikosch írta:
Burns írta:
zoliika írta:
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Erre a kérdésre tudja valaki a választ?

Az egr szelep ugyanaz? Azt milyen sűrűn kell tisztítani?


EU 4
Lekapod a gumicsövet, és megnézed. Ha nagyon koszos, akkor takarítás.


Apropó.Nekem is 10.es van a forgalmiban,akkor ez azt is jelenti,hogy részecskeszűrős?



Ne bassz!Nem tudom mi az a részecskeszűrő....
Az jó nekünk?

zoliika Elküldve: 2011-02-21 21:54 320d Motor

tschikosch írta:
zoliika írta:
tschikosch írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Szerintetek mitől lehet az,hogy (főleg hidegen) gázadáskor halk fütyülő hangot hallok a motortól? Nem vészes,de azért észrevehető...Ahogy melegszik enyhül ez a hang..


Hali!

Turbó fütyül,biztos jókedvében...
Nekem ugyanezt csinálja,hidegen,alig merem nyomni neki olyankor.
Azt,hogy mennyire fütyörészik,hasonlítsd össze, a youtube-on van egy csomó videó.



Nekem szintén ugyanezt csinálja szerintem nincs elég kenés ,de ha bemelegszik kussba van!


Bizony,sztem is,mármint ha bemelegszik,kussba van,viszont énszerintem nem kenés hiány miatt,hanem a lapátok fütyülnek.
Hogy ennek mi köze a hideg,meleg üzemhez,fingom sincs.
Én úgy szoktam,hogy míg el nem éri az üzemi hőfokot,addig 1500 fordulat fölé nem engedem.
Turbót melegíteni kell!!!
Leállításnál mindig hagyok neki 1-2 perc alapjáratot,hűlni,illetve megállni.
Azonkívül longlife 04 5w-30 gyári BMW olaj van benne,15ezrenként tervezem a cseréjét.



Tökéletesen igazad van erről van szó Drága barátom!

zoliika Elküldve: 2011-02-21 21:49 Szívócsonk-pillangószelep


2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Erre a kérdésre tudja valaki a választ?

Az egr szelep ugyanaz? Azt milyen sűrűn kell tisztítani?

zoliika Elküldve: 2011-02-21 21:49 Szívócsonk-pillangószelep

Burns írta:
zoliika írta: Mégegyszer feltenném a kérdést!
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Kitörjem-e a pillangót vagy sem ?Vagy csak nézzük meg takarítsam ki + az egr szelepet?Utánna döntsem el,hogy mi legyen és rettegjek,hogy mikor pottyan bele?



Az enyém is ua. az évjárat, és tökéletes (szombaton néztem)
Különben meg nem kitörni kell, hanem ledugózni.


Köszi!

zoliika Elküldve: 2011-02-21 21:49 Szívócsonk-pillangószelep

Burns írta:
zoliika írta: Mégegyszer feltenném a kérdést!
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Kitörjem-e a pillangót vagy sem ?Vagy csak nézzük meg takarítsam ki + az egr szelepet?Utánna döntsem el,hogy mi legyen és rettegjek,hogy mikor pottyan bele?



Az enyém is ua. az évjárat, és tökéletes (szombaton néztem)
Különben meg nem kitörni kell, hanem ledugózni.


Köszi!