zoliika fórum hozzászólásai

zoliika Elküldve: 2011-02-21 21:48 Szívócsonk-pillangószelep

YELLOW írta:
zoliika írta: Mégegyszer feltenném a kérdést!
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Kitörjem-e a pillangót vagy sem ?Vagy csak nézzük meg takarítsam ki + az egr szelepet?Utánna döntsem el,hogy mi legyen és rettegjek,hogy mikor pottyan bele?



ahogy Burns írta, takarítsd ki, nézd meg mennyire van lógása a tengelynek, esetleg látni-e valami sérülést. összerak, ha ok minden mész vele egy picit, kb 500 km-t, leveszed újra megnézed mennyire koszolódik, és ennek függvényében kell tisztításokat beiktatni.



Köszi

zoliika Elküldve: 2011-02-21 21:48 Szívócsonk-pillangószelep

YELLOW írta:
zoliika írta: Mégegyszer feltenném a kérdést!
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Kitörjem-e a pillangót vagy sem ?Vagy csak nézzük meg takarítsam ki + az egr szelepet?Utánna döntsem el,hogy mi legyen és rettegjek,hogy mikor pottyan bele?



ahogy Burns írta, takarítsd ki, nézd meg mennyire van lógása a tengelynek, esetleg látni-e valami sérülést. összerak, ha ok minden mész vele egy picit, kb 500 km-t, leveszed újra megnézed mennyire koszolódik, és ennek függvényében kell tisztításokat beiktatni.



Köszi

zoliika Elküldve: 2011-02-21 21:47 Szívócsonk-pillangószelep

2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Erre a kérdésre tudja valaki a választ?

Az egr szelep ugyanaz? Azt milyen sűrűn kell tisztítani?

zoliika Elküldve: 2011-02-21 21:39 320d Motor

tschikosch írta:
Bianconero írta: Sziasztok!

Szerintetek mitől lehet az,hogy (főleg hidegen) gázadáskor halk fütyülő hangot hallok a motortól? Nem vészes,de azért észrevehető...Ahogy melegszik enyhül ez a hang..


Hali!

Turbó fütyül,biztos jókedvében...
Nekem ugyanezt csinálja,hidegen,alig merem nyomni neki olyankor.
Azt,hogy mennyire fütyörészik,hasonlítsd össze, a youtube-on van egy csomó videó.



Nekem szintén ugyanezt csinálja szerintem nincs elég kenés ,de ha bemelegszik kussba van!

zoliika Elküldve: 2011-02-21 21:37 Szívócsonk-pillangószelep

Mégegyszer feltenném a kérdést!
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Kitörjem-e a pillangót vagy sem ?Vagy csak nézzük meg takarítsam ki + az egr szelepet?Utánna döntsem el,hogy mi legyen és rettegjek,hogy mikor pottyan bele?

zoliika Elküldve: 2011-02-21 21:23 Szívócsonk-pillangószelep

spree írta:
BarG írta: Ezaz Emberek!
Szavazzunk! Arról, hogy leszakad-e a pillangó vagy sem. Én annak a pártján vagyok, hogy soha-senkinek se fog leszakadni. Eddig se szakadt le senkinek, csak egy nagy hoax az egész, hogy néha motorokat kell ezért cserélni, jobb esetben felújítani. A rémhírterjesztők ideje lejárt! Ahogy most szavazunk, a motorok ahhoz fogják tartani magukat, különben lesz nekik nemulass!



Így is van ez kérem szépen!

Szerintem is sokkal jobb, ha gyár által kitartott, sok idióta semmirekellő kubikus mérnök rengeteg kétes agyszüleményét, esetleges direkt rosszra törekvő újításait, népszívató találmányait, fejlesztéseit mind-mind kivesszük vezényszóra az autóinkból!
Pillangószelepek, EGR szelepek, részecskeszűrők, katalizátorok, kartergázszűrők???
Mííík ezek, minek ezek oda?? Régen sem voltak! Oszt ment a kocsi...
Sok felesleges, elromló szar!
Én elgondolkodom sokat, hogy esetleg kivegyem-e a hajtókarokat meg a dugókat, nehogymá egyszer azok is megálljanak.
Legtöbb bosszúságot a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő okozza, ki...szom!!
Idegesít, hogy sokan írnak róla itt-ott rosszakat, nehogymá majd nálam egyszer elromoljon.
Ja, nem is beszélve a kettőstömegű lendkerekekről, meg a légtömegmérőkről.
Ennyi szart...
Dobáljunk ki mindent, nehogy egyszer esetleg valami KOPÓALKATRÉSZ elkopjon és cserélni kelljen.

Remélem senkit nem sértettem meg, de emberek!
Lássuk be, ez a sok dolog amit sokat ki akarnak venni, le akarnak dugózni, ki akarnak szoftveresen ölni, az mind-mind nem véletlenül vannak ott, valami szerepük nyilván van.
Akinek autója van annak érdemes tudni, hogy bizonyos idő és kilométerfutás után lesznek dolgok amiket ki KELL cserélni.
Biztos!
Akinek nincs kedve-pénze ezekre áldozni az meg véleményem szerint vegyen biciklit, bár azzal is sok baj lehet.
Suzukival jártam régen 7 éven át, mindig, mindenhova.
1 pár féktárcsa garnitúrán kívül én semmit nem költöttem rá 175.000 km-en át.
Csak hát... Az nem ilyen volt na. Valamit valamiért elvén, talán ez így logikus is.
Több kényelmi, biztonsági, és egyéb technikai felszerelés = több alkatrész, több hibaforrás, több pénz.
Ennyi, bár ez bizonyára mindenki előtt ismert tény.

Ne szedjük már szét autóinkat, jóóvan az úgy, ha meg elromlik meg kell csináltatni.

Még 1x senki ne vegye soraimat senki magára, de ezt már előbb is meg akartam írni, az előttem szóló poénját (nagyon jó) pedig kicsit továbbgondoltam.

További sok szerencsét a gépekhez, asszem legtöbben napjainkban csak abban bízhatunk.


Hát köszi a nagy írást én ettől nem nyugodtam meg!

zoliika Elküldve: 2011-02-21 20:32 Szívócsonk-pillangószelep

kempelen írta:
zoliika írta: Mi van mit kell ledugózni?Mi a f.. ez a pillangószelep?Fénykép nincs róla?


Szerintem pontosan a legjobb topikban jársz, még keresned sem kellene, csak visszaolvasni 2-3 oldalt...
Minden le van írva kinek kinek igénye és rászánni kívánt pénztárcája szerint.




És akkor most ez a pillangó szelep beleesik a motorba és Off???
Hogy kell ezt kitőrni?Takarítani hogy kell brigéciol?

Video nincs erről a kitöréses módszerről?És arról,hogy kell ezt a szívócsonkot leszedni?

zoliika Elküldve: 2011-02-21 20:13 Szívócsonk-pillangószelep

Tano írta:
zoliika írta: Mi van mit kell ledugózni?Mi a f.. ez a pillangószelep?Fénykép nincs róla?


Nem kell, de előfordul, hogy letörik. Ezek a beömlőben lévő vákumos vezérlésű pillangószelepek, amelyek a szívócsőhossz változtatását szolgálják.


Köszönöm Tano

zoliika Elküldve: 2011-02-21 19:04 Replika felnik

csatis1 írta:
zoliika írta:
Uramisten Te egy állat vagyBékés megyében?Bátor.......Remek utak vannak arrafele!


Hát Hori szavaival élve "befőttesgumi", de hozzáteszem Ő is ilyenen közlekedik, ha nem a téli szett van fent!
Azért tényleg sajnálom, amikor koppan egy nagyot. Amennyire lehet kímélem ezeken a sz@r utakon. Nagyon szépet mutat, de ezért a komforttal kell fizetni!


Hát igen ,én ezért választom a 17"-t.Az még aranyközépút (remélem)........Én mégegyszer nem fogok szkanderozni a kormánnyal elég nekem a "kis" kerék

zoliika Elküldve: 2011-02-21 19:01 Szívócsonk-pillangószelep

SAS írta: Igen, ez megnyugtató! (Ezek szerint, ha jó állapotban van, Te sem vagy igazából a ledugózás pártján?) Hány kilométer van a tiédben, Burns?


Burns írta:
SAS írta: Sziasztok Klubtársak!

Bár ezen a fórumon több olyan véleményt is olvastam már - általában Rhantos kollégára hivatkozva -, hogy a probléma a 2004-es 318d Touringomra nem is vonatkozik, annyira aggódtam, hogy levéllel fordultam a Wallis Ügyfélszolgálatához, hátha tisztázhatjuk a kérdést.

A kérdés így hangzott:

"Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Mivel számtalan érvet és ellenérvet hallok a kérdéssel kapcsolatban, szíves felvilágosításukat kérném: E46 318d Touring (2004-es évjárat) típusú gépkocsimnál a szívótorok cseréje - hibamegelőzésként - bizonyos futásteljesítmény esetén csakugyan indokolt-e, van-e erre vonatkozó gyári ajánlás?
(Állítólag a szívótorok pillangószelepei leszakadnak, és azt a motor beszívja, amely komoly károsodáshoz és komoly anyagi kárhoz vezet.)
Létezik, hogy olyan típushibáról van szó a modell esetében (az internetes fórumok ezt erősítik), amely 150 ezer kilométeres futásteljesítmény környékén nagy valószínűséggel előfordul?"

Az udvarias válasz egy napon belül megérkezett, miután az Ügyfélszolgálat továbbította a kérdést a Wallis műszaki szakértőjének. Íme:

"Tisztelt XY Úr!

Köszönöm, hogy válaszunk megérkezéséig türelmével megtisztelt minket.
A kérdéses alkatrészre nincs előírt csere, semilyen gyári ajánlás nem vonatkozik rá.
Az előírt időszakos szervizek során az alkatrész ellenőrzése egy esetleges meghibásodást vagy annak kezdeti jeleit kiszűrheti.
Remélem, válaszommal segítségére voltam.

Üdvözlettel: ... "

Nos, ezek után mi a véleményetek? :


Az enyém 320d M47N motor, 2004.09. havi, tökéletes állapotban vannak a pillangók, ha ez megnyugtat. (szombaton néztem)
Ki lehet venni, és ledugózni, erre is megvan a módszer.




Mi van mit kell ledugózni?Mi a f.. ez a pillangószelep?Fénykép nincs róla?

zoliika Elküldve: 2011-02-21 18:54 Replika felnik

[quote="csatis1"]
zoliika írta:
csatis1 írta:
zoliika írta:
Bero írta:
zoliika írta: Beleszerettem ebbe a felnibe tudom,hogy replica lesza....-tojom .Vélemény?Hogy állna ez szerintetek e-46 touringon?

Hali! Kurva jól néz ki,de szerintem egy mattabb,kevésbé csillogósat nézz ugyanilyen formában!

Én a helyedben ilyet vennék: http://www.rozsadombgumi.hu/al...7-alufelni de ez csak az én véleményem!


Az a baj amit te mutattál az már teljesen más az M3 replica.Nekem ez a performance tetszik nagyon

Úgy látom meghülyült a szerver nézd ki mit írt és hova

[/quot
Nekem a te verziód jönne be csak 19-esben
Jól néz ki, főleg így ha polír az eleje és festett belülről!



EMBER!
Hol az apukám nemi szervén közlekedjek akkora kerekekkel?Én a SAAB-nál megtanultam 17' a plafon
Neked mekkorák vannak fent Csatis?




8,5x19ET34 235/35

Uramisten Te egy állat vagyBékés megyében?Bátor.......Remek utak vannak arrafele!

zoliika Elküldve: 2011-02-21 18:44 Replika felnik

csatis1 írta:
zoliika írta:
Bero írta:
zoliika írta: Beleszerettem ebbe a felnibe tudom,hogy replica lesza....-tojom .Vélemény?Hogy állna ez szerintetek e-46 touringon?

Hali! Kurva jól néz ki,de szerintem egy mattabb,kevésbé csillogósat nézz ugyanilyen formában!

Én a helyedben ilyet vennék: http://www.rozsadombgumi.hu/al...7-alufelni de ez csak az én véleményem!


Az a baj amit te mutattál az már teljesen más az M3 replica.Nekem ez a performance tetszik nagyon

Úgy látom meghülyült a szerver nézd ki mit írt és hova



Nekem a te verziód jönne be csak 19-esben
Jól néz ki, főleg így ha polír az eleje és festett belülről!



EMBER!
Hol az apukám nemi szervén közlekedjek akkora kerekekkel?Én a SAAB-nál megtanultam 17' a plafon
Neked mekkorák vannak fent Csatis?


zoliika Elküldve: 2011-02-21 18:33 e46 Touring kipufogó szag

Danny999 írta: Hali.
Nekem is 320d touring-om van. Hideg idokben nekem is orrfacsaroan budos. Igen ez relativ, kinek mi a budos. De ha egy benzines, vagy egy diesel tokeletesen egeti el az uzemanyagot akkor az szerintem egy fanatikusnak jo illatokat jelent.
De sajnos az enyem nem ilyen
Olyan a szaga mint egy utott kopott regi Ikarus busznak.Nem tudom hogy lehet-e valamit tenni ez ellen, ha van valakinek otlete irja meg.

Udv...


Rugd le a katalizátortReggel én is majd be okádtam a garázsba mert beindítottam és pakoltam a csomiba közbe fél perc alatt majd megfulladtam rohadt büdös......szokjál hozzá amúgy ez ilyen az L-200-nak is ugyanilyen és az összes újgenerációs dieselnek

zoliika Elküldve: 2011-02-21 18:28 Replika felnik

[quote="Bero"]
zoliika írta: Beleszerettem ebbe a felnibe tudom,hogy replica lesza....-tojom .Vélemény?Hogy állna ez szerintetek e-46 touringon?

Hali! Kurva jól néz ki,de szerintem egy mattabb,kevésbé csillogósat nézz ugyanilyen formában!

Én a helyedben ilyet vennék: http://www.rozsadombgumi.hu/al...7-alufelni de ez csak az én véleményem!


Az a baj amit te mutattál az már teljesen más az M3 replica.Nekem ez a performance tetszik nagyon

Úgy látom meghülyült a szerver nézd ki mit írt és hova

zoliika Elküldve: 2011-02-21 17:57 Replika felnik

Beleszerettem ebbe a felnibe tudom,hogy replica lesza....-tojom .Vélemény?Hogy állna ez szerintetek e-46 touringon?