zoliika fórum hozzászólásai

zoliika Elküldve: 2013-07-09 11:45 Lengéscsillapitó

kalmaristi írta: Üdv néktek!
Kérdésem: Egy ideje feltünt hogy a jobb eleje mintha lejebb volna! Ma beálltam a garázsba vittem mérőszalagot és valóban kb 1 cm-rel lejebb van a jobb eleje Kérdésem a rugó gyengülhet el vagy a lengéscsillapitónak is lehet ilyen hatása??
Köszi


A lengéscsillapítónak ehhez semmi köze,annak az a dolga,hogy kisimítsa ill. finomabbá tegye a rugózást.A vadiúj lengéscsillapítót ha jó erőben vagy Te is tudod mozgatni,r'go egy másfél tonnás autót nem tud megemelni-tartani.Megoldás:rugócsere

zoliika Elküldve: 2013-07-07 20:58 320d Motor

Padre323i írta: "tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja."

EU 4-es E46 és E39 nem létezik.Legalábbis diesel biztos hogy nem.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.





Akkor az ÉN autómat nagyon elkúrták!Eu4-es ezt garantálom mindenkinek!

"10


- az ENSZ-EGB 83.05 előírás C jóváhagyás (B) és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-IV.);"
Ez volt a környezetvédelmi besorolás gépjárműveknél......ha nem hiteles az idézet meg tudjátok találni!Itt pedig a forgalmim!

Nem bírtam tovább ezt a sok hülyeséget olvasni tovább,különben nem másoltam volna be a forgalmi ezen lapját.Egyébként olvasgattam volna még egyéb összeesküvés elméletet és paranoiát csak ez már fájt nagyon.

zoliika Elküldve: 2013-07-05 20:56 Üzemanyag fogyasztás

Kedves fórumtársak!
Olyan tagok tapasztalatát várom akiknek,150le-s 20d-s motorral rendelkező autója van és 16"-os felnigarnitúrája váltó méretben 205/55 gumákkal és a nyárija 17" 225/45 gumákkal és aki túlnyomórészt autópályán használja.130-150km/h-s tempóval.Kérdésem az lenne,hogy mekkora fogyasztás változás van a téli-nyári guma váltásnál?Nem érdekelnek a benzines tapasztalatok és egyéb típusok 20d 150le!Van ilyen aki így használja és ilyen felnijei vannak? Kérem írja le!
Bitte ,Danke

zoliika Elküldve: 2013-07-05 20:39 Rugócsere

anubisz írta: Eibach PRO-KIT et raktam a kocsiba. Jó lett, kicsit keményebb lett, összességében jó, de nem vagyok tőle meghasalva. Lehet hogy csak furcsa, de úgy érzem a tempós huppanókba túl beül a hátulja, hogy mondjam, olyan érzés, mintha hátul ülne még 2 személy, vagy rakott lenne a kocsi.
Olyan nem tudom milyen érzés,azt hittem inkább jó kemény lesz hátul, bár az se jó, de lehet régóta jártam törött rugókkal, és elfelejtettem milyen normálissal menni, de mikor úgy 100 felett megül a hátulja a huppanón,szinte majdnem koppanásig,ez a hinta érzés nem kellemes, főleg 160 nál. Furcsa, bár még csak 120km mentem vele, jobban örültem volna ha keményebb hátul, lehet a csillapítókat is cserélnem kéne a hozzávalókkal. Elől fasza, ott semmi gond, pedig ott a nagy motor.


Nekem touringom van igaz és nekem is törve voltak a rugóim hátul,de mikor kicseréltem semmi ilyet nem tapasztaltam a mai napig élményszámba megy az úttartás és ez a futómű összeállítás ami van az autóm alatt.Azt is hozzá kell tenni,hogy bilstein gátlókkal és toronycsapágyakkal együtt cseréltem ki.Valószínű,hogy a gátlóid nem megfelelőek ehhez a rugó szetthez.Nekem kb 1 éve van alatta és boldog 40ekm Eibach-al

zoliika Elküldve: 2013-07-04 12:40 Társalgó

A svábok sem tudnak lentebb süllyedniVagy igen?A szarba belerakják a fost!

zoliika Elküldve: 2013-07-04 12:25 Mi lehet a baj?

Kele01 írta:
kempelen írta:
Kele01 írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
Kele01 írta:

Kipróbáltam a tesztet és az üzemanyag mutató meg sem mozdul.Szerintetek lehet javítani a km órában a mutatót vagy cserélni kell az órát?Ha kiveszem belőle és elviszem megnézetni addig lehet használni az autót?
A segítséget köszönöm


én nem hazsnálnám. rover-nél hallottam már, hogy elment az egész ECU miatta. fosvágenek tán be sem indulnak nélküle. E46-nál nem tudom, de tutti nem jó neki, mivel műszerfal beazonosítás történik. de műszeregység nem nagyon megy tönkre. lehet csak a mutató van kicsit lecsúszva. mindenesetre én nélküle nem indítanám be. de hátha más tud konkrétumot.


Nyugottan mehetsz vele műszercsoport(KOMBI) nélkül is, nem lesz semmi baj, csak a trafira figyelj . Vannak szakműhelyek ahol megoldják a Manupilációs Pont problémát. Azt hiszem 20 ezer környéke


Szóval ha kiveszem és nem használom akkor nincs semmi probléma.Vagyis a tűröl amire rácsúszik a mutató lehet hogy arról van lecsúszva?Volt különben valakinek ilyen problémája E46-nál?



Nem hallottam még ilyen problémáról, bár ha hozzányúlt valaki az autó előző életében akár az is előfordulhat, hogy rosszul van összerakva.
Akár a léptetőmotor is beadhatta a kulcsot.

Viszont nem hiszem, hogy olyan jól meg, hogy most járok óra nélkül mert fontos az autóval menni és majd utána kiadok 20 ezret, hogy a manipulációs pötty eltűnjön.

Jobb lenne addig járni amíg kell és ha van akár egy pár óra szabadidő, akkor kiszedni az órát, szétkapni és megcsinálni. Nem hiszem, hogy nagyon nagy baja lehet....


Szétkaptam az órát,de olyan gondja van hogy szorul a mutató és bármit csinálok vele
egyszerűen nem akar könnyen járni és ez miatt nem működik.Idegesítő hogy nem jó!!!
Mit lehet szerintetek tenni hogy valahogy életre lehessen kelteni?Ha kicserélem az óra csoportot akkor is gondolom lesz manipulációs pötty ami 20ezret jelent.
Tudtok segíteni?


Nem akarnék bele "vau-vau"!De, ha esetleg kiírnád a lakhelyed lehet hamarabb rádírnának és tudnának egy hozzád közel eső helyet,ismerőst. stb aki segíthetne neked.neten keresztül autót szerelni elég problémásÉn speciál ,ha Kecskemét közelében vagy ,laksz akkor tudok egy korrekt,profi villamossági szerelőt(Bmw szaki és nem lehúzós)

zoliika Elküldve: 2013-06-16 21:33 320d Motor

valter320d írta:
ZoleeSRB írta:
AteszE46 írta:
zoliika írta:
ZoleeSRB írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok itt. Világ életemben "népautóm volt", de most úgy döntöttem, hogy veszek egy kocsit

A segítségetekre lenne szükségem. Két típuson gondolkozom. Az egyik E46 320D 136LE, a másik is ez, csak a 150LE-s változat.
Mi a különbség, az erejét kivéve? A régebbi kaszni jobban tetszik, mik a típushibák, illetve mit nézzek vásárláskor?

Előre is köszi!
Attila


136LE adagolós, 150LE meg már common rail rendszerű!
150 típushibája a szívócsonkban lévő kis lapátkát szoktak letörni és beleesni a motorba,könnyen orvosolható,ki kell szedni.
Vásárláskor szokásos dolgokat kell nézni,komolyabb típushibájuk nincs,jól eltalált széria!Én is ilyet szeretnék venni (150le).




Első kérdés:van-e létjogosultsága,hogy diesel-t akarsz venni?
Évente mennyi km-t mész,mennél vele?


Köszönöm a gyors válaszokat!

Csak dieselt akarok, mert egyrészt sokat megyek, meg azért is mert szeretem a nyomatékát, és erejüket. Gondolom ezek is jól húzhatóak chip-el?
Goldolkodtam még 330d-ben, de lebeszéltek róla, mert állítólag az macerás széria, és a fogyasztása is sok!?


Nem tudom mennyire volt szakértője a témának aki lebeszélt a 330d-ről,mondjuk én sem vagyok az,de én nem hallottam róluk rosszat.20d motor nagyobb verziója.Fogyasztása is max 1 literrel több (egyhez volt szerencsém 6,6 volt az átlag,persze minden lábfüggő)! A súlyadó kicsit horror rá 60-70ezer évente,mivel 6 henger pár alkatrészből cserénél 2-vel több kell . Na de ha van rá pénzed akkor ....


Szia ne felejtsük említeni a részecskeszűrő projektet,ami a 136 lovasban ugyebár nincs de a 150 be már van! 200000km! ha cserélni kell jól zsebbe kell nyúlni 2-400 k ig!
Járd körbe jól de 136 lovasra szavazok az van nekem is nem bántam meg!De 30d csak akkor veszek és csakis manuálist mikor lesz rá pénzem! 9 liter nem sok egy 1.5 tonnás kocsitól és elég keményen is megy! Reális!Alkatrész horror de nem zörög csörög 12 évesen mint fater 140 lovas 7 éves paszuja! nincs semmi gondom a népautóval de van külömbség anyagfelhasználásban!


Részecskeszűrő

zoliika Elküldve: 2013-06-16 21:30 Bmw-s vegyes videók

davech írta: kiflirevágta

http://youtu.be/OpGgvGyUR4g


EZ kicsit drága videó volt.........többet tudott az autó,mint a gazdája sajnos!

zoliika Elküldve: 2013-06-15 23:32 320d Motor

ZoleeSRB írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok itt. Világ életemben "népautóm volt", de most úgy döntöttem, hogy veszek egy kocsit

A segítségetekre lenne szükségem. Két típuson gondolkozom. Az egyik E46 320D 136LE, a másik is ez, csak a 150LE-s változat.
Mi a különbség, az erejét kivéve? A régebbi kaszni jobban tetszik, mik a típushibák, illetve mit nézzek vásárláskor?

Előre is köszi!
Attila


136LE adagolós, 150LE meg már common rail rendszerű!
150 típushibája a szívócsonkban lévő kis lapátkát szoktak letörni és beleesni a motorba,könnyen orvosolható,ki kell szedni.
Vásárláskor szokásos dolgokat kell nézni,komolyabb típushibájuk nincs,jól eltalált széria!Én is ilyet szeretnék venni (150le).




Első kérdés:van-e létjogosultsága,hogy diesel-t akarsz venni?
Évente mennyi km-t mész,mennél vele?

zoliika Elküldve: 2013-06-12 17:36 BMW embléma

szelepsapkak írta: Sziasztok!

BMW lopásgátlós szelepsapka készlet, ingyenes országos kiszállítással. Könnyű megrendelés, a szállítást (ha van készleten) rövid határidővel vállalom.

Minden érdeklődőt szívesen várok a honlapon. Igazi jó ötlet ajándékba BMW tulajdonosoknak, vagy saját autóra optikai tuningnak. Minden BMW fannak kötelező darab!

www.szelepsapka.hu


Kösz vettem Én is ilyet ,használtam 2 hétig!Ki is dobtam!Szép ez addig, ameddig nem akarod letakarítani a felnid!

zoliika Elküldve: 2013-06-11 01:35 Autóvásárlás

pati2337 írta:
nickname írta:
pati2337 írta: Üdv Mindenkinek!

Ausztriában lakom, és szemet vetettem erre a szépségre:

http://www.willhaben.at/iad/ge...44054&

Az üléssel ne foglalkozzatok, ha kell úgy is kicserélem. Arra lennék kíváncsi, hogy motorikusan mennyire megbízható az 528-as? Mik a gyenge pontjai? Mire figyeljek oda vásárláskor?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv.: Attila


Bár elég fapados, de az állapota az jónak tűnik a képek alapján, ez megér egy kört főleg ha 3600 ig lealkudod




Hogy érted hogy fapados? Ez lesz az első autóm Automatát nem szerettem volna, a bőr meg nem elsődleges szempontom. Az van úgy is a másik autóban.



Ausztria viszonylatban,kifejezetten jó vétel.Két ismerősömnek is van(pont ausztriában Münsterben és Salzburgban laknak) 528i-je e-34-ben és nagyon meg vannak elégedve.Az egyik a kasztnira költött mert egy kicsit hátúl a sárvédőnél "hervadt".Csak ajánlani tudom,semmi baj velük.10lityi átlagban és csak egy gondos gazda kell hozzá!

zoliika Elküldve: 2013-06-09 19:25 gumis tapasztalatok

YELLOW írta:
zoliika írta: E tapasztalatot azoknak írom akik felni váltás előtt állnak ill. gumi választás előtt.
2010 óta van meg jelenlegi autóm,ez év tavaszáig egy felni garnitúrával használtam,méretei:16"×7" et:47.Eddig tapasztalt fogyasztási tapasztalataim ezzel a felni garnitúrával nyáron Michelin és Bridgestone nyári 205/55/16" hangsúlyozom 95%-os pályázás 130-160km/h tempónál(na jó..időnként 180km/h),30%-os klíma használat mellett.5,6-5,7 liter volt/100km.Téli használat Conti ts 850 ,előző Dunlop 3D(über fos gumi) kemény német téli használat mellett (rekord -21 fok volt)6,0 lityi volt/100km.
Tavaly nov. környékén nem hittem a szememnek (M.o-on létezett az a felni ami mindig is tetszett 200 styling,ritka felnik még németben is )Jrtom hirdette itt a fórumon.Alku nélkül megvettem, festés bla-bla és hozzá ezeket a gumákatVredesteinfelni méretek 17"×8" gumi méretek 225/45/17".Fogyasztásom:klímát gyakorlatilag nem használtam,tempó az maradt 130-160km/h, autópálya 95% és a fogyim 6,2lityi/100km.Ez nekem nagyon fáj,ugyanis 100km és fél liter az sok ,figyelembe véve,hogy mennyit megyek.Nem kárpótol,hogy mennyire dögös az esztétika,képen nem mutat semmit,élőben nagyon szép .A gumi mintázata,a felni,ahogy terpeszt és látszódnak az Ate P.D-ek szóval nagyon mutat,de fél liter....Azt nem tudom,hogy lehet ha nem Vredi hanem mondjuk Conti van rajta az is fél liter lenne?Nem tudom........!A gumáról annyit,hogy esőben szárazon hihetetlen mennyire fogja az autót mondhatni példaértékű ,szeretem feszegetni a határokat a hegyekben.Viszont a hangja,zavaró,mint ha egy traktorral száguldoznék 90km/h-val egy tornacsarnokbanVolt már előző autóimon(dieselről beszélek) 18-19"-os felnik ,váltó téli garnitúrákkal,de ekkora különbséget(még 2" váltóméretben sem tapasztaltam) mind fogyasztásban mind menetzajban.Vonja ki-ki le a konzekvenciát.Én az biztos,hogy legközelebb Contit veszek és kipróbálom,hogy akkor mekkora a fogyi különbség,de 90%-ban biztos vagyok ,hogy ez a Vredi nem a legenergiatakarékosabb gumák közé tartozik,szép-szép ,de fél litert viszont nem ér nekem.



köszi a tapasztalat megosztást.
ad 1, szélesebb a gumi, nagyobb a felni, valószínű nehezebb is, már csak a gumik miatt is. ettől nőhet a fogyasztás, én téli-nyári között nem látok, tapasztalok változást fogyasztásban, ha hasonló tempókkal és mentalitással közlekedem.

emlékezz vissza mit is írtunk, írtam anno erről a gumiról mikor belinkelted...
sajnos valamit valamiért, minden igazi esőmenő gumi hangos lesz, kopással meg csak rosszabb. de mivel sokat autópályázol és akér nagy esők is lehetnek nagyobb a tempó mindenképp biztonságosabb ez, mégha hangosabb is. Contiból nem tudom miylen volt neked, de ha iylen sport contact téma, akkor annak van Vredi megfelelője is, abban sem fogsz csalódni, de nyílván könnyebben megúszik, hisz szárazabb időre való.


Hát ,igen!Pont ez bajom ba...a meg,hogy most is ,nem volt egy száraz napom sem kint németben.Itthon nem használom az autót.Állandóan esik na,jó egy napot nem esett.Azt várom már,hogy "csapágyas"lesz az ablaktörlőm......Contiba ennél az autónál csak téli volt egyébként.Tudod az volt a szimpatikus ,hogy nem szlovén + román+szlovák gyártású volt a Vredi hanem holland.Nyári Michelin gumáim amik tavaly voltak rajta fuhh azt hiszem román volt......viszont amikor megvettem (2010-ben)akkor ugyanazon tipus volt mint a tavalyin és német gyártás ,mondhatom volt különbség.Mind1 elhasználom ezeket addig gyönyörködöm az esztétikában és legközelebb bepróbálkozok egy Contival"made in germany"-val

zoliika Elküldve: 2013-06-09 19:15 Valaki segítsen

nickname írta:
tbadzs írta: Valaki segítsen! 2002-es E46 320d touringba keresek gyári hátsó rugót, egyszerűen sehol nem találok semmi konkrétumot, pl.: egy 318 benzines sedan-é jó-e bele? Azon lépjünk túl, hogy nézzem meg milyen van benne! Köszi


13e/db áron tudok neked, MBC márkát venni. "normál futóműves változat esetében"

Bontottat nem érdemes venni, mert ugyanúgy el fog törni



Így van,gyárit ne vegyél bele...törik sajnos.Eibach-ot azt tudom ajánlani Én azt tettem alá.Persze,lentebb is került a segge

zoliika Elküldve: 2013-06-09 19:02 gumis tapasztalatok

E tapasztalatot azoknak írom akik felni váltás előtt állnak ill. gumi választás előtt.
2010 óta van meg jelenlegi autóm,ez év tavaszáig egy felni garnitúrával használtam,méretei:16"×7" et:47.Eddig tapasztalt fogyasztási tapasztalataim ezzel a felni garnitúrával nyáron Michelin és Bridgestone nyári 205/55/16" hangsúlyozom 95%-os pályázás 130-160km/h tempónál(na jó..időnként 180km/h),30%-os klíma használat mellett.5,6-5,7 liter volt/100km.Téli használat Conti ts 850 ,előző Dunlop 3D(über fos gumi) kemény német téli használat mellett (rekord -21 fok volt)6,0 lityi volt/100km.
Tavaly nov. környékén nem hittem a szememnek (M.o-on létezett az a felni ami mindig is tetszett 200 styling,ritka felnik még németben is )Jrtom hirdette itt a fórumon.Alku nélkül megvettem, festés bla-bla és hozzá ezeket a gumákatVredesteinfelni méretek 17"×8" gumi méretek 225/45/17".Fogyasztásom:klímát gyakorlatilag nem használtam,tempó az maradt 130-160km/h, autópálya 95% és a fogyim 6,2lityi/100km.Ez nekem nagyon fáj,ugyanis 100km és fél liter az sok ,figyelembe véve,hogy mennyit megyek.Nem kárpótol,hogy mennyire dögös az esztétika,képen nem mutat semmit,élőben nagyon szép .A gumi mintázata,a felni,ahogy terpeszt és látszódnak az Ate P.D-ek szóval nagyon mutat,de fél liter....Azt nem tudom,hogy lehet ha nem Vredi hanem mondjuk Conti van rajta az is fél liter lenne?Nem tudom........!A gumáról annyit,hogy esőben szárazon hihetetlen mennyire fogja az autót mondhatni példaértékű ,szeretem feszegetni a határokat a hegyekben.Viszont a hangja,zavaró,mint ha egy traktorral száguldoznék 90km/h-val egy tornacsarnokbanVolt már előző autóimon(dieselről beszélek) 18-19"-os felnik ,váltó téli garnitúrákkal,de ekkora különbséget(még 2" váltóméretben sem tapasztaltam) mind fogyasztásban mind menetzajban.Vonja ki-ki le a konzekvenciát.Én az biztos,hogy legközelebb Contit veszek és kipróbálom,hogy akkor mekkora a fogyi különbség,de 90%-ban biztos vagyok ,hogy ez a Vredi nem a legenergiatakarékosabb gumák közé tartozik,szép-szép ,de fél litert viszont nem ér nekem.

zoliika Elküldve: 2013-06-08 21:34 Autóvásárlás

YELLOW írta:
sunyman írta:
Coyote írta:
szotakdavid írta:
Csontitól autót..Én beleestem ebbe a hibába a következményeket ismeri Mindenki!!


A kiégett hármas csontis volt?



hát gyerekek! igazatok volt nagyon ocska vas a 316 csontit mindenki ismeri,mostmár én is dehogy utánna néztem még a fővárosi piacon is és h ott is mik voltak!
valaki aki ért hozzá,320i benzines ezek turbósok?
ezzel szemezgetek!
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-6943576



ezek nem voltak turbósak benyásban gyárilag egyik sem. csak a dízelek.
hát a bal tornyon az a szép horpadás... az pedig elég erős ott, tehát az az oldala kaphatott.
a 230ezer km akkor hihető, ha főleg városban hazsnálták és sokat ki/be szálltak, a vezető ülés szélső (ajtő felöli) varrásai kopottak, ott valószínűleg szövet van már, épp kiszakadva még nincs. mondju,k ez a legkevesebb lehet jó üléseket kicsi pénzé is venni. de lehet a km nem enniy, azért az előfordulhat.

őőő hát mondtuk, mondjuk, hogy enyni pénzért csodát nem szabad várni...

szerk.: asszem van itt kecskeméti, lehet megtudja neked nézni...


Nem értem kikről beszélsz!