zoliika fórum hozzászólásai

zoliika Elküldve: 2011-02-15 11:28 Alufelni méretek

Hori írta:
zoliika írta: Hy!
17"-es kerekeket szeretnék 205/50/17 gumákkal.Viszont elképzelésem sincs,hogy milyet vegyek alá ami sportos illik is a touringhoz kicsit egyedi is..oops:
Dobjatok már pár linket ami tényleg illik a touringhoz PLEASE!!!



da ha nagyon válogatni akarsz akkor ez németország legnagyobb bmw klubja és van fenn vagy 500db e46 touring ezek között talán látsz valamit

http://www.bmw-syndikat.de/bmw...opic_Cat=4



Hori!
Még annyit segíts,hogy 205/50/17 gumikkal milyen et számú felnit keressek ill. mettől meddig mehet az et szám,hogy ne nagyon essen be a kerékjáratba a felni.....érted?

zoliika Elküldve: 2011-02-14 23:12 Alufelni méretek

Hy!
17"-es kerekeket szeretnék 205/50/17 gumákkal.Viszont elképzelésem sincs,hogy milyet vegyek alá ami sportos illik is a touringhoz kicsit egyedi is..oops:
Dobjatok már pár linket ami tényleg illik a touringhoz PLEASE!!!

zoliika Elküldve: 2011-02-12 18:12 Olajzabálás

hil írta:
zoliika írta:
Először is a Prolong-ot én K.méten veszem fél liter 10800huf(kecskemét Kis és társa kft Mindszenti út 2 van 10% kedvezményem)!!100000km felett először 10%-ot kell bele tenni utána elég az 5%,de azt minden olajcserénél.A 10% nekem kb 10800huf többlet költcséget jelent ami a féken tartod az asszonyt a „tescóban” már meg is spóróltad…….Az 5%-ot meg számold ki!
Én olajbányász vagyok és nem olajnepper és nem marketinges.De,az tény amiket tapasztaltam:
Történt egyszer(kora tavasszal márciusban) van egy jó barátom aki az építőiparban dolgozik és volt neki egy Mazda platós 2200 diesel tgk-ja ami 1500km alatt 1liter olajat zabbantott és kartelgáz mint állat annyi…..Hoztam neki prolongot (mivel ha most motorgenerált ami min.1.5 hét lett volna az tökönszúrás lett volna neki főszezonba)A motor kerepelt minden olyan hangot adott ki ami nem egézséges motorra utalt megjegyzem 800ekm volt benne beleöntöttük a prolongot és tíz perc motorjáratás után elhalkult ,majd először 6700 km után 4 dl olajat öntött bele Majd decemberben 60ekm után(860000km) megtörtént a motorgenerál!Azt ki sem akarom számolni mennyi pénzt sporolt meg a PROLONG!
Következő:
Van egy yfz450 yamaha tipusú sport quadom amit versenyzésre ill.pályázásra használok evvel azt akarom mondani ill. sugalni,hogy nincs kímélve.Szalonból hoztam ki a quadot és mivel ez spéci motor és ki van hegyezve a motor így 8ü.óránként olajcsere és 40-50 üóránként motorgenerál most van benne 70 ü.óra elvittem a yamahához nézzük meg a szivét mit mutat és a szelepet sem kellett állítani tökéletes a motor nem hitték el a szervízben,mivel yamaha versenyeken szoktam versenyezni és tudják láátták tapasztalták ,hogy egy vadbarom vagyok és nem kímélem a gépet,hogy a motornak semmi baja.
Tudnék még a fűnyíróról ,a kertikapáról mesélni amiről apám már régen lemondott és még mindig használja.
Ja, és a calgon-ban nem hiszek
Hát ennyi a tapasztalatom a PROLONGAL!Nem muszáj elhinni,de ez van


Érdekes amit leírsz, tapasztalsz! Az én véleményem szerint a motor az egy mechanikus gép (lehet, hogy ebben hiányosak az ismereteim) és nem működik az, ami élő lényeknél (sajnos), hogy ha beteg, adok neki gyógyszert és meggyógyul tőle. Te azt állítottad, tapasztaltad, hogy a szarrá kopott motor meggyógyult a Prolongtól, mint ember a gyógyszertől. Biztosan vannak még csodák, sajna ezek engem elkerülnek.
Mint ismeretes, ezeket a Prolong és hasonló csodaszereket úgy reklámozzák, hogy az ami hadsereg is használja. Valóban, az lehet. De ott az a cél, ha a csatatéren egy több milliós HK. vagy repcsi motorját bajság éri, pl elmegy belőle az olaj, akkor az előzőleg "csodaszerrel" kezelt motor el van kenés nélkül is. Igen, míg kijut a veszélyes területről, megmentve ezzel embert, technikát, de az első lépés ezután a motor csere, vagy generál.
Ne haragudj, de én nem tudok hinni ezekben, ha működne, akkor a gyárak miért nem írnák elő alapból, illetve a forgalomban lévő olajhoz miért nincs helyből hozzáadva, és még tudnék feltenni néhány gyermeteg kérdést. Tudtommal a BMW elutasít minden nemű olaj adalékot, ez viszont tény. Viszont azt tölthetsz bele a motorodba, amit akarsz, ebbe senki nem szólhat bele. Egyébként erről kb másfél éve kimerítő, kiborító értekezés folyt ezen a fórumon.



"Hát ennyi a tapasztalatom a PROLONGAL!Nem muszáj elhinni,de ez van"!
Ez volt az utolsó mondatom én sem hiszek a csodákban ,de amit fizikálisan érzékelek abban hiszek.Eszem ágában sincs vitatkozni tapasztalat r'go megosztom a FÓRUMON elvégre ez azért van.

zoliika Elküldve: 2011-02-12 12:27 Olajzabálás

anubisz írta:
zoliika írta:
davech írta: Esetleg valakinek lenne ötlete mivel kezdjem a keresést?
Kartergáz szűrő új benne, Egér szelep tisztítva, makulátlan volt. Wtf?

(Nemhiszem ha most beleöntök prolongot, a fogyasztásom is 6L, és mili olajat se fog enni, itt nagyobb anomáliára gondolok. De persze attól független lehet kipróbálom )

zoliika írta:
davech írta: Tavaly nyár végén néztem utoljára az olajszintet akkor utána kellett önteni 1-2 decit.
Most kivillant az olaj "kancsó" a műszerfalon, persze olaj szinte semmi. kb 5e km mentem vele ez idő alatt. Olajfolyást sehol nem vettem észre, többször is voltam alatta.
Ez az olaj zabálás természetes?
Fogyasztással se vagyok megelégedve, normál használatnál átlag 8at eszik.
Valakinek ötlet? thx!


Nem akarlak felidegesíteni nekem 15000km van az olajban ,de 1mm-t sem húzott belőlle a fogyasztás az durva nekem a rekord max 7lityi volt klímával utánfútóval quaddal.Ja és még annyi,hogy nekem prolong van az olajaban én tíz éve használom először amcsiban láttam és használtam ,de nekem nagyon bevált azóta kertikapába,quadba,motorba öt benzines és két diesel autómba raktam…………








Ez így van a prologot olajcserénél szokták belerakni.
99% az olajfogysztás kopott olajlehúzógyűrűkre utal ill. nem megfelelő olajat tettél bele gondolok itt 0w-re.
A magas fogyasztás az lehet légtömegmérő „behülyülése” rosszul adhatja le a jelet az üzemanyag befecskendező ill. adagoló rendszernek és több„diesel” megy az égéstérbe.De ez csak tipp menj el egy BOSCH SZAKSZERVÍZBE rárakják a gépre és ott megmondják mi a betegség.Addig csak találgatsz és parázol mi a f… lehet a gépeddel.




Hát most néztem a Prolongot ugye 1 liter 42200 Ft, mivel 6 hengereshez majdnem 8 liter olaj kel,és 10% keverési arányt ír, az úgy 8 deci, hát egy litert venni kel.Plusz a 21 000 Ft az olaj. 65 ezerért olajat cserélni,hogy aztán ki dobd 15-20000 Km után.Most mit mondjak. Gondolom minden olajcserénél bele kel rakni.Hát köszönöm szépen. Jobban jár az ember ha 4-500 000 után fel újítja a motort, vagy betolja a roncstelepre.Ezt egy pár évig használod,egy új motor ára, főleg ha sűrűn cserélsz olajat.Persze aki 10 000 ret megy egy évben,annak biztos megéri,de annak meg minek.Még azt mondom ha,8,10 000 lenne egy liter, de 43000 mi van ebbe? Platina? Aszem ezt a módját a motor kímélésnek,kihagyom Lehet nyomkodni a mennyiség gombot,aki rendelni akar
http://www.prolong.hu/page_onlineshop.php Ámen

Olyan mint a Calgon a mosógépbe,ha ki számolod 10 évig használod,egy új mosógép ára. Inkább ki cserélem a fűtőszálat 10 év alatt 2 szer, sosem használtam,mégis tiszta a gépem, pedig itt se lágy a víz


Először is a Prolong-ot én K.méten veszem fél liter 10800huf(kecskemét Kis és társa kft Mindszenti út 2 van 10% kedvezményem)!!100000km felett először 10%-ot kell bele tenni utána elég az 5%,de azt minden olajcserénél.A 10% nekem kb 10800huf többlet költcséget jelent ami a féken tartod az asszonyt a „tescóban” már meg is spóróltad…….Az 5%-ot meg számold ki!
Én olajbányász vagyok és nem olajnepper és nem marketinges.De,az tény amiket tapasztaltam:
Történt egyszer(kora tavasszal márciusban) van egy jó barátom aki az építőiparban dolgozik és volt neki egy Mazda platós 2200 diesel tgk-ja ami 1500km alatt 1liter olajat zabbantott és kartelgáz mint állat annyi…..Hoztam neki prolongot (mivel ha most motorgenerált ami min.1.5 hét lett volna az tökönszúrás lett volna neki főszezonba)A motor kerepelt minden olyan hangot adott ki ami nem egézséges motorra utalt megjegyzem 800ekm volt benne beleöntöttük a prolongot és tíz perc motorjáratás után elhalkult ,majd először 6700 km után 4 dl olajat öntött bele Majd decemberben 60ekm után(860000km) megtörtént a motorgenerál!Azt ki sem akarom számolni mennyi pénzt sporolt meg a PROLONG!
Következő:
Van egy yfz450 yamaha tipusú sport quadom amit versenyzésre ill.pályázásra használok evvel azt akarom mondani ill. sugalni,hogy nincs kímélve.Szalonból hoztam ki a quadot és mivel ez spéci motor és ki van hegyezve a motor így 8ü.óránként olajcsere és 40-50 üóránként motorgenerál most van benne 70 ü.óra elvittem a yamahához nézzük meg a szivét mit mutat és a szelepet sem kellett állítani tökéletes a motor nem hitték el a szervízben,mivel yamaha versenyeken szoktam versenyezni és tudják láátták tapasztalták ,hogy egy vadbarom vagyok és nem kímélem a gépet,hogy a motornak semmi baja.
Tudnék még a fűnyíróról ,a kertikapáról mesélni amiről apám már régen lemondott és még mindig használja.
Ja, és a calgon-ban nem hiszek
Hát ennyi a tapasztalatom a PROLONGAL!Nem muszáj elhinni,de ez van

zoliika Elküldve: 2011-02-10 14:38 Olajzabálás

davech írta: Kérdésem még mindig ugyan az, akinek van ötlete írjon. thx!

- Tavaly nyár végén néztem utoljára az olajszintet akkor utána kellett önteni 1-2 decit.
Most kivillant az olaj "kancsó" a műszerfalon, persze olaj szinte semmi. kb 5e km mentem vele ez idő alatt. Olajfolyást sehol nem vettem észre, többször is voltam alatta.
- Ez az olaj zabálás természetes?
- Fogyasztással se vagyok megelégedve, normál használatnál átlag 8at eszik.
- Ötlet mivel kezdjem a keresést?
- Kartergáz szűrő új benne, Egér szelep tisztítva, makulátlan volt. Wtf?
- Szegeden valaki tudna ajánlani olyan szervizt amit "zoliika" ajnálott, ahol ki tudják olvasni pontosan mi a bánata?




Tessék drága BMW-s barátom!SZÖGÖD!http://www.husztidiesel.hu/

zoliika Elküldve: 2011-02-10 14:17 Futómû és hibái

zoliika írta:
imici85 írta: Sziasztok

Egy olyan gondom van,hogy ha 70-100 km/h között ráz a kormányom.Ha nem adok neki gázt csak gurulok akkor is.70 alatt és 100 fölött nem ráz be.Mind a 4 kerék ki lett centírozva.Tapasztalt már valaki ilyent.


Szó szerint ugyanilyen problémákkal küzdöttem és ha nincs a futóműves barátom hát én nem is tudom mennyit költöttem volna az autómra a történet a következő:
Novemberben ugye téligumikat rakjuk fel ,de ne a nyári 16-os alufelnire így lőttem a neten 15”-os vasfelniket kopottak voltak a gumák rajta így vegyünk rá gumit vettem is új yokohamákat felrakva felcentírozva gondoltam én milyen jó lesz így a télnek nekimenni.Aztán arra lettem figyelmes ,hogy 60tól 90-ig ráz a kormány szidtam a gumist,hogy nem lett jó felcentírozva elmentem egy másik gumishoz újra centrírozás és ráz a kormány kigörgöztettem utána a kerekeket semmi bajuk nem volt egyébként utólag kiderűlt nem ütött egyik sem.Azt mondták vigyem el futóműveshez beálltam semmmi diferencia nem volt, tökéletes a futómű elmentem egy körre vele és rázott ott témázott két órán át mire rájött mi a baj ez E-39-re való kerék……………..Azóta orvosóltam a „hibát” és nem ráz


zoliika Elküldve: 2011-02-10 14:15 Futómû és hibái

imici85 írta: Sziasztok

Egy olyan gondom van,hogy ha 70-100 km/h között ráz a kormányom.Ha nem adok neki gázt csak gurulok akkor is.70 alatt és 100 fölött nem ráz be.Mind a 4 kerék ki lett centírozva.Tapasztalt már valaki ilyent.


Szó szerint ugyanilyen problémákkal küzdöttem és ha nincs a futóműves barátom hát én nem is tudom mennyit költöttem volna az autómra a történet a következő:
Novemberben ugye téligumikat rakjuk fel ,de ne a nyári 16-os alufelnire így lőttem a neten 15”-os vasfelniket kopottak voltak a gumák rajta így vegyünk rá gumit vettem is új yokohamákat felrakva felcentírozva gondoltam én milyen jó lesz így a télnek nekimenni.Aztán arra lettem figyelmes ,hogy 60tól 90-ig ráz a kormány szidtam a gumist,hogy nem lett jó felcentírozva elmentem egy másik gumishoz újra centrírozás és ráz a kormány kigörgöztettem utána a kerekeket semmi bajuk nem volt egyébként utólag kiderűlt nem ütött egyik sem.Azt mondták vigyem el futóműveshez beálltam sem difi nem volt tökéletes a futómű elmentem egy körre vele és rázott ott témázott két órán át mire rájött mia baj ez E-39-re való kerék……………..Azóta orvosóltam a „hibát” és nem ráz

zoliika Elküldve: 2011-02-10 13:58 Olajzabálás

davech írta: Esetleg valakinek lenne ötlete mivel kezdjem a keresést?
Kartergáz szűrő új benne, Egér szelep tisztítva, makulátlan volt. Wtf?

(Nemhiszem ha most beleöntök prolongot, a fogyasztásom is 6L, és mili olajat se fog enni, itt nagyobb anomáliára gondolok. De persze attól független lehet kipróbálom )

zoliika írta:
davech írta: Tavaly nyár végén néztem utoljára az olajszintet akkor utána kellett önteni 1-2 decit.
Most kivillant az olaj "kancsó" a műszerfalon, persze olaj szinte semmi. kb 5e km mentem vele ez idő alatt. Olajfolyást sehol nem vettem észre, többször is voltam alatta.
Ez az olaj zabálás természetes?
Fogyasztással se vagyok megelégedve, normál használatnál átlag 8at eszik.
Valakinek ötlet? thx!


Nem akarlak felidegesíteni nekem 15000km van az olajban ,de 1mm-t sem húzott belőlle a fogyasztás az durva nekem a rekord max 7lityi volt klímával utánfútóval quaddal.Ja és még annyi,hogy nekem prolong van az olajaban én tíz éve használom először amcsiban láttam és használtam ,de nekem nagyon bevált azóta kertikapába,quadba,motorba öt benzines és két diesel autómba raktam…………








Ez így van a prologot olajcserénél szokták belerakni.
99% az olajfogysztás kopott olajlehúzógyűrűkre utal ill. nem megfelelő olajat tettél bele gondolok itt 0w-re.
A magas fogyasztás az lehet légtömegmérő „behülyülése” rosszul adhatja le a jelet az üzemanyag befecskendező ill. adagoló rendszernek és több„diesel” megy az égéstérbe.De ez csak tipp menj el egy BOSCH SZAKSZERVÍZBE rárakják a gépre és ott megmondják mi a betegség.Addig csak találgatsz és parázol mi a f… lehet a gépeddel.


zoliika Elküldve: 2011-02-10 13:33 320d Motor

davech írta:
zoliika írta:
Odafigyelek én jó olaj castrol longlife4,csak és kizárólag omv gázolaj,mivel az olajiparban dolgozom és tudom mi a helyzet az itthoni üzemanyagokkal egyedül az omv az osztrák minőség a többi MOL állnéven(shell,agip,lukoil,és stb)értékesített orosz pancs. Sokan ezt nem hiszik és nem tudják ,de sajna ez van………..
Továbbá nem pörgetem a motort 2.500 felett nem szoktam húzatni hidegen max.1500-ig,de az általános 2000-es fordulaton használom 6-dik 110 –et megy nekem ezen az utakon elég bőven.Szóval nem tudom mivel tudnám még kímélni,hogy ne üssön be a baj…….?


Csinálj egy bankszámlát "BMW-m re félretett pénz"-néven és toljad rá havonta a lóvét .
És ha baj van, van hova nyúlni!
De sztem amit leírtál és ahogy "bánsz" az autóddal még nagyon sokáig nem lesz vele bajod.
Egyik ismerősömnek 400e km után kellett költenie motorra 500ezret. Azért ennyi km után érthető.



Van a touringomnak max 3éve ,mert megvárom a az új x3 facelift verzióját és életembe előszőr szalonos bmw-m lesz a bankszámla nem rossz ötlet csak a neve „x3 alap”http://www.google.hu/imgres?im...mp;bih=694

Ó,a rohadt életbe ,de gyönyörű szép link lett bocs

zoliika Elküldve: 2011-02-10 13:25 Olajzabálás

davech írta: Tavaly nyár végén néztem utoljára az olajszintet akkor utána kellett önteni 1-2 decit.
Most kivillant az olaj "kancsó" a műszerfalon, persze olaj szinte semmi. kb 5e km mentem vele ez idő alatt. Olajfolyást sehol nem vettem észre, többször is voltam alatta.
Ez az olaj zabálás természetes?
Fogyasztással se vagyok megelégedve, normál használatnál átlag 8at eszik.
Valakinek ötlet? thx!


Nem akarlak felidegesíteni nekem 15000km van az olajban ,de 1mm-t sem húzott belőlle a fogyasztás az durva nekem a rekord max 7lityi volt klímával utánfútóval quaddal.Ja és még annyi,hogy nekem prolong van az olajaban én tíz éve használom először amcsiban láttam és használtam ,de nekem nagyon bevált azóta kertikapába,quadba,motorba öt benzines és két diesel autómba raktam…………

zoliika Elküldve: 2011-02-10 13:17 320d Motor

Kenyi írta:
zoliika írta: Sziasztok!
Én mindennap olvasgatom még,ha 5 percre is de megnyitom a bmw fanatics-et.Meg kell,hogy mondjam most már kezdek félni az autómtól annyi rossz van itt fent a 20d motorról.Én meg csak használom quadot húzok vele amit meg sem érez eszik télen 6.5lityit százon és nem egyszer a mínusz 15-18 fokban 2sec izzítás után minden baj és fordulatszám ingadozás után indul(154ekm van benne).Ahogy ezeket a bajokat olvasgatom komolyan mondom félek ,hogy mikor jön a baj.


Szia!
Azt azért ne felejtsd el, hogy az e46-os kasztnihoz 20d-s motorból adtak el magasan a legtöbbet! Mivel ebből van a legtöbb, nem csoda hogy ennek a motornak a hibáiról hallunk a gyakran. És persze dízelnél néhány apróságra oda kell azért figyelni hogy megóvjuk.

Egy kis érdekesség: 1998-ban a Nürburgringen megrendezett 24 órás versenyen (kategóriájában) az e46 320d lett az első. Az ezt követő 5 helyen mind bajor paripák végeztek!


Odafigyelek én jó olaj castrol longlife4,csak és kizárólag omv gázolaj,mivel az olajiparban dolgozom és tudom mi a helyzet az itthoni üzemanyagokkal egyedül az omv az osztrák minőség a többi MOL állnéven(shell,agip,lukoil,és stb)értékesített orosz pancs. Sokan ezt nem hiszik és nem tudják ,de sajna ez van………..
Továbbá nem pörgetem a motort 2.500 felett nem szoktam húzatni hidegen max.1500-ig,de az általános 2000-es fordulaton használom 6-dik 110 –et megy nekem ezen az utakon elég bőven.Szóval nem tudom mivel tudnám még kímélni,hogy ne üssön be a baj…….?

zoliika Elküldve: 2011-02-10 10:50 320d Motor

Sziasztok!
Én mindennap olvasgatom még,ha 5 percre is de megnyitom a bmw fanatics-et.Meg kell,hogy mondjam most már kezdek félni az autómtól annyi rossz van itt fent a 20d motorról.Én meg csak használom quadot húzok vele amit meg sem érez eszik télen 6.5lityit százon és nem egyszer a mínusz 15-18 fokban 2sec izzítás után minden baj és fordulatszám ingadozás után indul(154ekm van benne).Ahogy ezeket a bajokat olvasgatom komolyan mondom félek ,hogy mikor jön a baj.

zoliika Elküldve: 2010-09-02 16:39 Autóvásárlás

Üdv mindenkinek!
Tud valaki véleményt alkotni ill.szakirodalmat ajánlani?A gépszörnyeteg neve tipusa:2008-as 530ix manuál 6-os váltó 100000km van benne

zoliika Elküldve: 2010-09-01 17:36 Autóvásárlás

http://www.autonavigator.hu/ha...ek/bmw/320
Ezeket a véleményeket olvasd el

zoliika Elküldve: 2010-09-01 17:28 Autóvásárlás

Csak az mondja ,hogy ne vegyél bmw-t aki nem ismeri ill.hülye hozzá a másik meg az irígység.Ha tudsz a autópiacon(de úgy se tudsz) jelenleg ennyi pénzért ilyen kényelmes,gazdaságos(5.5-6lityi), és sportos autót(150le) akkor vedd meg azt és ne vegyél 320d-t.Jó tanács nézesd át egy szakszervízben(15-20e ft)futómű.motor-turbo,festékvastagság,és computerrel turjanak az agyába ott minden kiderűl.Ne hallgassál a sok hülyére aki azt mondja ,hogy" fuuuuh BMW"Ez az e-46 320d a bajor motorgyár remekműve nemegyszer volt az év motorja......
Az érzést meg nem lehet leírni ill. mégis "bmw a vezetés élménye"
Ha bármi kérdésed van szívesen segítek csak írj vagy hívj fel nyugodtan.0036704096926