Lehet hülyeséget mondok mert nem nagyon értek a motorokhoz, de nekem is volt ilyen problémám.
A megoldás az volt, hogy a motornál van egy érzékelõ ami túlmelegedett és letiltotta az elektronikát és a befecskendezést. Viszont ha ez az érzékelõ visszahûlt akkor beindult a kocsi.
Nekem sem tudták hogy mi van. Mert az önindtó rendesen dolgozott ... Úgy jöttek rá, hogy elmentek kerül az autóval és elvitték a hibakód olvasót, és amikor leállt a kocsi akkor egy pillanatra kiírt egy hibát. Így jöttek rá.
zsitvayb írta:
hil írta:
zsitvayb írta:
Azóta ugyanezt eljátszotta egy párszor még az autó, majd utoljára most pénteken, álló helyzetben, alapjáratról állt le a motor, de annyira, hogy utána be sem lehetett indítani. Majd kb. 15 perc állás utána pöccre indult, és azóta is megy.
Egészen pontosan: amikor alapjáratnál leállt és indítottál, mi történt pontosan? Önindító forgott, vagy csak kattogás? Amikor 60-al mentél és leállt majd újra beindult, ezalatt mit tettél? Lendületbõl gurultál tovább ráadott gyujtással és így indult be újra??
hil
Persze, forgatta a motort az önindító rendesen. Olyan volt mintha üzemanyagot nem kapott volna.
Amikor menetközben csinálta...hát igazából már nem emlékszem. Az biztos, hogy kinyomtam a kuplungott, hogy lendületbõl még félre tudjak gurulni. Aztán szerintem visszaengedtem biztos, ami biztos alapon és szerintem ekkor röffent be újra.
SZERK: Aztán azóta szervízben az autó, tárolt a computer valami kipufogó jeladó, meg fõtengely jeladó hibakódot is, ezeket cserélik, meg két relét a motorvezérlés környékén. A hiba alapján gyanús, hogy valami relé hiba van, túlmelegszik, aztán amikor visszahül minden megy tovább rendben. Nekem gyanús, hogy a két jeladó által tárolt hibát is ez okozta.