Fort
Elküldve: 2014-08-26 00:26 Turbo
Tano írta:Fort írta: Ha az autómban vákumos turbo van,akkor indításkor és fordulatszám változáskor látni kellene a tengelyt elmozdulni?Kicsit gyengének érzem alacsonyabb fordulaton az autót.
(1500-2500 között)
Igen, beindítás után alapjáraton látnod kell ahogy behúzza a rudazatot, mert a kiengedett helyzet az alaphelyzet vákum nélkül. Így nem pörög szét a turbó, ha nem működik a szabályzórendszer. Tehát alacsony fordulaton behúz, aztán a fordulat növekedésével enged ki.
Köszönöm a gyors választ,akkor ezt sajnos meg kell nézetnem,mert nem mozdul a rudazat.
Általában ilyenkor a rudazat szorul vagy a szabályzó szelep,esetleg valamilyen vákumcső hibája okozhatja?

Ma elvittem egy futómű ellenőrzésre (rázópados vagy mi a neve) és szerintük mind a két oldali lengőkar szilentet kell cserélni.Akkor most van külön lengőkar,benne a szilentekkel és van külön lengőkar szilent is?? Bocsánat,még új vagyok itt és az autó is,ezért vannak ezek az "értelmes" kérdéseim. 

