Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-08-13 13:47 kettõstömegü lendkerék

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


addig nem kell bántani amíg nincs baja. egyébként nagyon sok más márkánál is próbálgatják cserélgetni simára.
vagy esetleg ha kuplung csere lesz, akkor rámenni. de ha nincs baja, akkor felesleges.


Rendben,köszi.El kell adni a fenébe megszabadulni tőle ha úgy lesz,vajon mennyiért kelhetne el?


ha válaszolt, akkor a [per_quote] után üss már egy ENTER-t legalább. komolyan leírtam érthetően amoda. te nem ütsz, a másik teleüti ENTER-rel.
a másik. használt kettőstömegűt eladni? szerintem nem sokan mernék megvenni. hiába drága az új. de én szerintem ezzel ne számolj, hogy ebből bevételed lesz, mert nehéz lesz eladni. amíg működik, nem szabad hozzányúlni. ha meg rossz lesz, akkor kinek adnád el? lehet neked hozzá sem kell nyúlni, mert sosem lesz baja. bár valamiért feljött neked a téma, előjött.

YELLOW Elküldve: 2017-08-13 13:25 kettõstömegü lendkerék

John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


addig nem kell bántani amíg nincs baja. egyébként nagyon sok más márkánál is próbálgatják cserélgetni simára.
vagy esetleg ha kuplung csere lesz, akkor rámenni. de ha nincs baja, akkor felesleges.

YELLOW Elküldve: 2017-08-13 13:22 Karosszéria (javítás?)

John írta:
YELLOW írta: ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.


Ha mégis kettős lenne benne akkor gyorsan meg kell tőle szabadulni... (Mármint nem a kocsitól hanem a kettőstől és sima a helyére. )


mindegy ha ez lenen a téma, akkor van neki külön topic. én is elcsesztem már oda kellett volna írnom, ez most álmomban jutott eszembe szóval a kettőstömegűről ne itt beszéljünk ezek után.

YELLOW Elküldve: 2017-08-13 07:00 Karosszéria (javítás?)

ahogy nézem alkatrész kereskedők webshop-ja is kettős tömegűt hoz, és a realoem is azt írja.
én másra emlékszem. de lehet, hogy azzal keverem, hogy a régi M43 blokk lendkereke is jó lehet, ami sima.
az sem igaz, hogy a benzinesekben nem megy tönkre. de tönkre tud, ha sok az alacsony fordulat és az onnan való nyomatékos kigyorsítás.
egyébként valóban felesleges.
ha a Kia sokkal később, a Cee'd dízelekbe is egytömegű lendkereket tervezett és nincs vele semmi gond, akkor egyértelmű, hogy benzinesbe is majdhogyszintebiztos felesleges.

YELLOW Elküldve: 2017-08-13 06:44 kopogó/kattogó hang

Bitu79 írta: A jó öreg difi dübbenés miatt írok megint.Egyre jobban idegesít ez a hang.Igaz,már megtanultam úgy váltani,hogy szinte soha nem hallani...
Esetleg egy uj difi olaj megoldhatja a problémát?Mivel már a 3. helyen mondták azt a difiről,hogy semmi baja szerintük.Találtam egy videót,amiben azt állítják,hogy az olajcsere megszűntetheti a hangot...

https://www.youtube.com/watch?v=8xNxgfWuf9Y

Olajból ugye az enyémbe is ez a jó ugye?

http://castrolmintabolt.hu/web...teres/352/


a dübbenés teljesen más, az a diffi tartó szilent miatt lehet. kopást olajcsere nem fogja megoldani.
neked nincs is leeresztő csavar elvileg, tehát abban cserélni sem kellene. próbáld meg a cserét, ha megnyugtat. a linkelt olaj elvileg jó.

YELLOW Elküldve: 2017-08-12 17:04 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
Tudtommal mindegyik e46-ban van már kettőstömegű.Az autó megemelése valóban nem ártott volna,akkor észre lehetett volna azért venni ezt a nagyobb rohadást.Ez szerintem is látszik alulról a küszöb levétele nélkül is.De én megértem,miért nem tetted.Túlságosan megbíztál az eladóban.Az átvizsgáláson nem szabadott volna spórolni viszont,bármennyire is volt megnyerő az eladó.


M43 motorkódban még nincs, ha minden igaz.

YELLOW Elküldve: 2017-08-12 15:29 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Realoem szerint van ott burkolat gyárilag...Érdekes,hogy az én kocsimon nincs.Yellow kérhetek annyi szívességet,hogy megnéznéd a tiéden?Illetve h. rozsdás e az a rész...A burkolat cikkszáma 51718233266.De lehet,hogy alapban nem volt a kocsin.Pl nálam az üzemanyagszűrő felett sincs burkolat gyárilag,de lehet külön rendelni...Elhagyódott vagy gyárilag nincs itt az enyémen burkolat?A rozsda itt mennyire gáz? Elvileg 3 db patent fogja,amik cikkszáma 51118174185.Ezt jól tudom?Megnézné a kedvemért valaki?Köszönöm szépen.Nem tudom belinkelni őket...Képeket találni róluk google-val a cikkszámokat beírva.

nincs burkolat ott nekem sem.semmi rozsda. sőt kifejezetten tiszta az üreg.
ui.: ha szerkeszted a kommentet, akkor a sok ENTER-t töröld már vissza plízz (hogy a kurzurt ne tudd le vinni az utolsó sor alá), tegnap írtam róla, mi vele a probléma. nem telik semmibe sem.


Megpróbálom Amúgy a kezdődő rozsdával mit lehet csinálni errefelé?Ezt mondjuk láttam itt,mikor már vettem a kocsit...Azt mondjuk nem tudom,miért itt rozsdásodik.


de azért az én kommentem ne szerkeszd át
most rájöttem a válaszra, már szerkesztetted a sajátod, és megint volt 5db ENTER benne.
nekem a tartó konzol is patika. még a csavar is ami fogja. nem tudom gyárilag valóban kell-e ott lenni burkolatnak. azt tudom, így utólag, hogy amikor először olajcserére vittem a miskolci BMW-be, akkor ott maradt az olajleeresztő csavar takaró betét. mármint ami oda való. ez a szűrő takaró burkolat lehet nem minden kontinensre gyártott autóhoz járt. lehet csak amcsi modellek kaptak oda burkolatot. vagy dízelek. már nekik is van ott olyan cucc.

YELLOW Elküldve: 2017-08-12 15:17 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta: Realoem szerint van ott burkolat gyárilag...Érdekes,hogy az én kocsimon nincs.
Yellow kérhetek annyi szívességet,hogy megnéznéd a tiéden?Illetve h. rozsdás e az a rész...
A burkolat cikkszáma 51718233266.
De lehet,hogy alapban nem volt a kocsin.Pl nálam az üzemanyagszűrő felett sincs burkolat gyárilag,de lehet külön rendelni...
Elhagyódott vagy gyárilag nincs itt az enyémen burkolat?A rozsda itt mennyire gáz?
Elvileg 3 db patent fogja,amik cikkszáma 51118174185.
Ezt jól tudom?Megnézné a kedvemért valaki?Köszönöm szépen.
Nem tudom belinkelni őket...
Képeket találni róluk google-val a cikkszámokat beírva.


nincs burkolat ott nekem sem.
semmi rozsda. sőt kifejezetten tiszta az üreg.
ui.: ha szerkeszted a kommentet, akkor a sok ENTER-t töröld már vissza plízz (hogy a kurzurt ne tudd le vinni az utolsó sor alá), tegnap írtam róla, mi vele a probléma. nem telik semmibe sem.

YELLOW Elküldve: 2017-08-12 13:58 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Srácok.Mi az a kis fekete műanyag henger féle(mintha valami folyadékot tartana),ami az autó alján van hátul jobb oldalon a kerék mögött kicsivel?


az a tank szellőztető szűrő, ha jól tudom.


Adnál nekem egy cikkszámot róla?Köszi.


16136753245 - ha erre gondolsz

YELLOW Elküldve: 2017-08-12 13:40 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta: Srácok.Mi az a kis fekete műanyag henger féle(mintha valami folyadékot tartana),ami az autó alján van hátul jobb oldalon a kerék mögött kicsivel?


az a tank szellőztető szűrő, ha jól tudom.

YELLOW Elküldve: 2017-08-12 13:10 Karosszéria (javítás?)

BarG írta:
Megintcsak azt kell, hogy mondjam, el vagytok tévedve. Ismeritek ezt a mondást? Caveat emptor. Több mint kétezer éve a rómaiak találták ki. Ha ismernétek, akkor nem menne itt a síránkozás, hogy jaj, mit vettem. A vevő felelős azért, hogy mit vett meg, miért nem nézte meg az árut, főleg, hogy nem két fillért adott érte. A tulajdon átruházás egy olyan pillanat, amikor, ha nem direkt elkendőzött valami nagyobb hiba, akkor bizony a hibával együtt átkerül az új tulajdonoshoz az áru. Az elkendőzött hibán mondjuk azt értem, hogy a rohadás ki van kenve gittel és frissen lefestve, vagy olyan adalék van a motorba, váltóba öntve, ami a mechanikai zajokat csillapítja, hogy az új tulaj ne hallja a bajt. Ha ilyen jellegű baj nincs, akkor bármi egyéb a vevő hibája, hogy baszott a kocsi alá nézni a vétel előtt.
Másik dolog, hogy ha az átadás után két hónappal megjelenne a vevő, hogy szétszakadt a kéttömegű lendkerék vagy tönkrement két befecskendező fúvóka, akkor jól elküldeném, mert ennyi idő alatt simán elcseszhette ő maga ezeket a dolgokat. Vagy hengerfejes lett a gép, kiment a gumiszilent, a lengőkar, etc...
Ezért kell dokumentált átvizsgálásra elvinni a megvétel előtt a kinézett autót, ahol értenek hozzá. Ha ez elmaradt, "Caveat emptor".


persze igazad van. viszont azért mert valaki laikus, akkor át kell vágni? elviszi bevizsgáltatni. mivel laikus, el fogja vinni oda, amit az eladó ajánl, ahol le van paktálva minden.
ezért van az, ha magánszemély az eladó, akkor a vevőnek kell bizonyítani, hogy a hiba a megvételkor is jelen volt.
viszont tény, ezzel nem tudsz hadakozni, hogy a legtöbb eladó autóval valami gríz van, és ezt az eladó el is hallgatja. és igen, különböző trükkökkel palástolják ezekkel.
csak magánszemély pont ezt fogja kihasználni, hogy majd a vevő bizonyít. ha olyan a hiba, amit lehet hack-kelni, majd később kiderül, de rá lehet fogni, hogy a vevő hajtotta szét az autót, akkor ezt ki is fogják használni.
de pont ezért írtam, hogy le kell szarni az eladó mit magyaráz, át kell nézni tüzetesen, hiszen nem kis pénzekről van szó, de akkor is, ha kis pénz. ha nem tetszik neki, akkor ott lehet hagyni. persze van aki túlzásba viszi és mindenféle kifogáson lovagol, csak, hogy olcsóbban tudja elhozni az autót. képes a 10-15 éves autón a kavicsfelverődést megszámolni, majd számolgatni neki azt fényező mennyiért csinálja meg. vagy odamegy egy a piaci ár legaljáról kinézett autóhoz és számolja a kopott féket, hogy cserélni kell, meg a gumikat, aztán háborog ha elhajtják. annyi pénzért az is mire számított? a fejekben van probléma, egyre kevesebb a logikus gondolkodás. sz*ré-h*gyé kellene mindenkinek hibátlan. elvárás van, de hogy esetleg azért többet fizessen az már nem.

YELLOW Elküldve: 2017-08-12 11:21 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

spongya írta:
YELLOW írta:
spongya írta:
YELLOW írta:
spongya írta: Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok


az is lehet, de lehet csak az immo gyűrű rosszalkodik.
véletlen a gyári kulcs nem lett átalakítva, E90 bicskakulcsra, vagy után gyártott kulcsra? lehet a transzponderchip messzebb kerül az immo gyűrűtől, aztán néha beveszi, néha nem.


Ugyanazt a kulcsot használom,amit eddig is...jól müködik minden funkció , kivéve az utolsó poziciót a gyujtás ráadásnál mikor már hajtani kéne az öninditónak


én mindenképp azt javaslom, hogy keress fel valakit, aki tudja nézni, hogy az EWS-be tudja-e azonosítani a kulcsot, esetleg egy EWS-hez újra kulcsillesztést megcsinálni.
aztán az az EWS oké, akkor lehet a gyújtáskapcsolót vizsgálni.


ezt a hibát hibakódolvasással meg lehet e találni?


hibakód ebből lehet nem lesz. diaggal kell vizsgálni, ami nem hibakód olvasás. szóval lakóhelyeden kell valaki, aki rendelkezik spec. BMW diaggal.

YELLOW Elküldve: 2017-08-12 09:59 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

spongya írta:
YELLOW írta:
spongya írta: Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok


az is lehet, de lehet csak az immo gyűrű rosszalkodik.
véletlen a gyári kulcs nem lett átalakítva, E90 bicskakulcsra, vagy után gyártott kulcsra? lehet a transzponderchip messzebb kerül az immo gyűrűtől, aztán néha beveszi, néha nem.


Ugyanazt a kulcsot használom,amit eddig is...jól müködik minden funkció , kivéve az utolsó poziciót a gyujtás ráadásnál mikor már hajtani kéne az öninditónak


én mindenképp azt javaslom, hogy keress fel valakit, aki tudja nézni, hogy az EWS-be tudja-e azonosítani a kulcsot, esetleg egy EWS-hez újra kulcsillesztést megcsinálni.
aztán az az EWS oké, akkor lehet a gyújtáskapcsolót vizsgálni.

YELLOW Elküldve: 2017-08-12 09:36 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

spongya írta: Üdv.Néha nem indul az autó ha ráadom a gyujtást,legjobban ugy jellemezném mintha leszerelték volna az öninditót...Következő alkalommal meg gyullad ahogy az meg van irva...ha megtoljuk gyullad gond nélkül....Én a Kormányoszlop zár szerkezet hibájára gondolok


az is lehet, de lehet csak az immo gyűrű rosszalkodik.
véletlen a gyári kulcs nem lett átalakítva, E90 bicskakulcsra, vagy után gyártott kulcsra? lehet a transzponderchip messzebb kerül az immo gyűrűtől, aztán néha beveszi, néha nem.

YELLOW Elküldve: 2017-08-12 09:19 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
John írta: Köszönöm,de a srác utoljára két éve nem lépett be,de azt nem látom hova valósi (Am nem rég kb 2 órája jártam Jászkiséren (Negyedévente egyszer...)és az úton egész végig azon gondolkodtam hogy,szegény szépen el visz ahová kell,jó a klíma,(Nem felvágásból írom csak nem értem a régi tulajcsajt...)megbámulják mert szép állapotú de ez a tudat hogy pont a küszöb ami nem látszik ott lyukas és idén erre nem lesz keret az inkasszó miatt elkeseredtem kissé ma,na mind1,ma elküldtem a lyukat a volt tulajcsajnak a videósat és kíváncsi vagyok őt meghatja-e? (10 évig az övé volt mint Yellownak most,szerintem őt biztos nem hagyná hidegen a volt autója állapota utólag sem,biztos valahol neki is a szívéhez nőtt ennyi idő alatt.. ) Szerintem baszik reagálni,női tulajok a leg rafináltabbak..........) Szerintem ezt a témát is zárolom tavaszig..és kösz mindkettőtöknek az eddigi tanácsait :'(


Nincs mit megköszönni.Ha előbb észrevetted volna,akkor talán lehetett volna lépni a volt tulaj ellen jogilag.Úgy tudom fél évig lehet használt autónál.Ez ugye rejtett hiba volt.Szerintem nem fogja érdekelni a dolog,tudott róla szerintem...Szemét módon átvert.Yellow szerintem el sem adná az autóját,és most kezdek én is úgy lenni,hogy megtartom.Fórumon le is írta,hogy miért nem akarja eladni.Nincs alternatívája a jelenleginek.Én is csalódott vagyok,mert amiket megnéztem eddig,szinte mindegyik bontószökevény volt az enyémhez képest.Persze a tulajok szerint makulátlan,szalon,gyári állapotúak voltak...A mostaninál ezerszer rosszabb állapotú autót meg nem akarok venni,hiába van benne nagy 6 hengeres motor,az nem bolt nekem.2 millió forint felett talán vannak szebb e46-osok is nagy motorral.De ugye annyi zsém nincs.


a 6 hónap nem csak kereskedésre vonatkozik? lehet nem, de valami olyasmi van, hogy magánszemély esetén a vásárlónak kell bizonyítani, hogy a hiba a vásárláskor is fennállt, és nem lett tájékoztatva, kereskedés esetén a kereskedésnek kell bizonyítani, hogy náluk nem volt jelen a hiba, hanem utólag keletkezett.
egyébként úgyis azt mondaná a volt tulaj, hogy őt mit érdekli már 1 év után, de akár 1 hónap után is. mert azt mondja ott voltál megnézted, ő nem tudott róla, nem érdekli. részben megérthető. ha pedig tudott is róla, akkor is ezt mondaná és tulajdonképpen igaza is van valamilyen szinten. nehéz ügy ez.
a legtöbben mindig kummantanak valakivel, néha eljátszom a gondolattal, hogy ha eladnám, hogy játszanék, őszinte lennék, vagy mint az átlag, szépítenék? az őszinteséggel magam ellen játszok, nem sokan értékelik. jobb szeretik ha meg vannak vezetve.

Ez így van.De szerintem te nem vagy az a hazudós faszi.Talán ezt csípem benned.Én is igyekszem őszinte lenni.Sokan tényleg nem értékelik.De jobb az igazság,mint később a lelkiismeretfurdalás.Igaz,a legtöbben szemrebbenés nélkül kapásból,és lelkiismeretfurdalás nélkül hazudnak.Autóvásárláskor érdemes poligráfot is vinni magunkkal.


tudod az a baj, hogy én hiába lennék korrekt ha a lehetséges vásárló nem az. 90%-a a vásárlóknak is olyan, mint az eladók. ha gyorsan el akarom adni, akkor nekem is olyanná kell válnom. végül is miért legyen bárki maga ellensége. na ezért sem akarom eladni. én sem akarok olyanná válni és nem is akarok olyan vevőket.
én is megtaláltam az első tulajt, kérdeztem tőle,de arra már nem adott választ. arra voltam kíváncsi az oldalán milyen jellegű sérülés volt. eddig a kérdésig készségesen válaszolt, mondta igen az övéké volt. direkt írtam, hogy 8-9 év után nem azért kérdezem, csak tudni akartam. még sem válaszolt ezek után. akitől én vettem, egy értelmes gyereknek tűnt, de mikor elhoztam az autót és kérdeztem tőle, már az a tipikus f*szkalap volt, mint amit vázoltam, hogy mit érdekli már őt, mikor elhoztam, megvettem.

telefonszám. oké, hogy a google kidobja, de így kiírni nem jó, számtalan olyan program pásztázza az oldalakat, amik gyűjtik az e-mail címeket, telefonszámokat. ezért van sok helyen, hogy külön kattintani kell, a teljes cím, szám eléréséhez (jofogas), vagy épp igazolni kell, nem vagy robot. más különben ilyenek miatt kap az ember kéretlen e-mail-eket,hívásokat minden féle hitellel, és a többi.