Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-07-31 20:04 BMW-s cuccok, kis mütyûrök, izék

szelepsapkak írta: Sziasztok!

BMW lopásgátlós szelepsapka készlet, ingyenes országos kiszállítással. Könnyű megrendelés, a szállítást (ha van készleten) rövid határidővel vállalom.

Minden érdeklődőt szívesen várok a honlapon. Igazi jó ötlet ajándékba BMW tulajdonosoknak, vagy saját autóra optikai tuningnak. Minden BMW fannak kötelező darab!

www.szelepsapka.hu


nem kapkodnak érte úgy látom megértem őket

YELLOW Elküldve: 2013-07-31 14:13 Autóvásárlás

Haby írta: Na akkor feldobom másképp a labdát

http://www.autobazar.eu/hu/res...ce_to=4000¤cy=2&pistonDisplacement_from=&pistonDisplacement_to=&power_from=&power_to=&made_from=&made_to=&drivenkm_from=&drivenkm_to=&fuel=1&emission=&doors=&persons_from=&persons_to=&color=&leasing=&fromuk=&newcars=&damaged=&age=&sortby=&utype=&checkcountry1=on&checkcountry2=on&checkcountry3=on&importeu=&submit=Kikeresni!&clima=1&transmissiontype=&xenons=&vindows=&pohon=&clima=1

Ebből a listából ki mit tartana megnézésre érdemesnek?


előre bocs, de én nem fogok azért több 100 hirdetést átnézni
az én konkrét véleményem az, hogy ha ennyi a kereted rá, akkor én egyiket sem tartom érdemesnek. de komolyan. max ha lenne egy olyan, amit szintén megszorulásból adnának el, és ismerem a tulajt, meg az autót, akkor ajánlanék, de ismeretlen autókból, ilyen árban én nem fogok ajánlani semmit. bocsi!

YELLOW Elküldve: 2013-07-31 12:48 Autóvásárlás

Haby írta: Ezeket reggel nézegettem, nagyon gyanúsan olcsók, de az én szememnek nem csúnyák. Kíávncsi lennék a ti véleményetekre is, hogy egy ilyen belsőtér mégis milyen futásteljesítményt takar. A másodiknál az igénytelen mélyláda elég visszataszító, mert ha ezt tette bele akkor szervizelni se igen volt pénz, az elsőbe nem nagyon látok hibát képek alapján. (bár lehet csak elvakult vagyok )

http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...82891.html
http://bmw-rad-3.autobazar.eu/...77271.html


az elsőnál a 180ezer km inkább 600ezer. amúgy nem lenne a bőr olyan rossz állapotban, de már foldozva van, a kormány is csónyán megkopott, ami mondjuk lehet savas izzadt tenyértől is, de a 180ezer, az tutti nem annyi.
a második, egy jó kárpit tisztítás sokat dobott volna a beltéren. a hátsó lámpánál hoba, amin nem csodálkozok, hosz a hátsó csomagtérajtónál a kábelátvezetésnél a gumi harmónika is ki van jőve a helyéről... illetve a hátsó sárvédőnél látszik rozsda pupujkás nyom.

viszont, ami jó számomra ezen az oldalon, hogy sok képet feltesznek, nem takargatnak árulkodó részeket ki, megadják a VIN kódot, már ha valós, de miért ne lenne. itt magyarországon, direkt olyan szögből fotóznak, hogy a gáz ne látszódjon pont, VIN kódot telefonra sem nagyon adnak, meghirdetik szervízkönyvesen, aztán mikor az ember elutazik, akkor kiderül elvitte a cica

én biztos nem venném meg egyiket sem. gondolom szlovákiában élsz, vagy közel a határhoz, azért nézelődsz itt. én lehet inkább, akkor utaznék németbe, vagy osztrákokhoz szétnézni.
én ahogy látom a szlovák mentalitást vezetésben (hozzánk marha sokan jönnek strandolni), hát... óvakodnék

YELLOW Elküldve: 2013-07-31 12:39 Autóvásárlás

Haby írta:
jlaci74 írta:
Haby írta: Sziasztok BMW-sek.

Végre úgy néz ki, hogy eljutottam oda, hogy megvegyem életem első BMW-jét, és ennek kiválasztásában kérném a segítségeteket. Mindenképp dízel kell, leginkább E46-ot szeretnék, de nem vetem meg az E39-et sem, érdekelne, hogy a vásárlásra szánt max 1,2MFt-ért melyiket érdemes nézegetnem. Tudom, hogy elég szűkös a keret, de sajnos ennyim van a vásárlásra, mert azért az első szervízt is meg kell vmiből oldani. Tisztában vagyok vele, hogy ennyi pénzért nem fogok tökéletes autót találni, nem is az a célom. Inkább az érdekelne, hogy mire kell odafigyelni, ami árulkodó jel lehet egy látszólag szép autón is.
Azt olvastam, hogy a kulcsból ki lehet olvasni a futásteljesítményt, és ott nem lehet módosítani. Ez valóban így van? Nem 100e km-es kocsit keresek, tisztában vagyok vele, hogy legalább 250-300e km a reális, csak jó lenne ezt pontosan tudni, hogy mennyi az annyi.

Bocsi, ha kicsit össze-vissza írtam, de remélem tudtok segíteni

Előre is köszi!


A kulcsból olvasott km sem garantált. VIN-ből próbálj szervizmúltat megtudni, bár ebben az árkategóriában reálisan egy 2000 évjárat körüli diesel e46-ot tudsz venni és mint tudjuk ilyenkor már állapotot nézünk nem km-t. Fontosabb hogy mi volt kicserélve, felújítva , pl. turbo, adagoló, kuplung-lendkerék, stb... és ezek az évjáratok már hajlamosak rozsdásodni , erre is figyelj.

" legalább 250-300e km a reális " - ez nem reális hanem kevés. Számolj egy kicsit, dieselek első években 30-50e. km-t mennek évente, később ez csökken, de ha kiszámolod 13 évre akkor lehet mosolyogni a hirdetett 195e km-es óraállásokon...
Persze kivétel mindig van, keresni kell.
Ha még nem volt BMW-d akkor vásárlás előtt olvass sokat, nézz meg-próbálj ki többet, hogy legyen viszonyítási alapod.
Sok szerencsét !


Igen én is ilyen korú autókat nézegetek. Ezt a kulcsos dolgot úgy hallottam, hogy csak törölni lehet belőle, megváltoztatni nem. És mit keressek inkább ennyi pénzért? E39 525D, vagy E46 320D?

Olvasgattam lentebb, hogy az ilyen árú autókra költeni kell. Ez mit takar pontosan? Úgyértem, hogy inkább futómű felújítás, kasztnizás, vagy a motorral is lehetnek bajok?


ilyen áron leginkább olyan autókl mennek, amiktől szabadulni akarnak, mert a felét rá kellene költeni. ritka ahol nem. visszább írtam munkatársam, aki adósság miatt már 750-be hirdette 97-es 20i E39-ét, mégis 1,2 misiért vitték el, mert korábbi javaslatomra feltette annyiért, csak ott nem változtatta meg az árat, elfelejtette. (alig 1 hónapig hirdette) a vevő nem alkudott, azt mondta eddig amiket megnéztek köpet volt mind. gondolhatod. persze előfordulhat, hogy egy szarnak is megkérik az árát, és az árral vezetik félre az embert.
a kulcs azt az állapotot tárolja, amit az EWS tárol. van még egy pár helyen KM óra állás.
ha ilyen árban akarsz jó autót kifogni, az időbe fog kerülni. szerintem kereskedéseket érdemes kerülni, inkább magánszemély, ismerősökön kerezstül érdeklődve. pl kinézel egy autót, esetleg ha lakik ott ismerős megkérdezheted ismeri-e a verdát, tudja-e milyen a tulaj, stb.

YELLOW Elküldve: 2013-07-30 19:05 Lengéscsillapitó

kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta: üdv
Az lenne a kérdésem hogy ha első lengéscsilapitott rossz a ball oldali akkor a jobb oldalit is szoktátok cserélni egyszerre. Milyet érdemes venni és nonnan rendelitek?
elöre is köszönöm


célszerű párban...


márka az mindegy milyen ?


Sachs, Kayaba biztos nem fogsz mellé. ha valami tuningost szeretnél, akkor Bilstein, Koni. Bár a Sachs-nak is van rossz útra való, vagy keményebb kiadás is.
ha nem vagy kanyar killer, akkor a pl a monroe féle is megteszi, bár sokaknak túl hamar tönkre megy.


gondolom ez a streetstar az nem jó igaz?


hát ez nekem nem sokat mond, gondolom a legolcsóbb amit találtál. gyári beszállító E46-nál úgy tudom a kayaba és a Sachs volt.


és honann szoktál vásárolni meik oldalról? 17 ért láttam sachs-et.


hát alkatrészt eddig boltból személyesen helyben, és itteni alkatrészekkel foglalkozó emberektől vettem. viszont találtam egy web oldalt, ahonnan apámnak már rendeltem első lámpát opelba, mindig akció van, és olyanok az árak, mint amiket kereskedők úgy adnak, hogy 40% kedvezménnyel. én ezt vettem észre. először zavart mert simán e-mail-re nem válaszóltak, de aztán jöttem rá, hogy leginkább regisztrált tagokkal foglalkoznak, úgy lehet kérdezni is.

http://alkatreszek.hu/

szerk.: közben megnéztem neked, előre nem hoz csak 3 márkák, monroe, bilstein, meg egy másik. furcsa, de lehet érdemes rákérdezni, ha beregisztráltál. nekem hoz mást is, meg neked hátra hozza a többi márkát is. jah nekem sem hozza előre, pedig 2 hónapja néztem, akkor volt mindenféle. nem értem.

de itt van jlaci, M.Attila is akik foglalkoznak ilyennel.

YELLOW Elküldve: 2013-07-30 18:53 Lengéscsillapitó

kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta: üdv
Az lenne a kérdésem hogy ha első lengéscsilapitott rossz a ball oldali akkor a jobb oldalit is szoktátok cserélni egyszerre. Milyet érdemes venni és nonnan rendelitek?
elöre is köszönöm


célszerű párban...


márka az mindegy milyen ?


Sachs, Kayaba biztos nem fogsz mellé. ha valami tuningost szeretnél, akkor Bilstein, Koni. Bár a Sachs-nak is van rossz útra való, vagy keményebb kiadás is.
ha nem vagy kanyar killer, akkor a pl a monroe féle is megteszi, bár sokaknak túl hamar tönkre megy.


gondolom ez a streetstar az nem jó igaz?


hát ez nekem nem sokat mond, gondolom a legolcsóbb amit találtál. gyári beszállító E46-nál úgy tudom a kayaba és a Sachs volt.

YELLOW Elküldve: 2013-07-30 18:35 Lengéscsillapitó

kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta: üdv
Az lenne a kérdésem hogy ha első lengéscsilapitott rossz a ball oldali akkor a jobb oldalit is szoktátok cserélni egyszerre. Milyet érdemes venni és nonnan rendelitek?
elöre is köszönöm


célszerű párban...


márka az mindegy milyen ?


Sachs, Kayaba biztos nem fogsz mellé. ha valami tuningost szeretnél, akkor Bilstein, Koni. Bár a Sachs-nak is van rossz útra való, vagy keményebb kiadás is.
ha nem vagy kanyar killer, akkor a pl a monroe féle is megteszi, bár sokaknak túl hamar tönkre megy.

YELLOW Elküldve: 2013-07-30 18:29 Lengéscsillapitó

kecsurobi írta: üdv
Az lenne a kérdésem hogy ha első lengéscsilapitott rossz a ball oldali akkor a jobb oldalit is szoktátok cserélni egyszerre. Milyet érdemes venni és nonnan rendelitek?
elöre is köszönöm


célszerű párban...

YELLOW Elküldve: 2013-07-30 11:54 BMW kulcsok

HCsabi írta:
YELLOW írta:
norbeee írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
99-es e46-om van.
Hiába veszek új elemet a kulcsba,mégis csak 4-5 méterről nyit-zár.
Mi lehet a baj?
Vagy amúgy is csak ilyen közelről működik?
A céges autóm egy citroen jumpy 20-30 méterről is jól működik.


Érdekes kérdés... nekem 3-4 méterről nyit a vezető oldal felől, hátulról már 8 méter is, de a teraszról a harmadik emeletről (felülről) 20 méterről is működik. Simán kinyitom az autót a lakásból úgy hogy az utcán parkol. Néha meg a parkolóban küszködök és csak egészen közelről nyit.

Norbi


mivel a vevő a hátsó szélvédőben van, és ugye az üveg döntött felülről jobban vesz. míg más irányből, pl előlről a jelnek vissza kell verődnie valahonnan. (rádió hullámok terjedése) bár el si nyelheti valami, vagy éppen nem érkezik vissza elég idő alatt. a másik, hogy ezért is nyit közelről, mert gondold el 20 méterre vagy az autótól, kinyitod, takarából másik oldalról, ahova mondjuk nem látsz, simán kiemelnek valamit az autóból. 20 méternagy előny, főleg egy tolvajnál.


De ha messzebről nyitna,hamaráb lehetne használni az ablak lehúzást hogy kisszelőzön a nagy melegben.


most ez olyan, hogy pl nekem kinyit, hiába nyomom van, hogy elkezdi leengedni az ablakot, majd megszakad, és alig kezdi el újra. pont azért mert a jel félbemaradt, mivel te is mozogtál. szóval sok értelme nem volna, mert ha közelítesz, úgyis megszakad bár ez a környezettől si függ, vagy épp mi zavar be. mellesleg annyi idő alatt nem fog kiszellőzni, míg 20 métert megteszel

YELLOW Elküldve: 2013-07-30 11:35 BMW kulcsok

norbeee írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
99-es e46-om van.
Hiába veszek új elemet a kulcsba,mégis csak 4-5 méterről nyit-zár.
Mi lehet a baj?
Vagy amúgy is csak ilyen közelről működik?
A céges autóm egy citroen jumpy 20-30 méterről is jól működik.


Érdekes kérdés... nekem 3-4 méterről nyit a vezető oldal felől, hátulról már 8 méter is, de a teraszról a harmadik emeletről (felülről) 20 méterről is működik. Simán kinyitom az autót a lakásból úgy hogy az utcán parkol. Néha meg a parkolóban küszködök és csak egészen közelről nyit.

Norbi


mivel a vevő a hátsó szélvédőben van, és ugye az üveg döntött felülről jobban vesz. míg más irányből, pl előlről a jelnek vissza kell verődnie valahonnan. (rádió hullámok terjedése) bár el si nyelheti valami, vagy éppen nem érkezik vissza elég idő alatt. a másik, hogy ezért is nyit közelről, mert gondold el 20 méterre vagy az autótól, kinyitod, takarából másik oldalról, ahova mondjuk nem látsz, simán kiemelnek valamit az autóból. 20 méternagy előny, főleg egy tolvajnál.

YELLOW Elküldve: 2013-07-30 11:10 Egyenetlen alapjárat

wori22 írta: Sziasztok !

olyan problémám lenne hogy a minap azt vettem észre hogy rángat a kocsi. ez párszor eljátszotta, azóta inditás után ha adok egy kis gázt majd visszaengedem egyszerűen lefullad. ezt akkor is csinálja mikor első elindulásnál menet közbe kuplungolok. ha már menet közbe vagyok akkor az alapjáratommal nincs gond viszont ha indulok mondjuk első okozatba egy pillanatra a fordulat csökken majd utána nő !!
találkozott már valaki ilyen problémával ?? mi lehet a gond ? egy 2001es E46om van ! 316.


most én nem értem amit írsz, de ha indulsz, normális, hogy csökken a fordulat, főleg ha nem adsz elég gázt, mivel az autó súlyát megmozgatni erő kell. el lehet indulni alapjárattal is, csak marhára óvatosan kell csúsztatni a kuplungot.
ha ingadozik a téma, és menet közben rángat, az alapesetben lehet rossz üzemanyag. ha kijártad és más kúton tankolva is ez a helyzet, akkor más. pl légtömegmérő is okozhat rángatást torpanást, vagy eltömődött üzemanyagszűrő, üz.anyag pumpa, lambda szonda, esetleg rossz gyertya, bár az melegen rakoncátlankodik általában. lehet egy diag megmondaná. az is lehet pl lambdaszonda hibát ír be, hogy rosszz üzemanyag keverék, az ugyanús lehet üzemanyag hiba is, de bármi más, nem feltétlen szonda hiba.

YELLOW Elküldve: 2013-07-29 20:21 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2013-07-29 20:18 Klíma automatika hiba

valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Sziasztok!

A probléma az lenne,hogy nemrég volt töltetve a klímám.
Olyat csinál hogy bekapcsolom a klímát,megy egy darabig király minden jön a hideg,aztán egyszer csak elkezd visítani valami(klímakompresszor) előröl jön,a kocsi megtorpan aztán ismét megy minden királyul.
Na ezt csinálja kb 5 másodperces váltásokkal! Ha kikapcsolom akkor ismét jó!
Na most gondoltam arra hogy vagy túl lett töltve de akkor már csinálta volna akkor mikor feltöltettem!De utána jó volt kb 1 hétig!
Holnap visszaviszem nézzen rá a nyomásra,addig is valakinek valami ötlete???

Köszönöm srácok!


simán lehet csapágyas...


DE...akkor azonnal csinálná nem? Nem 5km után!


vagy amikor kellőképpen felmelegszik a csapágy valószínű akkor szorul meg, ezért fogja vissza az autót nagyon.

YELLOW Elküldve: 2013-07-29 20:10 Klíma automatika hiba

valter320d írta: Sziasztok!

A probléma az lenne,hogy nemrég volt töltetve a klímám.
Olyat csinál hogy bekapcsolom a klímát,megy egy darabig király minden jön a hideg,aztán egyszer csak elkezd visítani valami(klímakompresszor) előröl jön,a kocsi megtorpan aztán ismét megy minden királyul.
Na ezt csinálja kb 5 másodperces váltásokkal! Ha kikapcsolom akkor ismét jó!
Na most gondoltam arra hogy vagy túl lett töltve de akkor már csinálta volna akkor mikor feltöltettem!De utána jó volt kb 1 hétig!
Holnap visszaviszem nézzen rá a nyomásra,addig is valakinek valami ötlete???

Köszönöm srácok!


simán lehet csapágyas...

YELLOW Elküldve: 2013-07-29 18:58 Levegõszûrõ, pollenszûrõ

maestro006 írta: Sziasztok! Érdeklődnék, hogy valakinek volt-e már dolga sportlégszűrővel? érdemleges változás van e? megéri e? motornak növeli e az élettartamát illetve teljesítményét, fogyasztását(?) Ha valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, kérem ne fogja vissza magát ! az autó egyébként egy 320i 170LE. a válaszokat köszi!


volt már téma, több helyen, keress rá kulcsszóként a fórum hozzászólásokban.