Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-01-24 21:40 Autóvásárlás

BMW_0902 írta:

Még mielőtt itt teleírom az autóvásárlás fórumtopikot , röviden azért felvésem:
- azokkal a belső rohadásokkal valamit kezdenem kell(ene) (elsősorban a motor, majd a hátsó ajtó pl.: teleszkóp)
- aztán a (elvileg BMW - betegség) könnyező szervóolaj csövet is le kellene cserélnem
- az alja is kap egy alvázvédelmet
+ olaj + mindenféle szűrő + ékszíj(ak) + gyertyák, meg még amit találnak. (Remélem semmit :lol
Mert én azért fel vagyok készülve, h lesznek itt még meglepik...


most már nem értelek.... amit linkeltem a blog-odból, abban voltak azok a képek, amiken a rohadások vannak, meg a motortér. meg a tükör törés, a szervos kép. akkor csak azt vetted meg.

YELLOW Elküldve: 2012-01-24 21:38 Autóvásárlás

RePTaiL írta:
YELLOW írta:
BMW_0902 írta: ez már az az autó amit megvettél?

Na akkor nem rejtegetem tovább.
Íme:
220.000km (ugye Berlini volt a drágaság)
ár: 1,6, de ezen nincs rajta a regadó...
(...)
ez a rohadásos, ez egy érdekes sztori volt. A képen nagyon szépnek nézett ki aztán helyben, azaz Gödöllőn a MOL kútnál ért a hidegzuhany. Ez nem BMW volt, hanem egy roncs!

Nem nem nem vettem azt meg. Kivártam... És egyelőre úgy tűnik, hogy nem volt hiába. Csak mint látszik (a blog képein) lesz vele meló.
Szóval igaz: megveszed és jobb esetben költesz még rá egy 200.000 min!


kép alapján elég szépnek tűnik a kasztni is, mit kell rá költened?



gratulálok hozzá! belső fotók esetleg?


én azt sem bánom, ha a blog-ján keresztül csinál egy részletes bemutatást. ha nem dolgozom a megvétel napján, akkor személyesen is láttam volna. legalábbis Ádám azt mondta elnéztek felém, de hát melódia volt...

YELLOW Elküldve: 2012-01-24 21:30 Autóvásárlás

BMW_0902 írta: ez már az az autó amit megvettél?

Na akkor nem rejtegetem tovább.
Íme:
220.000km (ugye Berlini volt a drágaság)
ár: 1,6, de ezen nincs rajta a regadó...
(...)
ez a rohadásos, ez egy érdekes sztori volt. A képen nagyon szépnek nézett ki aztán helyben, azaz Gödöllőn a MOL kútnál ért a hidegzuhany. Ez nem BMW volt, hanem egy roncs!

Nem nem nem vettem azt meg. Kivártam... És egyelőre úgy tűnik, hogy nem volt hiába. Csak mint látszik (a blog képein) lesz vele meló.
Szóval igaz: megveszed és jobb esetben költesz még rá egy 200.000 min!


kép alapján elég szépnek tűnik a kasztni is, mit kell rá költened?

YELLOW Elküldve: 2012-01-24 21:21 Autóvásárlás

BMW_0902 írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
BMW_0902 írta:

Szervusz Savi!

Átérzem a helyzetedet. Én is nem rég vettem meg (remélem) életem bömbijét. 318i Touring és az 1995cc-s fajta. Én közel két éven (!) keresztül nézegettem, h melyiket is vegyem meg. Igen sokat megnéztem személyesen is. Hogy melyiknél mit tapasztaltam, ha érdekel olvasd el a mikroblogoldalamon: http://bmwe46.tumblr.com/page/2
Előzetesen jegyzem meg, nekem a nepperekkel csak rossz tapasztalatom, van DE VANNAK kivételek! Én a végén oda jutottam, h tuti, h németo-ból veszem meg, aztán lám-lám, mégiscsak kishazánkból került ki a járgány. (Igaz német volt, és végig vezették a szervízkönyvét.) Amúgy meg psze nem minden igaz amit én leírtam. Ez az én tapasztalatom 10+ autó után.
Láttam a legalját, és olyat is amit nem annak hirdettek, de közben az volt...

Szóval sok sikert, remélem tudtam segíteni.

Ja és ne feledd, amit én is a BMW fanaticson olvastam és megfogadtam: “Ne kapkodd el a vásárlást. Olyat válassz ami minden tekintetben megfelel az elvárásaidnak és amelyikbe ha beleülsz soha nem fog elkapni az az érzés, hogy “jobb lett volna talán várni még…”. Ha 318i-t szeretnél akkor várj még rá. Egy BMW-t nem azért vesz valaki, mert hirtelen egy kocsira van szüksége. A BMW egy életforma…”


végre én is elolvastam az élményeidet. volt egy-két dolog, amit nem igazán értettem, hogy aggódsz miatta.
pl. az egyik autónál, hogy L-es rendszám volt rajta, és ez is bosszantott, meg hogy a km.
nagyon sok autókereskedő új rendszámot rakat az autóra, aminek nem feltétélen az az oka, hogy import autóról van szó. eleve nagyon sokan, saját maguk cserélik le, mert nekik új kell. hogy ez miért jó ne kérdezd, de pl mondjuk egy 2002-es facelift-est 2005-ben érdemes volt lecserélni, mert a szomszédok, vagy ismerősök hihetták, hogy új autó, főleg ha állapotban olyan volt. magyarán a látszat miatt 3 évet csaltak és a szomszéd bosszankodhatott, hogy a másiknakmiből tellik új BMW-re. tudok ilyenről.

az én esetem: marhára nem néztem meg más BMW-t. sőt nem is akartam még akkor 2006-ban venni, más típusokat néztem. aztán amikor láttam, hogy akkori kiszemeltjeimhez képest ugyanolyan árban 1-2 évvel idősebb BMW-t is lehet venni, akkor nem volt kérdés.
hirdetések közül sokat megnéztem, de személyesen egyet sem. a legjobban egy pápai autó keltette fel a figyelmem. (ami van) magánszemély. a hírdetésben 57ezer km-rel volt feltéve. ekkor az autó 3-4 éves volt. mindegy nagy túrába vágtam és elmentem megnézni. az ára kb annyi volt, mint a többinek, tehát átlagos. 2002/6 havi gyártású volt. külsőre pl a bal első ajtó alsó sarka ki volt hajolva egy picit, mikor mutattam, azt mondta fel sem tűnt neki. tetőn horpadások, mintha nehezebb dolgott tettek volna rá. simán kicuppantható. azt láttam, hogy a bal oldala fényezve volt, átlagos munka.
később még a bal első torony hegesztéssel is foglalkoztam itt a fórumon, mert a pasztázás minősége nem olyan volt mint a többin. gondoltam utólag jól össze lehetett törve. igaz rétegvastagság mérő nem volt nálam, de az oldalán kívül, mindenhol eredeti a fényezés. eredeti lámpák vannak benne, dátum, minden stimmel. mikor megvettem nekem is kapásból összekarcolta valaki a farát. annyira nem vészes.
a lényeg, hogy az első tulaj egy magyar nő volt, vagyis az ő nevén volt. svájban dolgozott. olasz irományok voltak hozzá, ott is beszélnek úgy, de közben kiderült, hogy olaszból vitték át eladásra, fél évet szalonban állt. szinte csak akkor volt használva, amikor a tulaj hazajött vele, vannak szervíz számlák, bár nem teljesen tiszta. osztrákban szervizelták, eleve közel laktak a határhoz. 2004-ben lett honosítva, amikor is hazaköltözött. a második tulaj 2006 elején vette, alig hazsnálta egy évig, de km azért ment bele, hisz 15-20 km -re (x2 oda-vissza) lévő munkahelyére járt vele +kirándulgatni az országban. ez stimmelt is ahogy ő 38ezer km körül megvette. hozzám 61ezerrel került. a haverja mutatta meg az autót, mert ő dolgozott, de lementünk oda. közben mesélte, hogy az első tulaj nem is tudott az autó eladásáról, mert a férje szó nélkül adta el, még majdnem rendőrséget is hívni kellett, mert az előleg/foglaló ki volt fizetve és nem nyitottak ajtót. a második tulaj álítólag ház vásárlás miatt árulta. gondoltam magamban szép mese, se sok minden egyezett. én nem vittem sehova, egy szerelő aknára álltunk be, még kipróbálni is alig engedte, mondom azé ha megveszem, csak kipróbálnám.
én pofátlanul alkudtam. átvállatam tőle a részletet, igaz még egy +hónapot be is fizetett+ az eredetiség vizsgálatot és a hitel módosítási díjat. jó konstrukció volt, ezért mentem bele, a havi részlet állandó. persze kp-t is tokolni kellett. 1 millám volt kp-ban. telefonban is látatlanban 1,3-ban egyeztünk meg. ha hozzá adom a hitelt, már így is 300-at alkudtam. aztán még 300 lett. az a szöveg bejön, hogy ennyim van, látod nem ezért jöttem le 450 km-t, stb. így utólag nem bánom, pedig túl sokat még nem kellett rá költeni, komolyabb baja sem volt.
szóval első BMW, beleugrottam nem bántam meg. közben kiderült az órája nem volt tekergetve. az meg egy-két helyen látszott, hogy női tulaja is volt. az is lehet az oldalával is csinált valamit, lehet meghúzta egy picit. üvegek mindenhol eredetiek.
mondjuk amikor megvettem, január volt 2007. nyárra új gumikat kapott, szilentblokk lett kicserélve. következő 2008 tavaszán a féktárcsák betétek következtek, a régi is simán ment volna, de fő a biztonság. (ha kell valakinek a régi, akkor hazsnálható állapotban eladom ). még a régi gyári kipuff dobot is megkaptam hozzá, ami alig futott. mondjuk én túl sokat nem mentem vele, most járok sacc 88ezernél. eső alig látta nálam, garázsban alszik, ennek ellenére vannak zörejek, amit szakszerűtlen kárpit leszedésből adódnak, beletörve bolha. ablakfóliázás miatt.

szóval azért ki lehet fogni jó autót, nekem részben szerencsém volt, legalább egyszer az életben.


ez már az az autó amit megvettél?
ha igen, akkor évjárat? km? ár?
elég csúnyácska, mikor megláttam, valahogy nem egyezett azzal, amiket írtál tapasztalatokat.
http://bmwe46.tumblr.com/post/...-megerteni
ha nem ez a nyertes, akkor a tiéd mutasd már be!


Na akkor nem rejtegetem tovább.
Íme:
220.000km (ugye Berlini volt a drágaság)
ár: 1,6, de ezen nincs rajta a regadó...
(...)
ez a rohadásos, ez egy érdekes sztori volt. A képen nagyon szépnek nézett ki aztán helyben, azaz Gödöllőn a MOL kútnál ért a hidegzuhany. Ez nem BMW volt, hanem egy roncs!


én már azt hittem azt vetted...

szerk.: közben már láttam a blog-odon, a két képet

YELLOW Elküldve: 2012-01-24 21:03 Autóvásárlás

YELLOW írta:
BMW_0902 írta:

Szervusz Savi!

Átérzem a helyzetedet. Én is nem rég vettem meg (remélem) életem bömbijét. 318i Touring és az 1995cc-s fajta. Én közel két éven (!) keresztül nézegettem, h melyiket is vegyem meg. Igen sokat megnéztem személyesen is. Hogy melyiknél mit tapasztaltam, ha érdekel olvasd el a mikroblogoldalamon: http://bmwe46.tumblr.com/page/2
Előzetesen jegyzem meg, nekem a nepperekkel csak rossz tapasztalatom, van DE VANNAK kivételek! Én a végén oda jutottam, h tuti, h németo-ból veszem meg, aztán lám-lám, mégiscsak kishazánkból került ki a járgány. (Igaz német volt, és végig vezették a szervízkönyvét.) Amúgy meg psze nem minden igaz amit én leírtam. Ez az én tapasztalatom 10+ autó után.
Láttam a legalját, és olyat is amit nem annak hirdettek, de közben az volt...

Szóval sok sikert, remélem tudtam segíteni.

Ja és ne feledd, amit én is a BMW fanaticson olvastam és megfogadtam: “Ne kapkodd el a vásárlást. Olyat válassz ami minden tekintetben megfelel az elvárásaidnak és amelyikbe ha beleülsz soha nem fog elkapni az az érzés, hogy “jobb lett volna talán várni még…”. Ha 318i-t szeretnél akkor várj még rá. Egy BMW-t nem azért vesz valaki, mert hirtelen egy kocsira van szüksége. A BMW egy életforma…”


végre én is elolvastam az élményeidet. volt egy-két dolog, amit nem igazán értettem, hogy aggódsz miatta.
pl. az egyik autónál, hogy L-es rendszám volt rajta, és ez is bosszantott, meg hogy a km.
nagyon sok autókereskedő új rendszámot rakat az autóra, aminek nem feltétélen az az oka, hogy import autóról van szó. eleve nagyon sokan, saját maguk cserélik le, mert nekik új kell. hogy ez miért jó ne kérdezd, de pl mondjuk egy 2002-es facelift-est 2005-ben érdemes volt lecserélni, mert a szomszédok, vagy ismerősök hihetták, hogy új autó, főleg ha állapotban olyan volt. magyarán a látszat miatt 3 évet csaltak és a szomszéd bosszankodhatott, hogy a másiknakmiből tellik új BMW-re. tudok ilyenről.

az én esetem: marhára nem néztem meg más BMW-t. sőt nem is akartam még akkor 2006-ban venni, más típusokat néztem. aztán amikor láttam, hogy akkori kiszemeltjeimhez képest ugyanolyan árban 1-2 évvel idősebb BMW-t is lehet venni, akkor nem volt kérdés.
hirdetések közül sokat megnéztem, de személyesen egyet sem. a legjobban egy pápai autó keltette fel a figyelmem. (ami van) magánszemély. a hírdetésben 57ezer km-rel volt feltéve. ekkor az autó 3-4 éves volt. mindegy nagy túrába vágtam és elmentem megnézni. az ára kb annyi volt, mint a többinek, tehát átlagos. 2002/6 havi gyártású volt. külsőre pl a bal első ajtó alsó sarka ki volt hajolva egy picit, mikor mutattam, azt mondta fel sem tűnt neki. tetőn horpadások, mintha nehezebb dolgott tettek volna rá. simán kicuppantható. azt láttam, hogy a bal oldala fényezve volt, átlagos munka.
később még a bal első torony hegesztéssel is foglalkoztam itt a fórumon, mert a pasztázás minősége nem olyan volt mint a többin. gondoltam utólag jól össze lehetett törve. igaz rétegvastagság mérő nem volt nálam, de az oldalán kívül, mindenhol eredeti a fényezés. eredeti lámpák vannak benne, dátum, minden stimmel. mikor megvettem nekem is kapásból összekarcolta valaki a farát. annyira nem vészes.
a lényeg, hogy az első tulaj egy magyar nő volt, vagyis az ő nevén volt. svájban dolgozott. olasz irományok voltak hozzá, ott is beszélnek úgy, de közben kiderült, hogy olaszból vitték át eladásra, fél évet szalonban állt. szinte csak akkor volt használva, amikor a tulaj hazajött vele, vannak szervíz számlák, bár nem teljesen tiszta. osztrákban szervizelták, eleve közel laktak a határhoz. 2004-ben lett honosítva, amikor is hazaköltözött. a második tulaj 2006 elején vette, alig hazsnálta egy évig, de km azért ment bele, hisz 15-20 km -re (x2 oda-vissza) lévő munkahelyére járt vele +kirándulgatni az országban. ez stimmelt is ahogy ő 38ezer km körül megvette. hozzám 61ezerrel került. a haverja mutatta meg az autót, mert ő dolgozott, de lementünk oda. közben mesélte, hogy az első tulaj nem is tudott az autó eladásáról, mert a férje szó nélkül adta el, még majdnem rendőrséget is hívni kellett, mert az előleg/foglaló ki volt fizetve és nem nyitottak ajtót. a második tulaj álítólag ház vásárlás miatt árulta. gondoltam magamban szép mese, se sok minden egyezett. én nem vittem sehova, egy szerelő aknára álltunk be, még kipróbálni is alig engedte, mondom azé ha megveszem, csak kipróbálnám.
én pofátlanul alkudtam. átvállatam tőle a részletet, igaz még egy +hónapot be is fizetett+ az eredetiség vizsgálatot és a hitel módosítási díjat. jó konstrukció volt, ezért mentem bele, a havi részlet állandó. persze kp-t is tokolni kellett. 1 millám volt kp-ban. telefonban is látatlanban 1,3-ban egyeztünk meg. ha hozzá adom a hitelt, már így is 300-at alkudtam. aztán még 300 lett. az a szöveg bejön, hogy ennyim van, látod nem ezért jöttem le 450 km-t, stb. így utólag nem bánom, pedig túl sokat még nem kellett rá költeni, komolyabb baja sem volt.
szóval első BMW, beleugrottam nem bántam meg. közben kiderült az órája nem volt tekergetve. az meg egy-két helyen látszott, hogy női tulaja is volt. az is lehet az oldalával is csinált valamit, lehet meghúzta egy picit. üvegek mindenhol eredetiek.
mondjuk amikor megvettem, január volt 2007. nyárra új gumikat kapott, szilentblokk lett kicserélve. következő 2008 tavaszán a féktárcsák betétek következtek, a régi is simán ment volna, de fő a biztonság. (ha kell valakinek a régi, akkor hazsnálható állapotban eladom ). még a régi gyári kipuff dobot is megkaptam hozzá, ami alig futott. mondjuk én túl sokat nem mentem vele, most járok sacc 88ezernél. eső alig látta nálam, garázsban alszik, ennek ellenére vannak zörejek, amit szakszerűtlen kárpit leszedésből adódnak, beletörve bolha. ablakfóliázás miatt.

szóval azért ki lehet fogni jó autót, nekem részben szerencsém volt, legalább egyszer az életben.


ez már az az autó amit megvettél?
ha igen, akkor évjárat? km? ár?
elég csúnyácska, mikor megláttam, valahogy nem egyezett azzal, amiket írtál tapasztalatokat.
http://bmwe46.tumblr.com/post/...-megerteni
ha nem ez a nyertes, akkor a tiéd mutasd már be!

YELLOW Elküldve: 2012-01-24 20:19 BMW kulcsok

Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:

Akartam kérdezni, van nekem egy harmadik, pici szürke kulcsom is. Az mire jó? Még nem próbáltam indítani vele, de ránézésre nincs benne immo, meg semmi...


kukk be a galériámban. minden kulcsról csináltam röntgen képet. abban is van immo. szóval azzal is indítható, és hivatalosan tárca kulcs a neve.


Aha. Gondolom annyi akkor a szerepe, hogy kézzel nyitható csak a KP zár, és mondjuk buliba érdemesebb azt vinni, mert alig foglal helyet. Jól gondolom?


azé tárca kulcs, mert kicsi, könnyű és egy pénztárca titkos zsebében elfér. ugye a legtöbb ember magánál hodrja, pl farzsebbe így ha véletlen bezárná a kulcsot, és a tartalék kulcs tegyük fel 200km-re van. akkor ott a buxxa és benne a kulcs.

YELLOW Elküldve: 2012-01-24 19:44 BMW kulcsok

Coyote írta:

Akartam kérdezni, van nekem egy harmadik, pici szürke kulcsom is. Az mire jó? Még nem próbáltam indítani vele, de ránézésre nincs benne immo, meg semmi...


kukk be a galériámban. minden kulcsról csináltam röntgen képet. abban is van immo. szóval azzal is indítható, és hivatalosan tárca kulcs a neve.

YELLOW Elküldve: 2012-01-24 15:02 Futómû és hibái

adee9 írta:
YELLOW írta:
adee9 írta: http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=30
Cserélhető a képen látható 2-es alkatrész?




nagyon úgy fest, hogy cserélhetó eleve külön ábrázolja...


Igen köszi, már van némi infóm. Igazából az érdekelne még, hogy hogyan kell kiszedni a helyéről, mert itthon cserélnénk.


mivel még sosem szedtem ki, így passz, de mingyá utána nézek neked...

sajna nincs leírásba, szerintem ki kell préselni belőle.

YELLOW Elküldve: 2012-01-24 11:16 Futómû és hibái

adee9 írta: http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=30
Cserélhető a képen látható 2-es alkatrész?




nagyon úgy fest, hogy cserélhetó eleve külön ábrázolja...

YELLOW Elküldve: 2012-01-24 09:50 Futómû és hibái

Alesi írta:
csavargo írta: hali! szeretnék kérni töletek! ültetni szeretném a gépet de a környezetemben nincs sok e46 és nem csak találomra akarom ültetni ugyhogy jol jönne néhány kép meg hogy hány centi a minusz nekem 225/45 R17 es gurigákon van a gép ugy szeretném hogy süti legyen de tudjak közlekedni is ha valakinek ilyen autoja,kerekei és ültetése van akkor nyomjatok képeket hadd lám! köszi!!!


Nekem egy Eibach Pro Kit-em van, ez -30/20 mm. Ha gondolod, nézz képeket a galériámban (nevemre kattintva).


nekem meg egységesen -35mm

de csavargo, ahogy nézem, neked olyan mintha az eleje ülve lenne...

YELLOW Elküldve: 2012-01-24 09:22 kerékcsapágy

csapágy téma:

nem rég hallottam, egy munkatársamtól, hogy az ismerőse hajdúságban csapágy gyárban dolgozik. SKF, FAG, kínai, stb gyártanak. almondása szerint, mindegyik dettó ugyanazm csak a típus, márka beütőt cserélik ki, ugyanaz az anyag, ugyanazon a soron megy. külföldi gyártásoknál lehet más a helyzet, de a hazai...
1. az itthoni, SKF ugyanolyan xar, mint a kínai, vagy
2. a kínai ugyanolyan jó mint az SKF

YELLOW Elküldve: 2012-01-23 18:26 BMWfanatics.hu póló

Robinson írta: Hali,

Alakulóban van az ügy, csak sajnos az elfoglaltságaim miatt kicsit lassabb mint kéne. Türelem pólót terem


de azé valami konkrétum jó lenne, hogy mégis mi mennyi. kb milyen árral lehet számolni. mert ha olcsóbb, akkor szólok az én emberemnek, hogy találtunk jobb ajánlatot, ne számoljon velünk. nem akarom, hogy "számoljon" feleslegesen velünk. bár lehet nem zavarja, meg nem ül izgatottan vártan, de úgy lenne fer, ha szólnék neki.

YELLOW Elküldve: 2012-01-23 14:21 Autóvásárlás

BMW_0902 írta:

Szervusz Savi!

Átérzem a helyzetedet. Én is nem rég vettem meg (remélem) életem bömbijét. 318i Touring és az 1995cc-s fajta. Én közel két éven (!) keresztül nézegettem, h melyiket is vegyem meg. Igen sokat megnéztem személyesen is. Hogy melyiknél mit tapasztaltam, ha érdekel olvasd el a mikroblogoldalamon: http://bmwe46.tumblr.com/page/2
Előzetesen jegyzem meg, nekem a nepperekkel csak rossz tapasztalatom, van DE VANNAK kivételek! Én a végén oda jutottam, h tuti, h németo-ból veszem meg, aztán lám-lám, mégiscsak kishazánkból került ki a járgány. (Igaz német volt, és végig vezették a szervízkönyvét.) Amúgy meg psze nem minden igaz amit én leírtam. Ez az én tapasztalatom 10+ autó után.
Láttam a legalját, és olyat is amit nem annak hirdettek, de közben az volt...

Szóval sok sikert, remélem tudtam segíteni.

Ja és ne feledd, amit én is a BMW fanaticson olvastam és megfogadtam: “Ne kapkodd el a vásárlást. Olyat válassz ami minden tekintetben megfelel az elvárásaidnak és amelyikbe ha beleülsz soha nem fog elkapni az az érzés, hogy “jobb lett volna talán várni még…”. Ha 318i-t szeretnél akkor várj még rá. Egy BMW-t nem azért vesz valaki, mert hirtelen egy kocsira van szüksége. A BMW egy életforma…”


végre én is elolvastam az élményeidet. volt egy-két dolog, amit nem igazán értettem, hogy aggódsz miatta.
pl. az egyik autónál, hogy L-es rendszám volt rajta, és ez is bosszantott, meg hogy a km.
nagyon sok autókereskedő új rendszámot rakat az autóra, aminek nem feltétélen az az oka, hogy import autóról van szó. eleve nagyon sokan, saját maguk cserélik le, mert nekik új kell. hogy ez miért jó ne kérdezd, de pl mondjuk egy 2002-es facelift-est 2005-ben érdemes volt lecserélni, mert a szomszédok, vagy ismerősök hihetták, hogy új autó, főleg ha állapotban olyan volt. magyarán a látszat miatt 3 évet csaltak és a szomszéd bosszankodhatott, hogy a másiknakmiből tellik új BMW-re. tudok ilyenről.

az én esetem: marhára nem néztem meg más BMW-t. sőt nem is akartam még akkor 2006-ban venni, más típusokat néztem. aztán amikor láttam, hogy akkori kiszemeltjeimhez képest ugyanolyan árban 1-2 évvel idősebb BMW-t is lehet venni, akkor nem volt kérdés.
hirdetések közül sokat megnéztem, de személyesen egyet sem. a legjobban egy pápai autó keltette fel a figyelmem. (ami van) magánszemély. a hírdetésben 57ezer km-rel volt feltéve. ekkor az autó 3-4 éves volt. mindegy nagy túrába vágtam és elmentem megnézni. az ára kb annyi volt, mint a többinek, tehát átlagos. 2002/6 havi gyártású volt. külsőre pl a bal első ajtó alsó sarka ki volt hajolva egy picit, mikor mutattam, azt mondta fel sem tűnt neki. tetőn horpadások, mintha nehezebb dolgott tettek volna rá. simán kicuppantható. azt láttam, hogy a bal oldala fényezve volt, átlagos munka.
később még a bal első torony hegesztéssel is foglalkoztam itt a fórumon, mert a pasztázás minősége nem olyan volt mint a többin. gondoltam utólag jól össze lehetett törve. igaz rétegvastagság mérő nem volt nálam, de az oldalán kívül, mindenhol eredeti a fényezés. eredeti lámpák vannak benne, dátum, minden stimmel. mikor megvettem nekem is kapásból összekarcolta valaki a farát. annyira nem vészes.
a lényeg, hogy az első tulaj egy magyar nő volt, vagyis az ő nevén volt. svájban dolgozott. olasz irományok voltak hozzá, ott is beszélnek úgy, de közben kiderült, hogy olaszból vitték át eladásra, fél évet szalonban állt. szinte csak akkor volt használva, amikor a tulaj hazajött vele, vannak szervíz számlák, bár nem teljesen tiszta. osztrákban szervizelták, eleve közel laktak a határhoz. 2004-ben lett honosítva, amikor is hazaköltözött. a második tulaj 2006 elején vette, alig hazsnálta egy évig, de km azért ment bele, hisz 15-20 km -re (x2 oda-vissza) lévő munkahelyére járt vele +kirándulgatni az országban. ez stimmelt is ahogy ő 38ezer km körül megvette. hozzám 61ezerrel került. a haverja mutatta meg az autót, mert ő dolgozott, de lementünk oda. közben mesélte, hogy az első tulaj nem is tudott az autó eladásáról, mert a férje szó nélkül adta el, még majdnem rendőrséget is hívni kellett, mert az előleg/foglaló ki volt fizetve és nem nyitottak ajtót. a második tulaj álítólag ház vásárlás miatt árulta. gondoltam magamban szép mese, se sok minden egyezett. én nem vittem sehova, egy szerelő aknára álltunk be, még kipróbálni is alig engedte, mondom azé ha megveszem, csak kipróbálnám.
én pofátlanul alkudtam. átvállatam tőle a részletet, igaz még egy +hónapot be is fizetett+ az eredetiség vizsgálatot és a hitel módosítási díjat. jó konstrukció volt, ezért mentem bele, a havi részlet állandó. persze kp-t is tokolni kellett. 1 millám volt kp-ban. telefonban is látatlanban 1,3-ban egyeztünk meg. ha hozzá adom a hitelt, már így is 300-at alkudtam. aztán még 300 lett. az a szöveg bejön, hogy ennyim van, látod nem ezért jöttem le 450 km-t, stb. így utólag nem bánom, pedig túl sokat még nem kellett rá költeni, komolyabb baja sem volt.
szóval első BMW, beleugrottam nem bántam meg. közben kiderült az órája nem volt tekergetve. az meg egy-két helyen látszott, hogy női tulaja is volt. az is lehet az oldalával is csinált valamit, lehet meghúzta egy picit. üvegek mindenhol eredetiek.
mondjuk amikor megvettem, január volt 2007. nyárra új gumikat kapott, szilentblokk lett kicserélve. következő 2008 tavaszán a féktárcsák betétek következtek, a régi is simán ment volna, de fő a biztonság. (ha kell valakinek a régi, akkor hazsnálható állapotban eladom ). még a régi gyári kipuff dobot is megkaptam hozzá, ami alig futott. mondjuk én túl sokat nem mentem vele, most járok sacc 88ezernél. eső alig látta nálam, garázsban alszik, ennek ellenére vannak zörejek, amit szakszerűtlen kárpit leszedésből adódnak, beletörve bolha. ablakfóliázás miatt.

szóval azért ki lehet fogni jó autót, nekem részben szerencsém volt, legalább egyszer az életben.

YELLOW Elküldve: 2012-01-23 13:45 Futómû és hibái

RePTaiL írta:
YELLOW írta:
RePTaiL írta: Olyan gondom állt elő, hogy reggeli beindítást követően elindultam, a kormányt tökre alászedtem balra és remegős hangot hallottam bal oldalról! Teszem hozzá ez már jó pár hete volt, azóta maximum egyszer hallottam ismét ezt a hangot! Van valakinek tippje mi lehet ez?


nekem is csinálja én is kérdeztem, de nem kell vele foglalkozni állítólag. amúgy mindig csinálja, bár nekem lehet ha jobbra van tökre alászedve...


Uhh okés, most megnyugtattál! Örülök neki, hogy nem a kormányművel vannak gondok


tudod az azért van, hogy ugye a kormány végállásban van, de a szivattyú még dolgozna, szerintem annak a hangja csak. én is megijedtem, mert sűrűn nem szoktam full alászedni, csak akkor és akkor emg is ijedtem.

YELLOW Elküldve: 2012-01-23 13:18 Futómû és hibái

RePTaiL írta: Olyan gondom állt elő, hogy reggeli beindítást követően elindultam, a kormányt tökre alászedtem balra és remegős hangot hallottam bal oldalról! Teszem hozzá ez már jó pár hete volt, azóta maximum egyszer hallottam ismét ezt a hangot! Van valakinek tippje mi lehet ez?


nekem is csinálja én is kérdeztem, de nem kell vele foglalkozni állítólag. amúgy mindig csinálja, bár nekem lehet ha jobbra van tökre alászedve...