YELLOW
Elküldve: 2011-09-19 21:15 Szervíz
~13ezer km-nél olajcsere: ennyit még sosem mentem egy olajjal
86ezernél végre lecseréltem a gyári üzemanyagszűrőt. bár kár volt... alig jött ki belőle "trutyi", bár az sem az volt. majd lehet szétberhelem (nem flex-szel). jó tanács, ha valaki a gyárit cseréli, akkor készüljön fel 3db kis AWAB bilincsre, mert a gyári olyan, hogy csavarhúzóval lehet nyitni, de össze már nem lehet szorítani. én sem értem, de biztos....
85ezernél gyertyát cseréltem, rá 200km-re gyújtótrafókat, mert egyik behalt, de inkább egyforma legyen mind (más topic-ban már írtam erről)
levegőszűrőmben ~ 23ezer km volt, mintha új lett volna
egy biztos új gyertyával is sokkal pörgősebb volt az autó, trafó cserével még jobb. benyaszűrő csere óta nem érzek változást.


amit nem én írok, még azt is rám fogják... biztos Anusbisz volt, ő szokott mostanában mindenben okos lenni.

