zoliika
Elküldve: 2012-10-07 20:00 kézifék állítás
jrtom írta: Nem kell semmit levenni!!!
Csak egy kerékcsavart kell kiszedni és egy lámpa kell meg egy lapos csavarhúzó.
Felemeled a hátúlját és addig forgatod a kereket amíg a lyukon bevilágítva meglátod a fogaskereket. Azt elkezded tekerni ameddig megnem szorul a kerék. Ha megfogta a kereket akkor kettőt visszatekersz és kész. Ugyan ezt a másikoldalon is.zoliika írta:Pistamann írta: Hello
Tudja valaki, hol lehet a kéziféket állítani? Sajnos eléggé fent "fog" vizsgán is alig engedték át. Bowden és fékek jók.
Ez örök probléma!
Le kell szedni a fékmunka hengert,két csavar tartja,16-os kulcs kell ha jól emlékszema féktárcsát egy imbusz csavar tartja 6-os kulcs....és megtalálod azt bordás vagy "ricnis" dupla anyás csavart amin állítani tudsz!Másképp nem fog menni sajnos.
A szerelőm nekem is ezt a tippet adta csak ez nekem ebben a formában nem ment sajnos.....egyébként nem árt évente ránézni kitakarítani esetleg megnézni nincs-e szétpotyogva vagy esetleg totál elkopott
ezért ajánlottam ezt a verziót!

Tehát Uraim,potyautas kerestetik
Az oda-vissza 2800km és ez 1 hét!Elején még élveztem ezeket a 700-800km-es túrákat Traunreut-ba,de most már rendesen nyomaszt 900km után zsibbad a lábam fáj a derekam,de nyomni kell mert soha nem érek oda és főleg,hogy egyedül vagyok fuhhh nagyon szar.Az 1400km-es út úgy,hogy min.140km/h-val megyek még így is 12 óra minimum.Tele van autópálya javítással és torlódással.
írok privátot!
mikor falhoz állította az Auto Bild a VW sajtóreferensét személy szerint Frank Tuch-ot azt nyilatkozta"Wir haben kein Serienproblem"ezt le sem fordítom ezt érti mindenki.......


Mélyfúró vagyok egy fúrótoronynál azaz "fúrós" vagyok