státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2007. szeptember 18. kedd, 19:43


glaci írta: De vártam vele, sõt még pálya után kb 5 km 40es tempóba.
Ez meg akart halni és kész.
Vioszont ma hívtak a szervizbõl, hogy megjött a lóvé és az egészet gariba fizették

ducati113 írta: A turbó ha fütyül még nem jelenti,hogy rossz.Ha sokat jár a motor alap járaton utána elindultok és füstöl akkor gáz.Meg a sok olaj fogyasztás az is gáz.Most,hogy hidegebb lett a hideg levegõ miatt is fütyülhet.Glaci meg biztos nem várt a motor leállításával autópálya menet után!!2 perc!!!Hát ne is csodálkozzon.
E46: üzemanyag szivattyú elõtt a szûrõt cserélném.Nem-e dugulás?

A szerelõvel csak vigyázni.Nincsenek a helyzet magaslatán.Sok a nem hozzá értõ szerelõ.


mákod van

státusz fighter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2007. szeptember 18. kedd, 17:54


Csumi e46.Nekem is e46-om van és ugyanez a probléma...Neked sikerült megoldani?Én nagyjábol vágom,hogy mi lehet a gáz.Én át szoktam fujatni a rendszert,fõleg a tankban az ü.a szivattyut és lényegesen jobb lesz töle egy ideig.Szerintem az ü.a pumpánk döglõdik....

státusz glaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2007. szeptember 18. kedd, 17:11


De vártam vele, sõt még pálya után kb 5 km 40es tempóba.
Ez meg akart halni és kész.
Vioszont ma hívtak a szervizbõl, hogy megjött a lóvé és az egészet gariba fizették

ducati113 írta: A turbó ha fütyül még nem jelenti,hogy rossz.Ha sokat jár a motor alap járaton utána elindultok és füstöl akkor gáz.Meg a sok olaj fogyasztás az is gáz.Most,hogy hidegebb lett a hideg levegõ miatt is fütyülhet.Glaci meg biztos nem várt a motor leállításával autópálya menet után!!2 perc!!!Hát ne is csodálkozzon.
E46: üzemanyag szivattyú elõtt a szûrõt cserélném.Nem-e dugulás?

A szerelõvel csak vigyázni.Nincsenek a helyzet magaslatán.Sok a nem hozzá értõ szerelõ.


státusz e46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2007. szeptember 17. hétfő, 17:30


Holnap nézzük a szüröt vagyis csere

státusz e46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2007. szeptember 15. szombat, 21:10


Köszi azt még megnézem a szerelö az csak bmw csinál soknál voltam de ez volt a leg meggyözöbb de azert vigyázok ö nézett ugy ki mint aki már látott volna e 46-ot

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2007. szeptember 15. szombat, 10:12


A turbó ha fütyül még nem jelenti,hogy rossz.Ha sokat jár a motor alap járaton utána elindultok és füstöl akkor gáz.Meg a sok olaj fogyasztás az is gáz.Most,hogy hidegebb lett a hideg levegõ miatt is fütyülhet.Glaci meg biztos nem várt a motor leállításával autópálya menet után!!2 perc!!!Hát ne is csodálkozzon.
E46: üzemanyag szivattyú elõtt a szûrõt cserélném.Nem-e dugulás?

A szerelõvel csak vigyázni.Nincsenek a helyzet magaslatán.Sok a nem hozzá értõ szerelõ.

státusz e46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2007. szeptember 15. szombat, 07:50


Nekem is volt errõl szo nekem nem fustölt de a turbot lecseréltem nekem olyan erzés mintha elfogyna a gázolaj olyankor amikor nem temposan megyek tehát szivattyura gondoltam erre az okosok azt mondják adagoló elötöltés szabályozás hiba szerdán kiderül köszike.


státusz glaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2007. szeptember 14. péntek, 15:39


Sziasztok,

rég voltam itt, és most olvasgatom a történéseket.
éppen a múlt héten cseréltek komplett turbót a verdán, szerencsére garanciális javítás volt, de a számla 365e Ft!
Semmi elõjele nem volt, hogy rossz, vagy rosszalkodik. Lementem vele 2 hete hétvégén a balcsira és sietvén nem sajnáltam a gázt. Amikor lejöttem a pályáról akkor már kicsit érdekes hangja volt aztán elindultam hazafelé és kicsit füstölt, meg nem volt nyomatéka de ha elérte a fordulatot tökéletesen ment. Velencénél még megálltam és uatána okádni kezdte a füstöt és onnan már mentõvel hoztak pestre.
A kocsiban mindössze 65e km van!!!
Nem tudja senki mitõl lehetett.

régi kocsim egy 525d volt(e39) és abban hasonlóan jártam, hogy idõnként rángatott, végül üaszivattyút kellett cserélni, majd késõbb nagynyomású szivattyút is. Elõbbi 20e kb. utóbbi felújítottan 100e, újonnan 200e.

Nekem ez a tapasztalatom volt eddig.

státusz e46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2007. szeptember 13. csütörtök, 17:57


eurotix írta: Hello !

A megérzés jó ! Elsõ az üzemanyag szivattyú második a légtömegmérõ.
Bár furcsa hogy a diagnosztika nem mutat semmit. :o


Nekem elöbb forditva csinálták légtömegmérõt csereltek a szivattyu nyom csak nem mérték mennyit csak vizuálisan csinálta a pasi

státusz eurotix

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2007. szeptember 13. csütörtök, 17:45


Hello !

A megérzés jó ! Elsõ az üzemanyag szivattyú második a légtömegmérõ.
Bár furcsa hogy a diagnosztika nem mutat semmit. :o

státusz e46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2007. szeptember 13. csütörtök, 07:33


szerdára kaptam idöpontot a szervizbe most minden kiderül!!!!!!

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. szeptember 12. szerda, 17:36


e46 írta: Neked a csere után az ujj turboval fütyül még ? és vadi ujj lett felrakva helyette?

Bontott turbó lett felrakva amibe 50ekm volt elméletileg.Igen fütyült ez is de nem annyira mint az elõzõ.

státusz e46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2007. szeptember 12. szerda, 13:32


Csak olvassátok tapasztalatgyüjtés de semmi ötlet? az gáz köszike

státusz e46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2007. szeptember 11. kedd, 08:12


Valaki még valami tapasztalat ?Köszike

státusz e46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2007. szeptember 10. hétfő, 08:03


Neked a csere után az ujj turboval fütyül még ? és vadi ujj lett felrakva helyette?