- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2015. június 30. kedd, 18:33
Csabika136 írta: Dehát akkor hová folyik? A váltóra?
Azért ennyire a BMW-nél sem hülyék. Meg van oldva az elvezetés.
Keress és Láss!
Elküldve: 2015. június 30. kedd, 18:33
Csabika136 írta: Dehát akkor hová folyik? A váltóra?
Elküldve: 2015. június 30. kedd, 15:24
Tano írta:Csabika136 írta: Majd valamelyik nap jobban kifigyelem, hogy honnan jön az a hang. Hogy folyik-e a kocsi alatt a víz, azt nem néztem. Egyébként mindenképp meg akarom nézni azt a kondenzvíz kivezető csövet, mert szeretném tudni mennyire tiszta és szabad-e az útja a kondenzvíznek kifele? ...Bár tudnám pontosan hol keressem és hogy látható helyen van-e? De azért el nem hiszem hogy nem találom majd meg.
A kondenzvíz kivezető a váltó felett van. Látni nem nagyon fogod bontás nélkül.
Elküldve: 2015. június 30. kedd, 15:20
Csabika136 írta: Majd valamelyik nap jobban kifigyelem, hogy honnan jön az a hang. Hogy folyik-e a kocsi alatt a víz, azt nem néztem. Egyébként mindenképp meg akarom nézni azt a kondenzvíz kivezető csövet, mert szeretném tudni mennyire tiszta és szabad-e az útja a kondenzvíznek kifele? ...Bár tudnám pontosan hol keressem és hogy látható helyen van-e? De azért el nem hiszem hogy nem találom majd meg.
Elküldve: 2015. június 30. kedd, 14:51
Tano írta:Csabika136 írta: A klímát? Miért az is ad hangot? Dehát mi locsog abban? Egyébként nem tudom, mert még nem volt alkalmam úgy meghallgatni. Eddig mikor hallottam, mindig későn kapcsoltam és lemaradtam a hallgatózásról.
Igen, hideg motornál is néztem a vizet. Feljön a pálcika és mutatja hogy elég a folyadék, de ettől még ott lenn van a mélyben a szint.
Igen, a klíma is zud hangot adni. Esetleg a hőcsrélőnél csöpög a kondenzvíz? Folyásnyom van az autó alatt?
A hűtővízszint így a normális. Azért van az úszós szintjelző, mert a normál szint lejjebb van a tartályban, amit nem lehetne másképp ellenőrizni.
Elküldve: 2015. június 30. kedd, 13:52
Csabika136 írta: A klímát? Miért az is ad hangot? Dehát mi locsog abban? Egyébként nem tudom, mert még nem volt alkalmam úgy meghallgatni. Eddig mikor hallottam, mindig későn kapcsoltam és lemaradtam a hallgatózásról.
Igen, hideg motornál is néztem a vizet. Feljön a pálcika és mutatja hogy elég a folyadék, de ettől még ott lenn van a mélyben a szint.
Elküldve: 2015. június 30. kedd, 12:38
kecsurobi írta:Csabika136 írta: Sziasztok Srácok!
Legyek őszinte, picit vérszemet kaptam a fórumozásra. Végre találtam egy olyan fórumot, ahol jól lehet kommunikálni.
Vettem egy E46 320D touringot és néhány problémáját szeretném megbeszélni veletek. Pár kérdést már feltettem a szomszédos topikokban, amire nagyon jó válaszokat kaptam. Ez talán ide fog passzolni, bár nekem így elsőre csak ismerkedős kérdésem van a motorral kapcsolatban. A kérdés talán túl egyszerű is, de mivel még ismerkedem a kocsival, nem szeretnék mindent magam kitalálni.
Tehát a kérdés: Miután utazom a kocsival és egy parkolóban leállítom, valamiféle csordogálást hallok kb 10-15 mp ideig. Mi lehet az? Feltételezem, hogy mex. két verzió lehet, de melyik? Az olaj, nívópálca szerint mennyiségileg meg van. A hűtőfolyadék..Nos azt nem tudom eldönteni, mert letekerve a sapkát, a kis pálcika ugyan felemelkedik ütközésig, de a folyadék valahol ott lenn látható csak. Nem kéne ennek tele lennie? Nem lehet hogy ez miatt a rendszerem levegős és mikor leállítom a motort, akkor azt hallom, hogy a hűtőfolyadék lecsorog a rendszer alsóbb pontjaira?
Köszönöm az esetleges segítő válaszokat!
Vizet hideg motornal tudodd megnézni.nem a klimat halod amikor lealitod a kocsit?
Elküldve: 2015. június 30. kedd, 12:28
Csabika136 írta: Sziasztok Srácok!
Legyek őszinte, picit vérszemet kaptam a fórumozásra. Végre találtam egy olyan fórumot, ahol jól lehet kommunikálni.
Vettem egy E46 320D touringot és néhány problémáját szeretném megbeszélni veletek. Pár kérdést már feltettem a szomszédos topikokban, amire nagyon jó válaszokat kaptam. Ez talán ide fog passzolni, bár nekem így elsőre csak ismerkedős kérdésem van a motorral kapcsolatban. A kérdés talán túl egyszerű is, de mivel még ismerkedem a kocsival, nem szeretnék mindent magam kitalálni.
Tehát a kérdés: Miután utazom a kocsival és egy parkolóban leállítom, valamiféle csordogálást hallok kb 10-15 mp ideig. Mi lehet az? Feltételezem, hogy mex. két verzió lehet, de melyik? Az olaj, nívópálca szerint mennyiségileg meg van. A hűtőfolyadék..Nos azt nem tudom eldönteni, mert letekerve a sapkát, a kis pálcika ugyan felemelkedik ütközésig, de a folyadék valahol ott lenn látható csak. Nem kéne ennek tele lennie? Nem lehet hogy ez miatt a rendszerem levegős és mikor leállítom a motort, akkor azt hallom, hogy a hűtőfolyadék lecsorog a rendszer alsóbb pontjaira?
Köszönöm az esetleges segítő válaszokat!
Elküldve: 2015. június 30. kedd, 10:44
Elküldve: 2015. június 27. szombat, 10:49
szotakdavid írta:zotya-01 írta: Sziasztok! Van egy '99 320d 136LE Touringom és olyan gondom van vele, hogy 7,5-8 (70-80% város) litert eszik. Nem kínzom, de nem is simogatom a gázpedált, megyek ahogy a forgalom lehetővé teszi. Nemrégiben csinált olyat az autó, hogy 2300-3000 fordulatig nem húzott olyan intenzíven, ahogy kellene. Ezt leginkább 3-4. fokozatba éreztem, a legutóbbi hiba törléssel ez a jelenség nem érezhető. Azonban az INPA továbbra is rossz légtömeg értéket mutat és egy másik progi (szerintem) izzitógyertyával kapcsolatos dolgot ír. Mellékelt fotókon az adatok. Az autó kormolgat, de szertintem nem vészesen, télen jobban észre vehető volt.
Szia!
Az előtöltésed minuszban van ez így nem jó! Ennek az okàt gyorsan meg kell keresni mert adagoló csere lesz a vége. Ezért érezheted a lomhasàgot is. Csinàlj egy légtömegmérő tesztet is.
Az izzitàs hiànys még elöbb fogja megölni az adagolót.
A kieg.fűtésed meg a generàtorodat!
Dàvid
Elküldve: 2015. június 26. péntek, 02:50
zotya-01 írta: Sziasztok! Van egy '99 320d 136LE Touringom és olyan gondom van vele, hogy 7,5-8 (70-80% város) litert eszik. Nem kínzom, de nem is simogatom a gázpedált, megyek ahogy a forgalom lehetővé teszi. Nemrégiben csinált olyat az autó, hogy 2300-3000 fordulatig nem húzott olyan intenzíven, ahogy kellene. Ezt leginkább 3-4. fokozatba éreztem, a legutóbbi hiba törléssel ez a jelenség nem érezhető. Azonban az INPA továbbra is rossz légtömeg értéket mutat és egy másik progi (szerintem) izzitógyertyával kapcsolatos dolgot ír. Mellékelt fotókon az adatok. Az autó kormolgat, de szertintem nem vészesen, télen jobban észre vehető volt.
Elküldve: 2015. június 25. csütörtök, 21:13
Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 19:55
rolcsikae írta:szotakdavid írta:rolcsikae írta: Sziasztok!
E46 320d melegen nehezen indul.
Porlasztók elvileg jók, izzítógyertyák ujjak. Az autó mielőtt ezek cserélve lettek volna ugyanezt csinálta. Mi lehet a probléma?
Köszönöm a segítséget!
Porlasztó!!!!!
nagynyomású szivattyú nem lehet?
Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 17:09
szotakdavid írta:rolcsikae írta: Sziasztok!
E46 320d melegen nehezen indul.
Porlasztók elvileg jók, izzítógyertyák ujjak. Az autó mielőtt ezek cserélve lettek volna ugyanezt csinálta. Mi lehet a probléma?
Köszönöm a segítséget!
Porlasztó!!!!!
Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 04:04
rolcsikae írta: Sziasztok!
E46 320d melegen nehezen indul.
Porlasztók elvileg jók, izzítógyertyák ujjak. Az autó mielőtt ezek cserélve lettek volna ugyanezt csinálta. Mi lehet a probléma?
Köszönöm a segítséget!
Elküldve: 2015. június 16. kedd, 21:39