b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2019. október 20. vasárnap, 13:48


Krapulax6 írta: Sziasztok.Ma megkerestem a szivosorban a nyomasrrzekelo szenzort,a lentebb emlitettet es minimalisra szukult a szenzoron a lyuk.
Remenytelennek talaltam,hogy ettol megy el a nyomatek de megtisztitottam.
Visszarakas elott kivancsisagbol belepillantottam a szivosoron a lyukba amibe bemegy a szenzor es total el volt dugulva.Ismet felcsillant a remeny.Osszeszereltem es megy is ahogy kell de ez meg rovidtavu tapasztalat.
Sajnos a szivosort leszereltem,hogy megtalaljam a szenzort es a csavarok lehuzasakkor beleszakitottam kettot.
Ujabb gond.
Meg azt nem tudom ,hogy a csavaron szakadt a menet vagy a huvelyen de cseres mindketto gondolom.
Ezekhez tudtok cikkszamokat?



Ja es koszonet b_iminek a tippert.


11612246948

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2019. október 19. szombat, 15:45


Sziasztok.Ma megkerestem a szivosorban a nyomasrrzekelo szenzort,a lentebb emlitettet es minimalisra szukult a szenzoron a lyuk.
Remenytelennek talaltam,hogy ettol megy el a nyomatek de megtisztitottam.
Visszarakas elott kivancsisagbol belepillantottam a szivosoron a lyukba amibe bemegy a szenzor es total el volt dugulva.Ismet felcsillant a remeny.Osszeszereltem es megy is ahogy kell de ez meg rovidtavu tapasztalat.
Sajnos a szivosort leszereltem,hogy megtalaljam a szenzort es a csavarok lehuzasakkor beleszakitottam kettot.
Ujabb gond.
Meg azt nem tudom ,hogy a csavaron szakadt a menet vagy a huvelyen de cseres mindketto gondolom.
Ezekhez tudtok cikkszamokat?



Ja es koszonet b_iminek a tippert.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. október 19. szombat, 16:07

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2019. szeptember 25. szerda, 12:29


Mark90 írta:
b_imi írta:
Mark90 írta: Sziasztok,

E46 20D-m van, amiből egy ideje a kocsi indításakot és leállításakor hallottam egy nyekkenést a szíjaktól, ezért elkezdtük keresni a hang forrását. A hangot a bordásszíj feszítő görgőnek az elmozdulása, befeszülése okozza, mert a görgő foglalata ki van kopva (a görgő egy éve lett cserélve). Találkozott már valaki ilyen hibával és ha igen van rá valamilyen megoldási javaslatotok?
Ha nem lesz más lehetőség megperselyeztetem, de jobban örülnék valamilyen alternatív megoldásnak.


Milyen gyártmányú szíj van rajta?


Gates a nagy szíj rajta.
A görgőnek a motorban lévő foglalata a kopott sajnos. Szét kell szedni teljesen hogy lássam mekkora a kopás, elég-e az aluminimum konzol cseréje, vagy nagyobb a baj.


A Gates alapból nyikkan. Vegyél gyári BMW feliratos szíjat az nem fog.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Mark90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. szeptember 25. szerda, 10:48


b_imi írta:
Mark90 írta: Sziasztok,

E46 20D-m van, amiből egy ideje a kocsi indításakot és leállításakor hallottam egy nyekkenést a szíjaktól, ezért elkezdtük keresni a hang forrását. A hangot a bordásszíj feszítő görgőnek az elmozdulása, befeszülése okozza, mert a görgő foglalata ki van kopva (a görgő egy éve lett cserélve). Találkozott már valaki ilyen hibával és ha igen van rá valamilyen megoldási javaslatotok?
Ha nem lesz más lehetőség megperselyeztetem, de jobban örülnék valamilyen alternatív megoldásnak.


Milyen gyártmányú szíj van rajta?


Gates a nagy szíj rajta.
A görgőnek a motorban lévő foglalata a kopott sajnos. Szét kell szedni teljesen hogy lássam mekkora a kopás, elég-e az aluminimum konzol cseréje, vagy nagyobb a baj.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2019. szeptember 25. szerda, 09:59


Mark90 írta: Sziasztok,

E46 20D-m van, amiből egy ideje a kocsi indításakot és leállításakor hallottam egy nyekkenést a szíjaktól, ezért elkezdtük keresni a hang forrását. A hangot a bordásszíj feszítő görgőnek az elmozdulása, befeszülése okozza, mert a görgő foglalata ki van kopva (a görgő egy éve lett cserélve). Találkozott már valaki ilyen hibával és ha igen van rá valamilyen megoldási javaslatotok?
Ha nem lesz más lehetőség megperselyeztetem, de jobban örülnék valamilyen alternatív megoldásnak.


Milyen gyártmányú szíj van rajta?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Mark90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2019. szeptember 25. szerda, 09:45


Sziasztok,

E46 20D-m van, amiből egy ideje a kocsi indításakot és leállításakor hallottam egy nyekkenést a szíjaktól, ezért elkezdtük keresni a hang forrását. A hangot a bordásszíj feszítő görgőnek az elmozdulása, befeszülése okozza, mert a görgő foglalata ki van kopva (a görgő egy éve lett cserélve). Találkozott már valaki ilyen hibával és ha igen van rá valamilyen megoldási javaslatotok?
Ha nem lesz más lehetőség megperselyeztetem, de jobban örülnék valamilyen alternatív megoldásnak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2019. szeptember 24. kedd, 05:36


Krapulax6 írta:
b_imi írta:
Krapulax6 írta:
b_imi írta:
Krapulax6 írta:
b_imi írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Fecskendovel a cso vegen megszivogattam a geot allito rudazatot:
https://youtu.be/WeNThGfCnTE

Ennek ennyi az utja?
Azt figyeltem meg,hogy inditas utan megjon a vakuum,azaz felso vegallasba ter a kar de gazadasra nem reagal.
Szabalyzo szelep lehet szar?


Szerintem ez jó.



A leallitas lemaradt a videon de visszater alapba a rudazat:
https://youtu.be/Y24nIGnSle8


A szívósorban van egy nyomásszenzor, vedd ki, takarítsd meg. Lehet az lesz a baj.




Na az melyik?
Robbantott abrat tudsz rola mutatni?
Megkoszonnem...

Gondoltam megkocogtatom az 1-es szammal jelzett szelepet de mar csak holnap.
Elkepzelheto ,hogy beragad?

https://kepkuldes.com/image/Wkn8mV


A 16-osra gondolsz?
https://kepkuldes.com/image/Wk7LgQ


Igen. Azt nézd meg.



Koszi az otletet... hatha.



Nos a vakuumszabályzo szelepet ujra csereltem,A regit kiszerelve 12v-ot racsatlakoztatva hallani ,hogy behuz,vagyis kattan bar lehet,hogy szakadt a membran benne .
Miskolc -Debrecen,Miskolc - fovaros es egyenlore tunetmentes.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2019. szeptember 16. hétfő, 22:44


b_imi írta:
Krapulax6 írta:
b_imi írta:
Krapulax6 írta:
b_imi írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Fecskendovel a cso vegen megszivogattam a geot allito rudazatot:
https://youtu.be/WeNThGfCnTE

Ennek ennyi az utja?
Azt figyeltem meg,hogy inditas utan megjon a vakuum,azaz felso vegallasba ter a kar de gazadasra nem reagal.
Szabalyzo szelep lehet szar?


Szerintem ez jó.



A leallitas lemaradt a videon de visszater alapba a rudazat:
https://youtu.be/Y24nIGnSle8


A szívósorban van egy nyomásszenzor, vedd ki, takarítsd meg. Lehet az lesz a baj.




Na az melyik?
Robbantott abrat tudsz rola mutatni?
Megkoszonnem...

Gondoltam megkocogtatom az 1-es szammal jelzett szelepet de mar csak holnap.
Elkepzelheto ,hogy beragad?

https://kepkuldes.com/image/Wkn8mV


A 16-osra gondolsz?
https://kepkuldes.com/image/Wk7LgQ


Igen. Azt nézd meg.



Koszi az otletet... hatha.


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2019. szeptember 16. hétfő, 22:29


Krapulax6 írta:
b_imi írta:
Krapulax6 írta:
b_imi írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Fecskendovel a cso vegen megszivogattam a geot allito rudazatot:
https://youtu.be/WeNThGfCnTE

Ennek ennyi az utja?
Azt figyeltem meg,hogy inditas utan megjon a vakuum,azaz felso vegallasba ter a kar de gazadasra nem reagal.
Szabalyzo szelep lehet szar?


Szerintem ez jó.



A leallitas lemaradt a videon de visszater alapba a rudazat:
https://youtu.be/Y24nIGnSle8


A szívósorban van egy nyomásszenzor, vedd ki, takarítsd meg. Lehet az lesz a baj.




Na az melyik?
Robbantott abrat tudsz rola mutatni?
Megkoszonnem...

Gondoltam megkocogtatom az 1-es szammal jelzett szelepet de mar csak holnap.
Elkepzelheto ,hogy beragad?

https://kepkuldes.com/image/Wkn8mV


A 16-osra gondolsz?
https://kepkuldes.com/image/Wk7LgQ


Igen. Azt nézd meg.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2019. szeptember 16. hétfő, 19:33


b_imi írta:
Krapulax6 írta:
b_imi írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Fecskendovel a cso vegen megszivogattam a geot allito rudazatot:
https://youtu.be/WeNThGfCnTE

Ennek ennyi az utja?
Azt figyeltem meg,hogy inditas utan megjon a vakuum,azaz felso vegallasba ter a kar de gazadasra nem reagal.
Szabalyzo szelep lehet szar?


Szerintem ez jó.



A leallitas lemaradt a videon de visszater alapba a rudazat:
https://youtu.be/Y24nIGnSle8


A szívósorban van egy nyomásszenzor, vedd ki, takarítsd meg. Lehet az lesz a baj.




Na az melyik?
Robbantott abrat tudsz rola mutatni?
Megkoszonnem...

Gondoltam megkocogtatom az 1-es szammal jelzett szelepet de mar csak holnap.
Elkepzelheto ,hogy beragad?

https://kepkuldes.com/image/Wkn8mV


A 16-osra gondolsz?
https://kepkuldes.com/image/Wk7LgQ

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2019. szeptember 16. hétfő, 19:48

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2019. szeptember 16. hétfő, 19:22


Krapulax6 írta:
b_imi írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Fecskendovel a cso vegen megszivogattam a geot allito rudazatot:
https://youtu.be/WeNThGfCnTE

Ennek ennyi az utja?
Azt figyeltem meg,hogy inditas utan megjon a vakuum,azaz felso vegallasba ter a kar de gazadasra nem reagal.
Szabalyzo szelep lehet szar?


Szerintem ez jó.



A leallitas lemaradt a videon de visszater alapba a rudazat:
https://youtu.be/Y24nIGnSle8


A szívósorban van egy nyomásszenzor, vedd ki, takarítsd meg. Lehet az lesz a baj.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2019. szeptember 16. hétfő, 19:13


b_imi írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.Fecskendovel a cso vegen megszivogattam a geot allito rudazatot:
https://youtu.be/WeNThGfCnTE

Ennek ennyi az utja?
Azt figyeltem meg,hogy inditas utan megjon a vakuum,azaz felso vegallasba ter a kar de gazadasra nem reagal.
Szabalyzo szelep lehet szar?


Szerintem ez jó.



A leallitas lemaradt a videon de visszater alapba a rudazat:
https://youtu.be/Y24nIGnSle8

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2019. szeptember 16. hétfő, 19:05


Krapulax6 írta: Sziasztok.Fecskendovel a cso vegen megszivogattam a geot allito rudazatot:
https://youtu.be/WeNThGfCnTE

Ennek ennyi az utja?
Azt figyeltem meg,hogy inditas utan megjon a vakuum,azaz felso vegallasba ter a kar de gazadasra nem reagal.
Szabalyzo szelep lehet szar?


Szerintem ez jó.
A videóban amit először csináltál szintén jól működik.
Nagyobb fordulatnál nézd meg.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. szeptember 16. hétfő, 19:13

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2019. szeptember 16. hétfő, 18:49


Sziasztok.Fecskendovel a cso vegen megszivogattam a geot allito rudazatot:
https://youtu.be/WeNThGfCnTE

Ennek ennyi az utja?
Azt figyeltem meg,hogy inditas utan megjon a vakuum,azaz felso vegallasba ter a kar de gazadasra nem reagal.
Szabalyzo szelep lehet szar?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2019. szeptember 14. szombat, 18:47


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen:




Naja,de egr takaritasa utan jo volt egy darabig,ahogy beszeltuk es tovabb nem is firtattam a dolgot.
Ha valami jo akkor nem basztatjuk alapon.
Nos azt a vizszintes tengelyt kell figyelnem rajta?

Ma meloba menet es jovet is rendben volt...

Vasarnap vagy hetfon mar ralesek ,hogy mozog-e.
Gondolom nem darabosan kell mozognia igaz?


nem kellene darabosan. de jó lehúzni a rúd végén lévő szelepről majd a vákuumcsövet. mert ha van a rendszerben és nem enged el, akkor nehéz lesz megmozdítani.
intercooler csövei, ami rámegy és lejön róla, nem ereszt?


Jol ertem allo motor mellett mozgassam meg kezzel?
Hulye kerdes de az emlitett csoveknel honnan tudhatom ha szivarog?
Tegyem ra a kezem?


persze álló motornál mozgasd. de úgy is jó, ha nézed és párod meg nyomja a gázt, akkor is mozdulnia kell. elvileg be lehet látni.
a csövet átnézni. vagy nagy gáz esetén nézni szelel-e. átnyomkodni, nincs e kirepedve, hasadva.



Meg most sem volt idom ranezni de ismet szedi a labat az utolso kommentem ota,igaz volt utanfuto huzgalas nem keves,4-ben 30 km kb. 90-100 kozott ,szoval lehet,hogy a geo lesz..
Vagy valami szenzorrol lejott a szutyok a “kinzas”-tol.


Na,szerintem ez be van ragadva ha jol gondolom...
https://youtu.be/95uzM0K877U


így van. az ragad. szerintem maga a geo mechanika rossz, amik forognak a kipuf oldalon kis terelők, azok szorulhatnak. de lehet valahol a vákuum sem jó.
mondom le kell szedni róla a vákuumcsövet, aztán kézzel mozgatni. ha úgy is nehezen mozog, vagy nem, akkor mechanika.



Kezzel amennyire beferek nem birom mozgatni,a vakuumcsovet leszedtem rola,tegnap megkuldtuk Debrecenbe (Kisagyat venni ) akkor jo is volt de mar megint gatya.
Megprobalom leoperalni a turbot es elkuldom tisztittatni...
Ajanlottak jofajta cegeket akik ezzel foglalkoznak.
Addig Suzuki



Szedtel mar le turbot?