Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2008. október 06. hétfő, 17:23


320DE46 írta:
Chipcad777 írta: Hi mindenki!

tegnap kicseréltem a motortartó bakjaimat itthon, mert leállításnál nagyot rántott meg nyekkent...most nagyon fasza lett ...és nem is volt nagyon nagy meló, pedig abszolút nem vagyok autószerelõ ...azt hittem nagyobb sz*pás, de nem...ha vkit érdekel leírom részletesebben is...

üdv


Én is ki szeretném cserélni/tettni, megköszönném ha leírnád
üdv


oksa.

úgy kezdtem,h alábakoltam, mert itthon se akna se csápos semmi csak kézi emelõk , ettõl izgalmas a hadmûvelet na de simán sikerült szóval nem para...leszedtem a felsõ burkolatokat, elõször a jobb oldalit csavartam ki felülrõl, ehhez 16-os crova fej kell, meg egy csukló és két hosszabítót összecsatlakoztattam, így leértem az anyához...utána a jobb oldalit szintén felülrõl, na ez már neccesebb volt mert se csuklókkal meg crovákkal nem fértem oda a turbótól, ezért alulról leszedtem a burkolatokat, az alvázvédõ alumíniumot is, és onnan csillagkulccsal kijátszottam...ezután aláemeltem a motornak hidraulikus emelõvel, persze nagyon finoman... utána alul szedtem ki az egyik anyát aztán ki a bak, be az új, aztán egyik felét készre szereltem majd utána a másikat is...ennyi volt, kb. másfél óra volt nekem...

bocsi ha hósszú lett, remélem azért érthetõen leírtam
ha vmi nem oké, írjatok....örülök ha segíthettem...

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. október 06. hétfő, 10:33


Chipcad777 írta: Hi mindenki!

tegnap kicseréltem a motortartó bakjaimat itthon, mert leállításnál nagyot rántott meg nyekkent...most nagyon fasza lett ...és nem is volt nagyon nagy meló, pedig abszolút nem vagyok autószerelõ ...azt hittem nagyobb sz*pás, de nem...ha vkit érdekel leírom részletesebben is...

üdv


Hi,

Én hely és hozzáértés hiányában cseréltetni szeretném, mert ugyan ez a helyzet. Neked mennyibe fájt az alkatrész, és mennyi idõdbe telt a mûvelet?
Csak, hogy ne tudjanak túlságosan megvezetni a szervizben

státusz 320DE46

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 230

Elküldve: 2008. október 06. hétfő, 09:49


Chipcad777 írta: Hi mindenki!

tegnap kicseréltem a motortartó bakjaimat itthon, mert leállításnál nagyot rántott meg nyekkent...most nagyon fasza lett ...és nem is volt nagyon nagy meló, pedig abszolút nem vagyok autószerelõ ...azt hittem nagyobb sz*pás, de nem...ha vkit érdekel leírom részletesebben is...

üdv


Én is ki szeretném cserélni/tettni, megköszönném ha leírnád
üdv

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2008. október 05. vasárnap, 22:39


Hi mindenki!

tegnap kicseréltem a motortartó bakjaimat itthon, mert leállításnál nagyot rántott meg nyekkent...most nagyon fasza lett ...és nem is volt nagyon nagy meló, pedig abszolút nem vagyok autószerelõ ...azt hittem nagyobb sz*pás, de nem...ha vkit érdekel leírom részletesebben is...

üdv

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. október 05. vasárnap, 20:00


kopasz írta: Sziasztok!
Kérdésem:Hidegen,alapjáraton kicsit kéken füstöl,mikor még melegítem.Ha viszont adok 1-2 gázfröccsöt,feketés lesz,majd megszûnik a füst...Ez lehet attól,h az adagolóm dzsuvás?!



Ezt ha összeadom azzal, amit a turbós topikban írtál, ...... javaslom megkeresni a magyarturbo.hu céget ......
üdv

kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2008. október 05. vasárnap, 16:13


Sziasztok!
Kérdésem:Hidegen,alapjáraton kicsit kéken füstöl,mikor még melegítem.Ha viszont adok 1-2 gázfröccsöt,feketés lesz,majd megszûnik a füst...Ez lehet attól,h az adagolóm dzsuvás?!

szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2008. október 02. csütörtök, 21:21


bmw320d4 írta:
szigiimi írta:
bmw320d4 írta:
szigiimi írta: Sziasztok. Úgy néz ki, hogy megvan a füstölés oka. Megnézettem egy ismerõsömmel a gépet, azt mondja, hogy nem gyári a motorprogram, hanem egy kicsit beleírogattak. Visszaszeretném rakatni gyári értékre, de sajnos neki nincs meg. Az lenne a kérdésem, hogy a 151le motornál ugyanaz a szoftver van az automata váltós ill. a manuális váltóval szerelt modelleknél, vagy valamiben különbözik?


Rá kell tenni GT-re és lefrissíteni, és ennyi.


Köszi a segítséget. Tudsz valakit aki megtudná csinálni? Az egyik barátomnak manuális váltós a gépe, de nem tudom hogy annak az adatai megeggyeznek-e az autómatáséval. Ha tudnám biztosra, hogy igen akkor átíratnám azt, de hallottam , hogy valamiben különbözik.


Akár én is megcsinálom neked, ha kell. De nem értem, hogy akartátok áttenni egy másik autóról a motorvezérlõ szoftverét, talán BMW Scannerrel? Ebben csak az a gáz, hogy az adaptációs értékek is "átmennek" a te kocsidra, igaz azt lehet törölni...
Az automata és a manuális között lehetnek különbségek,ezt abból gondolom, hogy a 136 lovason is más cikkszámú adagolót hoz.


Ok. Köszi szépen, lehet hogy megkereslek ez ügyben.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2008. október 01. szerda, 22:53


szigiimi írta:
bmw320d4 írta:
szigiimi írta: Sziasztok. Úgy néz ki, hogy megvan a füstölés oka. Megnézettem egy ismerõsömmel a gépet, azt mondja, hogy nem gyári a motorprogram, hanem egy kicsit beleírogattak. Visszaszeretném rakatni gyári értékre, de sajnos neki nincs meg. Az lenne a kérdésem, hogy a 151le motornál ugyanaz a szoftver van az automata váltós ill. a manuális váltóval szerelt modelleknél, vagy valamiben különbözik?


Rá kell tenni GT-re és lefrissíteni, és ennyi.


Köszi a segítséget. Tudsz valakit aki megtudná csinálni? Az egyik barátomnak manuális váltós a gépe, de nem tudom hogy annak az adatai megeggyeznek-e az autómatáséval. Ha tudnám biztosra, hogy igen akkor átíratnám azt, de hallottam , hogy valamiben különbözik.


Akár én is megcsinálom neked, ha kell. De nem értem, hogy akartátok áttenni egy másik autóról a motorvezérlõ szoftverét, talán BMW Scannerrel? Ebben csak az a gáz, hogy az adaptációs értékek is "átmennek" a te kocsidra, igaz azt lehet törölni...
Az automata és a manuális között lehetnek különbségek,ezt abból gondolom, hogy a 136 lovason is más cikkszámú adagolót hoz.

szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2008. október 01. szerda, 22:24


bmw320d4 írta:
szigiimi írta: Sziasztok. Úgy néz ki, hogy megvan a füstölés oka. Megnézettem egy ismerõsömmel a gépet, azt mondja, hogy nem gyári a motorprogram, hanem egy kicsit beleírogattak. Visszaszeretném rakatni gyári értékre, de sajnos neki nincs meg. Az lenne a kérdésem, hogy a 151le motornál ugyanaz a szoftver van az automata váltós ill. a manuális váltóval szerelt modelleknél, vagy valamiben különbözik?


Rá kell tenni GT-re és lefrissíteni, és ennyi.


Köszi a segítséget. Tudsz valakit aki megtudná csinálni? Az egyik barátomnak manuális váltós a gépe, de nem tudom hogy annak az adatai megeggyeznek-e az autómatáséval. Ha tudnám biztosra, hogy igen akkor átíratnám azt, de hallottam , hogy valamiben különbözik.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2008. október 01. szerda, 13:13


szigiimi írta: Sziasztok. Úgy néz ki, hogy megvan a füstölés oka. Megnézettem egy ismerõsömmel a gépet, azt mondja, hogy nem gyári a motorprogram, hanem egy kicsit beleírogattak. Visszaszeretném rakatni gyári értékre, de sajnos neki nincs meg. Az lenne a kérdésem, hogy a 151le motornál ugyanaz a szoftver van az automata váltós ill. a manuális váltóval szerelt modelleknél, vagy valamiben különbözik?


Rá kell tenni GT-re és lefrissíteni, és ennyi.

státusz MitoGabor

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 144

Elküldve: 2008. szeptember 30. kedd, 16:32


Nekem az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség a 18d és a 20d között ? Computer, dugók, porlasztók, vagy csak egyszerûen le van butítva?

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2008. szeptember 30. kedd, 14:29


Kérdés lenne, jönnek ezek a hûvösebb reggelek, már kezdem járatni az autót indulás elõtt, 1-2 percre. Észrevettem hogy az elsõ fél percben nagyon ingadozik az alapjárat, ha kicsit melegebb már rendesen jár. Napközben ha visszahûl akkor nincs gond, mert gondolom még nincs olyan hideg mint hajnalban.
Szûrõk+olaj 3 hónaposak. Félek hogy porlasztós, jobb esetben izzító gyertyás.

ötletek?

8

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. augusztus 28. csütörtök, 17:27


Tano írta: Hali!

Sokkal egyszerûbb, ha fölötte a "serial number"-hez beírod az alvázszámod utolsó 7 jegyét. 2 betû és 5 szám. Fejbe is könnyû megjegyezni ennyit. Katt a "search"-re és láss csodát kiválasztja neked a paramétereket

Eloszor felrohogtem, amikor a szerelo haver megkerdezte az alvazszam veget, en mondtam, h varj, megkeresem a forgalmit es visszakerdezett, h "miert, nem tudod fejbol?" ) Azota en is tudom, bar mar nem kerdezi, mert amennyit nala kell jarnom, mar megjegyezte.. Egyebkent ez a realoem.com ez jo dolog, csodalkozom, h a tobbi automarkanak nincsen hasonloja...

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. augusztus 28. csütörtök, 17:09


Tano írta: Sokkal egyszerûbb, ha fölötte a "serial number"-hez beírod az alvázszámod utolsó 7 jegyét. 2 betû és 5 szám. Fejbe is könnyû megjegyezni ennyit. Katt a "search"-re és láss csodát kiválasztja neked a paramétereket


Na, ezt észre se vettem

Tano írta: M47N: ez a közösnyomócsöves 150 lovas 20d motorkódja. A sima M47 meg a 136 lovasé, mint gondolom ezt már tudod. És elég sokmindenben különböznek, úgyhogy épp ezért nem mindegy melyikhez választasz alkatrészt


kimerítõ válasz! Köszönöm!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. augusztus 28. csütörtök, 16:51


Hali!

Sokkal egyszerûbb, ha fölötte a "serial number"-hez beírod az alvázszámod utolsó 7 jegyét. 2 betû és 5 szám. Fejbe is könnyû megjegyezni ennyit. Katt a "search"-re és láss csodát kiválasztja neked a paramétereket

M47N: ez a közösnyomócsöves 150 lovas 20d motorkódja. A sima M47 meg a 136 lovasé, mint gondolom ezt már tudod. És elég sokmindenben különböznek, úgyhogy épp ezért nem mindegy melyikhez választasz alkatrészt
Üdv!